האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דארקו מאלפוי-גריפינדורי בנשמה

מה היה קורה אילו דארקו מאלפוי היה גריפינדורי



כותב: וויזלי המלך יחיד ומיוחד
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 1463
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אין - פורסם ב: 01.06.2021 - עודכן: 12.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12573
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש



 קרדיט ל😊kamalovegood
אני ניגש אל השרפרף שבו כל הילדים שובצו ברגליים רועדות ומתיישב על השרפרף. ואז אני שומע קול קטן בתוך הראש "אז עוד אחד משושלת טהורה אה?, יש פה חוכמה וגם אומץ ורצון ללמוד בחירה קשה, לא?" אני לוחש "בבקשה בגריפינדור בבקשה בגריפינדור", "טוב אם אתה כל כך רוצה אז תלך לגריפינדור!" ואת המילה האחרונה היא צעקה בקול רם.
אני הולך אל שולחן גריפינדור מלא התרגשות ומחפש את רון והארי.
אני רואה אותם בקצה השולחן ואני רץ לקראתם ומתיישב. אני אומר "איזה מזל חשבתי שהיא תשבץ אותי בסלית'רין"
"אבל בסוף שובצת לגריפינדור" אמר רון.
פתאום נשמע קול "גריפינדור" ואז נראה הארי רץ לקראתנו ושני ג'ינג'יים (כנראה תאומים) אחריו מתחילים בקריאות קצובות: "פוטר הוא שלנו! פוטר הוא שלנו!"
אני גם מתרגש מאוד, הארי פוטר בבית שלנו! איזה כיף!
אני ניגש אל הארי ורון שחיפשו מקום בשולחן גריפינדור ואומר "להם יש לי מקום בואו!"
ואז אדם מזוקן -רגע זה לא דמבלדור? כן!, זה כן דמבלדור!- אומר: "יש לי כמה מילים להגיד לכם אבל קודם הסעודה אותה אפתח במילים: פטפוטים! בלאבוש! קוקו! שפיץ! -תודה!"
ואז כל טוב הארץ נפרס על השולחן:
בשר צלוי, תפוחי אדמה, פטריות ולמרבה המוזרות סוכריות מנטה.
אני לוקח לעצמי אוכל ופתאום כשאני מרים פולקע אחד מהמגש מופיעה פתאום רוח רפאים!
אני נבהל והוא אומר לי "אל תדאג אני רוח הרפאים של מגדל גריפינדור, לא אפגע בך תלמיד צעיר!" אני נושם לרווחה ואז רון אומר "גדול!, אחים שלי סיפרו לי עליך! אתה 'ניק כמעט בלי ראש'!"

ואז ילדה אחת שואלת "איך אפשר להיות כמעט בלי ראש?"
"ככה" אומר ניק והוא אוחד בחוזקה בראשו ומושך.
כמעט כל ראשו נותק בגופו למעט כמה סנטימטרים בודדים.
ואז דמבלדור אמר: "הנה הנאום של תחילת השנה, הנה התזכורת לתלמידים המבוגרים שהכניסה ליער האסור אסורה בהחלט! וגם לתלמידים הצעירים הכניסה אסורה. בנוסף לכך, גם המסדרון האחרון בקומה השלישית אסור.
ועכשיו לילה טוב, כולם למיטות!"

"דראקו!, דראקו תתעורר!" אני שומע את רון וויזלי אומר לי "השיעור הראשון עוד מעט מתחיל!"
אני מפהק בישנוניות וקם מהמיטה.
אני מתלבש ויוצא לשיעור הראשון בחברתם של הארי ורון -שינוי צורה.
נכנסנו לכיתה אחרי שיטוטים רבים בביה''ס בניסיון למצוא את הכיתה.
עברה לפחות חצי שעה עד שהצלחנו למצוא אותה ולמרבה מזלנו והפתעתנו המורה לא הייתה בכיתה. פתאום חתולה מנומרת על שולחן המורה זינקה ונהפכה בעודה באוויר לפרופסור מקגונגל.
היא אמרה "האם צריך להפוך את אחד מכם לשעון מעורר כדי שתגיעו בזמן?" הארי אמר "הלכנו לאיבוד".
"אז אולי מפה?" היא אמרה.
"ועכשיו שבו ותתחילו לעבוד".
את השיעור הזה עברנו ועכשיו הלכנו לשיעור לחשים שחלף ללא תקלות. ועכשיו הגענו לשיעור שיקויים: היה הרבה רעש ואז כשהפרופסור סנייפ נכנס השתררה דממה מוחלטת.
הוא קרא שמות והתחיל בשיעור.
כשראה את העבודה של הארי הוא נחר בבוז רק "בגלל שאתה מפורסם אתה חושב שאתה יכול לטעות ככה?, 5 נקודות יורדות לבית גריפינדור" כעסתי אך לא אמרתי מילה.
ארזתי את חפצי והלכתי לארוחת הערב.
הפרופסור דמבלדור אמר "מחר יתקיים שיעור תעופה לגריפינדורים, המבחנים לקבוצות הקווידיץ' יתקיימו מחרתיים, לילה טוב!" וכך הלכתי לישון וחלמתי על שיעור התעופה הראשון שלנו מחר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פרק חדש!!!!!!!!!!!!!! · 11.09.2021 · פורסם על ידי :וויזלי המלך יחיד ומיוחד (כותב הפאנפיק)
סוף כל סוף הוספתי פרק בפאנפיק שלי!

זה טוב · 11.09.2021 · פורסם על ידי :Do what you gotta do
מצוין
ווהו תגובה ראשונה!

תמשיךךך · 29.09.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye

ואוו! · 01.10.2022 · פורסם על ידי :פרד_וויזלי_נדיר
זה מדהים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1330 777 418


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007