האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

תמונה

על דין ושיימוס. אין הרבה עלילה. תרגיל באימפרסיוניזם וסלאש מעודן. הפאנפיק האחרון בפורטל לשנת 2018.



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1162
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס, אימפרסיוניזם, קצת מסתורין - שיפ: רמיזות עבות לשיימוס/דין חד צדדי. כמו כן, סלאש מן הסתם. - פורסם ב: 31.12.2018 המלץ! המלץ! ID : 10267
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

דיסקליימר: דין ושיימוס הם, לצערי הרב, לא דמויות שלי. גם הוגוורטס לא שלי. יודעים מה? הכל פה לא שלי, חוץ מהעלילה. אז של מי זה כן? תעלומה!


שיימוס הסתנוור. השמש הציצה מעל המגדל הדרומי של הוגוורטס ונכנסה לו לעיניים. נו טוב, זה מה שקורה כשיושבים בצל עץ במדשאות בשעת צהריים וצופים בטירה בשיעמום.

שיימוס לא ידע מה זה אומר, אבל הוא סיים ראשון את בחינת הבגרות בתולדות הקסם, מה שמשאיר לו יום פנוי מלימודים לשאר הבחינות, וגם ישיבה במדשאות הריקות מאדם עד שאדם נוסף יסיים את הבחינה והם יוכלו להשוות תשובות יחד.

מתוך הטירה יצאה נערה לבושה במדי סלית'רין. פנסי פרקינסון. גם היא סיימה מוקדם את הבחינה?

היא הבחינה בו והתקרבה אליו. שיימוס הנהן לעברה בנימוס. "איך הייתה הבחינה?" הוא שאל.

"די בסדר," היא אמרה מבלי לפרט יותר מדי, "לא קשה במיוחד, אבל גם לא קל מידי."

"כן, גם אצלי," הוא ענה תשובה כללית.

פנסי הביטה סביבה. "רק אתה כאן?" היא שאלה.

"נראה לי שרק שנינו סיימנו את הבחינה בינתיים," שיימוס ענה, ואז גויל יצא מהטירה ופנסי ניגשה אליו, מה שהשאיר את שיימוס לבדו.

 

שיימוס אף פעם לא חשב שהוא רגיש לשמש. כלומר, העור שלו קצת חיוור ומתקמט כשהוא נחשף לשמש יותר מדי, אבל זה בטח בגלל הגנים האיריים שלו. השיער השטני-כתום שלו לא היה ג'ינג'י מספיק כדי לספק לו נמשים מבחינה גנטית, אבל כן מספיק כדי לתת לו עור בהיר וקשה כמו של אחד כזה. אז בשלב מסויים, לאחר שכעשרה תלמידים יצאו לאחר שסיימו את הבחינה, הוא פשוט נשען על העץ שישב בצילו ועצם את עיניו.

"נרדמת?" הבהיל אותו קולו של חברו הטוב, דין תומאס.

"אה, שלום," שיימוס פקח את עיניו בחיוך, "סיימת?"

"לא, סתם יצאתי," התלוצץ דין שנעמד מולו והסתיר לו את השמש המסנוורת, "אני רואה שהבהלתי אותך."

"אה, זו אשמתי שעצמתי עיניים," שיימוס תירץ.

דין התיישב לצידו. "איי, השמש נכנסת לי לעיניים," הוא התלונן, "למה התיישבת דווקא כאן?"

"כי... כי רציתי לראות מי יוצא מהטירה," שיימוס ענה.

"רצית לראות אותי?" שאל דין.

"רציתי לראות אותך," אישר שיימוס.

דין לקח נשימה עמוקה והביט בגזע העץ עליו נשנענו. "בוא נשב בצד השני של העץ," הוא הציע.

"מה?" שאל שיימוס.

"כלומר, אני כבר פה, אז אם אתה פשוט נהנה להסתנוור מהשמש..."

"אה, נכון, אתה צודק," שיימוס אמר, והשניים עברו להתיישב מצידו השני של העץ. כך פניהם פנו לכיוון האגם. מכיוון שהמדשאות היו די ריקות, שיימוס ודין היו יחסית סמויים מהעין. האנשים המעטים שכן עברו שם לא הביטו לעבר צל העץ.

"אתה נשמע מוזר," דין אמר והתיישב בצמידות לשיימוס.

"אתה אומר לי את זה הרבה," שיימוס ענה. חיתוך הדיבור שלהם באמת שונה: שיימוס מדבר במין חיתוך דיבור קופצני, סטקטי ויורק; אפשר ממש לשמוע איך הוא מדגיש כל הברה. דין, לעומת זאת, דיבר בצורה רגועה ושלווה הרבה יותר, זורמת, לגאטית ושקולה.

"אה, לא לזה התכוונתי," צחקק דין ונשכב על הדשא בצל העץ. התנופה שבהישכבות, יחד עם זה שדין מתח את גופו מעט אחורה, גרמו לחולצה שלבש מתחת לגלימה לעלות מעט ולחשוף טפח מבטנו השחומה. שיימוס משום מה התקשה להתיק את עיניו מפיסת העור החשופה הזו.

"אז למה כן?" שאל שיימוס.

דין שאף מלוא ראותיו את אוויר המדשאות, וענה, "סתם, אתה לא מדבר במיוחד היום. זה בגלל הבגרות?"

"כן," מיהר שיימוס לענות בחיוב, למרות שלא היה בטוח שזו הסיבה.

"מה, איך היה לך?" שאל דין שהניח את ידיו מאחורי ראשו ועצם את עיניו, עדיין שוכב על הדשא.

"לא יודע," שיימוס ענה, "נראה לי שסך הכל בסדר. לא זכרתי לגמרי את המאפיינים של מהפכת הגובלינים בסיביר, והמצאתי משהו באמנת האמגושיות מהמאה הארבע עשרה, אבל חוץ מזה היה טוב."

"נו, זה מעולה," דין חייך באותו מתנועע באי נוחות על הדשא ומסדר את חולצתו, "היית צריך לראות מה היה אצלי. כמות הפעמים שכתבתי מחדש את התשובה לשאלה על מניפסט המכשפות של קהיר הייתה גדולה מדי, ולא עניתי עד הסוף על השאלה על הרקע להקמת איגוד אנשי הזאב כי- אכפת לך?" דין אמר פתאום, כי בסמן שהתנועע על הדשא, לבסוף הוא עצר כשראשו מונח על ברכיו של שיימוס.

"אה, שתשים פה את הראש? למה לא?" שיימוס ניסה לגרום לתשובה שלו להיראות סתמית ולא נרגשת, "אז מה אמרת על אנשי הזאב?"

"אנשי הזאב?" ניסה דין להיזכר, "אה, כן, השאלה של איגוד אנשי הזאב. אני זכרתי שיש שבע סיבות להקמה אבל זכרתי רק ארבע, אז הגשתי את זה ככה וזהו. לא היה לי כוח."

"לא נורא," שיימוס אמר.

דין שוב עצם את עיניו. "כן, לפחות היום אנחנו יכולים להרשות לעצמנו הפסקה מהלימודים," הוא אמר.

"ומחדר המועדון, בטח הרמיוני משליטה שם טרור של למידה," שיימוס העיר ודין צחק. וכשדין צוחק, כל הגוף שלו מתפתל, והחיכוך של שיערו המקורזל של דין על גלימתו של שיימוס היה נעים באופן מפתיע.

כשדין נרגע הוא פקח את עיניו החומות ותפס את שיימוס מתבונן בעיניו בחזרה.

"מה?" שאל דין.

"כלום," שיימוס ענה והביט לעבר האגם, "אוי, השמש משתקפת באגם... נו, כולם רוצים לסנוור אותי היום."

דין צחק שוב. "זה לא רע," הוא הוסיף.

"זה כן," ענה שיימוס, "תראה אותך, כולך שזוף וחלק. ואני, כשאני נחשף לשמש, אני כולי מתחיל להתקלף ולהתקשח."

"כן, ואז העור שלך מתקמט," דין צחקק, "אני דווקא אוהב את זה."

"באמת?"

"באמת."

ואז הם שתקו לכמה דקות. דין שוב עצם את עיניו ושאף את אוויר המדשאות, רק שהפעם ראשו היה עדיין מונח על ירכו של שיימוס, שהביט במדשאות סביבו ובדין. הוא בחן מקרוב את עפעפיו הסגורים. הוא לא שם לב עד כמה הריסים של דין ארוכים לפני כן. ציוץ ציפור נשמע אי שם מעליהם, והדיונון הניף כמה מזרועותיו באגם לקול הפטפוטים של תלמידי החמישית המאושרים שסיימו עוד בחינה.

הפסטורליות, הנוף, דין. שיימוס ניסה לנצור את הרגע בזכרונו, כמו תמונה. לו רק היה ניתן לעצור את הזמן.

לרגע מלחיץ אחד, הציפור הפסיקה לצייץ, רגליו של הדיונון כאילו קפאו באוויר, ושיימוס הפסיק לחוש את נשימתו של דין, למרות שדין עדיין שכב שם. כאילו מישהו החליט להגשים את משאלתו של שיימוס ולהקפיא את הזמן. אלא שתוך שניות ספורות הכל חזר לקדמותו. רוח קלילה נשבה עליהם.

"אתה מלטף לי את השיער," דין אמר פתאום.

שיימוס מצא את ידיו המקומטות מלטפות את השיער העדין של דין. "זה... זה מפריע?" הוא שאל.

"לא," דין ענה בפשטות, "זה נעים."

"להמשיך?"

"אם בא לך."

שיימוס המשיך ללטף את שיערו של דין בעדינות.

"אתה, יודע," דין אמר פתאום, "יש לא מעט בנות שהיו רוצות לגעת השיער הזה."

"אני יודע," רטן שיימוס, "אני מסתובב איתך כל הזמן."

דין גיחך. "למה זה מרגיז אותך? אתה מקנא בי?" הוא שאל.

מקנא? שיימוס חשב לעצמו, אפשר לומר שהוא מקנא, אבל לא בטוח שדווקא בדין.

"אין, אני יודע עליך הכל," דין המשיך.

שיימוס גיחך. "כן... הכל אתה יודע עליי," הוא אמר, בעוד ידו מלטפת מבלי משים את לחיו של דין עכשיו.

דין יודע עליו הכל.

נו, טוב.

כמעט הכל.

 

תגובות

אתה תגרום לי לבכות · 03.01.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה. כל. כך. מושלם.
אף פעם לא חשבתי על זה ככה. זה בערך הדבר הכי חמוד שקראתי בחיים שלי.

עוד לא קראתי, אבל ראיתי את השיפ והתגובה הראשונית שלי פשוט הייתה "סוף סוף · 03.01.2019 · פורסם על ידי :drorey
הם האוטיפי שלי כבר נצח בערך, וחיכיתי כל כך הרבה שמישהו יכתוב עליהם פיק. תודה לך ^^

ועכשיו סיימתי. · 03.01.2019 · פורסם על ידי :drorey
אני צורחת פה כמו אוגר גוסס. לא הבנתי כמה הייתי צריכה את הדבר הזה בחיים שלי עד ממש עכשיו, ברגע זה.

אוי! סה · 04.01.2019 · פורסם על ידי :לסטרינג'

אוי! זה כל כך מקסים! · 04.01.2019 · פורסם על ידי :לסטרינג'
זה ממש חמוד! למען האמת, תמיד חשבתי שהם יכלו להיות שיפ ממש נחמד.
והנה זה, וזה מעבר לנחמד. זה פשוט מהממם!
כרגיל, הכתיבה שלך מעולה. אולי תכתוב פאנפיק על השיפ הזה, שהוא לא פיקצר?

אמגגגגג · 06.01.2019 · פורסם על ידי :Rangi
זה פאקינג חמוד כל כךךךך
אני משפפת אותם כבר מלא זמן וכשראיתי את זה הייתי כזה: הולי פאקינג שיט כי אני משפפת אותם בטירוף מהרגע הראשון כי הם הפכים קטנים וחמודיםםם
תכתוב עוד בשיפ הזההה
הוא ממש פופולריייי
אעאעעאאעאע

וואו · 18.01.2019 · פורסם על ידי :הלגה הפלפאף222
זה מדהים!
זה באמת שיפ שלא רואים הרבה, וחבל...
הייתי ממש שמחה שתמשיך!
או שתעשה עוד אחד כזה!
זה באמת ממש חמוד, אז דירגתי, המלצתי, ו... זהו, נראלי...
אני דורשת המשך!
אימפריווווווווווווווווווו

מושלם! · 01.04.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
אאאאאא זה פאנפיק ממש טוב זה ממש נחמד לראות שיש מישהו שכותב על דמויות שלא מסבירים עליהן הרבה בספרים ואני ממש מחכה להמשך!!!

'''''''''''''''' · 10.09.2021 · פורסם על ידי :Ikk_ByOa1o4
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007