האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קווידיץ'

הבטן שלה התהפכה כשהיא ראתה את הסלית'רנים הירוקים צובעים את היציעים. הם שרו בעוז שיר ישן. אוזניה התאדמו ודמו לרגע לצבע שערה העז.<br>



כותב: פרופסור מקונגול
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 888
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קווידיץ' - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.04.2017 המלץ! המלץ! ID : 8556
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היא השומרת של גריפנדור. כן. היא הצליחה להתקבל, ולא רק בגלל שסבה היה מפורסם, וסבתה גם כן. והאחים של סבה גם. ואם נמשיך בפירוט המפורסמים לא נסיים.

היא התאימה גם לחובטת וגם לשומרת. נתנו לה בחירה. שומרת או חובטת. היא בחרה בשומרת. כמו סבא התעלולן. חובטים היו התאומים, אחים של סבה. אחד נרצח בהגנה על המקום הזה.

הקפטנית נכנסת לחדר. 'אנחנו ננצח. ויש לנו נכס' היא אמרה ובהתכונה אליה. כמה שחקנים ציחקקו. הפנים שלה היו ירוקות מרוב לחץ, והיא כמעט הרגישה את ג'יימס (אחיין של הסב והסבתא המפורסמים) מלטף את שערה ולוחש באוזנה על ימי תפארתו במגרש הקווידיץ', ושהיא תלמד ממנו. היא החלה להירגע. היא דמיינה את סבה מתפאר על השגת גביע הקווידיץ' (אחרי שנים של כישלון, יוסיף ג'ורג', אחד התאומים). היא מוכנה ואין לה פרפרים בבטן.

'ויזלי?' העירה אותה הקפטנית מהרהוריה. 'בהצלחה שיהיה לנו, ואנחנו גריפנדור! תביאו כבוד!'.

הם יצאו אל המגרש. היא הידקה שוב ושוב את הקוקו האדמוני והגבוה שלה, מתחה והקליקה את אצבעותיה. עבודת ההרגעה במחשבה על ג'יימס וסבה נהרסה באחת. 

הבטן שלה התהפכה כשהיא ראתה את הסלית'רנים הירוקים צובעים את היציעים. הם שרו בעוז שיר ישן. אוזניה התאדמו ודמו לרגע לצבע שערה העז.

'ויזלי הוא המלך!....הוא נולד בפחחחח....' 

הם שאגו. האמת, היא היתה יחסית עשירה, בייחוד שסבתה היתה שרת קסמים. היא ידעה שסבה היה עני וכך משפחתו ולאט לאט צימצם את הפער שבינו לבין חברו, הארי פוטר.

הפרפרים התעופפו בביטנה כשתחושת הביטחון שלה עוזבת אותה. נדמה שהפרפרים החזיקו תולעים, כך שהבטן היתה באמת קטסטרופה.

'ויזלי, השמן ההוא שם, הוא רודף ידוע במכות לשומרים. תיזהרי' לוחשת לי הקפטנית שלוקחת מחבט. 'משחק ראשון תמיד מפחיד, בייחוד שיש את אלה' היא מכוינה את ידיה את הירוקים. 'היית מצוינת באימונים כך תהיי גם עכשיו'.

המשחק החל. היא הקיפה את השערים וחסמה שני סלים. התחושה השתפרה. אבל עד מהרה היא שיכנעה את עצמה שזה היה סתם טעות.

היא פיספסה שלושה. תחושת הביטחון שלה ירדה כ"כ עד שלא שמה לב אל הקואפל שכמעט נכנס אל הסל השמאליי.

היא טסה במהירות על ובועטת בכל כוחה בקואפל, שמגיע לרודפת הנמוכה של גריפנדור, והם קולעים שישה סלים ברצף.

המחפש מחליף איתה כיפים ואז צולל במהירות, חומק ממרביצן.

"60:30 לגריפנדור כבוד אימפריה!" צורח הפרשן הגריפנדורי בהתלהבות. הפרופסור נועצת בו עיניים שמצננות את ההתלהבות שלו.

"ויזלי לא שמה לב שהקואפל עובר לידיים של סלית'רין" נשמעת יריקה קרוב לרמקול. הפרופסור מתעצבנת ושולחת ילדה מרייבנקלו לפרשן.

אני חוסמת קליעה. הסלית'רנים נאנחים בייאוש. אני מתעודדת. הם פסקו לשיר את השיר הנורא על סבה.

"ויזלי חוסמת קליעה. היא מסמיקה. השמן מסלית'רין עומד לחבוט את המרביצן הישר אל פניה. היא חומקת בזעם נקמני. המשחק מתחיל לשעמם בלי הסניץ'". הקול שלה חולמני וכמעט גרם לה להירדם וליפול מהמטאטא.

הסלית'רנים קלעו פעמיים. הלב שלה צונח לחצאית ונשאר שם- "60:50 לגריפנדור!" התלהבות בקול המרדים. "ויזלי, תתחילי לחסום!" צועקת הקפטנית."את מסוגלת!" היא הוסיפה למראה הירקרק שלה, הסלית'רנים החלו לשיר.

הקואפל מתקדם לצד של גריפנדור. היא חוסמת. "70:50 לגריפנדור!" הלב שלה מתרומם מהחצאית אל הכתפיים.

הסניץ' נתפס אחרי 3 חסימות מהממות (אחת כשהרגליים למעלה אוחזות במטאטא והיידים תופסות, שניה היתה אחיזת המטאטא בידיים ותפיסת הקואפל בבטן וקיפול הרגליים, שלישית וקלה, ישר לתוך היד).

"220:50" לגריפנדור, הסניץ' נתפס וגריפנדור נצחו!" הריעה הילדה מרייבנקלו.

היא טסה לאדמה, רואה את ג'יימס וסבה ואת הארי, ואמא (רוז), וג'ורג' עומדים שם מאושרים.

"מה אתם עושים פה?!" היא פלטה ורצה אליהם, מתחמקת מחיבוק קבוצתי.

"את בדיוק כמוני! שומרת למופת!" אמר סבה בעליזות.

"כן, ברגע שפסק השיר והיא קיבלה ביטחון עצמי הלך לה חלק, אחי" אומר הארי.

"ג'ורג' רוכן אליה. "היית מצויינת. כולנו פה בשליחות המסדר שעליו שמעת כ"כ הרבה" הוא היחיד שהקשיב לשאלה. הוא צחק. הדוד/סבא שלה שהכי נקשרה אליו-ג'ורג'.

"הם עדיין שרו את זה אחרי שהגריפנדורים התפארו בו!" התרעם סבה.

השומרת שיגשגה, כששערה האדמוני מקיף אותה.

המחמאות מילאו אותה, אבל השמחה לא נמשכה די זמן. כי אוכלי מוות מצאו לעצמם שליט חדש.

תגובות

נחמד · 20.04.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
קצת מהיר מדי, אבל נחמד.
מחכה איך התקדם

תודה · 20.04.2017 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול (כותב הפאנפיק)
.

סליחה · 21.04.2017 · פורסם על ידי :פרופסור מקונגול (כותב הפאנפיק)
סליחה, אבל שכחתי לכתוב שזה פיקצר.. אם למישהו יש רעיון להמשך הוא יכול לשלוח לי ואולי אני יפתח את זה לפאנפיק. נראה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007