האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!
טריוויה צ'אט

אני? אתם בטוחים?

הכל היה נפלא. בהוגוורטס. לימודים, חברים... אבל אז...<br>אלים? מפלצות? מה הקשר?
פאנדום: הארי פוטר ופרסי ג'קסון



כותב: נועה55
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 21837
5 כוכבים (4.824) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקה - שיפ: הארי/OMC מקורית - פורסם ב: 14.08.2017 - עודכן: 09.12.2017 המלץ! המלץ! ID : 9018
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

פרק 2. תהנווווו :)


אריאל הסתובבה וראתה לפניה גבר ואישה. האישה הייתה אפורת עיניים ובעלת שיער בלונדיני מתולתל. הגבר היה לבוש בחולצת הוואי ומכנס קצר, בעל שיער שחור ועיניים ירוקות כשל אריאל.

היא זיהתה אותם כפוסידון-אל הים, ואתנה-אלת החכמה. היא מיהרה לקוד. "אדוני, גברתי, מה מביא אתכם לספריית בית הספר הוגוורטס?" שאלה אריאל נפעמת.

"את יכולה לקרוא לנו אבא ואמא" אמר פוסידון ואריאל הזדקפה. היא לא ציפתה לשמוע דבר כזה בצורה ישירה כל-כך.

"זה אומר שאני?..." שאלה בהיסוס "הבת שלנו" אישר פוסידון. "זה אומר שהדם שלי-" החלה אריאל לומר אך נקטעה על ידי אתנה. "לא. לא דם. איכור, איכור זהוב כמו לכל האלים" אמרה לה אתנה.

"יש לי דם אלים?" שאלה אריאל המומה עוד יותר ואתנה הנהנה. המחשבות התרוצצו במוחה של אריאל. היא? הבת של פוסידון ואתנה? יש לה איכור? די אמורטאלס! (הערת הכותבת-פירוש-אלים אדירים!) רגע, היא חשבה עכשיו משהו ביוונית עתיקה?

"זה מסביר את מה שקרה באגם..." אמרה  פתאום בהבנה ופוסידון הנהן. "אנחנו חייבים לשוב לאולימפוס. תרצי להצטרף?" שאלה אתנה.

"לא תודה...." אריאל בלעה את רוקה. "אמא" אמרה אריאל ואתנה הנהנה. "קחי. זה טלפון אולימפי. השתמשי בו כשתרצי ליצור עמנו קשר" אמרה לה אתנה והושיטה לה טלפון קטן עם אותיות יווניות שלהפתעתה של אריאל, הבינה.

שני האלים נעלמו, מותירים את אריאל לחשוב אם במקרה נרדמה על השולחן בספרייה וכל זה חלום. שעון הקוקייה הראה שהגיע זמן ארוחת הערב.

אריאל הלכה מבולבלת לאולם הגדול ופתחה את דלתותיו. לפני שהספיקה לעשות אפילו צעד לעבר חבריה בשולחן גריפינדור,

מעל ראשה הופיעה הולוגרמה בוהקת ומסתחררת של אור ירוק בצורת חנית עם שלושה חודים-קלשון. עיניים נדהמות נשאו לעברה. "אבא שלה-" קרא לפתע ילד מרייבנקלו המום.

"פוסידון" מלמל דמבלדור."מרעיד האדמה, מביא הסערה, אבי הסוסים. הריעו לאריאל לוטוס, בתו של אל הים" הכריז דמבלדור. כולם כרעו ברך, אפילו סלית'רין שלא נראו מרוצים בכלל.

אור בוהק נוסף הופיע מעל ראשה של אריאל, הפעם בצבע לבן ובצורת ינשוף. מבטים מבולבלים הורמו אליה. לסתו של דמבלדור נשמטה והוא החוויר.

"אתנה..." אמר בשקט. דמבלדור נראה מבולבל. הוא התנער והכריז בקול: "מביאת הצדק, שוחרת השלום, האמנית הדגולה. הריעו לאריאל לוטוס, בתה של אלת החכמה" מבטים מופתעים ונפעמים הופנו לעברה של אריאל.

"סימני ההיכר..." חשבה לעצמה בעודה רואה שכולם עדיין כורעים ברך. "זה... זה בסדר, אתם יכולים לחזור לארוחה" אמרה אריאל והתלמידים צייתו.

סימני ההיכר מופיעים רק לבני האלים. אז איך אלים מכירים בצאצאים אחרים שלהם? או שהם לא מכירים? אריאל התבלבלה.

היא התיישבה ליד חבריה והארוחה עברה בשתיקה כשמדי פעם הוגנבו לעברה מבטים וכמה התלחששו אודותיה. הארוחה הסתיימה והיא הלכה למועדון גריפינדור בלווית חבריה.

ברגע שנכנסו זעק רון: "את בת של אלים, ולא טרחת לספר לנו?!?!" אריאל נבהלה מעט. "היי, רגע, רק לפני הארוחה גיליתי את זה!" אמרה בהתגוננות וסיפרה להם את מאורעותיה.

"וואו... בגלל זה הנחשול באגם..." מלמל הארי ואריאל הנהנה. "אם את בת אתנה, בטח את יודעת המון! את יודעת אולי צאצאים של מי אנחנו?" שאלה הרמיוני בהתרגשות.

אריאל הנהנה, לא מבינה מאיפה כל המידע הזה הגיע למוחה. "אתה, רון, הנין של נמסיס-אלת הנקמה" אמרה אריאל לרון שנראה מאוכזב ושפתיו קפוצות. "זה מסביר את הצורך התמידי לנקום במאלפוי" צחק הארי,

ורון חבט בידו של הארי והתיישב על הכורסא, זועף.

"את, הרמיוני, הנכדה של הנכדה של אמי, אתנה-אלת החכמה" אמרה אריאל להרמיוני שחיוך דק עלה על שפתיה. היה אפשר לראות שהיא מרוצה מהקשר לאלה, אבל לא מהקטע שהקשר כל-כך רחוק.

"נראה שאנחנו קרובות משפחה" התבדחה אריאל והרמיוני פלטה צחקוק והוסיפה: "רחוקות מאוד-מאוד". אריאל חייכה ופנתה להארי שחיכה והביט בה בציפייה.

"ואתה, הארי, אתה הנין של הבן של זאוס-אל השמיים ואבי האלים" סיפרה אריאל להארי שנראה מרוצה מכך שיש לו קשר לזאוס.

"אז תני לנו להבין. אנחנו-" התחיל רון.

"קוסמים פשוטים-" המשיכה הרמיוני.

"צאצאים של צאצאים של צאצאים-" המשיך הארי.

"של אלים שלא מכירים אותנו בכלל-" הוסיף רון.

"ואת-" אמר הארי.

"הבת-" המשיכה הרמיוני.

"של שני אלים!!" סיים רון.

אריאל הנהנה במבוכה וכולם צחקו ולבסוף עלו לישון, חושבים על מאורעות היום, כשהנסערת מהם היא, כמובן, אריאל.


תגובות בונות בבקשה :)

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו. · 16.08.2017 · פורסם על ידי :ארז אסהיין
תשמעי, אני מבין אותך לגמרי למה עירבת את הארי פוטר ואת פרסי ג׳קסון (אני מתכוון למיתולוגיה) מן הסתם זה שתי הסדרות שאהובות עלייך. הלוואי עלי רעיון כזה אדיר והזוי( במובן הטוב של המילה). בכל אופן א. האלים תמיד היו מנותקים מבניהם,לא? מה השתנה? ב. הסמל של אתנה הוא ינשוף,לא עלי זית שהם חלק מסמל השלום.ג. הארי פוטר מיסד על נצרות, חגי מולד,פסחא וכו׳ איך זה מסתדר עם המיתולוגיה היוונית?
בכל אופן את כותבת טוב ואני דורש הממממממשששששךךךךך!!!!!!!!


תודה רבה. · 17.08.2017 · פורסם על ידי :נועה55 (כותב הפאנפיק)
תודה רבה ואני שמחה שאתה אוהב, ובקשר למה שאמרת... :)
א. זה הקטע הכי הזוי, מוזר ומסתורי בסיפור (בכוונה ככה), ומשאיר מקום למחשבה.
ב. תודה, לא ידעתי, קראתי שזה ענף הזית, אני אתקן :)
ג. הדבר היחיד שלקחתי מהמיתולוגיה היוונית זה האלים, לא הפולחנים, לא החגים, שום דבר, רק זה והכמה חיות של פוסידון. (פגסוסים והיפוקמוסים)

ההמשך יעלה בקרוב מאוד :)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 18.08.2017 · פורסם על ידי :Midway Atoll

וואי · 21.08.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
את כותבת יפיפה.

· 20.09.2017 · פורסם על ידי :נוה עדני
וואו פאנפיק מעולה, אהבתי את הרעיון לחבר גם את פרסי ג'קסון

אדיר!!! · 02.10.2017 · פורסם על ידי :יואב-פוטר הגאון
אני דווקא אהבתי מאוד את צורת ההסתכלות שלך על הארי פוטר, המיתולוגיה משתלבת בו נהדר!
הייתי מצפה ליותר מנכדים ונינים לגבי השלישייה המפורסמת אבל עדיין זה טוב כי בכך את מייחסת לדמות המרכזית שלך, אריאל, ייחודיות שונה.
תמשיכי לכתוב!!!

ארז אסהיין · 12.01.2021 · פורסם על ידי :נתי10
לגבי נקודה ג. אל תשכחי שגם בפרסי ג'קסון הם חוגגים חג מולד וכל זה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007