האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנרי ומקס

הרפתקאות של הנרי ומקס בהוגוורטס



כותב: Kimimiki
הגולש כתב 20 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2560
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: הנרי + מיקה/ הנרי + דיאן - פורסם ב: 29.03.2020 - עודכן: 03.08.2021 המלץ! המלץ! ID : 10767
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש





מי שמצטרף עכשיו לקריאת הפאנפיק - מומלץ פשוט להתחיל בפרק השביעי. אני יודע שאם תתחילו מההתחלה תתיאשו באמצע כי זה ארוך:) אין צורך בידע מוקדם כדי להתחיל מהפרק השביעי

 

 

2014

ישנתי בחדר שלי במעונות של גריפינדור, והאח החמימה והשמיכה העבה שלי גרמו לי לרצות להשאר במיטה לנצח.

"מקס", הדלת של החדר שלי נפתחה והנרי פרץ פנימה, "מקס יש לי רעיון! מקס עליתי על זה, הכל יסתדר עכשיו! מקס! קום! קום! קום!".

כל החדר שלי כבר קם בינתיים ורטן בקול. פתחתי את עיני ופיהקתי. "מה?..."

"מקס", הנרי ניענע אותי, "מקס".

"אני ער, אני ער, מה קרה?", התחלתי להתיישב.

"בוא. סוף סוף יש לי רעיון!".

"רעיון למה?..."

"אני יסביר לך בדרך. בוא כבר", הנרי לקח עוגיה מהמדף שלי ונענע אותי שוב. "נו, אתה בא?"

"אני בא, בסדר..."

ירדתי אחריו לחדר המועדון הריק. הנרי המשיך לעבר החור בתמונה.

"לאן אנחנו הולכים, הנרי?", שאלתי אותו כשהוא פתח את התמונה וקפץ.

"ליער האסור", הוא אמר.

"מה יש ביער האסור?" שאלתי את הנרי.

"מה קרה מקס? אתה לא מתרגש?" הוא שאל אותי.

"אני רוצה לחזור לישון. מה אנחנו עושים?"

"התוכנית היא כזאת", הוא הוריד מהגב שלו תיק והוציא ממנו כמה עליה יבשים ועוד צנצנת של משהו שנראה כמו אבקת שום. "אלה הם המרכיבים להכנת שיקוי אהבה - ביצי אששינדר, קוצי ורדים, מנטה ,אבקת מונסטון, אבק פנינה ועלי כותרת של ורדים. אל תשאל אותי מאיפה כי אין לי כוח לספר..."

"ו..."

"ו- בשביל שהשיקוי אהבה שאני מכין יהיה השיקוי הכי חזק שאפשר אני צריך גם רוק של חד קרן".

הייתי מאוד עייף. "אין לי כוח עכשיו. למי בכלל אתה בכלל רוצה להביא שיקוי אהבה?"

"למיקה. החלטתי שאני רוצה לצאת איתה".

"אתה מטומטם".

"יאלה בוא. אנחנו צריכים להשיג רוק של חד קרן כדי שאני יוכל להגניב למיקה את השיקוי כבר מחר".

"טוב, אני עושה את זה רק בשבילך. ואני מחשיב לך את זה בתור טובה".

"לא אכפת לי, מעולה."

עקבתי אחריו בכל המסדרונות אל עבר דלת הכניסה של הטירה ויצאנו ללילה הקר. הלכנו לתוך היער. היה חשוך אז שנינו אמרנו לומוס והארנו קצת את הדרך. הלכנו הרבה, הרבה, זמן.

"כמה עוד אנחנו הולכים? ובשביל מה אתה צריך אותי בכל העסק הזה?" שאלתי אותו.

"אתה תתן לו את הקוביות סוכר", הוא הסיט שיח מדרכו והמשיך, "אני חייב אותך איתי. אתה תביא לחד קרן קוביות סוכר, תפתה אותו ותסיח את דעתו בזמן שאני ייקח ממנו קצת רוק לשיקוי אהבה. הנה זה כאן. לכאן החד קרן יגיע".

הגענו לקרחת יער קטנה שבמרכזה עבר נחל מנצנץ לאור הירח.

"החד קרן מגיע לפה כל לילה שתי דקות אחרי חצות. זה אומר עוד שלוש דקות".

לפני שנמשיך אני צריך לומר כמה מילים על הנרי. הנרי הוא בחור יוצא דופן בהחלט, ביחס לכל אדם שתרצו להשוות אותו אליו. לדוגמא, הוא מיודד עם אנשים שכל תלמידי בית הספר מפחדים מהם, אנשים כמו האגריד או הזקנה הלבנה מהוגסמיד, הוא גם עושה דברים שקוסמים מבוגרים לא מעיזים לחשוב עליהם. 

והוא יודע. 

יש דברים שהוא פשוט יודע. איך?

"עוד חמש שניות..."

נשמעו רשרושים מהשיחים. לא ראיתי כלום.

"קח", הוא הניח לי ביד כמה קוביות סוכר. "יאלה."

מאחורי השיח הגיח פתאום חד קרן ויצא אל אור הירח. הפרווה שלו היתה חלקה ונקיה, והוא הלך באצילות. 

הוא ריחרח את האויר בעדינות, ולאט לאט התקרב אלי.

"בוא כבר, יא אינפנטיל", לחש הנרי.

החד קרן המשיך לרחרח ולהתקרב.

הוא הגיע אל היד הפשוטה שלי והתכופף כדי לאכול.

"יש..", הנרי סינן בשקט והוציא בקבוקון מהכיס שלו.

"האגר!!!" נשמעה פתאום שאגה מבין העצים על ידינו. כל היער רעד מעוצמת השאגה. אני והנרי קפצנו שנינו והחד קרן ברח תוך שנייה.

"שיט", קילל הנרי.

"האגר!! רעב!" נשמעה השאגה.

"אני יודע שאתה רעב, אתה" נשמע קול צועק אחר, מתאמץ להשמע נחמד. עד כמה שצעקה יכולה להשמע נחמד. "אבל גרעפי, אתה כבר ילד גדול פה, לא כמו מתי שאני מצאתי אותך. האגריד ייתן לך לאכול רק אם תתנהג יפה כאן!"

"רוצה עכשיו!!"

"גרעפי, אתה צריך..."

"אנשים!!" גרעפ קטע אותו. כשאמר זאת התרומם מעלינו לפתע הר ענק. הוא התנשא מעל העצים והביט מטה ישר עלינו.

"רוץ!" צעק לי הנרי.

"גרעפי, תשאר פה! אין כאן שום אנשים!" צעק האגריד.

"אבל האגר... לשחק..."

"גרעפי! אתה לא תאכל אם תתנהג ככה!"

רצנו במלוא הכח לכיוון הטירה הרחוקה. לא הפסקנו לרוץ עד שיצאנו מהיער האסור. הייתי תשוש והזעתי.

"איזה סיוט. אנחנו לא חוזרים לשם", אמרתי להנרי.

"לא", אמר הנרי.

הגענו לשער הטירה ופתחנו אותה. לא היינו מוכנים.

במרחק חמש צעדים מאיתנו, בתוך אולם הכניסה המואר בלפידים, עמד פילץ' וליטף את החתולה שלו, והביט בנו.

"ערב טוב, הנרי מייסלס, וחבר שלו מגריפינדור", הוא אמר וחייך.

"קוראים לי מקס", אמרתי לו.

"יפה, יפה", הוא התעלם, "בואו אחרי".

"רגע, פילץ' ", אמר הנרי, " בוא נסגור את את זה בינינו".

"מה?".

"אתה זוכר שאתה חייב לי חמש טובות? אני לא צריך להזכיר לך למה..."

"מה?."

"נוו".

פילץ' הביט בהנרי. " נכון, נכון".

"אז תחשיב את עכשיו לאחת הטובות האלה ונשכח מכל העסק".

פילץ' חשב וליטף את החתולה שלו. הוא הרים את עיניו ונתן בהנרי מבט מתעב, "בסדר, נחשיב לך את זה, אבל תזכור שעכשיו זאת הפעם החמישית".

"מה? לא יכול להיות... מקסימום נתת לי פעמיים..."

פילץ' צחק והתחיל להתרחק. "פעם הבאה, הנרי מייסלס... פעם הבאה שאני תופס אותך עושה משהו... אני לא אוותר על פיפס."

"סגור." אמר הנרי. "נספור את זה הפעם החמישית".

כבר הזכרתי את הקשרים המוזרים של הנרי?

. . .

למחרת בארוחת הבוקר הנרי הגיע והתיישב לידי מלא מרץ. אני לא מבין איך.

"אתה שומע מקס?" הוא ניענע לי את הכתף, "נראה לי אני אלך פשוט על הדרך הקשה".

"מה?..."

"הנה". הוא קם מהמקום שלו והלך אל עבר מיקה פלויט.

"היי מיקה". הוא אמר והיא הסתובבה אליו. "את רוצה לצאת איתי הערב?"

מיקה והחברות שלה התחילו לצחקק בלי הפסקה. בסוף היא אמרה, "בסדר", והמשיכה לצחוק.

הנרי חזר והתיישב לידי. "מתי המשחק הבא שלנו בקווידיץ'?"

"ביום חמישי", אמרתי.

"וואי, איך אני מפחד שנפסיד", הוא נאנח. " פיני, אנחנו הולכים לעשות מלא צחוקים".

"מתי?".

" מלא צחוקים. ושטויות, ונברח בלילה, ונעשה תעלולים לסליתרין, כבר יש לי מלא רעיונות."

"טוב... נעשה את זה מתי שאני לא ישן..."

"אל תהיה כזה". הוא אמר.

"לא מבטיח כלום".

 

הפרק הבא
תגובות

לול · 30.03.2020 · פורסם על ידי :נוב ותיק
הפאנפיק ממש משעשע אותי
מחכה להמשך :)

וואו! · 31.03.2020 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
נכנסתי כזה רק להעיף מבט, לראות מה זה ומה הנושא, וכאילו סתם התחלתי לקרוא לראות מה רמת הכתיבה שלך ולא יכולתי לעצור!
אני אומרת עכשיו בכל הכנות - הרבה זמן לא ראיתי כתיבה יפה כל כך.
יש לך כישרון, השקעה, הכתיבה שלך מובנת, והכי חשוב, יש לך חוש הומור פשוט מצויין.
אני אגיד לך את האמת, אל תעלב כמובן, אני כאן עם ת"ב שזה גם דברים טובים וגם דברים לתקן, הממ, הרגשתי שטיפה היה חוסר תוכן בפרק הזה. כאילו שזה היה סוג של... הקדמה. הכרנו את שניהם, הכרנו את הקשרים שלהם וכזה אבל אין עלילה שממש התפתחה כאן. כאילו, לא שאלתי את עצמי מתישהו "מה עומד לקרות עכשיו?"
כי זה סוג של הומור כזה בעיקר. וזה טוב. אבל כאילו, אם מטרת הפרק הייתה כבר להכניס אותנו לסיפור אז אני לא לגמרי בטוחה שזה הצליח. אבל אם לא, אז זה מושלם. גם אם כן זה מושלם. בכל מקרה זה מושלם.
תקח את הערה שלי כעצה, אל תעלב כן?
בכל מקרה לקחתי את זה כהקדמה לפאנפיק, שעכשיו אני מצפה שתמשיך כבר :)
נרשמתי לעידכונים - יאללה תביא פרק נוסף בקרוב!

נ.ב.
אתה הולך לעשות אותם שיפ?
אם כן אני בעד.
אני תמיד בעד שיפים. לא משנה איזה :))

תודה כולם! · 31.03.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki (כותב הפאנפיק)
ליאו - שמח שאהבת!
וחתול צ'שר - גם! כיף שאהבת. שלחתי לך הודעה בפרטי לגבי ההמשכים כי זה קצת ספוילר, וקיבלתי את העצה שלך, אני אחשוב עליה🙂

א · 31.03.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
אהבתי את הרעיון, והכתיבה יפה מאוד!!!
יש כמה דברים לתקן, כמו שגיאות כתיב ובאמת אולי כדאי להוסיף קצת תוכן... אבל זה הכל. חוץ מזה אהבתי.
מחכה להמשך!!!

ואווווווו · 01.04.2020 · פורסם על ידי :לילה טוב, שון
מהמם!!!
ממש אהבתי את הרעיון, יש לך חוש הומור... טפו טפו:)
וכמו ששיר אמרה, אתה כותב מהמם!!
הכתיבה שלך ממש מעולה!!
מכחה להמשך.

נייס! · 04.04.2020 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט
אהבתי את הקוספט! ליצור דמויות מקוריות ולהציג אותן זה לא פשוט בכלל. אני חושבת שיכולת לחתוך את ההתחלה ולהתחיל את הסיפור כשהם ממתינים ביער לחד הקרן. זו הייתה יכולה להיות הזדמנות מצויינת בשביל מקס לשאול את הנרי למה לעזעזל הוא גרר אותו מהמעונות ליער באמצע הלילה ואז הנרי היה יכול להסביר לו על התוכנית. הייתי מבלה קצת זמן במקום הזה: האם חד הקרן יגיע? לא יגיע? האם הפעם הנרי טעה? או שכמו תמיד מה שהוא אומר מתקיים איכשהו. אולי למקס קר, ונרדמות לו הרגליים מהישיבה הממושכת מאוחרי השיח, אולי מפחיד בחוץ? מלוכלך מבוץ וקורי עכביש?
הייתי גם מנסה להציג את הדמויות באופן פחות ישיר- יותר מדיאלוגים ומעשים וגם ממחשבות שקשורות לסיטואציה. כלומר להראות לנו מי הם במקום לקבוע בהסברים.
גם חושבת שהיה יכול להיות נחמד אם פילץ היה מעניש אותם בסוף. מקס היה מתוסכל מזה שהנרי שוב סיבך אותו ונראה לי שזה היה נותן יותר פאנץ לסוף. אהבתי שבסוף הנרי מזמין את הקראש שלו לצאת איתו בלי השיקוי!
עוד תהיה שיש לי היא מי הדמות הראשית כאן? מקס הוא המספר אבל קראת לסיפור 'הנרי ומקס'. אם מקס הוא הראשי אני חושבת ששמו צריך להיות ראשון. אבל מעניין שדווקא מקס הוא יותר פאסיבי ואילו המוטיבציה של הנרי היא זאת שמניעה את העלילה. גיבורים פאסיבים הם בדרכ יותר קשים לכתיבה כי צריך להכריח אותם לזוז ע"י דמויות משנה או אירועים מחוללים.
מחכה להמשך!

תודה על התגובות! · 04.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki (כותב הפאנפיק)
תודה כולם על התגובות!
ולסיסולט - וואו, נתת לי הרבה חומר למחשבה. אם אני אגיב בצורה כללית אני אומר שסה"כ הפאניק הזה נועד להיות פאנפיק קליל כזה וכיפי, ולכן הוא פחות חותר לעומק.
- לא מסכים שהייתי צריך להתחיל מהיער, ככה לא היו מכירים את הדמויות.
- דבר שאני כן מסכים איתו זה שצריך להציג את הדמויות יותר מדיאלוגים ומעשים. נראה לי שעשיתי את זה חוץ מההסבר הקצר באמצע.
- פילץ' עוד יעניש אותם בהמשך, אני מקווה.

וואו · 23.04.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
אין לי הרבה מה להגיד.
פשוט מושלם.
אני מאוד אוהבת את הדמויות.
אני מאוד אוהבת את הנרי המוזר המצחיק בעל הקשרים ואת מקס ה.... אה......
ישנוני.
אלו דמויות שאני נורא מחוברת אליהן, כי אני קצת דומה למקס באופי, וחברה הכי טובה שלי מאוד דומה להנרי.
הם דמויות שבכלל לא נראה לי שהיו אמורות להתחבר.
זה כמו שרון ולונה יהפכו להיות חברים הכי טובים פתאום.
אבל לא, הם מתחברים למרות כל השוני.
אהבתי את ההומור ואת הסרקטיות שבדברים של מקס ואיך שהמרי לא מבין אותם.
בקיצור, מושלם, חמוד, מקסים, מהמם, מדהים, ו-
אוי, זה לא היה בקיצור.
למי אכפת?!?!?!??
תוסיפי מהר מהר מהר מהר מהר מהר מהר עוד פרקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!

אגב · 23.04.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
אגב, התכוונתי לכתוב את התגובה בפרק השישי.
סליחה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007