האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

בלי וולדמורט- תקראו קצת לפני שאתם פוסלים

הפיק מספר את עלילותיהם של גיבורינו בשנתם השביעית בהוגוורטס אילולא וולדמורט היה קיים. שימו לב- השנים הקודמות ממש לא הולכות להיות קופי של הספרים, הכול ישתנה.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6109
5 כוכבים (4.818) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס נראלי, אני עוד לא בטוחה - שיפ: הארי/ ג'יני רון/ הרמיוני לילי/ ג'יימס ובטח יהיו עוד כמה בהמשך - פורסם ב: 24.06.2013 - עודכן: 23.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 4562
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הדירוג של הפאנפיק הוא R כי יהיו הרבה רמיזות מיניות כי אין מה לעשות, בגיל 17 חושבים הרבה על מין כשאין וולדמורט על הראש. דבר שני הסיפור הולך להיות מאוד שונה מהמקור אז על תחשבו שסתם הוספתי להארי הורים והשאר נשאר בול אותו הדבר.

ועכשיו לפיק, קריאה מהנה.

 

הארי נישק את ג'יני בפראות קלה בעוד רון משתעל בקולניות מהכורסא הסמוכה. ג'יני גלגלה את עיניה ולא זיכתה אותו במבט בודד.

"שיט!" היא מלמלה לאחר כמה שניות בעודה מתנתקת מהארי, "יש לי שיעורים לסלגהורן, נמשיך אחר כך, אוקיי?" הארי עמד למחות אך ג'יני נישקה אותו במהירות על שפתיו ומיהרה לעלות במדרגות הלולייניות הישר אל חדרה.

"תודה לאל!" אמר רון בקול רם שגרם להרמיוני לשלוח בו מבט מזרה אימה לפני שחזרה אל הספר שלה. הוא מצידו חזר לספר שלו- "האיר את העולם- הביוגרפיה המתוקנת של תומאס אדיסון".

הארי נותר לרגע על הכורסא, בוהה באש כשמי אם לא אחותו הקטנה החליטה להפריע לו.

"הארי! הארי! הארי! תנחש מה?"

"מה? " שאל הארי בחוסר סבלנות.

"מחר הבחינות לנבחרת הקווידיץ!" היא אמרה בהתרגשות.

"אני מודע לזה, אן, להזכירך אני הקפטן של הנבחרת, אני קבעתי את הבחינות." אנני לא נראתה כאילו שמה לב לעלבון.

"אתה חושב שאני אהיה טובה בתור רודפת?" היא שאלה בלהיטות.

"נראה מחר, אן," אמר הארי בחוסר סבלנות למרות שידע היטב שאחותו תעשה חייל כרודפת.

"תודה, הארי!" שמחה אן וקפצה אל הארי בחיבוק נבוך. הארי חיבק את אחותו במבוכה קלה ולאחר הדף אותה ממנו בחיבה בעודו מפלס את דרכו אל המעונות. אן הביטה בו לרגע בעיניים גדולות ולאחר מיהרה אל הכורסא הסמוכה לזאת של הרמיוני ושלפה מערימת הספרים ספר בעל עיטורי זהב שכותרתו כבר נמחתה לחלוטין זה מכבר.

הארי עלה לכיוון המעונות בתקווה לגמור את שיעורי הבית שלו בשינוי צורה, אימו לא תשמח אם ייענש שוב.

"אל?! מה לעזאזל אתה עושה כאן?! ולמה את מחטט לי בדברים?!" שאג הארי על אחיו הקטן, בזמן שזה הופך את כול בגדיו על המיטה. למה אחיו כול כך להוטים להרוס את חייו?!

"תרגיע, 'סך הכול חיפשתי את הגלימה." הארי נאנח. אן הייתה ילדה טובה ולא הרבתה לשאול ממנו את הגלימה, אלכס לעומת זאת...

"היא עוד במזוודה שלי, זה בסך הכול השבוע הראשון," אמר הארי ושלף את הגלימה מתוך המזוודה הקבורה תחת ערימת הבגדים בחוסר רצון. "ואם עוד פעם אחת תחטט לי בדברים...!" איים הארי על אחיו וזה מיהר להסתלק מהמקום.

"אחים זה דבר מטומטם," הכריז הארי בעודו דוחף את חפציו חזרה אל מקומם.

את שארית הערב הארי בילה בהכנת שיעורי הבית שלו עד שידו כאבה כול כך עד שהוא שקל לכרות אותה לחלוטין. 'אני חייב לקנות עט איות,' הוא חשב לעצמו בעודו קובר את השיעורים המוכנים ברובם בתוך התיק.

"לעזאזל!" קילל הארי כשהביט בשעון היד שלו בלי משים, ארוחת הערב עומדת להסתיים עוד פחות מרבע שעה. הוא מיהר לצאת מהמעונות וחדר המועדון ולרוץ אל האולם הגדול לפני שהארוחה תסתיים. זה מה שחסר לו, ללכת לישון רעב...

'השנה השביעית הזאת כול כך מבאסת... יכול להיות גרוע יותר?'

הפרק הבא
תגובות

נחמד... · 27.06.2013 · פורסם על ידי :Pipe Dream
יש הרבה פיקים כאלה אבל את/ה היחיד/ה שחשב/ה על להתחיל מהשנה השביעית.

אני יודעת שאני לא היחידה · 27.06.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
שכתבה את הרעיון הזה של "אין וולדמורט", רחוק מזה, ובודאי היו עוד אנשים שכתבו את זה על השנה השביעית אבל רוב האנשים האלו עשו קופי למה שקרה לפי הספרים ולא שינו כלום חוץ מזה שלהארי יש שני הורים ואולי כמה אחים. אם תקראי את ההמשך תראי שהכול ממש משתנה, כבר עכשיו יש רמזים לזה, הארי מנשק את ג'יני מול העיניים של רון? זה נראה לך כמו משהו שהוא היה עושה לפי הדמות המקורית שלו בספרים?

יפה! · 27.06.2013 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
תמשיכי בבקשה!!

ממשיכה ברגעים אלו ממש · 27.06.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)

אהבתי:) · 27.06.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)
המשך דחוף

נחמד מאוד! · 28.06.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
מחכה לבמשך!!

אהבתי את הסיפור · 30.06.2013 · פורסם על ידי :Love is in the air
מחכה בקוצר רוח להמשך !

איי לב איט! · 01.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
פיק יפה אהבתי שעשית שלהארי יש אחים מה עם לילי וג'יימס? עדיין לא הזכרת אותם
נרשמתי לעדכונים

מהמם · 23.06.2015 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול
ממש אהבתי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007