האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עולמות נפגשים

מה קורה שהקוסמים של הוגוורסט, והחייזרים של לוריאן נפגשים?



כותב: HPortalUserr
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2064
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: בני לוריאן, הארי פוטר - זאנר: מומצא באזור הפנטזיה - שיפ: ג'ן זמני - פורסם ב: 18.03.2017 - עודכן: 06.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 8458
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ויתור זכויות לרולינג ולפיטוקס לור, 

אני מאוד אוהב הארי פוטר ובני לוריאן אז חשבתי לכתוב את זה אם יואשר אז ת"ב. הפרקים לא יהיו ארוכים יותר מידי.

======

 

הארי רון והרמיוני שמחו הם הצליחו לנצח. הם לא האמינו שזה קרה, השמחה הייתה עצובה כי כל כך הרבה מתו. אבל את הכל עוברים. רון והארי. נסעו לבית ספר של מוגלים.

כדי לדאוג שהם לא זוכרים כלום מהקרב שהיה ליד בית הספר שלהם. הביקור היה מוזר הם חשבו שראו ילד אם ידיים זוהרות לא רגיל הם חיכו לו.

ושאלו את שמו הוא ענה " קוראים לי ג'ון סמית." שאלנו אותה מהו הוא יודע על קסמים והוא ענה. " שמעו תעזבו אותי אני צריך ללכת." ופתאום הוא רץ במהירות של 100 קמ"ש אז אני ורון כבר הלכנו למחילה.

" הנרי לא תאמין מה קרה, אני חושב שראיתי קוסמים מה דעתך?" " שמע ג'ון יש הרבה דברים מיוחדים בכדור הארץ אבל קוסמים אין." אני ידעתי שיש חשבתי שאני צריך למצוא אותם, לא הגיוני שאין שם דבר מגניב בכוכב הזה.

הלכתי לבית ספר וחכיתי לקסמים, ( וזו גם הזדמנות טובה להתאמן.) שרה באה " ג'ון מה את עושה כאן? הנרי מחפש אותך." " מה את זוכרת שאני חייזר?" " כן למה?" " אני חושד שיש קוסמים בכוב הזה אני צריך למצוא אותם."

רצתי לפני שתשאל אותי שאלות . ( המשך במחילה.) " רון הוא בטוח חייזר! כמו שיש קוסמים יש חייזרים."  אמר הארי " תשמע זה שיש קוסמים זה דבר אחד, אין חייזרים תוציא את זה מהמוח!" אמר רון " זה שאתה סתם מנסה להגיד שזה לא קיים זה לא משנה זה כן קיים ואתה תראה.." אמר הארי. בכעס התאתקתי מהמחילה לפני שישאלו אותי שאלות. ג'יני החזיקה אותי והגענו ביחד. " למה באת אנחנו כבר לא חברים." הארי אמר בתקיפות. " א' אחנו לא חייבים להיות זוג אנחנו עדיין יכולים לדבר. ב' אני גם יודעת שיש חייזרים. ג' חכה ותראה." ואז היא נתנה להארי אגרוף והוא התעלף זמנית. אחרי שהם התעררו הם הגיעו לבית מוזר.

" את גרמת לזה את רעה!" אמר הארי בעוצמה. " אתה אדיוט אני לא גרמתי כלום. חטפו אותנו ואם לא נעבוד ביחד זה ישאר כך." היא אמרה את זה בכל כך נחישות. " אז ככה אתם תשארו פה לנצח, אסור שג'ון ידע אליכם." לרגע הוא חשב וזה נראה חשוד. " מה יש לך נגדנו חתיכת אדיוט עוד ננקום בך." הוא ניסה להגיע אל השרביט, ולא הצליח להפתאתו ג'ני תקפה תקפה אותו ב' אובּ‏ליוויאטֵה' הוא נפל, הם ברחו והתאתקו. למקום מחבוא. " למה עזרת לי היית יכולה לברוח לבד?" הוא שתק.

" כי אני עדיין אוהבת אותך גם אם אתה לא." המחשבות הסתדרו בראשי עכשיו יש לי כמה מטרות א' להוכיח שקיימים חייזרים ויש עוד דברים מיוחדים. ב' להגיד לג'יני שגם אני אוהב אותה. ג' ללכת לישון בלי שתוקפים אותי.

=====

אם היו תגובות אני אמשיך, איזה שיפים אתם מעדיפים?

הפרק הבא
תגובות

כותרת · 26.03.2017 · פורסם על ידי :Darth Hader
טוב, זה ממש חמוד, ואהבתי את הרעיון. כן יש כמה דברים שאתה יכול לשפר (כמו העובדה שהכל קורה ממש מהר, שהקוסמים וג'ון ישר חושפים את הכוחות שלהם, בלי לחשוש אפילו לא טיפה שהאדם שמולם הוא אויב, והעובדה שהקוסמים ישר חושבים שג'ון חייזר ולהיפך, בלי לתהות אפילו, עובדה קצת מוזרה כשלעצמה) אבל חוץ מזה מבחינת עלילה זה טוב יחסית.
מבחינת הכתיבה ולשון- קודם כל, דבר שמאוד הפריע לי- אחרי שדמות כלשהי מדברת צריך לרדת שורה. זה קצת מציק כשיש דיאלוג שלם בתוך אותה שורה, בלי לרדת, כי זה מבלבל יותר (וגם כשיורדים שורות זה נראה שהפרקים ארוכים יותר- יעיל אם אתה לא בונה על לעשות פרקים ארוכים במיוחד אבל בכל זאת לא רוצה קצרצר). חוץ מזה, יש לך. שגיאה במילה התעתקתי (כתבת התאתקתי).
חוץ משני הדברים שכתבתי הפרק טוב, ואני מחכה להמשך (:
אה, ותוסיף נאברינה בשיפים (שמונה ומרינה).

תודה · 27.03.2017 · פורסם על ידי :HPortalUserr (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובה, אשתדל לשפר את הפרקים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007