האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

האח הקסום

מה קורה כאשר מכניסים נערים מתבגרים תוך בית קסום מלא במצלמות מוגליות שמצלמות אותם 24 שעות ביממה.עכשיו תוסיפו לזה משימות מסוכנות.נישמע מוכר?
האח הגדול..



כותב: Soul sisters
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1870
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: יש שתי צירות:ה"P כמובן וגם האח הגדול.. - זאנר: הומור והחלטת הקהל.. - שיפ: יתפתח בהמשך - פורסם ב: 21.10.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2412
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הקדמה:

פאנפיק זה הוא כמו תוכנית הריאליטי 'האח הגדול'- אבל אנחנו נכתוב אותו בצורה סיפורית מעט. אתם יכולים לדמיין את כל זה קורה במסך הקטן של הטלוויזיה שלכם!!קריאה מהנה! אה... צפייה מהנה!!

 

פרק א'-פרק הבכורה:

היציעים באצטדיון שנבנה הייו עמוסים לעייפה.נערים אחדים אף ישבו על המדרגות.כולם באו לצפות בפרק הבכורה של תוכנית הראליטי 'האח הקסום'.

כולם ידעו מה יהיה בתוכנית,שמונה נערים ושמונה נערות יכנסו לתוך בית מלא במצלמות מוגלגיות.הבית מלא בכשפים מיוחדים ובהפתעות נעימות ולא נעימות.מדי פעם יקבלו המתמודדים משימה ומי שיקבלו את הציון הכי נמוך במשימה,יעבור להחלטת הקהל-והוא יחליט את מי להשאיר בבית.הקוסם הצעיר האחרון שישאר יקבל פרס כספי של אלף אוניות זהב.

"קבלו את המנחים שלנו" אמר קול נשי מאחד היציעים "גילדרוי לוהרט וריטה סקיטר!"מחיאות כפים נשמעו בזמן  שגילדרוי לוהרט,עטוי גלימה בצבע ירוק-אזמרגד,בלוריתו מסורקת לאחור; וריטה סקיטרעם גליטה בצבע אדום כדם ושרשראות סגולות גדולות ומכוערות למדי עלו לבמה שהוקמה שם בקסם.להפתעת כולם הופיעו שם שני רמקולים מוגלגייםשאותם החזיקו לוקהרט וסקיטר.

"ערב טוב ריטה!"אמר לוקהרט ברישמיות

"ערב טוב גילדרוי"החזירה לו ריטה."מוכנים להתחיל את פרק הבכורה של 'האח הקסום'??" שאלה את הקהל.על רקע מחיאות הכפיים אמר גילדרוי "יופי.אז קבלו את המתמודדים שלנו!"

כולם מחאו כפיים ומאות כלמשקפות כוונו אליהם,הקהל חשב שהמתמודדים יגעו אחד אחד לבמה.

"קבלו את קולין קריווי!!"קראו המנחים והצביעו לשמיים.לפתע התמלאו השמיים בכוכבים גדולים בצבע אדום-זהב ודמות זעירה על מטאטא התקרבה אליהם.הוא נחת על הבמה לקול מחיאות הכפיים וצעד בבישנות אל סקיטר ולוקהרט."שלום קולין,"אמר לוקהרט. "מתרגש???" קולין צייץ משהו שבוקושי שמעו.  "או קיי."המשיכה סקיטר."אתה יכול להכנס לבית!" הדלת נפתחה לרווחה,וקולין,בצעדים נרגשים ניכנס לבית שעה שהקהל צרח מרוב התרגשות.הדלת ניסגרה אחריו והמסך נפתח,המצלמות נדלקו,וקולין התיישב על הספה."וואו" חשב."אני ממש פה!ופרס של אלף אונוית זהב..."

מחוץ לבית העיניינים המשיכו כרגיל."קבלו את המתמודד הבא שלנו! -  סדריק דיגורי!"עוד דמות על מטאטא התקרבה בליווי מטר של כוכבים צהובים שחורים.צרחות הבנות היו מורגשות כעת כמו מכת טרמיטים.סדריק נכנס אף הוא והחל לדבר עם קולין.

"קבלו את טרי בוט!"מחיאות כפיים פה-ושם,מטח כוכבים כחולים-ברונזה,וטרי אף הוא בתוך המבנה."קבלו את גרגורי גויל!""קבלו את ג'ורג' וויזלי!""קבלו את ארני מקילמן!""קבלו את רוג'ר דייווידס!""קבלו את וינסנט קראב!""קבלו את אנג'לינה ג'ונסון!""קבלו את חנה אבוט!""קבלו את צ'ו צ'אנג!""קבלו את בלייז זאביני!""קבלו את לבנדר בראון!""קבלו את סוזן בונז!""קבלו את לונה לאבגוד!""קבלו את פנסי פרקינסון!"

אחד אחד נכנסו הנערים.חלקם בביישנות(כמו ארני,חנה וצ'ו)וחלקם בהתרסת יתר של התנשאות מגעילה(כמו הסלית'רינים).

"טוב"אמר לוקהרט."עכשיו שכולם נימאים בבית,הגיע הזמן לספר למתמודדים שלנו על המשימה הראשונה. "המשימה שתגרום לכל הפחדים שלהם לצאת החוצה."

תגובות

יפה · 21.10.2011 · פורסם על ידי :lover boy
אממ איפה הארי רון והרמיוני בסיפור הזה?? אבל ממש יפה אהבתי ונרשמתי

אני מסכימה · 21.10.2011 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
אני מסכימה עם מי שמעלי, ממש יפה :)
ואני לא חושבת שחובה להוסיף את הארי רון והרמיוני בסיפור...ללמוד קצת על האחרים :)
רעייון מקורי ונחמד.

לגבי התגובות · 22.10.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters (כותב הפאנפיק)
רציתי לחשוף לעינכם לעיני את חייהם של דמויות המשנה בסדרה..
אגב..
תודה לכל התומכים והמחמיאים..

מדיהיהיהייהםםםםםםםםםםםםם · 25.10.2011 · פורסם על ידי :מלכת השיקויים
יפה
פנטסטיקןווו

מענין · 27.10.2011 · פורסם על ידי :M.S POTTER

הוו אי לאב יו · 27.10.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
♥♥♥♥♥♥
תחלקי איתי גם את הכישרון הזה

חח... · 28.10.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters (כותב הפאנפיק)
תודה מאמי

מתו · 24.01.2012 · פורסם על ידי :Tamir11
חלק מהם,כמו קולין קירווי למשל,מתו

יש המשך? · 25.06.2012 · פורסם על ידי :Demons
יש המשך מתישהו? כי כבר עברה שנה...

נכון... · 16.07.2012 · פורסם על ידי :איילובהאריפוטר
הרבה מתו ואי אפשר להחיות אנשים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007