האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


 
הגב לנושא זה פרסם נושא חדש פרסם סקר

 סיקור דמות / מקס לייטווד
פורסם ב: Sep 29 2017, 07:45 AM
צטט הודעה




סקיב
*

פרטי משתמש
קבוצה: סלית'רין
הודעות: 188
חרמשים: 2402
מגדר:
משתמש מספר: 64375
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 22.09.2017


מקס לייטווד
User Posted Image

תעודת זהות

שם הדמות: מקסוול "מקס" ג'וזף לייטווד (Maxwell "Max" Joseph Lightwood)
הספר ממנו לקוחה הדמות: בני הנפילים
תאריך לידה: אוגוסט 1998
גיל: 9
משפחה: רוברט לייטווד (אבא), מריס לייטווד (אמא), אלק לייטווד (אח גדול), איזבל לייטווד (אחות גדולה), ג'ייס הרונדייל (אח "מאומץ" גדול), מקס טרובלוד (דוד מצד האם). המשפחה המוזכרת כאן היא המשפחה שמקס הכיר
מופיעה בספרים: עיר של עצמות (מוזכר בלבד), עיר של אפר (הופעה ראשונה), עיר של זכוכית (הופעה אחרונה), עיר של מלאכים נופלים (אשלייה בלבד), עיר של נשמות אבודות (מוזכר בלבד), עיר של אש שמיימית (אשלייה בלבד), הרשע שאנחנו אוהבים (תרגום חופשי; מוזכר בלבד), מלכים ונסיכים חיוורים (תרגום חופשי; מוזכר בלבד), נולד ללילה אינסופי (תרגום חופשי; מוזכר בלבד)
תאריך פטירה: ספטמבר 2007; אליקאנטה, אידריס
סוג: צייד צללים
מקום מגורים: מכון ניו יורק
שחקן בסדרת הטלוויזיה: ג'ק פולטון (Jack Fulton)

תקציר הספר

תקציר מגב הספר
שקליירי פריי בת החמש עשרה יוצאת לבלות במועדון לילה בניו יורק, היא לא חולמת שהיא תהיה עדה לרצח; רצח שמבוצע על ידי שלושה בני נוער מקועקעים, שרק קליירי יכולה לראות אותם. זהו המפגש הראשון של קליירי עם בני הנפילים, הידועים גם כציידי הצללים: כת לוחמים סודית שנשבעה להגן על האנושות מפני השדים החיים בקרבה. ביחד עם חברה הטוב סיימון ועם לוחם הצללים יפה התואר ג'ייס, קליירי עומדת לגלות שרחובות ניו יורק מלאים מכשפים, פיות, ערפדים ואנשי זאב, החיים בדו-קיום עם בני האדם, אך לא תמיד רוצים בטובתם. גם אמה של קליירי עצמה, כך עולה, היתה מעורבת פעם בעולם הסתרים הזה. ומוטב שקליירי תזדרז לפענח את סודות עברה, שכן מישהו - או משהו - חטף את אמה, וקליירי עלולה להיות הבאה על הכוונת...

תקציר שנכתב על ידי המשתמש
כשקליירי בת החמש עשרה יוצאת לבלות במועדון הפּנדֶמוֹניוּם יחד עם חברה הטוב סיימון, היא לא מצפה שיקרה משהו מיוחד. היא בעיקר לא מצפה לראות שלושה בני נוער עם סכינים, שמבצעים רצח לנגד עיניה. ויותר מזאת - קליירי היא היחידה שיכולה לראות את שלושת בני הנוער האלו.
זה היה המפגש הראשון של קליירי עם בני הנפילים - כת לוחמים סודית המגנה על האנושות מפני שדים המאיימים להשמידה - אבל בהחלט לא האחרון, כי מאז אותו ביקור, החיים של קליירי התהפכו. אמה נחטפה על ידי נבל מרושע בשם וולנטיין, שכולם חשבו שמת כבר לפני שנים, ובני הנפילים הללו הם היחידים שיכולים לעזור לה להציל אותה.

מידע על הדמות
מקסוול "מקס" לייטווד הוא צייד צללים צעיר, בנם של רוברט ומריס לייטווד. הוא היה נער צעיר לגילו, אם כי המשקפיים, שהיו גדולות מדי על פניו, השוו לו מראה מבוגר מעט יותר, אם כי הרבה עדיין חשבו שהוא בן 7, כשהיה בן 9. מלבד זאת, היו לו זרועות צנומות, שיער חום ועיניים אפורות, והוא הזכיר לקליירי את סיימון בגילו.

חודשים ספורים לפני לידתו של מקס, אביו בגד באמו וניהל רומן עם אנאמרי הייסמית, וכבר עמד לעזוב את אשתו, אמו של מקס, ואת שני ילדיו הצעירים, איזבל ואלק. כשגילה שמריס בהריון עם מקס, הוא עזב את אנאמרי ונשאר. ואז נולד מקס.
מקס מאוד קשור לשני אחיו הגדולים, אלק ואיזבל, וכך גם לאחיו המאומץ, ג'ייס, כאילו שהוא דם מדמו.
כשקליירי פריי הגיעה למכון בניו יורק, מקס היה עם הוריו באידריס, מולדת ציידי הצללים. כשחזר, התיידד במהרה גם עם קליירי, שלימדה אותו לקרוא את חוברות המנגה שרכש בשדה התעופה.

בעיר של זכוכית, מקס נסע יחד עם כל משפחתו לאידריס, שוב. ימים ספורים לאחר הגעתם לשם, הוא יצא במהירות מחדרו וטען שראה מישהו מטפס על מגדלי השדים. האחרים טענו שזה סתם פרי דמיונו ושיחזור לישון. כשהשדים נכנסו לאליקאנטה, מקס נשאר יחד עם איזבל בבית משפחת פנהאלו. כשאיזבל הלכה להביא את האסטלה שלה וקצת כלי נשק, סבסטיאן רצח את מקס כדי שלא יוכל לספר לאף אחד על מה שראה, על מי שטיפס על מגדלי השדים, ולחשוף אותו. מקס מת מיד, אוחז בחייל הצעצוע שג'ייס נתן לא כשהיה קטן יותר.

מותו של מקס ערער לחלוטין את משפחת לייטווד. אלק עוד הצליח איכשהו להחזיק את עצמו למען האחרים, אבל איזבל התפרקה לגמרי. במשך כמה ימים הסתגרה בחדר שלה ולא נתנה לאף אחד להיכנס - היא האשימה את עצמה במותו של מקס, ואמרה לעצמה שהיא הייתה אמורה להיות שם בשבילו במקום חייל הצעצוע הקטן שהחזיק. היא אפילו נמנעה מהגעה להלוויתו של מקס. בסופו של דבר, סיימון הוא זה שהצליח להרגיע אותה.
גם מריס ורוברט, הוריו של מקס, התאבלו עליו, כל אחד בדרך אחרת. הדבר גרם גם למעיין פירוק משפחתי - רוברט נשאר באידריס, בעוד מריס נשארה לבד עם איזבל ואלק.


עוד קצת על מקס

✦ מקס לא אומרים לו שהוא קטן מדי. הוא שונא שאומרים לו שהוא צריך לצאת מהחדר כי מדברים על דברים של גדולים ושהוא קטן מדי, או כל דבר אחר בסגנון.
✦ לדברי ג'ייס, מקס הוא כמו חתול - יכול לישון בכל זמן, בכל מקום.
✦ מקס מאוד אוהב לקרוא, בעיקר קומיקס ומנגה (נארוטו, כפי שזה נראה). קליירי רצתה לקחת אותו למידטאון קומיקס או לפורבידן פלנט, אבל, כמובן, הוא מת לפני שהספיקה.
כשסיימון הציע נישואין לאיזבל, היא התעקשה לארגן את המסיבה תוך יומיים כדי שמסיבת האירוסים שלהם תחול ביום הולדתו של מקס.
על שם מקס נקרא גם ילד המכשפים המאומץ של אלק ומגנוס, מקס לייטווד-ביין.

מקס בספרים VS מקס בטלוויזיה
User Posted Image
ג'ק פולטון, השחקן של מקס בסדרת הטלוויזיה "ציידי הצללים".

בעקבות בני הנפילים התפתחה גם סדרת טלוויזיה בשם "ציידי הצללים", וכמובן שגם מקס הצעיר הופיע בה. בסדרה, שיחק אותו שחקן בשם ג'ק פולטון.
בין הגרסה של מקס בספר לבין הגרסה של מקס בסדרת הטלוויזיה יש מספר הבדלים:
✦ בספר, מקס בסך הכל בן 9. בסדרת הטלוויזיה הוא בן 12.
✦ בסדרת הטלוויזיה מקס נשלח ללמוד באידריס והשלים את אימוניו הראשוניים, וכך גם היה לו טקס רונה והוא סומן ברונה הראשונה שלו. בספר, דבר מכל זה לא הוזכר, ומקס עדיין לא קיבל את הרונה הראשונה שלו.
בסדרת הטלוויזיה, מקס נחטף על ידי קאלי. בספר, קאלי אפילו לא הוזכרה כרעה ולא פגעה באף אחד, ובייחוד לא במקס.
בסדרת הטלוויזיה, מקס גילה שסבסטיאן הוא ג'ונתן בעזרת רונת איתור על שערה שהייתה בתחתית הקופסה של ג'ונתן (J.C). בספר, לא היה בטוח בכלל שמקס גילה שסבסטיאן הוא ג'ונתן, והוא גם לא עשה זאת בעזרת רונת איתור.
✦ גם מבחינת המראה מקס של הסדרה שונה ממקס של הספר - בספר, למקס יש משקפיים, בעוד בסדרה אין לו משקפיים כלל.
✦ ואולי ההבדל החשוב ביותר - בספר, סבסטיאן רצח את מקס. בסדרת הטלוויזיה, סבסטיאן פצע אותו קשות, אך מקס התעורר בסופו של דבר ולא מת.

זה לא סעיף הדעה האישית, אבל אם אני אצטרך להכריע בין מקס של הספרים למקס של הסדרה, זו תהיה החלטה קשה. מקס בסדרה הרבה יותר דובק בגישת "לא ממש אכפת לי" מאשר מקס של הספר, שרוצה להיות מעורב בכל דבר ומביע דעה על הכל (והקומיקס! בספרים מקס קרא מנגה!). עם זאת, בסדרה, מקס היה הרבה יותר נועז - הוא רצה כל הזמן להילחם ולהתאמן והתחנן שאיזבל תרשה לו לצאת למשימה אמיתית, בעוד שבספר מקס ישב וקרא ספרים (לא שזה דבר רע, כן? הוא ממש חמוד ככה). בסופו של דבר, שני המקסים היו אמיצים - מקס של הספר ראה את סבסטיאן/ג'ונתן מטפס על מגדלי השדים, ומקס של הסדרה איתר את סבסטיאן/ג'ונתן ולאחר מכן גם תקף אותו. ולמרות שזה הבדל די משמעותי בין הספרים לסדרה, בספר מקס מת, בעוד בסדרה הוא נשאר בחיים. אז באמת שקשה להחליט, ולמרות שהם אותה הדמות - יש ביניהם כמה הבדלים.

דעה אישית

מקסוול! מקסס 3>
אוקיי אז מקס הוא דמות מופלאה ממש. הוא לא הוזכר הרבה (וגם מת), שזה ממש חבל, כי ממה שראיתי הוא דמות חמודה ונועזת שהייתי רוצה להכיר עוד, אבל... טוב, היה מה שהיה.
אבל אני מאוד אוהבת את מקס. באופן כללי אני מאוד אוהבת ילדים קטנים, במיוחד בספרים, ומקס היה דמות שהיה ממש קל להתחבר אליה - עם היכולת שלו לישון בכל מקום, עם העובדה שגם הוא קורא ספרים ועם זה שהוא ניסה לקרוא את נארוטו. וגם למרות גילו הצעיר, הוא די אמיץ וחכם - הוא זה שראה מישהו מטפס על מגדלי השדים, הוא הראשון שגילה שסבסטיאן הוא לא בדיוק סבסטיאן (טוב, זה יותר בגדר השערה, אבל עדיין).
אין לי עוד הרבה מה לכתוב פה, כי מקס בקושי הופיע, אבל מההופעות המעטות שלו, אהבתי אותו מאוד והייתי שמחה לראות אותו עוד, למרות שזה לא יקרה (ואני עדיין לא סולחת לקסנדרה קלייר על זה שרצחה אותו :( ). אבל האהבה שלו למשפחתו - ההתלהבות שלו כשחזר מאידריס וראה אותם, למשל - ואהבתו העזה של משפחתו אליו הם דברים שבאמת ראויים להערכה ומדהימים בעיני.
חבל שמקס לא הופיע יותר וממש חבל שהוא מת, אבל בסך הכל הוא דמות שדי אהבתי, ולא מצאתי בו דברים שלא ממש אהבתי - אם כי זה כנראה קשור לעובדה שהוא בקושי הופיע.
אני חושבת שאחת הסיבות שאני אוהבת את מקס היא שהוא ממש מזכיר לי את אחי הקטן. גם במראה - גם לו יש שיער חום ומשקפיים גדולים כאלו, וגם באופי ובתחביבים - אח שלי נורא אוהב לקרוא והוא קורא מלא קומיקס (והאמת שהוא כן קרא נארוטו, אם אני לא טועה), וגם הוא מתעצבן ממש כשאומרים לו ללכת כי מדברים על "דברים של גדולים". אה, וגם הוא בן 9.
בכל מקרה, מקס נפלא.

תמונות

User Posted Image
מקס וספר קומיקס

User Posted Image
קלף טארוט, מותו של מקס

User Posted Image
מקס ושלושת אחיו הגדולים: אלק, איזי וג'ייס

ציטוטים
אזהרה: הציטוטים מכילים ספוילרים לעיר של זכוכית.

ברגע שהדלת נסגרה מאוריהם, קליירי התיישבה על המיטה והביטה במקס בחשש. היא לא היתה רגילה לבלות זמן רב עם ילדים - אמא שלה אף פעם לא הרשתה לה להיות שמרטפית - והיא לא ידעה בדיוק איך לדבר עם ילדים או מה יכול לשעשע אותם. עזר קצת שהילד המסוים הזה הזכיר לה את סיימון בגילו. היו לו ידיים ורגליים רזות ומשקפיים שנראו גדולים מדי על פניו.
מקס השיב למבטה במבט בוחן משלו, לא ביישני, אבל מהורהר ומרוסן. "בת כמה את?" שאל בסופו של דבר.
קליירי הופתעה. "בת כמה אני נראית?"
"ארבע-עשרה."
"אני בת שש-עשרה, אבל אנשים תמיד חושבים שאני קטנה יותר כי אני כל כך נמוכה."
מקס הנהן. "גם אני," אמר. "אני בן תשע, אבל תמיד חושבים שאני בן שבע."
"אתה נראה לי בן תשע," אמרה קליירי. "מה אתה מחזיק? זה ספר?"
מקס הוציא את ידו מאחורי גבו. הוא החזיק ספר רחב ושטוח בכריכה רכה, בערך בגודל של כתבי העת הקטנים שמכרו בדלפקי חנויות מכולת. לספר הזה היתה כריכה ססגונית מאוד ועליה כיתוב קנג'י יפני מתחת למילים באנגלית. קליירי צחקה, "נרוטו," אמרה. "לא ידעתי שאתה אוהב מנגה. איפה השגת את זה?"
"שדה התעופה. אני אוהב את התמונות, אבל אין לי מושג איך לקרוא אותו."
"תן לי." היא פתחה את החוברת והראתה לו את הדפים. "קוראים אותו מימין לשמאל, לא משמאל לימין. וקוראים כל עמוד לפי כיוון השעון. אתה יודע מה זאת אומרת?"
"כמובן," אמר מקס. לרגע קליירי דאגה שהכעיסה אותו. אבל הוא נראה מרוצה כשלקח בחזרה את הספר ודיפדף לעמוד האחרון. "זה מספר תשע," אמר. "אני חושב שכדאי לי להשיג את השמונה האחרים לפני שאקרא אותו."
"רעיון טוב. אולי אתה יכול לבקש ממישהו שייקח אותך למידטאון קומיקס או לפורבידן פלנט."
"פורבידן פלנט?" מקס נראה מבולבל, אבל לפני שקליירי הספיקה להסביר שאלה שמות של חנויות, איזבל התפרצה מבעד לדלת, מתנשמת בכבדות. קליירי מלמדת את מקס לקרוא מנגה. עיר של אפר; פרק 5, עמודים 94-95-96

"זה הספר שלי." קול קטן קטע את דבריו של סבסטיאן. מקס עמד בפתח הסלון. הוא לבש פיג'מה אפורה ושערו החום היה סתור כאילו רק התעורר. הוא נעץ מבט זועם בספר המנגה שהיה מונח ליד סבסטיאן.
"מה, זה?" סבסטיאן הושיט את מפלט המלאך. "בבקשה, ילד."
מקס חצה את החדר וחטף את הספר בחזרה. הוא הזעיף פנים לעבר סבסטיאן. "אל תקרא לי ילד."
סבסטיאן צחק וקם. "אני מכין קפה," אמר, ופנה לעבר המטבח. הוא נעצר והסתובב בפתח הדלת. "מישהו רוצה משהו?"
כולם ענו לא תודה במקהלה. סבסטיאן משך כתפיים ונעלם למטבח, והדלת נסגרה אחריו.
"מקס," אמרה איזבל בחריפות. "אל תתחצף."
"אני לא אוהב שלוקחים לי דברים." מקס חיבק את ספר הקומיקס לגופו.
"נו, תתבגר, מקס. הוא רק לקח אותו בהשאלה." קולה של איזבל היה רוגז יותר משהתכוונה; היא עדיין דאגה לג'ייס, והיא ידעה שהיא מוציאה את זה על אחיה הקטן. "אתה במילא צריך להיות במיטה. מאוחר."
"היו רעשים על הגבעה. הם העירו אותי." מקס מצמץ; בלי המשקפיים כל מה שראה היה מטושטש. "איזבל..."
נימת השאלה בקולו משכה את תשומת ליבה. איזבל הסתובבה מן החלון. "מה?"
"אנשים מטפסים על מגדלי השדים?" יש איזה סיבה שיעשו את זה?"
אלין הרימה מבט. "מטפסים על מגדלי השדים?" היא צחקה. "לא, אף אחד לא מטפס עליהם. זה לגמרי לא חוקי, קודם כל, וחוץ מזה, בשביל מה?"
אלין, חשבה איזבל, נטולת דמיון. היא עצמה היתה יכולה לחשוב על אינספור סיבות שאנשים ירצו לטפס על מגדלי השדים, ולו רק כדי לירוק מסטיק מלמעלה על העוברים ושבים.
מקס קימט את מצחו. "אבל מישהו טיפס. אני יודע שראיתי-"
"לא יודעת מה נדמה לך שראית, אבל בטח חלמת," אמרה לו איזבל.
פניו של מקס התכרכמו. אלק, שהרגיש שהוא עלול לפרוץ בבכי, קם והושיט יד. "בוא, מקס," אמר בחיבה. בוא נחזיר אותך למיטה."
"כולנו צריכים ללכת לישון," אמרה אלין וקמה. "היא ניגשה לחלון ליד איזבל וסגרה את הווילונות בתקיפות. "כבר כמעט חצות; מי יודע מתי הם יחזרו מהמועצה? אין טעם להישאר;"
התליון על גרונה של איזבל פעם שוב, בעוז - ואז החלון שלפניו עמדה אלין התרסק פנימה. אלין צרחה כשידיים הושטו דרך החור הפעור - לא ידיים, בעצם, ראתה איזבל בצלילות של הלם, אלא כפות ענקיות בעלות קשקשים, מרוחות דם ונוזל שחור. הן לפתו את אלין וקטפו אותה דרך החלון המרוסק לפני שהספיקה לפלוט עוד צרחה.
השוט של איזבל היה מונח על השולחן ליד האח. היא זינקה אליו עכשיו, עוקפת את סבסטיאן, שבא בריצה מן המטבח. "קח כלי נשק," סיננה כשבהה בחדר בתדהמה. "קדימה!" צווחה, ורצה אל החלון.
ליד האח אלק החזיק את מקס, שהתפתל וצעק בניסיון לחמוק מאחיזתו של אחיו הבכור. אלק גרר אותו לעבר הדלת. יופי, חשבה איזבל. קח את מקס מכאן. מקס רואה אנשים מטפסים על מגדלי השדים.
עיר של זכוכית; פרק 10, עמודים 197-198-199


הם היו שם, בני משפחת לייטווד: מריס מחבקת את איזבל, שהתייפחה, ורוברט לייטווד יושב על הרצפה ומחזיק משהו - לא, מישהו. קליירי נזכרה בפעם הראשונה שראתה את מקס, במכון, ישן על ספה ברפיון איברים, משקפיו מוסטים הצידה וידו נגררת על הרצפה. הוא יכול לישון בכל מקום, ג'ייס אמר, והוא כמעט נראה כאילו הוא ישן עכשיו, בחיקו של אביו. אבל קליירי ידעה שהוא לא ישן.
אלק כרע ברך והחזיק את אחת מידיו של מקס, אבל ג'ייס רק עמד במקומו, ללא ניע, ויותר מכל דבר אחר הוא נראה אבוד, כאילו לא היה לו מושג איפה הוא או מה הוא עושה שם. גופתו של מקס בהיכל ההסכמים. עיר של זכוכית; פרק 12, עמוד 254

היא התיישבה באנחה. אולי החלומות היו רעים, אבל המראות שצעדו במוחה בזמן שהיתה ערה לא היו טובים מהם בהרבה. איזבל, בוכה על רצפת היכל ההסכמים, מושכת את השיער השחור שנשזר בין אצבעותיה כל כך חזק שקליירי חששה שהיא תתלוש אותו מראשה. מריס צווחת על ג'יה פנהאלו שהנער שהם הכניסו לביתם עשה זאת, אחיינם, ואם יש לו קשר כה קרוב לוולנטיין, מה זה מעיד עליהם? אלק מנסה להרגיע את אמו, מבקש מג'ייס לעזור לו, אבל ג'ייס רק עומד שם בעת שהשמש זורחת מעל אליקאנטה ואור מתלקח בחלון של תקרת ההיכל. "עלה השחר," אמר לוק, שנראה עייף יותר מכפי שקליירי ראתה אותו אי פעם. "צריך להכניס את הגופות." והוא שלח החוצה סיירים שיאספו את ציידי הצללים והמזדאבים המתים מהרחובות ויביאו אותם לרחבה שמחוץ להיכל, הרחבה שקליירי חצתה עם סבסטיאן כשהעירה שההיכל נראה כמו כנסייה. המקום נראה לה אז יפה, מוקף אדניות פרחים וחנויות ססגוניות. ועכשיו הוא היה מלא גופות.
כולל זאת של מקס. היא חשבה על הילד ששוחח איתה בכובד ראש כזה על מנגה, ובטנה התכווצה. היא הבטיחה פעם שתיקח אותו לפורבידן פלאנט, אבל זה כבר לא יקרה. הייתי קונה לו ספרים, חשבה. את כל הספרים שהיה רוצה. לא שזה משנה. לאחר מותו של מקס. עיר של זכוכית; פרק 13, עמודים 255-256



--------------------
User Posted Image
Mia ● 14 ● Music ● The Mortal Instruments ● The Hunger Games ● Falling Kingdoms ● Gifted ● HP ● PJ

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Sep 29 2017, 08:19 AM
צטט הודעה




A Cat With A Hat In A Hat
*************

פרטי משתמש
קבוצה: סלית'רין
הודעות: 49044
חרמשים: 2634
מגדר:male
משתמש מספר: 62302
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 05.05.2017


דבר ראשון, זה נראה סיקור מאוד מושקע. אבל יש לי כמה הערות.
אחד, יש לך שגיאת מקלדת וכתבת מופיעה ולא מופיע וזה ממש ממש מציק לי בעין.
וגם, אם כל הכבוד לזה שיש שגיאת תרגום בספר, תכתבי נארוטו. לעזאזל עם זה קוראים לזה נ-א-ר-ו-ט-ו לא נרוטו! זה גם דבר שמשגע אנשים.
ובדעה האישית יש מלא ספויילרים שלא סימנת על עיר של זכוכית. זה שהוא גילה את סבאסטיאן, זה שהוא ראה מישהו מטפס על המגדלים, זה פשוט לא עובד כל הספויילרים האלו.
וגם, זה שאזהרת שיהיו בציטוטים ספויילרים, לא אומר שאת לא צריכה לסמן אותם. יש שם מלא ספויילרים פשוט וזה גם ממש מציק לי. לראות ספויילרים.
אבל חוץ מזה זה אחלה סיקור D: אני סתם תמיד ביקורתי מדי D:


--------------------
"Magic isn't just a performance art, it's also a way of thinking. Many things in this world seem simple at first glance but play host to all sorts of secrets if you look deeper."

my name is not Ian but ok
he/him
Danganronpa|League of Legends|OMORI|The Owl House|Project Sekai


User Posted Image

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Sep 29 2017, 08:27 AM
צטט הודעה




סקיב
*

פרטי משתמש
קבוצה: סלית'רין
הודעות: 188
חרמשים: 2402
מגדר:
משתמש מספר: 64375
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 22.09.2017


כתבתי מופיעה כי הכוונה לדמות, ודמות זה מופיעה ולא מופיע, כמו שגם כתוב לקוחה ולא לקוח, אבל אם זה ממש מפריע אני אתקן hot.gif
על נארוטו - אני יודעת, אבל ככה זה כתוב בספר... אם כי כמו שאתה יכול לראות, בדעה האישית כן כתבתי נארוטו ולא נרוטו D:
בדעה האישית יש סך הכל ספוילר אחד שלא סימנתי... כנראה לא שמתי לב, סימנתי אותו עכשיו.
אזהרתי שיהיו בציטוטים ספוילרים, אז כדאי שמי שלא קרא את הספרים פשוט לא יקרא את הציטוטים... אני לא מוצאת לנכון לסמן חלקים מהציטוט כצהוב, זה גם מקשה על מי שכן רוצה לקרוא את הציטוטים - לקרוא.
תודה D:


--------------------
User Posted Image
Mia ● 14 ● Music ● The Mortal Instruments ● The Hunger Games ● Falling Kingdoms ● Gifted ● HP ● PJ

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Sep 29 2017, 08:33 AM
צטט הודעה




A Cat With A Hat In A Hat
*************

פרטי משתמש
קבוצה: סלית'רין
הודעות: 49044
חרמשים: 2634
מגדר:male
משתמש מספר: 62302
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 05.05.2017


אז אולי כדאי שתגדילי יותר את האזהרה בציטוטים כי בהתחלה לא שמתי לב אליה בכלל.
בקשר לנארוטו, זה בסדר מבחינתי שזה יהיה ככה בציטוט, אבל בכל השאר זה פשוט מפריע בעין.
אבל שוב, כמו שאמרתי, אני ביקורתי מדי, והסיקור עצמו מאוד טוב.


--------------------
"Magic isn't just a performance art, it's also a way of thinking. Many things in this world seem simple at first glance but play host to all sorts of secrets if you look deeper."

my name is not Ian but ok
he/him
Danganronpa|League of Legends|OMORI|The Owl House|Project Sekai


User Posted Image

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Sep 29 2017, 10:26 AM
צטט הודעה




קוסם מצטיין
*******

פרטי משתמש
קבוצה: הפלפאף
הודעות: 12064
חרמשים: 16397
מגדר:female
משתמש מספר: 54053
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 07.09.2015


מה זה הסיקור הזהה
אוקיי, הסיקור הזה הוא אחד הסיקורים היותר מושקעים שראיתי בפורום הזה. פירטת מלא על האישיות של מקס, על הרקע שלו, על העיבוד הקולנועי שלו, ועל מה לא בעצם. הוספת גם פאנארטים מקסימים וציטוטים - שאומנם לא קראתי מחשש לספויילרים, אבל נראים ממש נחמדים. הוא נשמע ממש מקסים, בייחוד כי משווים אותו לחתול! סתם, החוות דעת שלך היא בעיקר מה ששיכנע אותי שהוא כל כך קסום, כי רוב המידע היה מוצהב ולא יכולתי ללמוד ממנו הרבה (אגב, אם יש שם מידע שהוא לא ספויילר ובטעות הצהבת אותו, אני ממליצה לך לתקן - כי כרגע אין הרבה מידע למי שלא רוצה ספויילרים. זה בסדר, כמובן, אבל עדיף לא להצהיב אם לא צריך.) אבל החוות דעת הראתה לי עד כמה את אוהבת אותו, וזה שהשוות אותו לאחיך בכלל מוסיף.
כל הכבוד! מתווסף ללינקייה :)


--------------------

שחר - מנהלת פורום ספרים - טבעונית - אשמת הכוכבים - משחקי הרעב - אליסיה קארה - חסרת חיים - בפרישה


---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
1 משתמשים צופים באשכול זה (1 אורחים ו 0 משתמשים אנונימיים)
0 משתמשים:

אפשרויות נושא
הגב לנושא זה פרסם נושא חדש פרסם סקר

 


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007