האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

magic world-magic start

עולם הקוסמים, כפי שמעולם לא ראיתם !!<br>מהו מקור הקסם?



כותב: הראל HD
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3115
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: טיפ טיפה הסטוריה - שיפ: הזוגות הרגילים (; - פורסם ב: 12.03.2014 - עודכן: 25.02.2016 המלץ! המלץ! ID : 5032
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1: הקסם.

ג'יי קיי רולינג התחילה את סיפורה מהמקום הלא נכון. היא התחילה מעולם קסום, שכולו קסם.

אך פעם תהיתי, כיצד הקסם נוצר? מהו מקורו?

בואו ואספר לכם את הסיפור המלא :

זו הייתה שעת בין הערביים, בעולם שקט. בני האדם שעל הארץ התכוננו לשכב לישון, וכוחות עליונים הדליקו פנסים בשמיים, פנסים שלאחר מכן נקראו על ידי בני האדם, כוכבים. כבר כעת, הנכם מבינים שהסיפור מתרחש בעולם קדום, כפי שאמרתי בהתחלה, עולם שקט. על הארץ, באזור נידח בקצה העולם, בפינה היפה והשקטה ביותר, ישב מרלין ושולייתו, ודנו בדברים ברומו של עולם. למרלין הזה שבסיפור, יעניקו כבוד רב בעולם הקוסמים העתידי, תכף תראו מדוע.

"האם אי פעם תהית, נאשאר, מדוע אנו נמצאים פה?" פתח מרלין בדברים.

"למה הכוונה, אדוני?" שאל נאשאר והזדקף על כיסאו.

"אני מתכוון," חזר מרלין, "מה מטרתנו בעולם? האם נולדנו על מנת לנפוש במשך כל היום? האם רק על מנת לאכול או לשתות?"

"כן, אדון, מחשבה זו עלתה בראשי מספר פעמים."

"אם כך, שתף אותי במחשבותיך בבקשה," אמר מרלין בשלווה וציפה לתשובה מרשימה, כפי שנהג נאשאר להשיב.

נאשאר חייך. "למען האמת, אדון, תמיד חשבתי לשאול אותך על העניין."

מרלין צחק, "זה טוב, הבדיחה הזו, בחיי שכבר עבר זמן רב מאז שצחקתי."

הייתה שתיקה במשך כמה דקות. הם צפו בלהקת חסידות עפות על רקע השקיעה.

"אדוני," אמר נאשאר. מרלין הביט בו. "מדוע ישנם מלחמות בין אנשים? ויכוחים למיניהם? צעקות שמפרות את השלווה?"

"שאלה יפה שאלת, בן." מרלין הביט בשמש השוקעת. "אני מאמין בכוח עליון ששולט ביקום. את כל אדם הוא יצר בחכמה, לכל אחד העניק ייחוד משלו. לך הוא נתן כשרון להבין את כל בני האדם ולדון אותם לכף זכות. אני לדוגמא, ניחנתי בקסם."

מרלין הרים מקל עץ מיוחד משולחן קטן והניף אותו לכיוון עלי שלכת שנשרו מעץ התפוחים שהיה לו בחצר.

העלים זנקו כלפי מעלה ברשרוש עדין, וקסם נשמע באוויר. הוא השאיר את העלים להשתובב ברוח במורד הגבעה שעליה ניצב ביתו, והחזיר את השרביט למקומו.

נאשאר הסס לפני שאמר את המילים הבאות אבל גמר בליבו לומר אותן בכל זאת. "אדוני, מרלין, תקשיב. אני חושב שיש לי פתרון לכל בעיות העולם. תחשוב על זה: כל האנשים יוכלו להשתמש בקסם על מנת לפתור את הבעיות שלהם !  אם לדוגמא יריבו שני אנשים על שטח אדמה, הם יוכלו להכפיל את השטח ואז כל אחד יקבל את מה שירצה ! העולם יהיה מלא באנשים כמוך, קוסם דגול, והבעיות, כולן, יפתרו בן רגע ! ללא מלחמות, ללא ריבים, בלי צעקות. מה אתה אומר?"

מרלין חשב וענה. "כפי שאמרתי לך, אני מאמין בכוח עליון ששולט על העולם. מאמינים קדומים יותר, כתבו ספר חוקים ומצוות, שאותם רוצה הכוח העליון שנקיים, ובכך נזכה לחיים טובים יותר. אחת מן המצוות שכתובות שם, היא ברכות. מצווה לברך על כל דבר. כשרמזת לכך שאחלק מחכמתי לאנשי העולם, הזכרת לי אחת מן הברכות, 'שחלק מחכמתו ליראיו'. זה היה סתם דבר כדרך אגב. ועכשיו לענייננו. אני בטוח שעדיין יהיו ריבים בין אנשים. מחלוקות יהיו תמיד. אך הם יתמעטו בצורה משמעותית, בן, רעיון טוב. אעבוד פה על העצה שהבאת לי הלילה. התארח הלילה אצל גברת צ'ריטי, אני בטוח שהיא תשמח לארח אותך. כל הכבוד בן." מרלין טפח לו על השכם בגאווה וליווה אותו אל מחוץ לבית. "אם אתה רוצה, אתה מוזמן להביט אל ראש הגבעה, לביתי, ולראות את המופע. ליל מנוחה."

נאשאר לא הבין את מה שאמר מורו, ולא שאל. הוא רק זכר את מה שנאמר לו ויצא מהבית.

מרלין נעל את הדלת בקסם והתיישב על יד האח. ' בטוח שעדיין יהיו ריבים בין אנשים. מחלוקות יהיו תמיד. אך הם יתמעטו בצורה משמעותית,' הוא נזכר במה שאמר לשולייתו. 'בסדר, אחלוק חוכמה ליראיי.'

השמש שקעה לפני כמה דקות. נרות לא האירו, ואח לא חיממה את ביתו של הקוסם היחיד עלי אדמות ברגעיו האחרונים עם תואר זה. הוא עמד עם גלימת המסעות המיוחדת שלו ועם שרביטו מחוץ לבית, בעוד רוח קרירה מלטפת אותו. הוא צעק משהו. הצעקה נשמעה בכל העולם. ואז, ניצוץ של קסם יצא משרביטו, ולאחר מכן פרץ של אור ירוק, גדול ורחב האירו את השמיים, והרעידו את הארץ. הקוסם הגדול עף בכוח הקסם שלו אל גג ביתו, המקום הגבוה ביותר במקום בו התגורר והחזיק את שרביטו כלפי מעלה. השרביט היה מקור הקסם. האור היה בוהק וזוהר ונראה היטב מחלון ביתה של גברת צ'ריטי. נאשאר כמעט התעלף כשהאור הגדול חזר לשרביטו של אדונו, ואז לאחר כמה שניות, יצאו שבילים של אורות בצבעי הקשת, מחזה מרהיב, והאורות נגעו לנאשאר בחזה והיישר לתוך הלב. כל שביל של אורות מעין זה חדר אל תוך ליבותיהם של מאות אנשים ונשים ברחבי העולם. כך, נוצר הקסם.

--------------------------

תגובותתת !!(:

בפרק הבא אני ארחיב את הסיפור על הארי פוטר, ואספר אותו, בצורה שלא תוכלו לשכוח (:

יש למה לצפות !!!

 

הפרק הבא
תגובות

וואו · 18.06.2015 · פורסם על ידי :פרינסס פוטר

מדהים · 18.06.2015 · פורסם על ידי :פרינסס פוטר
אתה כותב מהמם!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007