האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

עולמות נפגשים

איך ההיעלמות של פרסי נראת מהצד ולאיזה מסע יוצאים חבורת חצויים + אנבת' כדי להחזיר אותו. בזמן הזה מגיעים חבורה של קוסמים ואומרים שהם יודעים פרטים עליו.



כותב: vrudione
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3138
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון והארי פוטר - זאנר: פנטזיה, קסמים - שיפ: הרגילים - פורסם ב: 12.01.2019 - עודכן: 09.10.2019 המלץ! המלץ! ID : 10281
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

דקרתי את הכלב במצח ,הספקתי לחדור לו את הגולגולת לפני שהוא התפוגג ונשארה רק הגולגולת בתור שלל מלחמה ,כולם הריעו שהרגשתי מין מקור חום מעל הראש ,כשהרמתי מבט ראיתי ינשוף שעולה באש מעופף מעל ראשי.
כולם הריעו וצעקו במקהלה "א-ת-נ-ה  א-ת-נ-ה" אנבת 'נגשה אליי מחייכת ואמרה "ברוכה הבאה לביתן אתנה ההרפיות כבר מכינות בשבילך את המיטה בביתן" "תודה זה ממש משמח אותי שאני ישנה בביתן שלי ולא של מישהו אחר" עניתי בשמחה והלכתי עם אנבת' לביתן אתנה.

ביתן אתנה נראה כמו ספריה ענקית. כל הקירות  היו מדפי ספרים, כל השידות מגילות ורישומים והכי מגניב היה שולחן מודל ענקי של כל המחנה בשידור ישיר עם בובות שזזות לבד. בלי להתכוון פלטתי "וואו, המקום הזה כל כך מגניב" "כן אה ,הביתן הכי טוב במחנה" ענה לי ילד שלא הכרתי. 
המיטה שלי הייתה בסוף הביתן, מיטה פשוטה אבל נוחה עם שידה ריקה שעליה רק מנורת לילה הקיר מאחורי היה קיר חלק לא כמו שאר הילדים שהקירות שלהם מלאים בתמונות שלהם עם משפחה וחברים אנבת' אמרה שאני יכולה לעשות עם הקיר והשידה מה שבלי אבל רציתי להשאיר אותם אסתטיים וחלקים. הדבר לא היה נכון לגביי המצעים והשמיכה שלי שצוירו עליהם משוררים ,סופרים והיסטוריונים מפורסמים מהעבר ומההווה ,האהוב עליי היה אנשטיין עם הלשון בחוץ ,התמונה הזאת קורעת ,הדבר הגרוע היחיד היה התקרה שהיא מראה חד כיוונית כלפיי חוץ (זאת אומרת שאף אחד לא רואה אותנו אבל אנחנו רואים את כולם) שבטח תעיר אותי בבוקר כי אני מתעוררת בקלות.

בערב לפני ארוחת ערב הלכתי להתקלח ולהתנסות בתיק הסבונים שהיה מונח לי על המיטה. בסוף כשיצאתי לשטח הפתוח ליד המדורה של הסטיה (לא בטוחה איך כותבים), ראיתי עשן ירוק יוצא ממערה עם וילון אז פניתי לשם לגלות מה זה היה.
בתוך המערה ישבה ילדה ג'ינג'ית מתולתלת שעשן ירוק יצא לה מהפה והיא אמרה :

" מחמישה לתשעה יצאו למסע 


אך כאשר הדרך לא בטוחה המפה תפסע

הצבע ייתווה את הדרך

ילד ללא נעל יהיה רב ערך

ענן אשר תקף ייענש בחומרה

תהיה הפסקה כשתשוטטו עם עוד חברה

כאשר תבוא מלחמה 


עם רומא תבוא נבואה "

זה היה הדבר הכי מוזר ששמעתי ומה זה בכלל אומר. לייתר ביטחון כתבתי הכל והקראתי לכירון .כשכירון שמע את הנבואה פניו קדרו והוא אמר "אז יש מסע השנה למרות הכל " הוא פנה אליי "קלואי יקירתי כנסי את כל המחנה בזירה ותגידי להם שיש לי הודעה חשובה".
בזירה היה רעש והמולה אבל הצלחתי לאתר את מייקי בקהל ולשלוח אליו מבטי אהבה בלי שישים לב. כירון השתיק את כולם ואמר "אז כמו שכולכם יודעים יש לי הודעה חשובה והיא שיש לנו נבואה ומסע, הנבואה הולכת ככה ..." אחרי שהוא סיים לדקלם לכולם את הנבואה כולם שתקו לא הייתה נפש חיה שזזה בכל הזירה עד שכירון שאל "אז מי מתנדב?"


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו · 05.07.2019 · פורסם על ידי :נתי10
מדהיייייייייייייייייייייייייייים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך דחוף!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007