האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסיפור האמיתי על הוגוורטס

הסיפור האמיתי על הוגוורטס, בלי כל השקרים!
היכנסו לסיפור וגלו



כותב: הרמיונילנצח
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 591
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: עדיין לא ידוע - פורסם ב: 12.08.2017 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 9007
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היו היו פעם, מזמן, ארבעה קוסמים מוכשרים, ואלה שמותיהם: סלאזר סלית'רין, גודריק גריפינדור, הלגה הפלפאף, ורוונה רייבנקלו. ארבעתם היו שונים מאוד זה מזה, אבל לכולם היה חזון אחד: לפתוח בית ספר לקוסמות!!!

ארבעתם חיו בקצוות שונים של העולם... סלאזר חי לו הרחק ביערות סבוכים, גודריק גריפינדור בחר לגור במדבריות שוממות, הלגה הפלפאף גרה על שפת אוקיינוס מהמם, ואילו רוונה רייבנקלו בחרה לגור בהרים הגבוהים בצפון.

אנשים אומרים כי ארבעתם היו מתעתקים פעם בשנה אל פונדק שלושת המטאטאים, לשתות בירצפת חמה ולהינות מהחמימות והנועם של המקום. מדוע פעם בשנה, אם הם ידעו להתעתק? מפני שאז ההתעתקות הייתה מעשה מסוכן, אם עושים אותו לעיתים דחופות ולמרחקים רבים. יום אחד, היה זה יום חורף קפוא וסגרירי, אפילו בשביל גריפינדור, יצאו ארבעתם להתעתק, אל הפונדק החמים. ארבעתם הגיעו באותו זמן, ונעמדו בפתח. ארבעתם לבשו בגדי פרווה וצמר חמים, ואיך לא, ביום קר שכזה? הלגה הייתה הראשונה ששמה לב כי הם ארבעתם יחד בפתח. "שלום!" אמרה בקול רם. "הו, היי!" אמר גודריק. "היי..." אמר סלאזר. "הו! שלום!" אמרה בשמחה רוונה.                                                  "אז... אני הלגה הפלפאף, מי אתם?" שאלה הלגה. "אני רוונה רייבנקלו." אמרה רוונה. "סלאזר סלית'רין." אמר סלאזר. "אני גודריק גריפינדור!" הכריז גודריק בגאווה. "סלאזר? הלחשנן? וואו! אני ממש אוהבת לחשננים! נעים מאוד!" צווחה מאושר רוונה. "כן, תודה. לי גם נעים... אז ניכנס?" שאל סלאזר בקול מסופק, בפעם הראשונה ליום זה. החבורה ניגשה אל הדלת, נכנסה וכולם אמרו פה אחד אל הברמן הנחמד ששאל את רצונם: "בירצפת חמה, בבקשה!" וצחקו יחדיו. "ארבע פעמים בירצפת... אין בעיה!" אמר הברמן והלך. אף אחד לא דיבר. לאחר דקות ארוכות שבהם חיכו, הופיע הברמן שמאחוריו מתעופפות ארבע כוסות גבוהות של בירצפת טעימה. "ייאמי!" אמרה הלגה. "כבר שנה חיכיתי לטעום את המשקה הזה שוב!" הוסיפה. "כן, זה המשקה הכי טוב שיש... עם זה אי אפשר להתווכח!" הסכים גודריק. "אין לי ויכוח!" אמר סלאזר. לאחר ששתו והתחממו, ניגש אליהם הברמן ואמר להם את החשבון. לאחר שיצאו, אמר גודריק: "אני חייב לחזור... העמותה להקמת בית ספר לקוסמים שלי צריכה מנהיג. להתראות!" אמר. "רגע, בית ספר ל... וואו! זה גם החלום שלי!" צעק סלאזר. "גם שלי..." אמרה רוונה. "גם לי יש אותו חלום בדיוק!" התלהבה הלגה. "אולי נקים אותו יחד?" שאלה הלגה. "זה יהיה גאוני: 'בית הספר לכישוף ולקוסמות בהנהלת הלגה הפלפאף, סלאזר סלית'רין, רוונה רייבנקלו וגודריק גריפינדור'!" הוסיפה. "אבל צריך לבית הספר שם... אולי... הוגוורטס?" שאל סלאזר. "הוגוורטס? איזה מין שם זה? זה לא אומר 'יבלות חזיר'?" התלוננה הלגה. "לפחות זה שם!" כעס סלאזר. "טוב, בסדר. הוגוורטס." כעסה הלגה. "אז יהיה בית ספר: 'הוגוורטס'?" שאלה בנחישות הלגה. "כן!" אמר גודריק. "אני אפרסם אותו!" התנדב סלאזר. "אני אמצא עוזרים בבניה!" אמרה רוונה. "אני אטיל קסמי הגנה ואסדר את המקצועות והדברים הטכניים!" אמרה הלגה. "ואני אשיג רשות ממשרד הקסמים ואשיג לנו שטח לבנייה!" אמר גודריק. "את השאר נעשה יחד!" אמרה הלגה.

תגובות

זה נחמד · 02.02.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
שלושת המטאטים לא היה קיים אז
אבל זה נחמד

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007