האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חוזרים לגרוויטי פולס

דיפר ומייבל בגיל 16 חוזרים לגרוויטי פולס ומנסים להוציא מהקיץ את המיטב, אלא שלדיפר יש רשימת מטלות ובראשה: למצוא חברה.



כותב: ילד שלד-גל זאב
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3480
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: גרוויטי פולס - זאנר: רומן, אני מניח? - שיפ: זה מופיע ישר בפרק הראשון, לא תפספסו - פורסם ב: 05.03.2016 - עודכן: 18.03.2016 המלץ! המלץ! ID : 7001
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ויתור זכויות: הן שייכות לאלכס הירש ושאר האנשים מגרוויטי פולס. אין לי כוונה להרוויח כסף מהפאנפיק, רק חרמשים. אגב, חלק גדול מכאן זה תאוריות שפיתחתי....


שלום לכם! שמי הוא מיכאל "דיפר" פיינס וזהו יומן מספר 6 (מספר ארבע נכתב על ידי דודי, סטנפורד פיינס, כעת. מספר 5 נכתב על ידי לפני שנה). בניגוד ליומנים האחרים זהו יומן סרק, כלומר לא תמצאו בו נשק ו/או תיאורים של מפלצות. אבל הוא עדיין שימושי: קודים מדי פעם יופיעו בו, כאלו שיתנו לכם רמזים עבים לגבי הפרק הבא! אז בואו נתחיל:

אתמול ארזתי את המזוודה שלי עם מייבל: לקחתי בגדים, בגדי רחצה, מברשת+משחת שיניים, 20$ למקרה חירום, שוקר טעון לגמרי, מטען לסוללות וכל מיני דברים רגילים אחרים (גם השוקר רגיל, אל תשכחו שאני הולך לגרוויטי פולס). היא לקחה את רטט "חזיר הים התינוק וחסר השיער" שלה (תודה לך, פנס כיווץ!)  ואת אוסף הסוודרים שלה בנוסף לדברים הרגילים, אחרי שנפרדנו מההורים עלינו לטיסה וכעבור כמה זמן נחתנו בעיר סיילם (בירת אורגון) ולקחנו את האוטובוס לגרוויטי פולס. בעיר היו וונדי, פספיקה, הדודים סטן ופורד, גדעון וכמובן שגם היה טי-רקס חי. כן, מישהו שכח לבדוק בהריסות הכנסיה הישנה אם "מערת שרף-היורה" הייתה סגורה. בכל מקרה, כולם ניסו להילחם בטי-רקס ולגרש אותו: וונדי הגנה על גדעון בזמן שהוא חיפש לחשים ביומן שפורד שיחזר עבורו, סטן היה פצוע בזמן שפסיפיקה הגנה עליו עם מקלות גולף סגולים ופורד השתמש באקדח-המגנט כדי לזמן חפצים כמו פחי זבל ושאריות אחרות כדי להקים מבצר מאולתר עבור סטן. ראיתי איך הם נלחמו ניגשתי למזוודה שלי, הוצאתי את השוקר והצטרפתי לקרב.
פסיפיקה פגעה בכל מקום שיכלה לפגוע ברגלי הדינוזאור, אבל וונדי הצליחה הרבה יותר עם הגרזן שלה. גדעון בזבז זמן בלמצוא לחשי ריפוי עבור סטן ולא שם לב שהטי-רקס מעליו... טוב, לא עד שדחפתי אותו ואז חישמלתי את הדינו היקר שלנו. מסתבר שאפילו דינוזאורים לא יכולים לעמוד מול שוקר חשמלתי טעון! עוד משהו שפורד ירשום... מייבל הצטרפה וכולם שמחו שחזרנו, אפילו פידלפורד מק'גאקט חזר מהטירה בשביל לראות אותם. מצב הרוח היה נראה כל כך טוב עד שלא שמנו לב שהטי-רקס קם עד שהוא דרך על פאסיפיקה ושאג, בעודו חוזר למערה בפחד מפנינו. ניגשתי בהלם כלפי פסיפיקה המעוכה והמדממת וניסיתי להקים אותה "קדימה פסיפיקה," עודדתי אותה "ניקח אותך לאחוזת המסתורין* ונרפא אותך שם. הכל יהיה בס-", היא הניחה את האצבע שלה על שפתיי ואז נישקה אותי בעדינות "אני לא אחיה עוד, אבל לפחות רציתי שתדע שאני מאוהבת בך כבר שנתיים דיפר" היא הביטה בעיניי והוציאה את נשימתה האחרונה. אני פשוט לא האמנתי שזה אמיתי: חיבבתי את פסיפיקה אבל מעולם לא היה לי האומץ להזמין אותה, כי היא יפה, מקובלת ויש לה ריח של שמפו תמיד... בקיצור, היא זאת פסיפיקה אלואיס צפון-מערב ואני מיכאל דיפר פיינס. היא תמיד הייתה טובה יותר ועכשיו היא לא כאן.

*כעבור יום* 

ניגשתי לטקס הקבורה שלה בבגדים שסטן נתן לנו מחנות הבגדים המפוארים ונאמתי על חייה של פסיפיקה כפי שהיכרתי אותה: נערה שאפתנית ואמיצה שניסתה לעזור לאחרים, כזאת שדואגת שהמשימה תושלם ולא משנה מה. זה כאב עבורי, לדבר עליה בזמן עבר ולהסתכל עליה בתוך ארון קבורה. אחרי הטקס הרגשתי מפורק לגמרי וקרסתי למיטה, אבל בחלוך נגלה אליי חיזיון: ילדה קטנה עם שיער בלונדיני ועיניים חומות ביקשה עזרה ממני בזמן שהחלום התחיל להמחק. כשהתעוררתי ציירתי על דף את הסמל שלא ראיתי מאז גיל 12: עיגול שבתוכו היה סמל שהחריד את מייבל "הוא לא מת?" היא שאלה אותי "חשבתי שהוא חוסל בקיץ הראשון שלנו כאן!", "כנראה שכן," עניתי לה "אבל בשביל זה חייבים אותו, חיפשתי כל דרך אחרת ואין". הציור התבהר בבת אחת ודמות הופיעה מאחורינו "אז, מה אתם רוצים שאעשה עבורכם, ילדים?" הוא שאל "אחרי כל מה שעשיתם לי?". "שכחת מול מי אתה עומד, ידידי הוותיק." פניתי אליו באומץ "ניצחנו אותך לא פעם ולא פעמיים, עצם זה שאתה כאן לפנינו זאת חידה בעיניי!", הוא צחק ואמר "פשוט תגיע למגדל המים מחר, עוד 24 שעות. אם תהיה מוכן לשלם את המחיר אני אחזיר אותה, אבל תזכור שאני מתבונן בך!" והוא נעלם.

למחרת הגעתי למגדל המים בהתרגשות וראיתי אותו זולל אגוזי קשיו באופן מגעיל למדי, "העסקה" קראתי אליו. הוא חייך ואמר "רוצה אגוזים? הם קלויים", הפעם זה היה נראה כאילו הוא מנסה לעשות משהו מסריח וזאת בהחלט לא פעם ראשונה. "פשוט תעזור לי להחזיר אותה!" קראתי ביאוש, "אז אתה מסכים לעסקה?" הוא שאל ולחש באוזני את התנאי "וזה רק זה כי אני מכבד אותך!" הוא אמר אחרי שהסכמתי ואז לחצתי את ידו ואמרתי "בוא נעשה את זה מהר, לפני שאתחרט על זה!" והרגשתי את התהליך קורה, רק כי זכרתי אותו מהקיץ הראשון ההוא...


1)תגובות בבקשה! מנוי ראשון מקבל הקדשה בפרק הבא...
2)ברחבי הפרק טמון רמז לגבי הפרק הבא, לא פחות מ10 אותיות ולא יותר מ15 אותיות. בנוסף הנה הרמז הראשון:"שלוש לאחור".

3)*אחוזת המסתורין נבנתה על חורבות בקתת המסתורין מכספי ציד האוצרות של סטן ופורד.

הפרק הבא
תגובות

דבר שתצטרכו לדעת: · 08.03.2016 · פורסם על ידי :ילד שלד-גל זאב (כותב הפאנפיק)
בפרק הבא אני אומר לכם מה היה הרמז... ככה זה יהיה בכל פרק

אאוץ'. · 10.03.2016 · פורסם על ידי :אדון על המוות
לא הורגים ככה דמות. לזה לא הוגן! לא על הפרק הראשון!
בכל מקרה, רעיון מגניב! גרוויטי פולס זאת סדרה אדירה!



...אבל התמונה שבה אלכס הירש אומר שהשם האמיתי של דיפר הוא מיכאל היא מזויפת. סתם שתדע, אם בגלל זה קראת לו ככה.

וואלה? · 10.03.2016 · פורסם על ידי :ילד שלד-גל זאב (כותב הפאנפיק)
זה מזויף? לא נורא...
נ"ב: הרמז השתול בפרק יכול לעזור לך!

השם הוא מייסון לא מיכאל · 06.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007