האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר והדיוקן של מה שנראה כערימת אפר

מה שהתחיל כאסיפת אוכלי מוות בהוגוורטס קיבל במהרה תפנית מעוותת. תרגום לפיקצר שנכתב על ידי בינה מלאכותית. כן, בינה מלאכותית.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1164
4 כוכבים (4.333) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ביזאר - שיפ: זוג אוכלי מוות אנונימיים - פורסם ב: 05.12.2018 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 10232
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

לפני שתקראו, כמה מילים על מי שכתב את הפיקצר, או במקרה הזה, מה שכתב את הפיקצר: מדובר במעין אלגוריתם/בוט/בינה מלאכותית/תוכנת מחשב/machine learning או איך שבא לכם, שנקרא בוטניק. לבוטניק יש מסד נתונים ענק עם כל השירים של ביונסה והרבה ספרי מתכונים ועוד כל מיני מקורות מלל, ואז הבוט הזה מסוגל לכתוב בכוחות עצמו שיר של ביונסה או מתכון על בסיס מה שלמד. וכמובן שכל שבעת כרכי הארי פוטר נמצאים שם גם, כך שבעזרת בוטניק, נכתב הפרק האולטימטיבי של הארי פוטר שמכיל בתוכו אלמנטים מכל פרקי הסדרה גם יחד. אפילו השם של הסיפור, ואפילו שם הפרק ומספר הפרק, הם המצאה פרי מוחו הקודח של בוטניק, או מה שיש לו שם במקום מוח. שפת המקור של הפרק היא אנגלית ואני תרגמתי אותו כאן. אז האם בוטניק הצליח במה שהוא ניסה לעשות? האם אתם עומדים לקרוא את הפרק הכי טיפוסי שיכול להיות להארי פוטר? הפרק הכי ממוצע? השילוב של כל הפרקים? אתם תשפטו. קריאה מהנה!


פרק 13 – יפה התואר

 

אדמות הטירה נהמו בגל רוח מוגדל בקסם. השמיים בחוץ היו תקרה שחורה וגדולה, שהייתה מלאה בדם. הקולות היחידים שנסחפו מבקתתו של האגריד היו צווחות הבוז של הריהוט שלו בעצמו. קסם: היה זה משהו שהארי פוטר חשב שהיה טוב מאוד.

סדיני עור של גשם הצליפו ברוח הרפאים של הארי כשחצה את האדמות לעבר הטירה. רון עמד שם ועשה סוג של ריקוד סטפס מטורף. הוא ראה את הארי ומיד החל לאכול את משפחתה של הרמיוני.

חולצת הרון של רון הייתה גרועה בדיוק כמו רון עצמו.

"אם אתם שניכם לא יכולים לפסוע בשמחה, אני הולכת להיות אגרסיבית," הודתה הרמיוני המתקבלת על הדעת.

"מה לגבי קסם רון?" הציע רון. עבור הארי, רון היה ציפור קולנית, איטית ורכה. הארי לא אהב לחשוב על ציפורים.

"אוכלי מוות על גג הטירה!" געה רון, רוטט. רון עמד להיות עכבישים. פשוט ככה. הוא לא היה גאה בכך, אבל זה הלך להיות קשה שלא יהיו עכבישים על כל גופו לאחר שהכל יסתיים.

"תראו," אמרה הרמיוני, "ברור שיש המון אוכלי מוות בטירה. בואו נצותת לפגישה שלהם."

שלושת החברים השלמים מיהרו לרציף מחוץ לדלת של גג הטירה. הם כמעט גררו את זה, אבל מכשפות לא מטפסות.  רון הביט בידית הדלת ואז הביט בהרמיוני עם כאב צורב.

"אני חושב שזה סגור," הוא הבחין.

"נעול", אמר מר גרם מדרגות, רוח הרפאים עם הגלימה המרופטת. הם הביטו בדלת, צועקים על כמה סגור זה היה וביקשו ממנה להתחלף בגלגל קטן. הסיסמה הייתה "נשות בשר", צעקה הרמיוני.

הארי, רון והרמיוני עמדו בשקט מאחורי מעגל אוכלי מוות שנראו רע.

"אני חושב שזה בסדר אם אני מוצא חן בעיניך," אמר אוכל מוות אחד.

"תודה רבה לך," ענה האחר. אוכל המוות הראשון נשען קדימה בביטחון כדי לנשק את הלחי שלו.

"הו! כל הכבוד!" אמר השני כשחברו פסע אחורה שוב. כל אוכלי המוות האחרים מחאו כפיים בנימוס. אז הם כולם לקחו כמה דקות כדי לעבור על התוכנית להיפטר מהקסם של הארי.

הארי יכול היה לספר שוולדמורט עמד ממש מאחוריו. הוא הרגיש תגובת יתר גדולה. הארי קרע את עיניו מראשו וזרק אותן לתוך היער. וולדמורט הרים את גבותיו לעבר הארי, שלא יכול היה לראות דבר באותו הרגע.

"וולדמורט, אתה קוסם מאוד רע ונבזי," אמר הארי בפראות. הרמיוני הנהנה בעידוד. אוכל המוות הגבוה לבש חולצה שנכתב עליה 'הרמיוני שכחה איך לרקוד', אז הרמיוני טבלה את פניו בבוץ.

רון זרק שרביט על וולדמורט וכולם מחאו כפיים. רון חייך. רון הגיע לשרביט שלו באיטיות.

"רון הוא יפה התואר," מלמל הארי כשהוא שלח את שלו בעל כרחו. הם הטילו לחש או שניים, וסילוני אור ירוק נורו מהראשים של אוכלי המוות. רון נרתע.

"לא כל כך יפה תואר עכשיו," חשב הארי כשטבל את הרמיוני ברוטב חריף. אוכלי המוות היו מתים עכשיו, והארי היה רעב יותר משהיה אי פעם.

 

האולם הגדול היה מלא בנברשות מדהימות ומקוננות וספרן גדול שקישט את הכיורים בספרים על בנייה. הרים של עכברים התפוצצו. כמה דלועים ארוכים נפלו מתוך מקגונגל. השיער של דמבלדור נחפז ליד הרמיוני כשדמבלדור הגיע לבית הספר.

החזיר של הפלפאף פעם כמו צפרדע ענקית. דמבלדור חייך לעברו, וסמך את ידיו על ראשו: "אתה האגריד עכשיו."

"אנחנו האנשים היחידים שמשנים משהו. הוא לעולם לא יפטר מאיתנו," אמרו הארי, רון והרמיוני במקהלה.

רצפת הטירה נראתה כמו ערימת קסם גדולה, הדארסלים מעולם לא היו בטירה והם לא עמדו לבוא אליה ב"הארי פוטר והדיוקן שנראה כערימת אפר". הארי הסתכל סביבו ואז נפל במדרגות הלולייניות לשארית הקיץ.

"אני הארי פוטר," החל הארי לצעוק. "אומנויות האופל צריכות להתחיל לדאוג, אוי ווי!"

תגובות

תגיד לבוטניק שהוא כתב אחלה פרק חלום · 21.12.2018 · פורסם על ידי :kafit
אבל העדפתי את החלום של הארי שבו צ'ו צ'אנג אומרת לו שהוא חייב לה קלפים של צפרדעי שוקולד.

🤣 · 24.12.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
התפקעתי מצחוק במשך כל הקריאה

אילו בוטניק היה מקריא את זה בגוט טאלנט ואני הייתי שופטת · 24.12.2018 · פורסם על ידי :kafit
היתי לוחצת על הזמזם האדום (כן, יש כינוי בעברית לred buzzer), אבל אז הייתי מחמיאה לבוטניק ואומרת שהוא צריך להמשיך עם זה, כמו שהשופטים תמיד עושים. מה שאני מנסה להגיד זה שאולי הרובוט ניסה להיות סופר, אבל זה לא ממש הצליח לו.
התרגום מצוין, אגב, או לפחות נדמה לי שהוא מצוין. לא בא לי לקרוא את המקור.

נקרעתי מצחוק · 19.10.2020 · פורסם על ידי :ㅂㅈㄷㄱ쇼ㅕㅑㅐㅔ

הרמיוני לא יודעת לצייר · 26.10.2020 · פורסם על ידי :Inevitable
ועכשיו היא שכחה איך לרקוד? נו באמת, הרמיוני. יופי של סיפור עם רצף הגיוני.

וואט דה פאק? · 30.10.2020 · פורסם על ידי :נתי10
איך זה בדיוק מזכיר לבוטניק פרק הגיוני של הארי פוטר?

ווואו · 31.10.2020 · פורסם על ידי :תולעתספרים
לא הפסקתי לצחוק... זה הדבר הכי מצחיק שקראתי איי פעם...

יאא אני במומלצים! · 31.10.2020 · פורסם על ידי :כינוי בעברית (כותב הפאנפיק)
איזה כיףףף

מה · 31.10.2020 · פורסם על ידי :נבוט
זה הדבר הכי סטלני שיצא לי לראות אי פעם.

חחחה · 01.11.2020 · פורסם על ידי :shudaw wonters
קורע

גאונות · 20.04.2021 · פורסם על ידי :אביטל גריינג'ר
קורע, אני לא מפסיקה לצחוק, צחקתי עם כל משפט עד שכאבה לי הבטן... איך בכלל גורמים לבינה מלאכותית לכתוב סיפור על הארי פוטר?...

תגובה ל· 30.10.2020 · פורסם על ידי :נתי10 איך זה בדיוק מזכיר לבוטני · 09.08.2021 · פורסם על ידי :בעיה.דחופה.
זה רובוט שכתב את זה,אין היגיון

ה צ י ל ו · 19.05.2022 · פורסם על ידי :Dolphin
נראה לי שזה הפאנפיק האינדיבידואלי המצחיק ביותר שקראתי בחיים שלי.
אני פשוט קראתי עוד ועוד זה לא נמאס לי. כתוב פה נונסנס מהסוג שמומחי הז'אנר היו חולמים לכתוב כמוהו.
הבוטניק הזה בבירור נועד להיות סופר ברמה בינלאומית, וכל חובב הארי פוטר אחד פחות שקרא את זה מפספס - או חובב סלט חלומות עם תיבול נהדר.
לדעתי רון היה פה מסמר הערב, וחלק מהשורות הכוללות אותו הן מהסוג שאני אצטט בלי הקשר ואגרום לאנשים בסביבתי לתקוע בי מבטים.
יאללה נעשה כבר רשימה של ציטוטים שממש אהבתי:

חולצת הרון של רון הייתה גרועה בדיוק כמו רון עצמו.
"מה לגבי קסם רון?" הציע רון. עבור הארי, רון היה ציפור קולנית, איטית ורכה. הארי לא אהב לחשוב על ציפורים.
רון זרק שרביט על וולדמורט וכולם מחאו כפיים. רון חייך. רון הגיע לשרביט שלו באיטיות.

אה ובואו ניתן למשפטים הגאוניים האחרים קצת קרדיט:

אוכלי המוות היו מתים עכשיו, והארי היה רעב יותר משהיה אי פעם.
"אם אתם שניכם לא יכולים לפסוע בשמחה, אני הולכת להיות אגרסיבית," הודתה הרמיוני המתקבלת על הדעת.
אוכל המוות הגבוה לבש חולצה שנכתב עליה 'הרמיוני שכחה איך לרקוד', אז הרמיוני טבלה את פניו בבוץ.

המשפט האחרון נותן לי וייב "הרמיוני לא יודעת לצייר".
אה, וכמובן חשוב לציין לשבח את התרגום שלך. העברת את הכתיבה בצורה מעולה שכמעט גורמת לי לחשוב שאולי אתה כתבת את זה. בעיה קטנה שהייתה לי (למרות שעם הניסיון שלי איתך יכול להיות שזה גם היה בכוונה כדי להעצים את הנונסנס) זה שכתבת "הארי יכול היה לספר שוולדמורט עמד ממש מאחוריו", למרות שבהקשר הזה Harry could tell that Voldemort was stading right behind him יתורגם ל"הארי היה יכול לדעת שוולדמורט עמד ממש מאחוריו".
בכל מקרה, ממש אהבתי ואני מאוהב בבוטניק עכשיו. אם "אדון האופל החדש" לא היה מרוויח את זה קודם זה היה הפאנפיק האהוב עליי.


Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007