האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אחותו של הארי

אחרי הכל, הארי מגיע שוב לבית הקברות ומוצא שם קבר שהוא לא שם לב אליו בפעם הקודמת...



כותב: 𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1084
5 כוכבים (4.538) 13 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עצב - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.07.2019 המלץ! המלץ! ID : 10488
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג המדהימה👑

קרדיט 

ע

נ

ק

י

למשתמשת "סיסולט" שנתנה לי את הסוף לפאנפיק- בזכותך הוא הרבה יותר טוב!


 

הארי פתח את השער ונכנס לבית הקברות שבמכתש גודריק. זה היה לילה, אך תאורת הרחוב המוגלגית הייתה דלוקה. לאחר המלחמה חידשו את כל המצבות, אבל האבל עדיין נשאר.

השער נטרק בחוזקה מאחוריו וגרם לו לקפוץ בבהלה. הוא התחיל להסתובב בין הקברים ושם לב שגם מה שכתוב על המצבות שונה- הכיתוב השתנה בהתאם לאמת שהתגלתה. הוא הלך בין הקברים,

מרגיש שיש שם משהו שיכול לחבר אותו,

לרקום בצורה אחרת,

גם אם במעט,

את סיפורו.

הוא קרא במהירות את השמות שעל הקברים, מחפש משהו לא ידוע. אמרלד ליר, ג'ון קרי, לונה פוטר...

פוטר?!

הארי חזר אחורה במהירות לקבר בלב הולם.

לונה לילי פוטר

1979-1981

נהרגה ע"י שומר הסוד של הוריה- לילי וג'יימס פוטר, פיטר פטיגרו, כשעה לפני מותם, בשעה ששמר עלייה. נשמרה בסוד עד סופה המר.

שתהא נשמתה צרורה בצרור החיים

הארי גילה שפניו רטובים מדמעות.

הייתה לו אחות.

הייתה לו אחות.

ולולא הוא, היא עוד הייתה חיה,

ביחד עם כל כך הרבה אנשים שכבר אינם עוד.

מתי גילו את זה?

ולמה אף אחד לא אמר לו?

היו לו כל כך הרבה שאלות.

שאלות שכנראה תמיד ישארו בלתי פתורות.

דמעותיו זלגו על הקבר, מרטיבות את האבן הקרה.

הוא רצה שמישהו יהיה איתו שם, ייקח אותו הביתה, אבל זה לא קרה.

הוא נשכב על האבן, על מה שנשאר מאחותו הגדולה, ובכה.

בכה על הכל.

על אהוביו שנהרגו במלחמה,

על הגעגועים.

על הרגשתו כלבד בעולם.

הוא בכה, עד שנגמרו לו הדמעות.

השמש התחילה לזרוח,

והוא עדיין שכב על האבן, מנסה ללא הצלחה לקלוט שבב של רגש שהיה פעם של אחותו.

"הארי ג'יימס פוטר! אתה יודע מה השעה???" 

קולה ההיסטרי של הרמיוני נשמע

"הרמיוני...."

הרמיוני הייתה עסוקה במניית הדרכים שבהן הוא יכל ליצור איתם קשר, ולא הקשיבה לו

"הרמיוני!"

הרמיוני התקדמה אל הארי, עדיין כועסת

"מה?"

"המצבה...."

הרמיוני ניגשה אל המצבה ובן רגע הבינה מה קרה.


"למה, למה אף אחד לא אמר לי?" אמר הארי בקול צרוד.

"אני- אני לא יודעת..." מלמלה הרמיוני, "הו הארי!" ופתאום היא היתה על הארץ לצידו, מחבקת אותו.

חום גופה הרגיש אמיתי ומנחם, כמו מים חמימים המחלחלים לגופו ומשכיחים ממנו את צינת הלילה שמילאה אותו ואת תחושת מגעה של האבן הקרה. 


הם ישבו שם בשקט, בוהים במצבה של לונה לילי.

"אני יודעת שאתה מרגיש אשם," אמרה הרמיוני לפתע, "שכואב לך, להיות הילד שנשאר בחיים," היא עצרה ולקחה נשימה וכשהחלה לדבר קולה עטה ארשה של תקיפות, "אבל הארי- גם אנחנו שרדנו, נחלצנו מהמלחמה הזאת בחיים, אני אתה ורון, ג'יני שמחכה לך, הקוסמים ילידי המוגלגים--" ידה לחצה את ידו והיה משהו נואש בעינייה, "וולדמורט מת ואנחנו נשארנו בחיים הודות לך, הארי." 

"הרמיוני-"

"תבטיח לי שתשדל לזכור את זה, כי זה נכון." היא אמרה בעקשנות, מסרבת להרפות.

הארי הנהן, מרגיש את גרונו מתכווץ, והרמיוני העניקה לו חיוך עם עיניים רטובות לפני שהפנתה את ראשה להביט בשער בית הקברות-"כדאי שנלך, ג'יני ודאי משתגעת מדאגה, היא פחדה שתקפו אותך..."

ג'יני! הוא לגמרי שכח, "כן, נכון," אמר הארי וקם, מושך את הרמיוני לעמוד על ידו.

הוא הביט במצבה לרגע נוסף, היה לו קשה להרפות ממנה. הכאב עדיין היה שם. תמיד יהיה. תמיד הוא יזכור את אחותו הגדולה שהיתה לו, אבל הוא גם ידע שלא יניח לחושך להטביע אותו.

הידיעה הזו גרמה לו להרגיש טוב יותר, לפתע הוא לא יכל לחכות לראות את ג'יני ורון ואת כל ידידיו שחיכו לו- המשפחה שלו.

"נלך?" הוא אמר להרמיוני, מרשה לקצה פיו להמתח בחיוך קלוש. הרמיוני חייכה בחזרה, וביחד הם החלו לעשות את דרכם הביתה.


 

 אף אחד חוץ מהרמיוני לא הבין למה הארי התעקש לקרוא לבתו בשם "לונה" כשם שני.

עכשיו גם אתם יודעים.


 

היי : )

אם הגעתם עד לפה זה אומר שהצלחתם לסבול את הכתיבה שלי, אז....

1.תדרגו

2.תגיבו, זה נותן לי את הרצון לכתוב

3.תמליצו (אם אתם אוהבים)

4. לכו לקרוא את שאר הפאנפיקים שלי ; ) 

נו.... לכו! 

לכו!

אני אקרא למקגונגל!

אזהרה אחרונה...

"פרופסור!"

"כן?"

"סליחה פרופסור,אני חושבת שהם הלכו..."

תגובות

ממש יפה! · 26.07.2019 · פורסם על ידי :פוצ'ו
הכתיבה הייתה יפה וגם הפיק עצמו!

תודה : ) · 26.07.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
שמחה שאהבת: )

מדהים · 06.08.2019 · פורסם על ידי :yehonatansikuler
מלא זמן חשבתי למה הארי קרה לבת שלו לונה למרות שלונה לאבגוד לא נהרגה או עשתה משהו חשוב וזה מסביר את זה טוב

טוויסט מגניב! · 07.08.2019 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט
שוב אהבתי את הטוויסט שעשית על הקאנון, הפעם לגבי מקור השם של לילי לונה פוטר. גם שמתי לב שהפיק הרגיש יותר עלילתי ונראה לי שזו התקדמות בכתיבה שלך!

עוד משהו שאהבתי הוא שהרמיוני באה לעודד את הארי בסוף ושהארי עובר איזשהו שינוי ריגשי בסוף הפיק: מכיוון שהפיק מרגיש יותר כמו סצינה או קטע מאשר סיפור שלם, המעבר של הארי מרגש של עצבות לרגש קצת יותר אופטימי, מעניק לכל הפיק איזו מסגרת של התחלה אמצע וסוף ונותן לקטע משמעות. אז אני חושבת שזו אינטואיציה מאוד נכונה שלך!

עצות לשיפור:

אני חושבת שכדי לך לנסות לכתוב בפיסקאות: מרבית הכתיבה שלך מורכבת ממשפטים בודדים שלדעתי הם מאוד דרמטים ומותאמים יותר לקטעים שעוסקים ברגשות של הדמות. אולי כדי לנסות לאגד את כל החלק שבו הארי מגיע לבית הקברות לשתי פסקאות ולשמור את המשפטים הבודדים לחלק שבא אחרי גילוי המצבה שעוסק בסערה הרגשית שעוברת על הארי.

עוד דבר, אני חושבת שאפשר למתן טיפה את התגובה של הארי, אני לא חושבת שהוא היה מחליט להתאבד ברגע, ולא בטוחה שהוא היה בוכה כל הלילה. אני חושבת שהיית יכולה לקבל את אותו האפקט אם הוא פשוט היה יושב שם כל הלילה ואז כשהרמיוני מוצאת אותו בבוקר היא פשוט היתה רואה את ההבעה שעל פניו ויודעת הכל. או, אם את רוצה משהו דרמטי יותר, אולי הרמיוני היתה רואה שכפות הידיים שלו פצועות כי הוא נתן אגורופים לאבנים מרב תיסכול ואז הרמיוני היתה יכולה לשבת ולרפא אותן? בכל מקרה נראה לי שלפעמים 'קצת' זה 'הרבה' וגם מרגיש אמין יותר.

הייתי גם מאריכה את הקטע בו הרגש של הארי משתנה בסוף- בדרך כלל כדאי להאט ברגעים כאלה כדי שהשינויים הרגשיים ירגישו אמינים ולא כאילו הגיעו משום מקום. :)

היי : ) · 07.08.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
קודם כל, אני שמחה שאהבת את מה שאהבת.
את לגמרי צודקת, אני אשתדל לשפר את כל זה...
חשבת על לכתוב פאנפיק (ולא לתרגם)?

ושוב היי: ) · 07.08.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
ערכתי!
ממליצה לך (ולכל מי שקרא את הפיקצר לפני העריכה (אהמ אהמ 118 אנשים, אהמ אהמ)) לקרוא אותו מחדש

וואו! · 08.08.2019 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט
אני חושבת שההתחלה עובדת טוב יותר! מאוד אוהבת את החלק האמצעי שמתמקד ברגשות של הארי! בקטע שאחרי הייתי עדיין ממתנת את הארי והרמיוני- לא בטוחה שהארי יגמגם או שהרמיוני תכעס עד כדי כך, אני חושבת שגם פחות סימני קריאה וסימני שאלה יעזרו. ולגבי הסוף, לא בטוחה אם הארי יתבדח בזמן הזה, נראה לי שהוא עדיין יהיה עצוב מדי, גם חסר לי הקטע שהורדת, בו הרמיוני מנסה להזכיר לו את כל הדברים הטובים שיש לו בחיים כמו ג'יני והחברים שלו, זה היה קטע ממש חזק! גם הייתי מנסה לסיים את הפיק בנימה שמחה כדי לתת קונטרסט להתחלה העצובה ולעזור לפיק 'להיסגר'.

ניסיתי לעשות טייק על הסוף כדי להדגים למה התכוונתי בלהאט את שינוי הרגש אצל הארי:

הרמיוני ניגשה אל המצבה ובן רגע הבינה מה קרה.

"למה, למה אף אחד לא אמר לי?" אמר הארי בקול צרוד.

"אני- אני לא יודעת..." מלמלה הרמיוני, "הו הארי!" ופתאום היא היתה על הארץ לצידו, מחבקת אותו. חום גופה הרגיש אמיתי ומנחם, כמו מים חמימים המחלחלים לגופו ומשכיחים ממנו את צינת הלילה שמילאה אותו ואת תחושת מגעה של האבן הקרה.

הם ישבו שם בשקט, בוהים במצבה של לונה לילי. "אני יודעת שאתה מרגיש אשם," אמרה הרמיוני לפתע, "שכואב לך, להיות הילד שנשאר בחיים," היא עצרה ולקחה נשימה וכשהחלה לדבר קולה עטה ארשה של תקיפות, "אבל הארי- גם אנחנו שרדנו, נחלצנו מהמלחמה הזאת בחיים, אני אתה ורון, ג'יני שמחכה לך, הקוסמים ילידי המוגלגים--" ידה לחצה את ידו והיה משהו נואש בעינייה, "וולדמורט מת ואנחנו נשארנו בחיים הודות לך, הארי."

"הרמיוני-"

"תבטיח לי שתשדל לזכור את זה, כי זה נכון." היא אמרה בעקשנות, מסרבת להרפות.

הארי הנהן, מרגיש את גרונו מתכווץ, והרמיוני העניקה לו חיוך עם עיניים רטובות לפני שהפנתה את ראשה להביט בשער בית הקברות, "כדאי שנלך, ג'יני ודאי משתגעת מדאגה, היא פחדה שתקפו אותך..."

ג'יני! הוא לגמרי שכח, "כן, נכון," אמר הארי וקם, מושך את הרמיוני לעמוד על ידו. הוא הביט במצבה לרגע נוסף, היה לו קשה להרפות ממנה. הכאב עדיין היה שם. תמיד יהיה. תמיד הוא יזכור את אחותו הגדולה שהיתה לו, אבל הוא גם ידע שלא יניח לחושך להטביע אותו. הידיעה הזו גרמה לו להרגיש טוב יותר, לפתע הוא לא יכל לחכות לראות את ג'יני ורון ואת כל ידידיו שחיכו לו- המשפחה שלו. "נלך?" הוא אמר להרמיוני, מרשה לקצה פיו להמתח בחיוך קלוש. הרמיוני חייכה בחזרה, וביחד הם החלו לעשות את דרכם הביתה.

~~~~~~~~~~~~~~~~

אף אחד חוץ מהרמיוני לא הבין למה הארי התעקש לקרוא לבתו בשם "לונה" כשם שני.

~

לגבי כתיבת פאנפיק, יש לי רעיון שאני מנסה לפתח, סיפור על סנייפ לאחר תום המלחמה. אני מקווה להתחיל לכתוב אותו אחרי שאסיים לתרגם את רפרציו. :)


וואו! · 08.08.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
הסיום שלך ממש, אבל ממש טוב!!!!!!!!!!!!!!!
אפשר להשתמש בו?

בכיף! :) · 08.08.2019 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט
ותרגישי חופשיה לערוך או לעשות בו שינויים! :)

תודה · 08.08.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
את מצילה אותי כל פעם מחדש עם הרעיונות שלך...

. · 11.09.2019 · פורסם על ידי :לונה& לאבגוד
פאנפיק ממש יפה אפשר ממש להזדהות עם הארי ולהבין מה הוא מרגיש

תודה: ) · 11.09.2019 · פורסם על ידי :𝐻𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 (כותב הפאנפיק)
אני ממש שמחה שאהבת!!!!

תמשיכו! בידיוק נרשמתי · 21.01.2021 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234
וואו זה היה ענקי!! רק שאלה קטנה: איך הארי ידע ש"לונה" יותר גדולה ממנו? הרי רשום: "תמיד הוא יזכור את אחותו הגדולה שהיתה לו,"
אה ואל תשכחו להכנס לאלה שלי... אני לא טובה כמוך אבל אני מציגה שמה שאלו מענינות...

קישור כאן: · 21.01.2021 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234
https://hportal.co.il/index.php?act=ST&f=222&t=161444

מהמם · 24.01.2021 · פורסם על ידי :ג'יני והרמיוני בסטיז
ממש אהבתי את הרעיון ומסכימה עדיין קצת עם סיסלוט אבל בעיקרון מהמם

מרגש · 25.01.2021 · פורסם על ידי :Focus
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי

אני חושבת ש- · 26.01.2021 · פורסם על ידי :רוזוש
אני צריכה להיות מושעית מהוגוורטס.. הלכתי לפאנפיק אחר!
של מישהו אחר! D:
סתם סתם :)
אהבתי דווקא את סגנון הכתיבה שלך, היית יכול פחחות להוריד שורות וזה היה עושה את זה יותר טוב ;-)









יאייייייייייייייי · 27.01.2021 · פורסם על ידי :רינג
גם אני רוצ הלהגיבבבבבבבבבבבבב
היה ממש יפהההההההההההההההההההההההההה
:מתחנן: :מתחנן:

יפה · 28.01.2021 · פורסם על ידי :1298746
זה ממש יפה אתה כותב את זה ממש יפה

כותרת מכותרית מאוד · 28.01.2021 · פורסם על ידי :Lili Lona Poterr
וואוו זה ממש יפה!

וואו · 13.02.2021 · פורסם על ידי :Amy Santiego
אני קוראת את הפיקצר הזה בפעם המיליון, ובוכה כל פעם מחדש.
הכתיבה שלך נהדרת!
את נותנת לקורא להתחבר לרגשות של הדמויות, ופשוט וואו.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ · 04.10.2021 · פורסם על ידי :۞۞۞۞۞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~~

~~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~~
~
~


~
~
~

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007