האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


 
הגב לנושא זה פרסם נושא חדש פרסם סקר

 סיקור משחק || הרמז צעיר
פורסם ב: May 22 2017, 16:07 PM
צטט הודעה




I keep it undercover
********

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 16222
חרמשים: 43898
מגדר:female
משתמש מספר: 59135
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 17.09.2016


הרמזצעיר
תעלומת עוגת השוקולד שנעלמה...

שם המשחק: הרמז צעיר
מספר משתתפים: 2-4, ע"פ הוראות המספר אבל אפשר יותר, מספר המשתתפים אינו משנה.
טווח גילאים: 4-8
חברת המשחק: פארקר
דמויות המשחק: גברת רקיע, סא"ל חרדלי, גברת ליבני, העלמה שני, הכומר גרין ופרופסר שזיפי.
חפצי המשחק וחדריהם: פסנתר (נמצא בחדר המוסיקה), עציץ (נמצא בגינה), שולחן ביליארד (נמצא בחדר המשחקים), שולחן העבודה (נמצא בחדר העבודה), הספה (נמצאת בסלון) ושולחן האוכל (נמצא במטבח).
מנצח המשחק: המשתתף שגילה מי האיש שזלל את העוגה.

עלילת המשחק הרמז- צעיר!

כאשר העוגה נחה לה על השולחן, מחכה לארוחת הערב, מישהו נכנס. מישהו מדיירי הבית שלא התאפק- וזלל את העוגה לפני ארוחת הערב. דיירי הבית שכרו בלשים כדי למצוא את האיש שעשה מעשה נורא זה וזלל את העוגה לפני הארוחה. לבלשים מצפה עבודה קשה בחקר הבית ואנשיו. אך דיירי הבית לא הסתפקו רק בלמצוא את האיש- הם רצו לדעת באיזו שעה, באיזה חדר נמצא האיש שאכל את העוגה, ו- כן כן- מה הוא שתה. נראה לכם שאתם מוכנים למשימה?

היסטוריית הרמז-צעיר!

המשחק הרמז צעיר מבוסס על המשחק המקורי- הרמז. כאשר במשחק הרמז הרגיל היו צריכים לגלות את הרוצח תוך כדי חיפוש במסמכים ובתיקיות, זה לא היה מתאים לגילאים הקטנים. לבסוף, החברה הוציאה את המשחק הרמז- צעיר כדי לאפשר גם לקטנים לשחק במשחק.

הוראות המשחק הרמז- צעיר!

הכנת המשחק
הבסיסים הלבנים מניחים בצד את הבסיס ללא המדבקה ואת הבסיס עם תמונת הפירורים. לאחר מכן, מערבבים את חמשת הבסיסים הלבנים ומבלי להסתכל, לבחור אחד ולשימו במרכז הלוח. זאת השעה אשר אכלו את העוגה. את שאר הבסיסים הנותרים (גם את הבסיס בלי המדבקה מחזירים) ומכניסים לכל דמות בסיס לבן אחד. כלי המשחק שלכם מוכנים!
הבסיסים הצהובים הבסיסים הצהובים אינם שונים בהרבה מהבסיסים הלבנים- רק שהם מתאימים לחפצים ועליהם מודבקת שתייה. את שני הבסיסים ללא המדבקה מניחים בצד ומערבבים את השאר הנותרים. אחד מהם מוציאים ושמים במרכז הלוח (ליד הבסיס הלבן). מחזירים את השניים ללא המדבקה ומערבבים מחדש. לאחר מכן, כל בסיס שמים מתחת לחפץ.
הליך המשחק
כאשר משתמש מטיל את הקובייה, הוא בוחר דמות והולך איתה את מספר הצעדים על הקובייה. הדמות יכולה לצעוד אך ורק על העקבות המסומנים ברחבי הלוח\בית. המטרה של ההליכה היא לבסוף לנחות על סימון של טביעות רגליים צהובות\לבנות. כאשר הקובייה מראה צהוב או כאשר הדמות נוחתת על כף רגל צהובה, מרימים חפץ ורואים את המדבקה שיש לה מתחת לבסיס הפלסטיק. כאשר הקובייה מראה לבן או נוחתים על טביעות רגל לבנות, מרימים דמות ורואים את המדבקה שיש לה מתחת לבסיס.
דף החקירה
כאשר רואים שעה מתחת לבסיס הפלסטיק, מסמנים את שעה זו בדף. כאשר רואים שתייה בבסיס, מסמנים זאת בקלף. כאשר מסתכלים מתחת לבסיס של דמות, מסמנים את הדמות בדף, כאשר רואים את הבסיס של חפץ מסמנים את החפץ בדף. כאשר רואים בסיס ועליו פירורים, מזל טוב- מצאתם את הדמות שאכלה את העוגה! סמנו זאת בדף.
- למה הסימון טוב? כאשר מסמנים דמות\חפץ בדף, אתם יכולים להיעזר בדף כדי לזכור באילו בסיסים כבר בדקתם, כדי שלא תבזבזו תור נוסף על מציאת אותו הבסיס. כאשר מסמנים שעה\שתייה בדף ומסמנים את כולם חוץ מאחד, זה אומר שאתם יכולים לדעת איזו שתייה ושעה נמצאים באמצע הלוח והתקדמתם גם כן צעד לגילוי התעלומה!
המנצח- גילה את פתרון התעלומה!
כאשר משתתף חושב (ומסתכל בדף החקירה טוב-טוב) שהוא יודע את השעות, השתייה והאיש שאכל את העוגה הוא אומר את כל הפרטים למשתתפים האחרים. המשתתף בלבד מסתכל בשני הבסיסים באמצע הלוח ורואים- אם השעות והשתייה שהמשתתף אמר רואים גם פה- סימן שהוא גילה את התעלומה וניצח! אם הבסיסים אינם תואמים למה שהמשתתף אמר- הוא מחזיר את הבסיסים ויצוא מהמשחק. שאר השחקנים ממשיכים לשחק כרגיל.

דעה אישית על הרמז- צעיר

אז- לפי דעתי המשחק יפה וממש כיפי. במשחק יש אווירה של כיף, תעלומה וסודות. המשחק יכול להעסיק ילדים קטנים במשך שעות וליהנות מכל רגע. אני, כשהייתי קטנה וגם עכשיו אני נהנת לשחק במשחק הזה למרות שנהיה פשוט למדי- האווירה במשחק כיפית ונשארת כך תמיד. המשחק מפתח מיומניות חשיבה מחוץ לקופסה, דמיון ועוד. אפשר לשחק במשחק זה עם כל המשפחה או החברים. אני כל הזמן מתרגשת שאומרים "מי רוצה לשחק הרמז?" בין עם זה הצעיר או הרגיל- שניהם כיפיים ברמה יוצאת מהרגיל. בקשר לגילאי המשחק- הוא נכתב עד גיל 8. אבל כשאין את הגירסה הבוגרת של הרמז, אין בעיה לשחק בכל יום שוב פעם משחק. עד שלאח הקטן שלי קנו את המשחק ליום ההולדת שלו- לפני כמה חודשיים- כל הזמן ראיתי שלחברות שלי יש את זה וכל הזמן שאלתי אם הן רוצות לשחק. שם אף אחת מאיתנו לא התייחסה לגיל שכן אנחנו עוברות אותו- ופשוט נהננו. המשחק הזה יכול למלא את הזמן הפנוי ומתנה נהדרת ליום הולדת לילדים קטנים, מה שצריך להיזהר שהילדים קטנים מדי, למשל לא מומלץ לקנות לילדים מתחת לגיל 5-6. אבל כן, חוץ מהגילאים הקטנים- לפי דעתי, גם המבוגרים ביותר יכולים לשחק במשחק זה וליהנות!

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Jun 1 2017, 14:57 PM
צטט הודעה




קוסם בינוני
*****

פרטי משתמש
קבוצה: רייבנקלו
הודעות: 3291
חרמשים: 57750
מגדר:
משתמש מספר: 61031
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 04.02.2017


הרמז צעיר. אחחח, משחק נחמד, שיחקתי בו הרבה כשהייתי קטנה יותר. הסיקור שלך, כרגיל, מושקע ויפה, ארוך ומפורט - בדיוק מה שצריך! מתווסף ללינקייה happy.gif


--------------------
רוני, 13, מנהלת פורום דיבורים בדימוס, בטא, פרשתי
User Posted Image
“.When you love someone, you don't have a choice. Love takes your choices away“

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
1 משתמשים צופים באשכול זה (1 אורחים ו 0 משתמשים אנונימיים)
0 משתמשים:

אפשרויות נושא
הגב לנושא זה פרסם נושא חדש פרסם סקר

 


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007