האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נסיכת המוות

איווי תמיד רצתה חיי הרפתקאות. היא חלמה שהיא לא סתם ילדה, וצדקה. אבל האם זה נפלא כמו שחשבה?



כותב: ספירקופ
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 357
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, ופרסי ג'קסון - זאנר: אני לא יודעת - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 26.06.2021 המלץ! המלץ! ID : 12628
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

וייתר זכויות לריק ריירדן ולג'יי קיי רולינג.

תהנו!


 

איווי תמיד אהבה לקרוא, היא אהבה לדמיין שהגיבורים בסיפורים אמיתיים. אבל יותר מכל, היא אהבה את ספרות הנוער.

 

ובמיוחד את ספרי פרסי ג'קסון והארי פוטר. היא הייתה מדמיינת שהיא לא ילדה רגילה, ושהיא אחותו של הארי או פרסי, או הבת שלהם.

 

איווי הייתה ילדה רגילה לגמרי, בדיוק כמוכם, חוץ מהעובדה שהיא הייתה מאומצת. אבל לפעמים, משאלות מתגשמות. ולא כמו שאנחנו מצפים שהן יתגשמו.

 

החיים של איווי היו נורמליים לגמרי עד שזה קרה. זה היה יום רגיל איווי ישבה בשמש וקראה את ספר פרסי ג'קסון אחד בפעם המיליון כשקיבלה התראה בטלפון. ריק ריירדן הוציא פאנפיק חדש.

 

איווי, כמו כולנו מייד התחילה לקרוא. הפאנפיק סיפר על אנבת' צ'ייס ופרסי ג'קסון או בקיצור פרסבת'. הוא סיפר על אירועים בחייהם על הצעת הנישואין המשובשת של פרסי ועל ההריון.

 

זה היה הפאנפיק הראשון של ריק שהיה בו יותר מפרק אחד. ולכל פרק היה תמונה, הפרק האחרון היה פרק הלידה. הפרק שהרס הכל. איווי סיימה במהירות את הפרקים והגיע אל הפרק האחרון

 

'ושמה של הילדה היה איווי' היא קראה בהתרגשות. ואז פתאום היא שמה לב למשהו מוזר....... התמונה של הפרק הייתה תמונה של תינוקת . תינוקת בעלת שיער בלונדיני ועיניים אפורות ריקניות עם פסים בגוונים של כחול ירקרק ואפור סערה.

 

אי אפשר היה לטעות בזה, ככה איווי נראתה כאשר היא הייתה תינוקת. פתאום, פרץ זיכרונות אחז באיווי היא נזכרה בהוריה, היא נזכרה בפניהן של אנבת' ופרסי, איך שהם החזיקו אותה והביטו בה בפנים מלאות אהבה.

 

באותו הרגע איווי הבינה, היא הייתה ביתם של פרסבת' .

 

איווי גילתה את האמת על הוריה בגיל 12 ומאז התחילה לחפש אותם.

 

בגיל 14 איווי חלמה חלום. חלום שלה, על מתי שהיא הייתה תינוקת. היא חלמה שהיא הייתה חולה והוריה דאגו לבריאותה וחיפשו בכל מקום תרופה. היא חלמה שניקו אמר להן שיש לה אנרגיית מוות אבל הן התעלמו ממנו.

 

ואז, זה נגמר. איווי הבינה משהו, היא לא הייתה צריכה לחפש את מחנה החצויים. היא הייתה צריכה לחזור אל המקורות שלה, אל בית היתומים שבו ננטשה. 

 

איווי כבר עמדה להתייאש, לקח לה חודש שלם להגיע למקום, אבל היא לא מצאה בו כלום. היא יצאה החוצה והתחילה לחזור, מבינה שאין תקווה ואז היא מצאה את זה. היא מצאה את היומן של אמה.

 

בעזרת יומנה של אימה היא מצאה את מחנה החצויים. ושם, היא גילתה את האמת במלואה.

 

כאשר היא נולדה היא הייתה בריאה ומאושרת. וכך גם הוריה. אבל זה לא נמשך יותר משבוע, כי שבוע לאחר מכן איווי חלתה במחלה נוראית. ניקו אמר להם כבר מההתחלה שיש לאיווי אנרגיית מוות חזקה יותר מרובם אבל פרסי ואנבת'

 

התעלמו ממנו. הן היו מוכנות לעשות הכל בשביל להציל את ביתן. הן חיפשו בכל מקום תרופה למחלה שלה עד שהגיעו למסקנה שהדרך הטובה ביותר היא קסם. פרסי ואנבת' מצאו שיקוי, שיקוי חזק שיכל לרפא את ביתן בלי לחשוב פעמיים

 

הם החליטו להכין אותו. אבל מה שהן לא ידעו, זה שההכנה של השיקוי תגזול מהן את חייהן. אבל השיקוי לא גזל רק את חייהן, הוא גזל את חייהם של כל החצויים בעולם.

 

וכל זה קרה רק משום שפרסי ואנבת' ניסו להתנגד לגורל, ולמוות.

 

איווי לא יכלה להמשיך בחייה לאחר התגלית. במשך שנתיים היא חיפשה אחר הוגוורטס בגלל שכירון סיפר לה על קיום הטירה. כאשר איווי הגיעה להוגוורטס היא לא ביזבזה אפילו רגע על תדהמה מגודל הטירה.

 

היא מייד חיפשה אחר מישהו. מישהו שיסכים לעשות עליה את קללת המוות. בסופו של דבר, איווי מצאה את ג'ון פוטר, בנו של אלבוס פוטר. ג'ון היה חלש וחסר ביטחון. הוא רק רצה הזדמנות להוכיח את עצמו.

 

אך איווי ניצלה את זה. איווי גרמה לו להטיל עליה את קללת ההרג ואחריה קללת שיכחה על כל מי שהכיר אותה.

 

איווי סוף סוף הרגישה שמצאה את יעודה. היא נועדה להיות נסיכת המוות.

 

שופטת הצדק הראשית של השאול.

תגובות

אהבתי:) · 28.06.2021 · פורסם על ידי :soft panda girl

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007