האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חוקי הפורום 


 
נושא נעול פרסם נושא חדש פרסם סקר

 • דיון / התדמית של חיילי הסער •, "אני יכול להסתדר מול כמה חיילי סער"
פורסם ב: Dec 14 2017, 14:27 PM
צטט הודעה




so long, and thanks for all the fish!
****

פרטי משתמש
קבוצה: גריפינדור
הודעות: 2898
חרמשים: 17427
מגדר:
משתמש מספר: 50775
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 29.11.2014


**הדס אישרה

התדמית של חיילי הסער

User Posted Image



אז כל מי שראה את סדרת הסרטים מלחמת הכוכבים מכיר את חיילי הסער. הם צבא של משובטים שנמצאים בשליטת האימפריה ואחראים לכל הכוח הצבאי, המשימות והשלטת הסדר. מעין כוח משטרה של דיקטטורה. הם ידועים בכך שהם לובשים שיריון לבן ומופקד בידיהם רובה לייזר.

לאורך כל 6 הסרטים הראשונים בסדרה (פרק 1-6) אנחנו פוגשים אותם בהמון הזדמנויות והם תמיד מנסים לעצור את הגיבורים. אבל מה שתמיד הפריע לי זה התדמית שלהם. הם מוצגים בסרטים כמכונות חסרות אישיות. לג'דיי יש בעיה עם להרוג אנשים, אבל את חיילי הסער הם טובחים בהמוניהם.

לא רק זה אלא שגם התדמית שלהם כצבא ממש פגומה. הם מוצגים לנו כאנשים שלא מסוגלים אפילו לירות נכון, ולא לנצח אף אחד. הם כמו הדמויות האלה במשחקים שיש תמיד מלא מהם, אבל קל בטירוף לנצח אותם. זה ממש לא צריך להיות המקרה. כפי שראינו במלחמת המשובטים הם עוברים הכשרה צבאית גבוהה מאוד מגיל 0. איך יכול להיות שהם אפילו לא מסוגלים לירות ישר?

בסרטים החדשים (7-8) בהחלט מתקנים את הרושם הזה. החיילים של המסדר הראשון הם מאוד מאוד מוכשרים, כפי שראינו עם פין. הם מאורגנים, חזקים, ובהחלט מסוגלים לירות ישר. לדוגמה יש לנו את קפטן פאזמה. היא אחת הלוחמות הכי טובות שיש בגלקסיה, והיא בהחלט מאוד טובה בלחימה. בסרטים החדשים גם מראים לנו אישיות. בסרטים הישנים לחיילי הסער היו בקושי 3 משפטים לאורך 6 סרטים! בסרטים החדשים אנחנו רואים אישיות, ואנושיות. לקפטן פאזמה יש אישיות ברורה ומטרות, ויש לנו את פין, שהוא אחת מהדמויות הראשיות. אנחנו רואים אותו מנסה לעזור לחברו החייל שנפצע בתחילת הסרט השביעי והוא הרוס מזה אחר כך.

1. האם לדעתכם זה חשוב, התדמית של חיילי הסער?
2. האם לדעתכם מה שהם עשו בסרטים החדשים הוא טוב?
3. למה אתם חושבים שהם יצרו במקור את החיילים ככה שהם יהיו "פושטים"?
4. האם אהבתם את פין ואת פאזמה?
5. איך זה יכול להיות שאחרי חיים שלמים של אימונים החיילים לא מסוגלים אפילו לירות?
6. איך הסיפור היה משתנה אם החיילים היו באמת מסוגלים להילחם?

אתם מוזמנים להוסיף מה שבא לכם


כל משתתף יקבל 5 כרטיסים


--------------------
אופיר



".you keep using that word. I don't think it means what you think it means"
סלית'רין גאה (אך גריפינדור באתר), נצנצים זה מלכלך, וחד הקרן רצח את הגבינה.
אם למישהו בא להוסיף טקסט לחתימה היבשה שלי, תשלחו לי בה"פ.

---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
פורסם ב: Dec 18 2017, 17:19 PM
צטט הודעה




רוצים עתיד יפה יותר
******

פרטי משתמש
קבוצה: אחראית פעילויות ופרויקטים
הודעות: 9972
חרמשים: 2147136348
מגדר:female
משתמש מספר: 52249
חפצי המשתמש: צפה
תאריך הצטרפות: 03.05.2015


חיילי הסער המקוריים, כמו שכבר כתבת, הם משובטים. הם נוצרו על מנת לשמש כחיילים, בהתחלה של הרפובליקה ואחר כך בשביל האימפריה. זו, ככל הנראה, הסיבה לכך שלג'דיי אין בעיה להרוג אותם- הם לא אנשים אמיתיים, הם שיבוטים, והם לא באמת מרגישים וחיים כמו אנשים אמיתיים. העובדה שהם משובטים היא גם זו שיוצרת את התדמית הזו של חיילי הסער כמכונות חסרות אישיות- כי אחרי הכל, הם די משהו בסגנון הזה.
ועכשיו, אחרי ההקדמה הזו, אני אתייחס לשאלות שלך:
התדמית של חיילי הסער היא דבר חשוב, בלי ספק, חיילי הסער הם היו אלו שהחזיקו את האימפריה, בצורה מסויימת- הפחד של האנשים מהם היה הגורם לכך שהם לא ימרדו. היה חשוב שחיילי הסער יחשבו למשהו מפחיד, מאיים, חזק- אחרת הרבה יותר אנשים היו מצטרפים למורדים.
השינוי שנעשה בטרילוגיה החדשה הוא שהפעם חיילי הסער הם לא משובטים, אלא אנשים אמיתיים. השינוי הזה מוביל לכך שבאמת יהיה אפשר לראות יותר רגישות אצל חיילי הסער, ובדרך מסויימת, השינוי הזה הוא שהפך את חיילי הסער של המסדר הראשון לחזקים יותר- השיבוטים היו זהים בכוחם ויכולתם, ואילו במסדר הראשון, לכל אחד יש את הכישורים שלו, והם יכולים לפצות על החסרונות אחד של השני. אז כן, השינוי הזה הוא טוב בדרך מסויימת- הוא נותן גם לחיילים קצת אנושיות. אמנם התדמית של חיילי הסער של האימפריה כמכונות חסרות רחמים תרם לא מעט, אבל האנושיות של חיילי הסער נותנת לנו, הצופים, עוד עומק לסרט- הרי אם הם היו משובטים ולא אנשים אמיתיים, פין היה נשאר עם חיילי הסער.
אני לא חושבת שהם התכוונו שחיילי הסער יהיו כאלה פשוטים במקור. אחרי הכל, החיילים האלו אמורים לסמן את העוצמה והחוזק של האימפריה (או המסדר הראשון), להחזיק את הפחד של האזרחים. אז לא, הם לחלוטין לא היו אמורים להיות כאלה פשוטים. אז למה הם כן כאלה? טוב, כי אם הם לא היו פשוטים, הגיבורים היו מתים תוך כמה רגעים, ולא היה סרט. חיילי הסער אמורים להיות חזקים וטובים, אבל הם לא יכולים להיות יותר חזקים מהטובים, כי אז לא היו טובים.
פין ופאזמה. מדהימים. פין הוא בערך הדמות האהובה עליי בטרילוגיה החדשה, ופאזמה גם דמות טובה. אצל פין רואים באמת תהליך, שינוי, מחייל סער אל שותף בברית המורדים, ואצל פאזמה- טוב, רואים שיש לה מטרות וכוונות מאחורי המעשים שלה. זה מעולה, ואני ממש אוהבת את זה.
טוב, אני מניחה שכמו שכבר כתבתי, זה קשור לכישורים מולדים. לא משנה כמה נתאמן, כישרון זה משהו שחשוב שיהיה, כי אחרת עדיין יהיו יותר טובים מאיתנו. השיבוטים כנראה לא קיבלו כל כך הרבה כישרון בירי, ואצל המסדר הראשון- כל אדם והיכולות שלו.
אם החיילים היו יודעים להילחם הרבה יותר טוב, ובכן, לא היה סיפור. בתקווה חדשה, למשל- כשהאן רץ ישר לתוך קבוצה של חמישים חיילי סער בערך. אם הם היו יותר טובים בלחימה, הם היו הורגים אותו בלי לתת לו את האפשרות הזו להציל את עצמו. אותו דבר עם האחרים- הם היו מתים במהירות.


--------------------
שקד ✧ אישה חזקה ועצמאית

User Posted Image

!Happy International Women's Day


---------
הארי פוטר - Hportal.co.il
Top
1 משתמשים צופים באשכול זה (1 אורחים ו 0 משתמשים אנונימיים)
0 משתמשים:

אפשרויות נושא
נושא נעול פרסם נושא חדש פרסם סקר

 


מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007