האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מלחמת האהבה

פאפניק בנושא אהבה. מספר מלחמה על בן, ששתי בנות מאוהבות בו. מצחיק מבדר עצוב ומותח. מקווה שתהנו!!!



כותב: לילי היפה:)
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 17265
4 כוכבים (4.111) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אהבה - שיפ: ג'יני והארי - פורסם ב: 27.04.2013 - עודכן: 01.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4414
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרמיוני והארי עמדו אחד ליד השני ." אני אוהבת אותך " , אמרה הרמיוני במתק שפתיים. " די, זה לא יקרה. לא אותך אני אוהב, מצטער", אמר הארי," ג'יני היא אהובת ליבי. עכשיו, הניחי לי, אני מתמלא ברחמים". הרמיוני קירבה את שפתיה אל שפתיו וניסתה לנשקו, אך הוא הרחיקה ממנו, לכלוכית בעינו. " אינני  חש כלפייך את אותה ההרגשה שאת חשה אליי, מבינה?" שאל הארי " את ההרגשה שאת חשה כלפיי , אני חש כלפי מישהי אחרת , ג'יני. נוכל להמשיך ולהיות ידידים, אך אם תפצירי בי רבות , אאלץ לנתק איתך קשר." אמר בעצב. " לא אינני רוצה זאת, הארי" החלה הרמיוני מתייפחת מרה " אני אוהבת אותך אהבת נפש, אתה אהוב ליבי, מבין את זה ??" . " מבין אנוכי, אך תאלצי להסתפק בהבטחה שלי , שנהיה ידידים, בזאת אני אשמח" אמר הארי בעצב מסוים. " אז הארי" אמרה הרמיוני " נשיקה אחת, קטנה", והסתערה עליו בלי לתבוע את רצונו אם הוא מעוניין בזאת, ואם הייתה שואלת הייתה יודעת שבשום פנים ואופן, לא. לפתע התפרצה ג'ייני לחדר המועדון בשל לקרוא להארי לרדת לארוחת הבוקר, וצפתה במחזה המזעים למדי. כשהארי הבחין בג'יני, ניתק את עצמו מהרמיוני ורץ לג'יני, בניסיון להסביר, אך ג'יני דחפה אותו מעליה, ועלתה בבכי תמרורים אל חדרה , לטמון ראשה בכרה. הארי הנזהם והנדהם בשל התנהגותה של הרמיוני פנה אליה ואמר:" חוצפה! כיצד את מעיזה ! אני לא אוהב אותך וכרגע אף שונא! חיבלת בקשר הידודות החזק שהיה ביננו , לא חבל?? לא יכולת להסתפק במה שנתתי לך, אה? עכשיו גם חירבת את מערכת היחסים שלי עם ג'יני , אהובתי האמיתית, אשנא אותך לנצח!!!!!" צרח הארי את כל זה בנשימה אחת. לאחר דבריו הקשים, הרמיוני השפילה ראשה בבושה ואמרה בקול עצוב ושקט:" אני מצטערת הארי, לא רציתי שכך זה ייקרה, פשוט זו אהבתי המייסרת אלייך , ואני משתגעת, והייתי חייבת נשיקה אחת קטנה. אני מבויישת מאד בעצמי. בבקשה תסלח לי!" אמרה הרמיוני כל זאת בעצב כה רב , שהארי הרגיש דחף לסלוח לה. אבל לא! הוא לא יסלח להרמיוני גריינג'ר הנתעבת לעולם! לעולם! גם אם תבקש סליחה מיליון פעם וגם עם יחסי עם ג'יני יחזרו להיות כפי שהיו. " לא ! לא אסלח לך לעולם! מילותייך לא עוזרות ! וגם לא ראשך המורכן וקולך העצוב! לעולם לא אסלך לך הרמיוני גריינג'ר, לעולם!" צעק את כל זאת הארי בחמת זעמו וירד בהפגנתיות במורד המדרגות לאולם הגדול, לשבת לאכול את ארוחת הבוקר הנזעמת שלו. הרמיוני המסכנה התייפחה בכי תמרורים אל תוך הכרית, והצטערה מכל ליבה על האבל שעשתה לאהוב ליבה, הארי.

 

 

 

 

 

 

 

 

מקווה שאהבתם! פרקים נוספים יתווספו בהמשך!! תוסיפו תגובות ותדרגו

הפרק הבא
תגובות

יפה אבל.... · 28.04.2013 · פורסם על ידי :גולהומניק
יש לי דבר אחד שמפריע לי : זה ממש ממש מוזר השפה הגבוהה הזאת. אני חושבת שזה יכול להיות יותר יפה בשפה יותר פשוטה. זה פשוט נישמע ממש מגוחך כל ה "מבין אנוכי..." "אינני חש כלפייך את אותה ההרגשה שאת חשה.." "מתיפחת מרה..." "בזאת אני אשמח..." מבינה?? חוץ מזה זה רעיון נחמד. אבל אני מקווה שתשני את זה כי זה נישמע ממש לא רציני ואפילו מוזר , כאילו את לא באמת כותבת ככה , כאילו את רק רוצה להצחיק. מצטערת אבל זאת דעתי.

תשובה · 28.04.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:) (כותב הפאנפיק)
זו השפה שבה אני כותבת סיפורים, אבל אם זה מפריע אוכל לשנות ולפרסם מחדש

סליחה^^ · 28.04.2013 · פורסם על ידי :The Hate
תמחקי את התגובה ההיא - היא נשלחה בטעות.

אני מאוד אהבתי את הכתיבה שלך. לא הרבה כותבים ככה היום - וזה שזה מפריע לחלק מהאנשים לא אומר שזה לא טוב. לפני זמן רב גם באמת דיברו ככה, אז אם היום כולם רגילים לסלנג זה לא אומר שאת מחוייבת לכתוב כך.

אבל שימי לב - קיימים חלקים בהם עברת דווקא לסלנג פשוט מאוד, ומיד אחריו עלית בכמה רמות במשלב. את זה הייתי ממליצה לך לתקן.

תמשיכי לכתוב - את מוכשרת!

ואני מניחה שארצה המשך? :)

אני בעד כתיבה בשפה גבוה · 28.04.2013 · פורסם על ידי :Demons
אבל כשהדמיות מדברות בשפה שלא מתאימה להם זה נשמע מוזר, זה דבר אחד לתאר ככה אבל כשדמות מדברת זה באמת נראה קצת כמו בדיחה כמו שגולהומניק אמרה.
חוץ מזה הרעיון לא מרגיש לי אמין, אני לא מבינה איך הגעת למצב הזה או מה הביא אותך לשם, למה הדמויות מתנהגות בצורה שכול כך מנוגדת לאופי שלהם? עד שלא תוכלי להסביר את אני אאלץ להסיק שהדמויות אינן קאנוניות בסיפור.
עוד דבר אחד שקצת צרם לי זה שאין לי מושג מתי זה יכול להתרחש, האהבה של הארי לג'יני התחילה רק בספר השישי, עד אז הוא היה מאוהב בצ'ו, אבל בשלב הזה כבר לא ניתן להטיל ספק על העובדה שהרמיוני מאוהבת ברון. אשמח אם תבהירי את העניין הזה.
אני מצטערת אם פגעתי בך בביקורת שלי, זאת לא הייתה הכוונה, אני אשמח לקרוא את ההמשך, הרעיון נראה לי מקורי מאוד ויפה.
נ.ב את שמת לב לעובדה שכתבת בבלוק (בלי אנטרים)? אם כן אני ממליצה לך להשתדל לרווח מעט את הטקסט, קשה לקרוא ככה, אם את לא יודעת אמורים לרדת שורה אחרי כול פעם שדמות מדברת, אם את רוצה שאני אבטא לך או סתם אתן לך עצה את מוזמנת לדבר איתי בפרטי.

יפה · 29.04.2013 · פורסם על ידי :יעלהקווולית
יפה!*!

תודה על התגובות · 29.04.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:) (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות, אתייחס למה שהערתן לי,תודה. אכתוב עוד פרק......

אהבתי · 11.05.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
אהבתי את הרעיון אבל השפה גבוהה מידי תיזכרי שבהארי פוטר משתמשים בשפה הרבה יותר פשוטה ואף בסלנג וזה מאוד מוזר לקרוא את זה במשלב לשוני כל כך גבוה

אהבתי · 16.09.2013 · פורסם על ידי :לינוי טייאון היא מגניבה
אהבתי מאוד את הרעיון, אבל קצת מצחיק שהם מדברים בשפה מאוד גבוהה וחוץ מזה, מהמםםםם!

ממש תודה (: · 17.09.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:) (כותב הפאנפיק)

גם אני חושבת · 12.01.2016 · פורסם על ידי :הרמיוני פוטר!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007