האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

I knew you were trouble

הרמיוני ורון עוברים לדירה חדשה, ומגלים שדראקו מאלפוי הוא השכן שלהם. לאט לאט סודות מהעבר נחשפים ויחסים מתפרקים.
"הלוואי שלא הייתי פוגשת אותך."



כותב: kodaline
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1146
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן/ריאליסטי - שיפ: רונמיוני, דארמיוני וכו' - פורסם ב: 31.07.2016 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 7399
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני ורונלד, בזמנינו הפנוי, ערכנו רשימה של החסרונות וההיתרונות בדירה החדשה והתכוננו לאורחים רבים. הארי וג'יני באו עם שקיות של חטיפים מוגלגים לחנוכת הבית ועם וילון למקלחת, גברת וויזלי באה עם סלט הכרוב המפורסם שלה וסדינים צבעוניים, ג'ורג' וארוסתו באו עם סט צלחות וקערות, נוויל בא עם ממתקים שקנה מחנות בסמטת דיאגון ומיקסר אדום ואפילו לונה באה עם אגרטל יפה וזר פרחים.

"הפעלת את מכונת הכביסה, הרמיוני?" רון שאל אותי מחדר האמבטיה, שכלל מקלחת קטנה עם הוילון שקנו לנו הארי וג'יני, כיור ואסלה שנזקקה לניקוי מיידי.
"כן, למה?"
שמעתי פתיחת דלת. הוא יצא מחדר האמבטיה ועלה במדרגות הלולייניות עם טי-שירט כחולה ושורט גמיש.
"יש לי פגישה עם הבוס שלי מחרתיים ואני רוצה להראות טוב," הוא אמר והניח את ידו על מצחו. "ודרך אגב, שכחתי להגיד לך, אנחנו באים עם בנות זוג. את יודעת, המתווכות."
זינקתי מהמיטה לעברו. "אני בטוחה שאתה נראה טוב גם בלי חליפה. ודרך אגב, אתה יודע, אני ממש לא מתווכת." אחזתי בכתפיו ונישקתי אותו בחיוך. הוא הנהן תוך כדי. "או, אני בטוח שתהיי שם בשבילי." הוא הסיר את גופיית הסבתא שלי והחל לנשק את צווארי.
"הגופייה הזאת כל כך סקסית, הייתי חייב להוריד אותה." הוא חייך כנגד צווארי והסיט קצוות שיער פראית ממנו. התחלתי לצחוק כשהוא נשא אותי אל המיטה.

באחד עשרה בלילה, כשהתכוננו לטקס השינה אחרי אכילת הפירות ושתיית התה האהוב על רונלד, נשמעה דפיקה בדלת.
"אני אלך לפתוח." הפטרתי וירדתי במדרגות הלולייניות, תוהה מי דופק/ת בדלת בשעה כזו ומה רצונו/ה.
"מי זה?"
אין תשובה. העברתי יד בשיערו ופיהקתי. מתיחה?
הצצתי בעינית. היא הייתה מאובקת למדי, אז כל מה שקלטתי זה בחור בגובה מוערך של מטר שבעים ומשהו ושיער בלונדיני.
פתחתי את הדלת ולא האמנתי למראה עיניי.
"שלום, אני השכן מהדירה הסמוכה," הוא נראה נבוך למדי, מרכין את ראשו במטרה נסתרת, "תהיתי אם יש לך במקרה תיון - אלוהים - הרמיוני גריינג'ר?"
"מאלפוי, מה לעזאזל אתה עושה פה?"

תגובות

. · 01.08.2016 · פורסם על ידי :ליזה ארקטורוס נורת'
מעניין, ודראמיוני זה אולי לא אוטיפי אבל זה בהחלט זוג נחמד והסיטואציה נשמעת מגניבה, נרשמת לעדכונים.
יהיה נחמד אם הפרקים יהיו טיפונת ארוכים יותר? חוץ מזה אין לי ממש ביקורת.

תמשיכייייי · 26.08.2016 · פורסם על ידי :דראמיוניייי
זה נשמע ממש יפה !!
אבל זה באמת יהיה נחמד אם הפרקים יהיו ארוכים יותר ...
ונרשמתי לעדכונים 😁

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007