האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מאיפה העיניים של טוף מוכרות לי?

על הקשר בין טוף לאח הגדול. כן, אני מתכוון לתוכנית הריאליטי.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 652
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אווטאר אנג, האח הגדול - זאנר: הומור מטופש, פלאפי - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 30.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 11385
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

ויתור זכויות לניקולודיאון או מי שהזכויות האלה שייכות לו.

וכן, לתת לי לכתוב פאנפיק בצום זה אף פעם לא רעיון טוב.


"תפסיק כבר לחטט באף!" אמרה טוף.

"מאיפה לך שאני מחטט באף?" אמר סוקה ומיהר להטיל את הלכלוך לאדמה.

"אני יודעת הכל! לא סתם יש לי עיניים כחולות חיוורות!" אמרה טוף.

"אבל את לא אח גדול של אף אחד!" סוקה אמר לה.

"אני אח גדול!" הוא אמר לעצמו, ואז בציחקוקים מרושעים הוא התגנב על קצות אצבעותיו ובחיוך זדוני הציץ לעבר האימונים של אנג וקטרה בכשפות מים.

"רגע! חשבתי שאני הצטרפתי אחרי שהם גמרו את האימונים האלה!" אמרה טוף.

"לא, את הצטרפת כשהם סיימו ללמוד." אמר לה זוקו בקול שקול.

"לך מפה, זוקו! אנחנו לא אוהבים אותך!" אמר סוקה.

זוקו השפיל את ראשו והלך משם, כשמוסיקה גותית מצמררת ברקע. משהו של גרין דיי או לינקין פארק כנראה. זוקו לא היה בררן במיוחד כשזה הגיע לרוק כבד ודיכאוני.

"מה זה הרעש הזה?!" קראה קטרה כשזוקו רקד לו בשמחה לצלילי השיר. אנג לא התבלבל והמים שכישף התנגשו חזיתית בזוקו.

"למה עשית את זה?!" שאלה קטרה כשזוקו טילטל את ראשו ושערו הארוך התנופף כה וכה כמו בפרסומת של שמפו.

"בגלל זה טוב להיות גותי!" הוא אמר.

"אולי תשים אוזניות?" הציע אנג בתום לב.

זוקו הוציא אוזניות מכיסו, אבל לא חיבר אותם לרמקולים.

להפך, היו שם מגברים ענקיים כמו טביעת הרגל של קיושי!

"מה אתה עושה? אתה רוצה שיגלו אותנו?!" נזפה בו קטרה.

"טוב, סליחה... מה, רגע, למה מה, רק לערסים מותר לשמוע בלי אוזניות?!" קרא זוקו בכעס.

"אנחנו לא בישראל, אין פה ערסים!" אמר סוקה בקוצר רוח והשתעשע בשעוות האוזניים של מומו.

"איכס, סוקה!" אמרה טוף.

"איך את יודעת?!" אמר סוקה.

טוף עפעפה בעיניה וחייכה במסתוריות.

"זה החולדות הענקיות התת קרקעיות האלה שגילו לה!" אמר אנג.

"הן לא חולדות! קוראים להן חפרפרות!"

"אה, כן, חפרפרות!" אמר אנג בחיוך רחב.

לפתע הגיע אדם גבוה ומזוקן.

"דוד איירו?" תהה זוקו.

"בגרסה צעירה, גבוהה ונשואה ליעל בר זוהר?" חשד סוקה.

"אה, וואלה, זה לא הוא... אני פשוט לא רואה הכי טוב...." אמר זוקו.

"כן, עין אחת בכוויה, עין שניה בפוני.. איך תראה משהו בכלל?!" שאלה טוף בלגלוג.

"איך את יודעת?!" שאל סוקה בקול צווחני.

"או, בדיוק איתך רציתי לדבר, האח הגדול!" אמרה הבחור הגבוה והמזוקן שלא זוהה קודם לטוף.

"מה אתה רוצה?" שאלה טוף ועשתה משהו קשוח שהתעצלתי לחשוב מה הוא.

המזוקן מיד החל לשיר בלדינו בקול רם יותר מהשירים של זוקו.

"איפה הכתוביות כשצריך אותן?!" שאלה טוף.

"איך את יכולה לראות?!?!?" הזדעזע סוקה.

טוף עצמה עיניה בחזקה. לאחר מכן הכניסה אצבעותיה לעיניה והוצאיה מהן את עדשות הצבע. טוף מעולם לא הייתה עיוורת!

"אז אתה לא האח הגדול..." אמר הגבוה, ואז הוסיף: "השבט אמר את דברו," באכזבה והלך משם.

"לא! ראית כל הזמן הזה!" התחלחל סוקה.

"וזה רע?" שאלה קטרה בחשדנות.

"לא! רק שאם הייתי יודע..." אמר סוקה והסמיק קשות.

"הו, זה נראה חשוד!" אמרה קטרה משועשעת.

"אגב, סוקה, תמיד חשבתי שנפנופי הידיים מול העיניים שלי מיותרים לגמרי." אמרה טוף.

"פיו, היא לא זוכרת!" אמר סוקה ונשם לרווחה.

"מממ... אם אתה מתכוון לפעם ההיא שהלכת להתפנות בין השיחים ושמעת רשרושים ואז אמרת,  'טוב, זה לא שטוף יכולה לראות...' אז אני כן זוכרת." אמרה טוף. סוקה פער את פיו בתדהמה.

"אל תדאג, לא ראיתי כלום." היא אמרה. סוקה נשם לרווחה.

"לא היה מה לראות." היא המשיכה.

סוקה התעלף.


הסוף~

 

"לא, רגע! אני שומע מוסיקת רוק כבד ודכאוני!" אמר זוקו.

שוב, אתם מוזמנים לשער בעצמכם איזה שיר זה היה.

"אם רק הייתי מקבלת שקל על כל פעם ששמעתי מוסיקה כזו..." נאנחה קטרה בצער.

"אז היו לך... שני שקלים?" שאל אנג בחיוך חברותי.

"כן." אמרה קטרה ביובש.

 

עכשיו באמת הסוף~

תגובות

העיניים של טוף יותר ירוקות מאשר כחולות · 30.07.2020 · פורסם על ידי :Inevitable
וזה היה הזיה.

אוקיי אממ זה מוזר. · 08.02.2021 · פורסם על ידי :רוזוש
ומצחיק.
ורואים שכתבת את זה בצום D:

אני מרגיש על אסיד · 13.02.2021 · פורסם על ידי :Jataro Kemuri
אני ליטרלי לא מפסיק לצחוק כבר מהרגע שזוקו שמע מוזיקת רוק דיכואנית. זה מדהים.

נייס · 13.03.2021 · פורסם על ידי :מריפופינס
אהבתי את הקטע בסוף 😅

בטעות · 13.03.2021 · פורסם על ידי :מריפופינס
אתה יכול למחוק את התגובה למעלה
המחשב שלי התחרפן🤦
בכל מקרה הפאנפיק מדהים

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007