האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

רגעיה האחרונים של הדוויג

רגעיה האחרונים של הדוויג וחלק מקרב שבעה הפוטרים



כותב: משפחת בלאק
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1172
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ואוצרות המוות - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 18.09.2015 המלץ! המלץ! ID : 6461
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

התנשמת עפה לה, בין העננים, בשעות הערב המאוחרות, כמה נצנוצי כוכבים הבזיקו בשמי השחור ונראו כמו פצפוצים על עוגה של שוקולד. שום קול לא נשמע, רק שריקת הרוח באוזניה הלבנות כשלג. כמה זמן עפה, היא לא ידעה, רק העובדה שהארי נתן לה סוף כל סוף לצאת מכלובה לחופשי שימחה אותה. הדוויג צללה מטה מטה, מתקרבת אל פני המים הצלולים, נוגעת ברגליה במים תוך כדי תעופה, ושוב המריאה, מעלה, אל עבר העננים הצמרירים.

"ווווווש" משהו דמוי טיל עבר בסמוך אליה, היא הביטה סביבה, וראתה מטאטא מתרחק ממנה.

התנשמת הגביהה מעוף, מתרחקת, ומצאה עצמה מול הירח המלא, הלבן, המראה היה עוצר נשימה. עוד מטאטא עבר לידה, הפעם קרוב יותר, "שתק!" קול גברי  וצרוד נשמע. סילון אור אדום יצא כאילו משום מקום, ופגע היישר בליבו של האיש אשר נפל היישר אל מותו, עכשיו הבחינה בממטאטא הסמוך שלפני רגע ישב בו אוכל מוות. האיש ששלח את הקללה היה בעל שיער פרוע ועין מוזרה, אשר הסתובבה והתגלגלה לכל עבר, היא הייתה גדולה יותר מהשניה. מאחוריו ישב לא אחר מאשר הארי, נצמד בכל כוחו ל"עין הזעם" מודי. לא, זה לא יכול להיות, הארי לא פחדן, וטס על מטאטא בלי בעיה, הרי ראתה אותו כבר פעמים רבות במשחקי הקווידיץ'.

"אקספליארמוס!" הפעם זה נשמע כמו גבר צעיר יותר. הוא החטיא ופגע בהדוויג שאיבדה משיווי משקלה, ונהדפה אחורנית, היא נפלה, אך התייצבה מייד, כ500 מטר מעל פני האגם. חום נוראי עבר לידה, היא הייתה מבוהלת וברחה. יצור עף מאחוריה, היא הביטה מבט חטוף; דרקון, עליו ישבו הארי ונער ג'ינג'י, עם קוקו נמוך וצלקות רבות על פניו. זה היה מבלבל, עוד הארי? "פלר, תראי, מודי!" הארי המחופש הביט למקום שלפני שניות הייתה בו הדוויג. איש הנראה כמו שלד, ריחף שם, עומד בתוך ענן שחור,הוא היה בעל עיניים אדומות וחריצי נחיריים נחשיים במקום שאמור להיות בו אף. הדוויג ברחה, לא רצתה להיות שם יותר,וראתה: מודי נפל, בדיוק כמו האיש ששיתק, מטה מטה אל החשכה. מנדגוס פצ'ר שישב יחד עם "עין הזעם" על המטאטא נעלם, כנראה התעתק , פרל המחופשת להארי פוטר השמיעה יללת פחד.

התנשמת עפה לה, מהר, חייה נתונים בזה, היא רוצה שוב להיות לייד הארי, בתוך הכלוב המוגן, הקטן אך הבטוח. האגם עדיין הייה תחתיה, משקף את הכוכבים, את הדוויג ומשהו נוסף שמקרב אליה. היא הגבירה מהירות, עפה גבוה יותר. דקות אחדות היו שקטות מכדי להיות אמיתיות ובהן האמינה כתמימה לחלוטין ששוב הכל בסדר.

"האגריד! הוא יודע שזה אני!" התנשמת ידעה, זה הארי, הארי שלה, לא מחופש ולא אחר, זה הוא. האיש המאיים שראתה מקודם, הופיע משום מקום,  בשקט כזה שאפילו היא, בעלת השמיעה החדה, לא הצליחה לשמוע. "אבדה.." בלי לדעת מה היא עושה היא זינקה ממקומה ועפה היישר בין הארי לוולדמורט. היא הייתה שלמה עם מה שעשתה. "..קדברה" אור ירוק האיר את החלל, שום כאב לא עבר בה, "לאאא, הדוויג!" שמעה את הארי, אילו הייתה אדם, הייתה מחייכת את החיוך הגדול ביותר שנראה מעולם, חיוך ניצחון.

עכשיו היא צנחה, בלי רוח חיים, מטה אל האגם, כמו מודי והאיש ששיתק, אל מקום טוב יותר.

תגובות

התוכן אומר הכול · 19.09.2015 · פורסם על ידי :Night Sky
וואו. איזה יפה. (האמת הי שהדוויג הייתה בכלוב, אבל לא משנה..)

וואו · 20.09.2015 · פורסם על ידי :Ohana
זה לא בדיוק כמו שהיה בספר, אבל מדהים! ממש אהבתי!

היי · 21.09.2015 · פורסם על ידי :משפחת בלאק (כותב הפאנפיק)
אני יודעת שזה לא התוכן שבספר, אבל זה פאנפיק, לא?

מהמם · 21.09.2015 · פורסם על ידי :טשרגקמ054
ממש היתרגשתי!

עאעאעאעעעאעאעאעאעא · 15.11.2015 · פורסם על ידי :this is my world
אני בוכה!!!!!!!!!
הדוויג!!!!!!!!!!!!!!!!!

לאלאללאלאלאלאלאלאלאלאללאלאללאלאללאלאללאלא · 11.03.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
דיייייייייייייייייייייייייי הדוויגגגגגגג לאלאלאלאלאלאלא היא לא באמת מתה אני מכחישה!!

דיי זה יפה מדי

הכינוי שלי על שם הדוויג פה בפורטל

אחי · 11.04.2016 · פורסם על ידי :דרור רז 100
אחי

אויי ואבוי · 30.10.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה עצוב נורא!!! עשית את זה מרשים מאוד. ועצוב.
כתיבה ניפלאה.
חוץ מיזה, אני חייבת לומר, שעשית את זה טוב יותר מהספר.
פה לפחות היא עושה משהו.
שם היא.. בתוך כלוב.
בקיצור, יפה מאוד. המלצתי

מדהיםםםםםםםםםםםםםם · 12.09.2018 · פורסם על ידי :The real fangirl

יפה אבל עצוב · 15.06.2020 · פורסם על ידי :Danger magic
לדעתי זה יפה...
אבל גם עצוב...
הדוויג!!!!!!!!😭😭😭

ממש יפה · 27.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
את/ה כותב/ת מדהים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007