האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

האלה האבודה

מגי ילדה בת 14 מתארגנת לטיסה לארה"ב אך פתעום ליזי,אמה,שמעה משהו מבחוץ ומגי רצה אל החלון כאחוזת דיבוק,ומה שהיא ראתה ממש לא מוצא חן בעיניה.



כותב: Deadly Smile
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5829
5 כוכבים (4.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: שום יצירה,הכל מהראש - זאנר: פנטזיה, ורומן נירא לי - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 03.12.2011 - עודכן: 02.01.2012 המלץ! המלץ! ID : 2528
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ומה אנחנו הולכים לעשות עם כל הערימות האלו?" שאלה אמא. "את הרי לא מתכוונת לקחת איתך את כל אלו. נכון?" היא שלחה אלי מבט חושד וחזרה לסקור במבטה את כל ערימות הספרים שלי. "כן, אז מה?" הפסקתי לרגע לארוז ושלחתי אליה מבט תמים. לא ניראה לי שהיא שמעה אותי, ברקע ניגנה מוזיקת רוק כבד, לא ייאמן עד כמה שהיא אוהבת את זה.אתם מבינים, אמא החליטה פתאום לעזוב הכל ולעבור לארה"ב.זאת לא הפעם הראשונה שהיא מחליטה לעבור מדינה,זה מעצבן אבל אני לא מתלוננת. בדיוק סיימתי לארוז את החולצות שלי ועברתי למכנסיים, "נירא לך שכדאי לי לארוז את המכנס הזה?"שאלתי והרמתי מכנס קצר עם גזרה גבוהה.היא בהתה בי במבט מהורהר."אמא?" בזמן האחרון היא מתנהגת ממש מוזר. "אה? מה? כן.... אני חושבת שכן"אמרה. משכתי בכתפי והמשכתי לארוז. מכנס ג'ינס עם סיכת פרפר,איכס. עוד מכנס קצר, אולי. חצאית ארוכה עד אחרי הברכיים,אני אף פעם לא מצליחה להפטר ממנה.חצאית מיני סגולה, כל כך כן.

"אולי תזרקי כבר את החצאית הנוראית הזאת? היא מזכירה לי את אחד מהסמרטוטים האלו שמנקים איתם ריצפה" כל כך נבהלתי שקפצתי מהמיטה שעליה ישבתי כאילו שתקעו לי מקל בתחת ורק ברגע האחרון הספקתי לתפוס את המזוודה שהיתה אצלי על הברכיים לפני שנפלה, הסתובבתי וכשראיתי אותו חייכתי בלגלוג."תראו תראו, הטמבל החורג חזר הביתה, אני רואה שלא לימדו אותך לדפוק בדלת".האבא החורג שלי כמובן, איך לא.כרגיל,הוא לא הבין והמשיך "בעצם,לרגע חשב...." והשתתק באמצע משפט מוכה הלם מערמות הספרים העצומות שהיו מונחות בקפידה על הריצפה.

"מ-מ-מותק...אני ח-ח-חושד שמספר הספרים שהיה לה הכ-כפיל מהפעם האחרונה שר-ר-ראיתי אותם"גמגם. אלוהים,הוא כזה תמים."כן"עניתי לפני שהיא הספיקה להגיב. "למה? באוטובוס שלך אין יותר מקום לחפצים המאוד דלים שלי?"שאלתי בתמימות.יש לו לימוזינה ארוכה יותר מהבניין שלנו. אף פעם לא הבנתי בשביל מה הוא צריך אותה.
"לימוזינה, ולצערי יש "אמר. אוח כמה שאני שנאת אותו."בכל אופן,אנחנו צריכים להזדרז, המטוס יוצא הערב בשבע" אמר ופנה אלי "ואני לא רוצה לחזור חצי שעה לפני שהוא יוצא כי מישהו שכח אחד ממכנסיים 'הכי משגעים' שלו בבית..." זיהיתי ציניות בקולו. אוח,הוא כזה טיפש "אבל הם באמת היו משגעים..."אמרתי."מספיק!"לרגע שכחתי שגם אמא היתה נוכחת בחדר.

"נידמה לי ששמעתי משהו"אמרה ,זיהיתי פחד בקולה. אני מופתעת שהיא בכלל שמעה משהו עד עכשיו.ואז שמעתי את זה.פיצוץ, צעקות, יריות, שאגה עצומה ועוד פיצוץ.רצתי אל החלון כאחוזת דיבוק. נשענתי עליו והצצתי למטה, לרגע הסתחרר לי הראש מהגובה אבל הסחרור פסק רק לשבריר שניה, כי מה שראיתי למטה כמעט גרם לי ליפול מהחלון. היו שם המון אנשים מתרוצצים אנא ואנא , חיילים יורים לכיוון כלשהו, צרחות מחרידות, למטה על המדרכה היו שרועות גופות מדממות, רוב הבניינים היוקרתיים היו מרוסקים,ובאמצע כל אלו היה היצור הכי נוראי שראיתי בחיי.

הדבר הראשון שראיתי זה את הראשים שלו, היו לו בערך 20 ראשים(אל תשאלו למה ספרתי אותם,אני לא יודעת).בקצה כל אחד מהם היה משהו דומה לגבעול ,ובקצה כל גבעול התנוססה עין.
הן היו תכולות וללא אישונים.היה לו פה שהיה יכול לבלוע וילה קטנה בעלת שלוש קומות ומתוכו נפלטו השאגות האיומות האלו.על האף שלו בכלל לא היה מה לדבר. כל שאר הגוף שלו היה נראה כגוף של תמנון מעורב עם סרטן,הרגליים היו העתק מדוייק של רגלי תמנון רק שהן היו בצבע ירוק זוהר שקוף ובתוכן היה נוזל סמיך בצבע סגלגל שהשילוב שלו עם הירוק היה מזעזע ומרתק יחדיו, קצת מעל הרגליים היו הצוותות של הסרטן בצבע אדום,הן נראו לא קשורות לשם בכלל. המראה הכולל היה דוחה. היה לי חשק עז להקיא.ואז הראייה שלי התערפלה.

לא יכולתי לראות את זה יותר,הרגליים שלי הפכו לג'לי ומעדתי לאחור. כשהסתובבתי,ראיתי את המבט המפוחד של אמא שלי ומיד אחרי זה הרגשתי שמשהו משתלט לי על הגוף.
תרגעי. אמר קול בתוך ראשי. הייתי מבולבלת. ופתאום הרגשתי שמישהו מדבר בקול שלי אך זאת לא הייתי אני, אני הייתי אבודה עמוק עמוק בתוך ראשי.
"הם מגיעים, אנחנו צריכים ללכת,מהר או שיהיו עוד הרוגים" אמר הקול שלי שבעצם לא היה שלי.מיד אחרי שהקול סיים לדבר הרגשתי שמשהו עוזב אותי (נשמע טיפשי אני יודעת) החמימות שמילאה אותי קודם עזבה אותי ונשאר חלל שחור. "אוי" פלטתי,"מגי!" שמעתי את אמא צועקת, ומיד להחר מכן הרגשתי את החלל השחור מתפשט בכל גופי ואת ראשי נחבט ברצפה.
איבדתי את ההכרה.

הפרק הבא
תגובות

מגיבה!!! · 03.12.2011 · פורסם על ידי :ליליבר אוונס
יפה! זה קשור לה"פ? זה מגניב, ומותח ומעניין, אבל אולי כדאי להעביר את זה ביטוא קל?
יש פה ושם טעויות שאת יכולה לפתור בעריכה, מהתעויות האלה שלא שמים לב אליהן כשכותבים, כי זאת רק שגיאת כתיב קטנה.. קיצור, ממש יפה, ותמשיכי!!!

אדיר · 03.12.2011 · פורסם על ידי :Numb
הו, איזה דימיון.
התחיל אחלה, רגיל כזה
ואז פתאום המפלץ הזה..
שינוי מעניין עשית פתאום באמצע.
אהבתי D:

מדהים! · 04.12.2011 · פורסם על ידי :Wild Horses
אהבתי מאוד!
כמו שאמרתי לך באישי כדאי להעביר ביטוא...
אבל ממש מסקרן D:
צריך המשך!

אהה · 04.12.2011 · פורסם על ידי :Wild Horses
וה"פ זה ראשי תיבות להארי פוטר

מדהים! · 04.12.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry

גדוללללללללל · 07.12.2011 · פורסם על ידי :Supercorp
יואו זה טוב קראתי את כול השלושה תמצאי המשך כול שהו אפילו עוד סיפור גדול
ותודה על החתימה המשגעתתתתתתתת

כל הכבוד ^_^ · 02.01.2012 · פורסם על ידי :Red rose
המפלץ היה לא צפוי אבל יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007