האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

המכתבים (ממשיכים בחיים הארי והשאר)

הארי מקבל מכתב מוזר מאוד ממישהו שנתיים אחרי המלחמה. הארי הילאי וגידול טדי ומישהו נחטף.



כותב: האני החדש
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 13563
5 כוכבים (4.867) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מעניין ביותר - שיפ: כולם - פורסם ב: 11.10.2012 - עודכן: 14.07.2015 המלץ! המלץ! ID : 3545
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כבר עברו שנתיים מאז המלחמה טדי כבר בן שנתיים וחצי הארי ורון כבר הילאים בדרגה גבהה. הרמיוני למדה עוד שנה בהוגוורטס אחרי המלחמה כדי לא להפסיד יותר מידי חומר.

עכשיו הרמיוני עובדת במשרד הקסמים ביותר מעבודה אחת היא אחראית על כל כך הרבה דברים שרון כבר הספיק להידבדח על כמה שקינגסלי (שר הקסמים) עובד פחות מהרמיוני.

ג'יני כשסיימה בית ספר היא הלכה וניהייתה רודפת מיקצועית בנבחרת אנגליה. השנה גם נבחרת אנגליה הגיעה לגמר גביע העולם בקווידיץ נגד ברזיל בפעם הראשונה.

ג'יני נמצאת כל הזמן באימונים והארי קצת עצבן אבל הבדיחות של רון על כל העבודות של הרמיוני תמיד מרגיעות אותו. רון והרמיוני עברו לגור ביחד,

הארי וג'יני עדין בתהליך כי ג'יני רוב הזמן לא נמצאת בבית.

 

 

היום כשהארי חיטט בספרים הישנים שלו בעליית הגג. הוא ראה ספר שפשוט גרם לו למרר את הפרצוף חייו ושקריו של אלבוס דמבלדור.

 הספר הזה כבר ירד מהמדפים כל כך מוקדם אחרי שוולדמורט מת והיה לכולם הרגשה שריטה סקיטר פחדה מהארי. הארי לא ראה את הספר הזה מאז שהוא הרמיוני ורון היו במסע למציאת ההורקוקסים.

הארי ירד למטה, הוא התחיל לקרוא את הספר . הארי חשב שהוא היה צריך לעצור את ריטה סקיטר על סיפור מזביע ומגעיל על השקרים שלה. 

אבל יכול ליהיות שרובו נכון? לא יכול ליהיות הייתי כבר מגלה. אני חייב לגלות! חשב הארי.

כדי לגלות דברים על ספר צריך למיין את השטויות בתוכו קודם! הארי התחיל למיין את הדברים הלא נכונים או אפילו שטותיים הארי קרע מהספר וזרק לפח,

כמו הפרק מה באמת קרה בלילה שדמבלדור מת או שטות כזאת.

(הארי אולי היה היחיד שידע כימעט אבל מי שהרג את דמבלדור היה סנייפ והוא הרג הרג גיבורים.) את הדברים שידע שהיו נכונים הארי סימן רשם את כל הפרקים.

אחרי שהארי סימן את כל הדברים הנכונים והלא נכונים, הוא ניהיה כצת עייף אז החליט שהגיע הזמן לישון.אפילו טדי כבר נרדם וטדי תמיד נשאר ער עד 4 בבוקר. להארי יש הרגשה שקריצ'ר נותן לטדי קפה... 

הארי נרדם.... אחרי שעה או שעתיים אור כסוף חזר העיר את הארי. זה היה פטרונוס של יענה. הפטרונוס המדבר של סרוליק נסק (ראש מחלקת ההילאים). "הארי בוא מהר למשרד לונה לאבגוד נעדרת כבר שבוע וחצי!"

הארי קפץ מהר מהמיטה במחשבה חוזרת "אויי לונה" הוא לקח את טדי התינוק למחילה לגברת ויזלי ומשם התעתק למשרד הקסמים.

רון היה במשרד הקסמים וגם הרמיוני. הארי שאל את הרמיוני "הרמיוני עכשיו ארבע בבוקר מה את עושה כאן?!"

"הייתי כבר ערה אז באתי עם רון לכאן וכמובן תמיד יש עבודה כאן במשרד אז עוד שניה בערך אני יוצאת עם עוד שני אנשים חדשים במשרד לרחוב אוקספורט איזה תלמיד שנה שלישית אחד החליט שהוא עף במטאטא באמצע הרחוב."

רון התפקע מצחוק והרמיוני נתנה לו מכה בראש. "רון לונה נעדרת ואתה צוחק איזה מין חבר אתה?!"

"נחמד, מצחיק, יפה ויש עוד הרמיוני :)"

הרמיוני נזפה בו פרצוף והלכה לה... הארי התפקע מצחוק ממה שרון אמר ואז הם יצאו למשימה.

כל ההילאים התחלקו בכל רחבי בריטניה בזוגות, הארי ורון התעתקו לבית של קסנופיליוס לאבגוד ולונה.

הם דפקו על הדלת והיא נפתחה בחיוך מחייך אבל אחרי שניה קסנופיליוס הזעיף פנים ואמר" אהה זה אתם מה יש לכם לעשות פה?"

רון והארי ידעו שאבא של לונה כועס עליהם כי הוא חושב שליפני כמה שנים הם פיצצו לו את הקרן של השנורקק פחוס קרן. אבל הם לא זה היה קרן מתפוצצת.

"שלום אדון לאבגוד יש בירצוניינו להודיע לך חדשות רעות. אולי כדי שתשב?" אמר הארי בקול העבודה שלו.

אבא של לונה ישב על הכיסה ורון בישר לו, "אדון לאבגוד לונה נעדרת מהשטח כבר שבוע."

"אני יודע, אבל היא תחזור בקרוב. אני יודע, הרי זאת לא תקופתו של אדון האופל אז לונה שלי לא באמת תיפגע, נכון?!" אמר קסנופיליוס בלחץ!

"אדון לאבגוד משרד הקסמים צריך לדעת מתי הפעם האחרונה שראית את לונה?" אמר רון

"אממ.. ליפני שהיא יצאה עם ג'יני ויזלי לחפש נומים בישביל סלט נומים זה מאוד מחזק את את את.. הכל." אמר קסנופיליוס בחוסר ביטחון.

"אמרת ג'יני?!" פצו רון והארי פה אחד.

"כן" אמר קסנופיליוס וחיוך קטן עלה על פניו. כאילו כרגע קלט שימצאו את לונה רק אם ג'יני תיהיה שם.

"ביי" אמרו רון והארי. 

פתאום הגיעו להארי מחשבות מלחץ לא רגיל 'איפה ג'יני? מה הם עושים לה? מי זה האיש הרע הזה שלקח לי אותה?'

זה נראה כיאילו גם רון חשב על בערך אותם הדברים הם חלקו מבט לרגע ורצו הכי מהר שרצו בחיים שלהם למחילההם אפילו לא חשבו על להתעתק.

הם הגיעו למחילה ושמעו בכי כל כך חזק של אישה ותינוק. רון והארי פרצו לדלת וראו את מולי בוכה כאילו מישהו רצח את התינוק שיש לה ביד.

רון הרגיע טיפה את אימו ושאל אותה, "אמא מה קרה?!"

"ק..ק..קיבלתי מכתב!" מכתב אמרה מולי ופרצה שוב בבכי. 

הפרק הבא
תגובות

ואו · 12.10.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
המשל

יפה · 12.10.2012 · פורסם על ידי :הגר צסרסקי
יפה מאוד אני חושבת שאת צריכה להמשיך לכתוב עוד פאנפיקים.

שגיאות · 12.10.2012 · פורסם על ידי :טל ידין
אני חושבת שזה נושא טוב מאוד אבל השגיאות ממש ממש מקשות על הקריאה

תודה · 13.10.2012 · פורסם על ידי :האני החדש (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם וסליחה על השגיאות יש לי קצת בעיות אבל בפרק הבא שאני יעלה ממש בקרוב אני ישים לב יותר

מהמם! · 05.11.2012 · פורסם על ידי :We are infinitea
מהמם!

תודה · 05.11.2012 · פורסם על ידי :האני החדש (כותב הפאנפיק)

מדהים · 11.03.2013 · פורסם על ידי :TrueLight
ענק ג'יני! כבוד לגריפינדור!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007