האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בגלגול הבא שלי

הרוואלד שכב על הרצפה משותק. גרינדוולד חייך מעליו כשבידו האחת חצאי שרביטו של הרוואלד, ואילו בשנייה את זו שלו. הוא צחק, ציחקוק יהיר ומפחיד. ודיבר.



כותב: פרופסור מקונגול
הגולש כתב 22 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2163
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.07.2017 - עודכן: 10.02.2018 המלץ! המלץ! ID : 8883
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הרוואלד שכב על הרצפה משותק. גרינדוולד חייך מעליו כשבידו האחת חצאי שרביטו של הרוואלד, ואילו בשנייה את זו שלו. הוא צחק, ציחקוק יהיר ומפחיד. 

"נו נו נו הרוואלד, יקירי, הפעם אלבוס לא הספיק לבוא להציל אותך.. בוא אני אגלה לך משהו. יש גלגולים בעולם הזה," שפתו התעקלה בהנאה אכזרית. "ובגלגול הבא אתה עומד לסבול.. לסבול הרבה הרבה מאוד, הרוואלד. אני בלתי מנוצח, כי הגרסה הבאה שלי, הגלגול הבא תהיה הרבה יותר חזקה ועוצמתית מזו שלי... ואתה עומד לסבול ממני. בגלגול הבא כמובן. בעוד שני גלגולים, גלגולי ייתפרש אחרת, אהיה נורמלי, למשך שבע דורות, ואתה למשך שבע דורות תהיה סקיב. בזכותי. תקולל, ואז תמות. מה דעתך? שחרר!"

הרוואלד צרח בכעס ורץ לעבר גרינדוולד מחוסר כל נשק, שיניו מוכנות לנשיכה וידיו שלוחות אל הנשק המשמעותי ביותר כאן, שרביטו של גרינדוולד, כי שרביטו שלו נוצל נגדו ונשבר לשניים.

גרינדוולד צחק והניח לטרפו להתקרב אליו. "קרושיו!" 

צווחה נפלטה מפיו של הרוואלד והוא התפתל מכאבים. "שתק" אמר גרינדוולד והרוואלד נחת על הארץ משותק. 

"יום לא כזה מוצלח? הא?" הוא העביר יד בשערו של הרוואלד למרבה זעמו של הרוואלד המשותק.

הוא קרב את שרביטו לאחד מנחיריו של הרוואלד, ולחש קסם, עיניו של גרינדוולד היו עצומות בריכוז, פרקי אצבעותיו היו מלובנות מאחיזה בשרביטו בעוד אור כסוף יוצא משרביטו אל נחירו של הרוואלד.

"אחד התחיל ויפעל לאחר שנה לאחר התחלת גלגולך הבא. עכשיו שלב 2" הוא אמר וחזר על פעולתו הקודמת אבל על הנחיר השני. הוא התעלל בו קצת תוך כדי ביצוע הכשף הנדיר.

הוא שאב הנאה מהגופה הזועמת והזיעה המפוחדת שעל הרוואלד.

הוא המשיך בפעולותיו על כל פתח בגופו של הרוואלד. הוא צחק בסופו של דבר. הוא שחרר את הרוואלד הזועם.

הוא רץ לעברו עשן כמעט יוצא מאוזינו, אש כמעט מפיו. טירוף החל להסתמן בעיניו.

קללת קרושיו החזירה אותו לשפיותו.

"בקשה אחרונה לפני המוות?"

"אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה" צרח בכאבים הרוואלד.

"אני מבין חמודי, אבל לא תרצה משהו אחד אחרון?" נטף מגרינדוולד אכזריות מגעילה.

"אעאעעאעאעעאעא!" צווח את נשימותיו האחרונות.

"אבדה קדברה" ירה לעברו גרינדוולד, שראה דמות לא רצויה באופק, אלבוס דמבלדור.

 

עכשיו זה פחות ברמה, אבל הפרקים הבאים יהיו מסובכים יותר, ומעניינים יותר, והסבר מלא בפרק הבא!

שלוש תגובות והמשכתי

הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד מאוד · 11.12.2018 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
אהבתי ממש

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007