האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ניצחונם של הלוקיאנוסים

ואחרי מותה של איימי בידי הכרישים באוסטרליה, דן ונלי כבר לא במסע. וזהו ניצחונם של הלוקיאנוסים.



כותב: So Wonderful
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1884
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: 39 הרמזים - זאנר: הרפתקאות. - שיפ: איאן\דן, נלי\טד. - פורסם ב: 13.04.2013 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 4369
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

איאן ישב וחשב. זה קרה לו הרבה בזמן האחרון, הרבה יותר מדי לטעמו. הוא ישב על סיפון "ליבאז" ספינת התיירים של בן דודו אנג'לו. אנג'לו היה נער בן גילו, נאה למדי. אבל אפילו המחשבה על הנער המשונה לא גרמה לא להפסיק לחשוב על איימי קהיל. הוא חשב הרבה על הנערה המגמגת מאז שנרצחה ע"י אמו באוסטרליה. הוא יצא לחופשה, ככה הוא אמר לאיזבל קברה. אבל למעשה הוא יצא לשחות באוקיאנוס השקט ולחשוב על החטאים של אמו, לקלל אותה ולהביט באנג'לו הבטוח בעצמו. אנג'לו לא היה שייך לחלק המבצע של המשפחה, הוא היה סתם ילד. למעשה, הוא היה בן חמש עשרה, אבל זה לא שינה לאיאן כלל. הוא היה שחור שיער, שיערו הארוך היה אסוף בסרט לבן בסגנון הנסיך האיטלקי מהמאה ה-16, ואי אפשר להגיד שהסרט לא החמיא לשיער המושלם שלו. העיניים שלו היו כובשות, ממש כמו של איימי בייחוד שלהם - עין אחת שלו הייתה כהה במעט מהשניה, שתיהן כחולות כמו המים באוקיאנוס. הוא היה נער גבוה מאיאן בראש בערך, רחב כתפיים ממנו וחסון ממנו, ולא שכה לתווי הפנים העדינים של איאן אלא לתווי פנים מחודד-

"איאן! פאפא קורא לך!" הקול האיטלקי והשובב של אנג'לו הפריע למחשבותיו של איאן לנדוד. בדיוק אז נעמד מולו הנער המוזכר, שעליו פיתח איאן רגשות שהוא עדיין לא הבין, ולא רצה להבין. הוא קם מהכיסא הנוח שלו והוריד את משקפי השמש מעיניו בשביל לראות עד כמה השמש חזקה באותו הרגע, והחזיר אותם לאפו ברגעים ספורים. הוא לבש בגדים מבוטיק בלונדון, כמובן. מכנסי ג'ינס קצרים עד ברכיו שיצרו מראה מוזר עם רגליו הדקיקות, וגופיה לבנה ונקיה. הוא התחיל ללכת אחרי אנג'לו שכבר הספיק להתרחק לכיוון הסיפון התחתון, בו ישב אביו, הבעלים של הספינה.

איאן הלך אחריו בצעד מהיר, לא ידע למה לצפות. הוא לא דיבר עם מר פרנסיסקו בואנורה מאז שהוא דיבר איתו בסקייפ עוד באוסטרליה. הוא ראה את בואנורה פעמיים בחייו - בסקייפ וביום הולדתו האחד עשרה של אנג'לו. הוא היה דומה לבנו במובנים רבים, כתפיים רחבות, גבוה ולא מעודן. אבל עיניו היו כמעט שחורות ולא היה לו שיער על ראשו כלל, כך לפחות הוא נראה שלושה שבועות קודם לכן. מחשבותיו הנודדות של איאן התקילו אותו בזמן הירידה במדרגות, ככה שאת ההליכה בת השלוש דקות הוא סיים על גבו בתחתית המדרגות, בעוד אנג'לו הולך בצעד בוטח ועובר לידו. "הלו, איאן, אתה לא חייב להיות דמרטי כל כך. אני גם כך הרבה יותר מושך ממך, אחי." אנגל'ו צחק, והוא באמת התכוון לכך. היו בספינה עוד חמישים ושניים אנשים מלבד איאן, אנג'לו ופרנסיסקו - כיתה מניו מקסיקו ומספר תיירים. כל נערה מגיל 12 עד 18 פלירטטה עם הנער היפה והמושך, ועל איאן לא הסתכלו כלל. וזה התאים למטרותיו, אפילו מאוד.

איאן קם במרמור וניקה את בגדיו מהלכלוך שנדבר בהם, ובדיוק אז עברה חבורה של בנות עשרה לידו. "אנג'לו!" פנתה אחת מהן, זהובת שיער ונמוכה, לנער המתרחק במהירות. איאן התחיל לרוץ אחריהן, ובכוונה פגע בנערה הבהירה שדיברה, רק בשביל העניין. הוא הסתובב לשניה בשביל לזכור את תווי הפנים, אבל העיניים הירוקות והבוהקות שלה גרמו לו להגיב מהירות ולחוץ מהר יותר מרגע לרגע. כאשר הוא הגיע לאנג'לו הם כבר הגיעו לחדרו של אדון בואנורה. אנג'לו פתח את דלת חדרו של אביו במהירות, ונכנס בלי לחשוב כלל. איאן השתהה ליד הדלת. הוא פתח מהאיש, למרות היותו בעמדה בכירה מפרנסיסקו. אך לא היה מה לחשוש, בתוך החדר פגשה אותו נטלי קברה.

נטלי עמדה ליד פרנסיסקו בואנורה, לבושה בשמלה בצבע קרמל שלא החמיאה לעור הכהה שלה. "נטליה," אנג'לו אמר בכבדות ונשק לידה. כן, כולם ידעו על החיבה המופגנת של אנג'לו לנטלי. נטלי הייתה יפה, אפילו איאן לא היה יכול שלא להסכים. היא חייכה לאנג'לו בחום, ואז הסתובבה לעברו של איאן. "אחי," היא אמרה בקול מנומס וחם בו זמנית. "אמא שלחה אותי לפה גם, אני רוצה שננוח. אחרי שאיימי-" היא הביטה באיאן לרגע ועצרה מדיבורה, רק בשביל לברר ששום דבר לא קרה לאיאן. "אחרי שאיימי ודן יצאו מהתחרות אנחנו מובילים, אז אנחנו יכולים בינתיים לעזור מהמחשב." נטלי חייכה לכיוונו של איאן והתיישבה על כיסא הנדנדה שהיה בקצה החדר. שיערה היה אסוף בתסרוקת קלועה מסודרת, מושלמת כמו תמיד. איאן הביט בה בכעס, איך הילדה המושלמת הזאת שקוראת לעצמה אחותו לא מגיבה על מותה של נערה אחת? כאילו היא כלום.

"אדון קברה," פנה האדון שעמדה לידו רגעים ספורים קודם לכן לאיאן, כך הבין בהפתעה. "אדון קברה, אמך שלחה לך גלויה מדנמרק." הוא הכניס לידו של איאן גלויה לבנה. איאן לא הביט בה אפילו לרגע, הוא העדיף לסקור את כל החדר של האדון. הוא היה גדול מחדרו של איאן אך לא בהרבה, היו בו הרבה ספרים וכלי נשק עתיקים וחדשים כאחד. איאן התקרב לאחד האחרונות, בו שכנו קסדות יפניות.

"אדוני, האם יש לך דבר מה שקשור בטיוטומו היודושי?" שאל איאן בסקרנות, וכך עבר היום במהירות, דיבורים על קסדות יפניות וחרבות מצריות, ואנג'לו מפלרטט עם נטלי בפינת החדר. היום היה שלוו יחסית וחסר מחשבות על איימי.

תגובות

את! את לא הרגת את איימי! · 15.04.2013 · פורסם על ידי :Peter Johnson
לאאאאאאאאאאאא! זאת איימי! איימיאן! לאאאאאאאאא שניייייי! נטלי מתה, כן, אבל איימי לא.

שוש. · 15.04.2013 · פורסם על ידי :So Wonderful (כותב הפאנפיק)
ניצחונם של הלוקיאנוסים, בסופו של דבר.
איימי מתה ושו.
נטלי אדירה ברמות, שוווו.

איך אדם מסוגל להרוג אותה ????????????? · 17.04.2013 · פורסם על ידי :הארי בלו
זה לאיכול ליהיות לא פיייר
ומה אם דן????
גם אותו איזבל רצחה בדם קר!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?

בקשר לדן - · 17.04.2013 · פורסם על ידי :So Wonderful (כותב הפאנפיק)
היה כתוב בתקציר שדן פרש.

לא!!!! · 28.04.2013 · פורסם על ידי :Lucifer Morningstar
את חייבת לכתוב איזה פרק המשך לפחות. ברצינות. תראי איך איאן מתמודד עם זה!
אישית, אני הייתי רוצחת את נטלי ואיזבל.

אבל אבל אבל · 29.04.2013 · פורסם על ידי :So Wonderful (כותב הפאנפיק)
אני אכתוב, אבל לא היום. מתישהו בזמן הקרוב.
ואיזבל ונטלי! זה לה היה מעניין בלעדיהן.

39 רמזים ספר מוושלם · 27.06.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)
זה לא אותו דבר בלי איימי....
למנה הרגת אותה???????
אבל בכל אופן, כתיבה יפה...

אני בהלם... · 27.10.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
קודם כל, אני חייבת להודות שיש לך כתיבה טובה, תיאורים טובים, תיארת את הרגשות של איאן באופן ממש יפה!
דבר שני.................................... איך יכולת להרוג את איימי?!? (אבל לפחות אני יודעת שיש עוד מישהו בעולם שאוהב את 39 רמזים... כתבתי גם אני פיקצר על זה, ואשמח את תבקרי אותו! קוראים לו impposible)
סתם שאלה, איך חשבת על זה? על זה שאיימי מתה ואיאן עצוב וכל זה?

ועוד דבר... (כן אני חופרת סליחה) · 27.10.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
אני רואה שהפאנפיק בכתיבה, אבל אני חושבת שעדיף לך לגמור אותו ולהשאיר אותו ככה, פיקצר. אבל זו רק דעה שלי.

בהחלט, המשימה טיטאניק הכי מושלם · 13.10.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
אני לא משפפת איאן איימי, אבל יפה.
אני לא אסלח לך שרצחת את הדמות האהובה עלי!

ג׳יימי!!! · 13.10.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
ג׳ייק איימי, איאן קארה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007