האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בתו של וולדמורט

הדבר האחרון לו רוז סמית' ציפתה היה לגלות שהיא מכשפה. ולא סתם מכשפה, אלא בתו של המכשף האפל ביותר בכל הזמנים.



כותב: Mrs. Salvatore
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 42895
5 כוכבים (4.836) 61 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, הרפתקאות, מסתורין, מתח - שיפ: רוז(OFC)/פרד, רוז(OFC)/דראקו, זוגות אחרים - פורסם ב: 06.08.2013 - עודכן: 30.01.2016 המלץ! המלץ! ID : 4660
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תודה רבה ל-Winter Daughter על הביטוא של הפרק ועל כל העזרה!!

 

-

 

זנב-תולע נכנס לחדר האפרורי במהירות, מקפיד לסגור את הדלת אחריו בשקט מוחלט. הלורד, שישב בכורסה מול האח הבוער, לא העיף ולו מבט לעבר עוזרו. הוא אינו זז ממקום ישיבתו כבר כמה שעות, מביט בלהבות. נגיני הזדחלה בין רגליו, משמיעה קולות שריקה.

"א-אדוני?" זנב-תולע גמגם.

"מה ברצונך, זנב-תולע?" הלורד שאל, עיניו עדיין נעוצות בלהבות. מאחורי הלורד נשמע רחש – זנב-תולע התקרב אליו.

"אדוני," הוא חזר, כעת קולו יציב יותר. "הבאתי בשבילך עוד יין, אדוני. לוציוס אומר שזהו היין המשובח ביותר שנמצא בבעלותו. בציר 1811, יין שאטו ד'יאקם לב-"

"הנח אותו כאן, זנב-תולע." הלורד ציווה. זנב-תולע הניח כוס זכוכית צרה מול הלורד, ומזג לתוכה את הנוזל השקוף והצהבהב מעט, לאחר שסיים הניח את הבקבוק לצד הכוס. הוא נעמד, כנראה מחכה להוראות נוספות. לאחר שהבין כי אין בכוונתו של הלורד לשוחח עימו, זנב-תולע קד ומיהר לעזוב את החדר.

הלורד הסיט לרגע את מבטו אל כוס היין, אך עיניו חזרו לאח רגעים ספורים לאחר מכן. 
מחשבות רבות עברו בראשו, וזנב-תולע רק הזיק לרצף הרהוריו.

הלורד הרהר רבות.

רב מחשבותיו הסתכמו בהארי פוטר, הנער הידוע לשמצה בתור "הילד ששרד". הכינוי גרם ללורד לרצות לפרוץ בצחוק עז. הילד הזה שרד בזכות טעויותיו של הלורד, עד כמה שהלורד הצטער להודות בכך, ואך ורק בזכות טעויותיו. הוא התייחס ברשלנות לנושא הילד בעבר, אך כעת עם חזרתו זה עמד להשתנות.

אולם ברגע הזה הלורד התרכז במחשבה אחת שעברה במהירות הבזק בראשו, והלורד אילץ את עצמו להתמקד בה.

האח בו הביט היה מקושט בגילופי עץ בצורות שונות. במרכז האח, מעל הלהבות, הונחה אבן ענבר גדולה. הלהבות שיחקו באבן, גורמות לה לשנות גוונים כשבהקו על האבן – מדיי פעם הענבר נראה כהה כשאר החדר, ומיד לאחר מכן הוא שינה את צבעו לבהיר, מזכיר את צבע השמש.

כשעשה זאת, הוא הזכיר את עיניה של קטרינה.

קטרינה... הלורד כמעט שכח מעצם קיומה. הוא שכח את עיניי הענבר שלה, את שערה בצבע הלוז, אשר בשמש קיבל גוונים זהובים, הוא שכח את צחוקה המתגלגל, את שנינותה, את ההערצה שראה בעיניה בכל פעם שהביטה בו. המכשפה היפה והמוכשרת ביותר שהלורד ראה. הנכס היקר ביותר באוסף אוכלי המוות שלו. כך לפחות הייתה.

היא הגיעה לבריטניה מבולגריה, מיד לאחר שסיימה את לימודיה בדורמשטרנג. לאוכלי המוות היא הצטרפה רק ב-1972, בהיותה בת 18. היא הייתה אחת הצעירות בקרבם, אך גם אחת מהשאפתניות ביותר. מהר מאוד היא הפכה להיות לאחת מהאהובות ביותר על הלורד. היא תמיד עשתה את הכל בדיוק לפי רצונו של הלורד, מבלי לטעות אפילו פעם אחת. היא הייתה ידועה בבולגריה בתור אחת מרוקחות השיקויים הטובות ביותר בזמנה – רבים החשיבו אותה לגאונה, לכן היא הייתה אחראית על רקיחת שיקויים בשביל אוכלי המוות – הו, כמה שהיא הייתה נהדרת בזה!

מהר מאוד הוא רצה להפוך את קטרינה לשלו, ורק לשלו. היא הייתה הפרס היקר שלו- יפה, חכמה, מוכשרת. הוא רצה שהיא תהיה שייכת לו.

והיא הפכה להיות שלו.

ארבע שנים קטרינה הייתה בבעלותו. היא סיפקה אותו, העריצה אותו, התגאתה בכל דבר שעשה. 

היו פעמים בהן הלורד אפילו חשב על כך שקטרינה תוכל להיות זו שתביא לו יורש- הוא כמובן יהיה יורש ראוי – טהור דם אמיתי, יורשו של סלית'רין והממשיך של הלורד.

כן... אם הלורד אי פעם התכוון להביא יורש, קטרינה היא זו שהייתה מקבלת את הזכות לכך.

אך שנתיים לפניי סוף המלחמה קטרינה נעלמה מפני האדמה. הוא חיפש אחריה בכל מקום, אך מאמציו היו לשווא – מקטרינה לא נשאר שום זכר. הלורד זעם – הוא דרש לדעת מי גרם לה להיעלם. הוא התכוון להעניש את הנוכל שלקח ממנו את הנכס היקר שלו.

אולם לעשות זאת הוא לא הספיק. בחלוף השנתיים הבאות הוא איבד את גופו, את תומכיו ואת הניצחון במלחמה.

הכאב שהרגיש גרם לו לאבד את הכל, לשכוח את הכל מלבד הרצון לחזור לגופו, לחזור לאיתנות, ללמד את פוטר לקח, ללמד את העולם כולו ששום "ילד ששרד" לא יכול לעמוד בדרכו.

וכעת הוא חזר.

ושוב קטרינה הופיעה מול עיניו. ושוב הוא רצה למצוא אותה.

והוא התכוון למצוא אותה. הוא התכוון למצוא את מי שגרם לה להיעלם ולגרום לו להצטער על היום בו חשב על המעשה הזה. והוא התכוון לגלות מה עלה בגורלה של אוכלת המוות האהובה עליו.

הוא התכוון למצוא את קטרינה וורגובה, חיה או מתה.

הפרק הבא
תגובות

וואו. · 08.08.2013 · פורסם על ידי :New York
הפאנפיק הזה מושלם,אבל רגע,יש לך אותו הדבר,את מתחילה מחדש?XD נירשמתי לעידכוניםP: המשך!

וואו! · 08.08.2013 · פורסם על ידי :Paramore ♥
אהבתי! מאוד!
נרשמתי לעדכונים!
המשך!!

XD · 08.08.2013 · פורסם על ידי :New York
רוז ודראקו שילוב מדהים ביחדXD הלוואי שתעשי אותם בסוף ביחדP:

משהו קטן שהפריע לי.. · 08.08.2013 · פורסם על ידי :live YOUR life
זה בתו של וולדמורט, לא ביתו.
ביתו= הבית שלו. בתו= הבת שלו.

חחחחחחחח · 09.08.2013 · פורסם על ידי :Mrs. Salvatore (כותב הפאנפיק)
כה גם לי זה הפריע אבל לא הבנתי מה בדיוק, עד עכשיו!
תודה, אני כבר משנה את זה :)

וואו! · 14.08.2013 · פורסם על ידי :Barden Bella
יואו את כותבת פשוט מושלם!! תמשיכי ע-כ-ש-י-ו!!!1!!

מגניב · 23.08.2013 · פורסם על ידי :צ'ו גאה
מי שכתב את זה יכול לכתוב ספר המשך להארי פוטר- "ג'יימס פוטר"

ממש מעניין · 14.08.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD

תמשיכי!!!!!! · 16.12.2015 · פורסם על ידי :טשרגקמ054
אני ממש אוהבת את הפאנפיק הזה!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007