האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לוק

פאנפיק זה מספר על ילד בשם לוק שהוא גם לומד בהוגוורטס . בינו לבין הארי יש הבדלים : הארי בן קוסמים ולק בין מוגלגים .
לוק יוצא להרפתקאות גדולות , מוזרות ו



כותב: שגיא אלבוס פוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3711
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.09.2011 - עודכן: 02.12.2011 המלץ! המלץ! ID : 2299
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה זה לילה סוער . לוק ישב בחדרו , כמו תמיד , קורא באחד מספריו בשם " זדון " . "אמא מתיי אוכל לקבל את ארוחת הצהריים ? " שאל לוק את אימו מחדרו , אך כשסיים לשאול את השאלה , נפתחה הדלת על ידי אימו והוכנסה לחדר ארוחה חמה . "למה אני צריך להישאר כאן תמיד ? " שאל לוק " אתה לא מבין אה ? אתה צריך ללמוד לקח . המורה שלך הביאה לך מטלה לסכם על ספר שאתה רוצה , ואתה אפילו לא הצצתה בספר ! " . "אבל עכשיו זו תחילת חופשת הקיץ ! "אמר לוק . "כמו שאמרתי , אתה תישאר כאן הרבה מאוד זמן . ומה רע פה ? יש לך הכל ! אני חושבת שהפעם אתה עולה על כל גבול . " .
המשפחה של לוק היתה עשירה מאוד . היה לו כל מה שהוא רצה , אבל אף אחד לא הבין אותו . הם חשבו שהוא "מוזר " , "מופרע " . הוא ראה דברים שאף אחד אחר לא ראה : חיות מוזרות , רוחות רפאים ואפילו דרקונים . אך כשהוא סיפר למישהו על זה , אף אחד אפילו לא רצה להאמין לו .
הייתה לו הרגשה שהוא לא במקום הנכון וגם לא בזמן הנכון , כאילו הוא נימצא בעולם אחר מהעולם שהוא אמור להיות בו .

"לוק , קיבלתה מיכתב ! " קראה אימו ברגע שנכנסה לחדר . "מוזר ! אף פעם לא שולחו לך מכתבים . והשולח גם ידע בדיוק איפה אתה גר : בחדר הגבוה ביותר בבית ! " אמרה אימו .
היא הביאה לו את המכתב . זה היה נכון : הכותב ידע בדיוק איפה הוא גר בצורה כל - כך מדויקת . "אמא , את יכולה להשאיר אותי לבד ?"שאל לוק , " בטח !" .
הכתב היה בצבע ירוק . "מה זה צריך להיות , זה בדיחה או משהו ?" שאל את עצמו לוק , אבל הוא לא ידע שהמכתב הזה מבשר אמת !
"לכבוד לוק שטיין , רחוב המגן -9 , החדר הגבוה ביותר בבית !
אני שמחה לבשר לך שהתקבלתה להוגוורטס בית הספר לכישוף ולקוסמות .
מכיוון שהוריך הם מוגלגים , בקרוב מאוד אני יבוא איליך לבית לשיחה איתך ועם הוריך .
רשימת הציוד המלאה תישלח איליך בהמשך ,
בברכה
פרופסור מקגונגל
מנהלת הוגוורטס - בית הספר לכישוף ולקוסמות "

לוק היה המום . " מי זאת המנהלת הזאת לעזעזל ? " שאל את עצמו לוק . הוא לא ידע מה לעשות : לספר לאימו או לשמור את זה לעצמו , גם ככה אם המכתב דובר אמת אז המנהלת הזאת אמורה לבוא בכל רגע .

נשמע נקישה בדלת . " מי זה ? " שאל לוק אך אף אחד לא ענה לו . הדלת התחילה להיפתח באיטיות , לוק רעד מפחד . " טוב הינה זה מגיעה ! " אמר לעצנו לוק .

 

הפרק הבא יתפרסם בקרוב .

בבקשה תגיבו , כל תגובה עוזרת לי !

מקווה שזה היה יפה

שגיא אלבוס פוטר

הפרק הבא
תגובות

הפרק הבא ! · 04.10.2011 · פורסם על ידי :שגיא אלבוס פוטר (כותב הפאנפיק)
הפרק הבא יתפרסם בקרוב מאוד !

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007