האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסמטה החשוכה

הרמיוני והארי מדברים. על וויסקי.



כותב: Pita Potter
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1372
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין הגדרה - שיפ: רון והרמיוני, רון ולבנדר - פורסם ב: 04.07.2015 המלץ! המלץ! ID : 6178
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"תפסיק, הארי. אתה לא אחי הגדול. למעשה, אני גדולה ממך בכמה חודשים. "

זה מה שהיא עשתה. לפני שהיא התחילה לשתות היא הייתה חייבת לציין את העובדה ההיא: "אני גדולה ממך בכמה חודשים, ואתה לא יכול להגיד לי מה לעשות".

גם הארי לא ידע מה קרה להרמיוני. מתי התחילה לשתות. חבריה לא שתתו. לא. רק היא. הארי היה נוהג לבוא איתה לברים נידחים, למקרה שתשתכר עד איבדון חושים טוטאלי, שזה היה קורה לעיתים רחוקות.

"אני פשוט לא מבינה מה הבעיה שלו!" אמרה הרמיוני בכעס. "רון הזה פשוט בלתי ייאמן! תחליט!"

"זה שהוא חבר של לבנדר לא צריך לגרום להרמיוני גריינג'ר שומרת החוקים להתחיל לשתות. אני אומר לך, זה מיותר. הוא יבין בסופו של דבר. "

שתיקה.

"אתה יודע מה קורה בעולם הקסמים, הארי, " לחשה הרמיוני בקול צרוד ומצמרר, קול שממש לא תואם לה. "וולדמורט יעלה לשלטון, בטח בשנה הבאה. שום מקום לא בטוח."

"את רומזת שרון בוגד, הרמיוני? הוא האדם הכי נאמן שאי פעם הכרתי!"

"הוא אנוכי!" צועקת הרמיוני, דמעות עולות בגרונה וזולגות במורד פניה החלקות והמנומשות מעט. "הוא אנוכי! דואג רק לעצמו! משאיר אחריו שובל של לבבות שבורים! ואת אלה שלא – הוא מתכנן לחזור אחורה ולשבור!"

"הרמיוני, בבקשה. הוא לא שווה את זה. " מתחנן הארי.

"מעניין, שזה מה שיש לך להגיד. איפה הוא עכשיו, הא? מבלה עם המשפחה שלו בחג המולד?" שואלת בקול לגלגני. "כולם ביחד, כל הוויזלים חמי הלב והמצחיקים. אבל הוא לא ראוי להיות וויזלי. "

"מאיפה הבאת את זה?" שואל הארי בקול נמוך. הרמיוני מתחילה קצת להשתגע כשהיא מתחילה לשתות. אבל היא יותר קשה ורצינית כשהיא שותה וחושבת על רון.

"אתה צריך שוט, הארי." אומרת הרמיוני. "רואים את זה בעיניים שלך. "

"מה שרואים בעיניים שלי כרגע זה תחנונים. בואי, הרמיוני. בואי נחזור למחילה. קדימה, בטח רון מחכה לנו. "

"טעות. הוא מחכה לך. לא לי. אם היה מחכה לי, טיפת הכבוד העצמי שלו הייתה נוגעת בלב שלי ועוד הייתי חוזרת לדבר איתו. הוא חתיכת מנוול, עוד לא הבנת את זה? "

"הרמיוני, הוא החבר הכי טוב שלך! אנחנו החברים הכי טובים שלך! את לא סומכת עלינו?"

הרמיוני קמה ממקומה עם המשקה האלכוהולי הקסום שלה והתקדמה לעבר הספה בצידו השני של הבר. היא התיישבה שם והארי התיישב לצידה. היא לקחה שלוק מהוויסקי ואמרה בקול צרוד ופגיע: "אני לא יודעת על מי לסמוך. זמנים אפלים, הארי. "

"את מדאיגה אותי, הרמיוני. את לא נשמעת עצמך בכלל. בואי, אקח אותך בכוח אם לא תבואי איתי, "

"לא אתה זה שמדאיג אותי. אלא לבנדר. "

"את מתכננת לעשות לה משהו?" שואל הארי בחשדנות.

"כמובן שלא. את האסון היא תביא על עצמה. היא ורון ייפרדו בקרוב מאוד, הארי. יש לי תחושה. ואז – זה יכה בי כמו ברק, פוטר. קארמה."

"ממתי הרמיוני גריינג'ר מאמינה בקארמה?"

הרמיוני קמה וזרקה את בקבוק הוויסקי לפח, התקדמה לכיוון הארי ועזרה לו לקום מהספה. שניהם יצאו מהבר, מטושטשת וצלול.

"מאז שהיא התאהבה ברונלד וויזלי. " היא אומרת.

"סוף סוף אמרת את זה. "

זה רון. הוא עמד שם, ביציאה מהבר.

"אמרתי לך, הוא חתיכת מנוול. " אומרת הרמיוני ומחייכת אל הארי.

הארי הלך לדרכו. "אני אחזור אליכם, חברים." אומר הארי, ודמותו נעלמת בחשיכת הסימטה.

רון החזיק להרמיוני את ידה ואימץ אותה לחיבוק עצוב.

"הוא יחזור, הרמיוני. מתישהו. " אומר רון, ושניהם מתחילים לבכות בכי שקט.

בסימטה. 

תגובות

וואו · 04.07.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
זה יפה מאוד. רק לא הבנתי מתי זה קורה.
למה הארי נעלם בסמטה? אבל זה כתוב מהמם, כמו שצריך.
תמשיכי לכתוב!

אוקיי · 04.07.2015 · פורסם על ידי :Pita Potter (כותב הפאנפיק)
ראשית, רציתי לעשות את זה קצת מעורפל ולא ברור. זה בערך בין השנה השישית לשביעית כזה, הארי נעלם בסמטה כי כאילו הוא מת (חס וחלילה זה סתם כתבתי). כי כאילו מישהו הרג אותו מקודם, אז הוא מת, והרמיוני דיברה לעצמה.

אהההה · 12.07.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
קראתי הכל עוד פעם אחרי שראיתי את ההסבר שלך על הארי, ועכשיו הבנתי...
וזה ממש - אבל ממש - מדהים.

ממממממש יפה!!! · 08.02.2017 · פורסם על ידי :קטנטונת
אהבתי לגמרי את הרעיון. הכתיבה מושלמת ולעניין.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007