האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנביא היומי

כתבות שונות בעולם הקסמים: חדשות חשובות, יצורי פלא, קווידיץ, מודעות עבודה, מודעות פטירה ושעשועונים שונים



כותב: Kaladin
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5935
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: חדשות - שיפ: אין. מדי פעם יש ראיונות - פורסם ב: 30.05.2017 - עודכן: 09.10.2017 המלץ! המלץ! ID : 8682
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תוכן עיניניים:


1.חשדות לגבי מטרתו של בלק-למשרד הקסמים יש חשד מסוים

 

2.תחילת שנת הלימודים בהוגוורטס- סקירה קצרה על צוות המורים


3.הספר הנושך- ספר הלימוד החדש לחיות הפלא, ספר המפלצות המפלצתי


4. לעוף על גב אש- אש המחץ החדש הגיע לידנו


המטרה של האסיר


גורמים בכירים במשרד הקסמי מדווחים "סריוס בלק בדרך להוגוורטס, הוא בדרך להארי פוטר". בראיון שנערך עם שר הקסמים בשבוע שעבר סיפר השר שבלק מלמל בשנתו "הוא בהוגוורטס" ולכן הגיוני שמדובר בהארי פוטר.

לפי מומחים סריוס בלק בדרך לנקום בהארי פוטר שהרג את אדונו.דמבלדור מנהל בית הספר ששמע את הדברם הסכים לבסוף לסוהרסנים להיות ליד הוגוורטס אך חל עליהם איסור להכנס לתחומי בית הספר, המדשאות או מגרש הקוידיץ'.

גורמים במשרד הקסמים מברכים על החלטת המנהל אך נשמעו גם קריאות נגד, "איך נוכל מצוא את בלק ככה? הוא יסתתר בהוגוורטס ולסוהרסנים לא יהיה דרך לעצור אותו" אומר היום ק', בכיר במשרד הקסמים.

סקירת צוות הוגוורטס

לרגל שנת הלימודים הועמדת בפתח החלטנו לסכם עבורכם את המידע שבידנו על צוות המורים בהוגוורטס.

נתחיל מהמנהל כמובן: אלבוס פרסיוול וולפריק בריאן דמבלדור שהיה מורה לשנוי צורה הוא מנהל הוגוורטס מזה שנים. הוא היה תלמיד מוצלח בהוגוורטס כשלמד שם וכיום הוא אחד מהקוסמים הבודדים בבריטניה המומחים בכישוף אילם והיה חברו הקרוב של האלכימאי ניקולס פלאמל, יוצר אבן החכמים.

מורה לשינוי צורה: פרופסור מקונוגל ראש בית גריפינדורמינרווה מקונוגל היא אנימיגוס שיכולה לשנות צורה לחתול והיא מורה לשינוי צורה מזה שנים.

המורה לשיקויים פרופסור סנייפ ראש סלית'רין, סוורוס סנייפ הוא אוכל מות לשעבר אך כעת חביבו של דמבלדור והוא מורה לשיקוים מזה שנים.

מורה לתורת הצמחים: פומונה ספראוט ראש בית הפלפאף.

המורה ללחשים הוא פרופסור פליטיק: פרופסור פליוס פליטיק ראש רייבנקלו ומורה ללחשים בהוגוורטס, נמוך מעט. 

המורה לתולדות הקסם הוא רוח רפאים בשם קאת'ברט בינס ולימד עוד בהיותו חיי.

המורה לטיפול בחיות פלא סילבנוס קטלברן פרש מתפקידו עקב איבוד גפיים ולא ידוע מי יחליף אותו.

המורה להתגוננות מפני כוחות האופל של השנה שעברה גילדורוי לוקהרט פרש כאשר נמחק לא הזיכרון ולא ידוע מי יחליף אותו.

המורה לאסטרונומיה: אורורה סיניסטרה

המורה לתעופה ושופטת במשחקי הקוידיץ': רולנדה הוץ'

המורה ללימוד עתידות: סיביל טרלוני

המורה ללחשים עתיקים:בתשדה בבלינג

המורה לכשפומטיקה:ספטימה וקטור

המורה ללימודי מוגלגים: צ'ריטי ברבג'

שומר הקרקעות: רובאוס האגריד

שרת: פילץ'

הספר הנושך

השנה הוחלט שספר הלימוד לטיפול בחיות פלא יהיה  ספר המפלצות המפלצתי. הספר חיי ונושך את כולם וגרם להפסדים ולפציעות אצל כרך ודף בע"מ."נשכו אותי רק היו חמש פעמים, זה ממש מכה לעסקים ואני חשבתי שעברנו את הגרוע מכול כשקנינו מאתיים עותקים של  הספר הנעלם על היעלמות. הם עלו אוניות רבות ולא מצאנו אותם, אפילו לא אחד" אומר מנהל כרך ודף בע"מ. הורים רבים גם זועמים על הבחירה. מהוגוורטס נמסר בתגובה" המורה השנה קצת מחבב מפלצות, אנו מצטערים על כך ונטפל בכך".

לעוף על גב אש

כאשר נמסר לנו אש המחץ לניסוי התרגשתי מאוד. ינשוף של חברת קמ"א: קווידיץ', מטאטים ואביזרים הביא לנו את המטאטא עטוף ויפה. פתחתי אותו במהירות ולעיני נגלה מחזה יפיפה. הידית שלו עשויה עץ מילה משובח מלוטשת ועבה בעלת גימור קשה ביותר. על הידית הוטבע מספר הסדרה והמטאטא. הזרדים בזנב המטאטא עם ענפי הלבנה מובחרים. לקחתי את המטאטא והתעתקתי למגרש קוידיץ' קרוב.  המטאטא מרחף בדיוק בגובה המתאים לעליה וכול שניה איתו היא חלום. הוא מגיב למגע הקל ביותר ויש לו אפשרות תאוצה של 0-300 קמ"ש בעשר שניות והואמשולב עם כישוף בלימה חזק ועמיד. ניתן לעשות איתו פניות חדות שאף אדם לא היה מעז לעשות  ומעניק שליטה מדהימה במשחק. אנגליה ואירלנד רכשו כבר אש מחץ לכול השחקנים וקבוצות נוספות החלו גם. אני מאמין שזה ישפר ביצועי קוידיץ' מאוד ושיש למה לצפות. המחיר ימסר למעונינים, העתוןמציע חמישה אחוזי הנחה אם תפנו דרכנו.



רוצים לקבל עיתון? הרשמו לעדכונים וכך תקבלו עיתון. לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרדי החברה בהודעת ינשוף.


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007