האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


החיים על פי רוז

שלום לכולם, זאת שוב אני, רוז! <br>רגע למה אני כותבת את זה עוד פעם?!<br>אני רוז ואני החלטתי לכתוב על החיים שלי בתקווה שזה מעניין מישהו.



כותב: Shely12
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 18675
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ... - שיפ: רוז\סקורפיוס, בת'\מייק, ג'יימס/ג'יין,פרד/אנה - פורסם ב: 07.05.2017 - עודכן: 24.09.2018 המלץ! המלץ! ID : 8608
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום אנשים אני רוז ואני צריכה לספר לכם על עצמי!

 

-איזה כיף:(

 

היום בשינוי צורה פרפסור קרווי לימד אותנו על אנימגים ואל זה ש-ואני מצטטת-"ככל שהקוסם מכיר את עצמו יותר טוב, כך יותר קל  לו לשנות צורה" 

ואז הוא נתן לנו עבודה- לכתוב על עצמנו לפחות 40 סנטימטר.

אחרי השיעור התערבתי עם בת' -החברה הכי טובה שלי, שיער שחור מתולתל שמגיע לה עד הברכיים ועייניים חומות עם קתמים ירוקים- שיש לי אומץ לשתף את זה.

אז הנה אני כאן , יושבת בחדר המועדון, מסביבי כולם משחקים מדברים או מנמנמים (אני ראיתי אותך ג'יימס;)) ואני צריכה לכתוב. 

טוב, אם אני רוצה להספיק לארוחת ערב (איזה פרה אני, נראה לי שירשתי את זה מאבא) אני צריכה להתחיל. אז בשביל לגמור את 35 הסנטימטרים הראשונים אני יספר על המשפחה שלי:

אבא שלי- רון וויזלי, אני מניחה שכולם מכירים אותו אז אני לא אוסיף.

אמא שלי- הרמיוני גריינג'ר, גם אותה כולם אמורים להכיר ואם לא אז זו לא בעיה שלי.

אח שלי- הוגו וויזלי, שיער חום מתולתל ועיניים ירוקות,  גריפינדור, שנה רביעית, המתבגר המושלם, מסתגר בחדר ומסתובב רק עם לילי או אחת החברות המתחלפות שלו (הוא מגנט בנות ואני ממש לא מבינה איך הוא יצא ככה עם הורים כמו שלנו!)

משפחת פוטר:

ג'יני פוטר- אני באמת צריכה לתאר אותה?

הארי פוטר- אם אתם לא מכירים אותו אז פשוט תצאו מפה ותקראו את מליון ואחד הספרים עליו!

ג'יימס סיריוס פוטר- שיער שחור מבולגן ועיניים חומות, גריפינדור, שנה שביעית, קפטן נבחרת הקווידיץ', ולאחרונה הוא מתעקש להישאר ער עד 3:00 בבוקר ואז ישן בשיעורים, בזמן האוכל ובכל זמן אחר ואחרי זה מכחיש.

אלבוס סוורוס פוטר- סלית'רין, שנה שישית, שיער שחור מבולגן ועיניים ירוקות (מיני הארי), אנחנו חברים טובים והוא כמעט היחיד -חוץ מבת' ועוד כמה- שסובלים אותי.

לילי לונה פוטר- ג'ינג'ית עם עיניים חומות (מיני ג'יני), גריפינדור, שנה שלישית ,מגנט בנים, משחקת קווידיץ' בתור רודפת.

משפחת וויזלי-דלאקור(ככה אני יבדיל בין כל הוויזלים):

ביל ופלר- אני אשמור את מעט הציניות שנותרה לי לאחר כך.

דומיניק- עיניים כחולות, שיער ג'ינג'י\כסוף, שנה חמישית, גריפינדור, אוהבת להתלונן (תני כיף).

ויקטואר- עיניים כחולות, שיער כסוף, גמרה את הוגוורטס, בעוד ארבעה חודשים מתחתנת עם טדי לופין:):).

משפחת וויזלי-ג'ונסון:

ג'ורג' ואנג'לינה- אני מוותרת.....

פרד- ג'ינג'י, עיניים חומות,גבוה! שנה שביעית, גריפנדור, הוא וג'יימס לא מפסיקים לעשות שטויות(טוב, כשג'יימס ער....).

רוקסן- שיער שחור,עיניים חומות,שנה חמישית, גריפינדור, משחקת קווידיץ' בתור רודפת.

וויזלי-לא ידוע:

פרסי- כל מה שיש לי להגיד לכם זה פוץ נפוח.

אודרי- מישהו יודע איך אומרים פוץ בנקבה?

מולי- ג'ינג'ית שחושבת שכולם אוהבים אותה אבל היא הבן אדם הכי מעצבן ביקום!

לוסי- ג'ינג'ית והדבר הטוב בה זה שהיא נסבלת.

וויזלי המקורית:

סבתא מולי וסבא ארתור: אני באמת לא מבינה מה אתם עושים פה עם אף פעם לא קראתם על הארי פוטר.

לופין:

טדי- אי אפשר לדעת כי הוא כל הזמן משתנה, גמר את הוגוורטס, הוא לא כל כך משפחה אבל הוא מתחתן עם ויקטואר בעוד ארבעה חודשים!!!

 

אני חושבת שזהו אבל עם אני אזכר בעוד מישהו אני יוסיף אחר כך.

 

ועכשיו, תופים! תופים! תופים!: אני! 

למי שכבר הספיק לשכוח קוראים לי רוז גריינג'ר וויזלי אני בשנה השישית בגריפינדור, יש לי שיער ג'ינג'י מטופש שברגע שנוגע בו מסרק הוא הופך לאפרו-אין לי בעיה עם אפרו, זה פשוט ממש לא מתאים לי!- ועיניים חומות, אני...... אני.... חכו רגע אני הולכת לחפש מיהו שיתאר אותי.

 

הנה ג'יימס התעורר, אני הולכת להציק לו, מוהעהעהעהעהעהעה(צחוק מרושע)

אני קופצת על הספה לידו ומתחילה לשחק לו בשיער.

" סוף סוף התעוררת! ממש המכוער הנרדם..."

"מה את רוצה רוזה"-פיהוק-"הרגע התעוררתי"

"הרבה דברים, אבל אני מוכנה להסתפק בזה שתלך לישון בשעות נורמליות"

"כבר אמרתי לך שאני לא צריך את זה! את מוכנה לרדת ממני כבר?" הוא סיים עם פיהוק גדול.

" את מי אתה מנסה להרשים? את ג'יין?" ג'יין היא הבחורה שהוא מאוהב בה, היא בגריפינדור בשנה שלו.

"שקט רוז! טוב שלא צעקת את זה בכל האולם בזמן הארוחה!"

"אוקיי, אוקיי, עם לא זה אז אתה מוכן לתאר אותי?"

"לא עכשיו" הוא אמר והתקרבל בשמיכה שהביא לעצמו מהחדר.

"אבל ג'יימס!"

"אבל רוזה!"

"לא קוראים לי רוזה"

"אז למה את עונה?" הוא התגרה בי. משכתי לו את השמיכה מהידיים ועכשיו היא הייתה אצלי.

"תביאי לי את השמיכה"

"בתנאי אחד"

"מה?" הוא ילל.

"תתאר אותי" אמרתי בנחישות.

"בסדר!" אמר ברוגז "את ג'ינג'ית עצבנית וכמעט תמיד הסרקזם משתלט עלייך!"

"או! סוף סוף באמת! זה היה כל כך קשה?"

" את לא מבינה כמה" מי סרקסטי עכשיו, הא?

 

 

טוב, אני מניחה זה מספיק, כבר עברתי את ה50 ס"מ -יכול להיות שזה בגלל שכתבתי קצת גדול יותר מהרגיל- אני מקווה שזה עניין אתכם\ן ושלא השתעממתם כי למען האמת זה היה די נחמד ואני חושבת שאני ימשיך לכתוב.

 

עם נהנתם ואתם לא עצלנים כמו ג'יימס אני מבקשת שתגיבו, וגם עם לא נהנתם תגיבו (שתי דקות גג, מה אתם מתולננים?!)

 

אני רוז ונתראה בפעם הבאה ( בתקווה שתיהיה כזאת;))

הפרק הבא
תגובות

יפה · 07.05.2017 · פורסם על ידי :Lassie
אהבתי תמשיכי!!

המשך! · 08.05.2017 · פורסם על ידי :the faceless old woman
נירשמתי!

יפה מאוד · 08.05.2017 · פורסם על ידי :tur9529
מושלם כל הכבוד מחכה להמשך...

סליחה אם תיקנת בהמשך · 30.06.2017 · פורסם על ידי :Bored forever
אבל זה מרגיש קצת כאילו שהתיאורים של האנשים נדחפו קצת
חוץ מזה נראה פאנפיק טוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007