האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הבחירה הרביעית

בחירה חדשה.
בנה של אידליין, ביתה של אמריקה, מבצע בחירה משלו.
בואו לשמוע על עלילותיו.



כותב: spiderkid
הגולש כתב 31 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1395
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: המועמדת!!!!!!!! - זאנר: רומאנס - שיפ: אוהו, לא חשבתם שאגלה לכם, נכון? - פורסם ב: 30.06.2020 - עודכן: 18.07.2020 המלץ! המלץ! ID : 11235
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"שלום איליאה!" פתח הנרי, המנחה, בחיוך רחב.

הוא החל לברבר על המצב במדינה, על ענייני המורדים השורדים, וכו' וכו' וכו'.

ג'ק לא הקשיב לכלום, אלא רק בהה בחלל.

ראשו החל לפעום בכאב, וכל מה שהוא רצה זה לשמוע כבר על המתחרות.

"וכעת נעבור למתחרות!!!!!!!" קרא הנרי בקול גדול, וג'ק התעורר והזדקף בכסאו, מתוח.

"סטלה לייקס, שלוש!" קרא הנרי, ותמונה של נערה בעלת עיניים חומות גדולות ושיער זהוב חלק וארוך, אשר מחייכת חיוך ביישני, הופיעה על הצג.

ג'ק חייך, הנערה נראתה לו חמודה ולא מאיימת.

"פלורה מילר, ארבע!" קרא הנרי שוב, וג'ק ראה תמונה של נערה בעלת שיער דבש ועיניים ירוקות בורקות בצבע זית מופיעה על המסך.

הנערה חייכה, ובחיוכה היה משהו הססני ועדין.

ג'ק חייך שוב, מבין שאולי הנערות לא יהיו כאלו מפחידות כמו שחשב תחילה.

"קלייר ג'ייקובסקי, שתיים!" קרא הנרי, וג'ק נבעת למראה נערה יפהפייה שהייתה על המסך.

שיערה היה שחור כהה, וגלש על כתפיה במסכים, עיניה היו כהות בעלות ריסים ארוכים, וחיוכה היה פתייני.

ג'ק לא ידע להתמודד עם בנות כאלו, ובדיוק מבנות כאלו הוא חשש.

הוא בלע רוק והתעשת במאמץ, מצפה לבאות.

"אמיליה ווטסון, חמש!" קרא שוב הנרי.

התמונה שהופיעה על המסך הייתה בדיוק ההיפך מזו שהופיעה קודם. הנערה בה הייתה בעלת עור חיוור, עיניה היו כחולות נוצצות, ושיערה הערמוני הקיף את פניה במסגרת בצבע חום-אדמדם.

היה בה משהו יפה ופשוט, נעים.

ג'ק צימצם את עיניו וחייך חיוך קטן למראה מיקו צ'ו, ארבע, בעלת העיניים השחורות המלוכסנות ושיער המשי החלק והשחור, המעוצב בתספורת קארה, מפני שיכל לזהות על ידה פירורי אומרנלוטסי, המאכל המפורסם שהוא כל כך אהב ושחיבר בין אביו לאימו.

כשראה את ליאה מנסיין, חמש, ריתקו אותו עיניה הירוקות, המבהיקות, בצבע האיזמרגד, אשר עמדו בניגוד כה רב לעורה השחום ושיערה הכהה.

דולי מקלארן, שלוש, התחבבה עליו מהרגע הראשון בשל המבט החם שנשקף מעיניה החומות החמימות, אשר השתלבו נפלא בשיערה הכתום וקומץ הנמשים על אפה.

ג'קי טמרליין, שש, גרמה לו לחייך חיוך רחב כשראה איך הניפה את שיערה השחור הקלוע לשלל צמות שבסופן חרוזים צבעוניים, ואיך פערה את עיניה הכהות הגדולות כעיני איילה, בעוד שעורה בצבע הקפה מבהיק תחת האורות.

אומה קלר, שתיים, נראתה כמישהי חמודה ועדינה, עם גיזרתה החיננית והדקה, עיניה התכולות כשמיים ושיערה הבלונדיני הבהיר.

ג'ולי פורטר, שבע, גרמה לו לצחקק כשראה את הלשון שחרצה למצלמה, בעוד שהיא מקמטת את אפה הקטן מכוסה הנמשים ומסתכלת בעיניה הסגולות המיוחדות במבט חצוף, מסלסלת סביב אצבעה בצורה מוגזמת את שיערה המקורזל בצבע הקרמל.

קמיל מרסי, שלוש, היפנטה אותו עם עיניה הכחולות הכהות ושיערה השחור הגולש.

אמילי פונטן, חמש, גרמה לו לחייך כשראה את יופיה הטבעי- שיערה המתולתל הארוך בצבע הקרמל, עיני הטורקיז הנוצצות, והנמשים הספורים על לחייה.

לורל פלוסי, שלוש, הרתיעה את ג'ק, כשראה את שכבות האיפור שכיסו את פניה ואת שיערה הצבוע לחלוטין לבלונד מסנוור.

מיין פרסן, ארבע, גרמה לו להניד את ראשו בידיעה שצרות קרבות ברגע שראה את הבעת הפנים השובבה שלה, אשר כמעט הוסתרה על ידי שיערה הכחול- אשר בהתחלה הוא נדהם לראותו -אך עיניה השחורות הנוצצות בתחמנות מצחיקה הסגירו אותה.

קייטי מילון, שש, הקסימה אותו כשראה את עורה השזוף בשילוב עם שיערה החום הבהיר ועיניה החומות הכהות.

למדליין פורניר, ארבע, היה חיוך קורן ומפיץ אור, וג'ק שם לב במיוחד לשרשרת דקה וכסופה אשר ידה נקפצה סביבה.

קלרבל מטניון, שלוש, נראתה ענוגה עד מאוד, שיערה הארוך החלק הזהוב ועיניה השחורות יצרו ניגוד מרהיב ועדין.

על כל הופעתה של שרי אפלבאום, ארבע, על עיניה האפורות, על עורה הבהיר, על הנמשים הרבים שכיסו את פניה, האפילו התלתלים שלה, שהתפזרו לכל עבר בעננה בלונדינית מפותלת.

מרי דוזל, שבע, נראתה נוקשה מאוד, עם עיניה הכהות החודרות ושיערה השחור האסוף לזנב סוס הדוק, וקו פיה הרצוף והחמור.

ביאנקה פבלם, חמש, נראתה קורנת, חד משמעית.

אושר טהור נבע מעיניה הירוקות-זית, מעורה השחום, מחיוכה הבוטח ומלא התקווה, ומשיערה בצבע השוקולד.

טינה מקדונלד, שתיים, נראתה מאוד מסוגננת, בעלת שמלה ראוותנית ושיערה השחור אסוף לקוקו גבוה, ועיניה הכחולות הבהירות הקפואות כקרח מביטות במבט מפחיד אל המצלמה.

אנני אדמיון, שש, נראתה מתוקה מאוד.

שיערה הארוך מאוד וחלק מאוד, החום כהה, ועיניה הדבשיות הגדולות, בשילוב עם גומת חן אחת מתוקה בצד פניה, גרמה לה למראה ילדותי וחמוד להפליא.

מליסה אדינסון, חמש, הייתה קטנטונת, ממש קטנטנה, אבל סערת תלתליה האדומים ועיניה הירוקות החודרות הבהירו שיש פה עסק עם עקשנית לא קטנה.

אריאל מייק, ארבע, נראתה נרגשת מאוד, ושיערה החום נראה מטופח מאוד, ועיניה החומות בעלות קשתיות הזהב הראו כמה אהבה היא מקבלת.

איזבלה ספריגס, שלוש, נראתה בתמונה המומה, שיערה המתולתל הבהיר נופל על פניה, ועיניה הירוקות פעורות.

סופי אמדי, שבע, חייכה חיוך ביישני למצלמה, משקפיה מסודרות על אפה ומבעד לזגוגיות הדקות רואים את עיניה החומות-ירקרקות, ושיערה החום המסדר בתספורת קארה חלקה נופל בקווצות.

קלריסה מתרו, שלוש, לא חייכה, ושיערה הזהוב צנח על פניה בקווצות, כמעט מסתיר את עיניה הירוקות-אפרפרות.

לדמי קוני, שבע, הייתה הבעת פנים עקשנית ביותר, החל משיערה החום המקורזל שצנח סביבה, עד לעיניה האפורות הסוערות.

שלי וויקן, ארבע, הייתה שלווה באופן מעט מפחיד, החל משיערה הקרמלי החלק ועיניה החומות אשר הסתכלו עליך כאילו אתה כבר שייך לה, כאילו כל דבר כבר שייך לה.

אן בליינד, שש, נראתה קשוחה וחזקה מאוד, ועיני הנץ החדות והשחורות שלה, יחד עם שיערה השחור שגלש כסטן, גרמו לה להיראות כמעט מפחידה.

מיקלה טוסטוור, שלוש, נראתה כנערה נלהבת מאוד, עם שיערה החום השופע ועיניה הכחולות הנוצצות.

ריילון פרסי, חמש, נראתה מרחפת מאוד, עם שיערה הבלונד-פלטינה הארוך ועיניה הכחולות הבהירות שבהו סביב בחלל האוויר.

ג'וי פרסי, חמש, נראתה בדיוק כמו קודמתה, וג'ק חשש טיפה מהמחשבה על תאומות.

הולי קרלמונט, שש, נראתה מקסימה, עם תלתליה המשיים הזהובים ועיניה החומות הגדולות.

דיאנה פרנסין, שלוש, נראתה מהורהרת עם שיערה החום המתולתל, אשר מגיע קצת מתחת לכתפיים, ועיני השקד בצבע ירוק זית.

בל קילם, שלוש,נראתה יפהפייה עם שיערה החום הבהיר החלק, בקצוות שטני, מגיע עד למתניים. את ג'ק היפנטו עיניה הגדולות בצבע חום אגוז.

קיילי דניאן, שלוש, נראתה מעט מפחידה עם עיניה הכחולות החודרות כקרח ושיערה השחור המבריק.

"ואלו כל המתחרות שלנו! מחר הן יגיעו לפה, והבחירה תתחיל!" קרא הנרי.

ג'ק נאנח בהקלה שכל זה נגמר, וברגע שהשידור נגמר פסע לחדרו.

כשהגיע התגלגל במיטתו, בפאניקה מוחלטת.

'זה הולך להיות אסון' חשב, בלי ידיעה עד כמה הוא צודק.


תודה לרוו שעזרה לי עם חלק המועמדות, והפעם פרק ארוך במיוחד!

מקווה שתאהבו!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תודה על הפרק הארוך!! · 06.07.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
זה ממש טוב

חחח · 06.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודה רבה!

נוני · 06.07.2020 · פורסם על ידי :שוקולד זה המוות
טוב את כותבת מדהים
אז על אותו הנושא יש לי גם הערה וגם מחמאה :)
אהבתי את זה שכתבת את כל הבנות ככה שלא נתת לנו רמז מה יהיה בסוף אבלל זה גם בשלב כל שהוא היה עמוס לי אישית היה קשה לעקוב אחרי כל השמות ומצאתי את עצמי מרפרפת על כל התיאורים.
אבל מה אני חופרת לך? בקצרה אהבתי תרעיון את כותבת מושלם נרשמת המלצתי דירגתי אין עלייך נוני 3>

אפי · 06.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודה רבה רבה רבה!!!!!
והייתי חייבת, כי זה חשוב להמשך(:
מהממת אין גם עלייךךךךךך

המשךהמשךהמשך · 10.07.2020 · פורסם על ידי :מריפופינס
.......

תודההה · 10.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודה רבה יהיה בקרובבב

פרפקט · 10.07.2020 · פורסם על ידי :יהלי אקשטיין
וואו את כותבת פשוט מדהים וממש כיף לקרוא.....🙃

באמת??? · 10.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודה רבה! את עושה לי את היום כל פעם מחדש(:

יואוו · 16.07.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
את כותבת מהמםם
כיף לקרוא ואני גם חושבת שזה אחלה רעיון:))
אותי אישית מעניין במי הוא יבחר... בקיצר חפרתי תמשיכיייי

חחחח · 16.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid (כותב הפאנפיק)
תודהההה
וגם אותי מעניין!
אני ממציאה על הדקה(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007