האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אוכלי המוות ולחש הקורונומוס

רוצים/ות לדעת מה אוכלי המוות עושים ממש עכשיו? פה מחכה התשובה!



כותב: GrayGandalf
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4124
4 כוכבים (4.455) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קוסמים - שיפ: קצת הארי/ג'יני ורון/הרמיוני ואולי עוד בהמשך - פורסם ב: 04.07.2020 - עודכן: 19.09.2020 המלץ! המלץ! ID : 11249
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום לכולם/ן! הפרק הבאה בדיוק נשלח מהבטאית שלי (תודה רבה רוונה) ומוכן 


לפרסום! תרשמו לפרק, תמליצו, ותדרגו אבל הכי חשוב-תהנו מהפרק!:

 

ויתור זכויות לג'י קי רולינג ותודה רבה לבטאית שלי רוונה (Brilliant Blunders)

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------


הארי והרמיוני התהלכו ליד התאים של העצורים בזמן שיאקסלי עבד. הוא עקף את שרת הקסמים וראש מטה ההילאים דרך מעבר צדדי שמצא (כנראה מקום תצפית של הסוהרסנים), ויצא מצידו השני כך שהוא ראה את הגב של אויביו. "אבדה קדברה!" יאקסלי שלח את הקללה הממיתה משרביטו, אבל הארי היה זריז ממנו; הארי חסם את הקללה והעיף את יאקסלי לצידו האחר של המסדרון.
"אקספליארמוס!" צעק הארי בעוד שרביטו של יאקסלי עף מידיו. "שלום, יאקסלי," אמר הארי, "חזרת למקום בו אתה אמור להיות?" הוסיף בטון מלגלג.
"תחלום..." סינן יאקסלי. הוא קפץ מהפינה של המסדרון, חטף מידו של הארי את שרביטו וכיוון כל אחד מהשרביטים שהיו בידו אל אויב אחר. "שרביט לרצפה, גריינג'ר!" צעק יאקסלי, מה שהייתה טעות מרה. סוהרסנים הקיפו את יאקסלי והוא כמעט התעלף בזמן שהארי לקח מידיו את שני השרביטים, אך ברגע האחרון יאקסלי חטף את שלו. "אקספקטו סטורונוס!" זה היה לחש שבלטריקס למדה אותו, והוא עבד. שני הסוהרסנים קפאו במקומם ללא ניע וללא השפעה על אף אחד מהנוכחים במסדרון. "שתק!" הלחש של יאקסלי העיף את שני אויביו לקצה המסדרון שם שניהם התעלפו. "ככה יותר טוב..." לחש יאקסלי לעצמו. "רדוקטו!" כל דלתות הסורגים של תאי הכלא באותו מסדרון התפוצצו והאנשים הכלואים בהם יצאו. "כבר היו ניסיונות רבים להחזיר אותנו, אוכלי המוות לחיים!" אמר יאקסלי לקהל אוכלי המוות שהתאסף סביבו. "תופתעו לגלות שאני ובלטריקס לסטריינג' פיצחנו את זה!" הוא הוסיף. "במקום המסתור שלנו ממתינים לכם כל אוכלי המוות שחוסלו לאורך השנים..."

בלטריקס סיימה. עוד מנה של שיקוי התחייה שלה עמדה בתוך הקדרה על השולחן בחדר הסודי. בלטריקס יצאה מהחדר ועברה לקומה הבאה, בה המתינו לה אוכלי המוות שהחזירה לחיים. עמדו שם פיטר פטיגרו, פנריר גרייבק, האחים קארו ועוד רבים אחרים. חבריה של בלטריקס ירדו לקומת הכניסה וחיכו.
"למה אנחנו כאן?!" שאל פנריר גרייבק את בלטריקס בעודו יושב על רצפת החדר.
"חכו ותראו," אמרה להם בלטריקס, "חכו ותראו..."
דלת אחוזת מאלפוי נפתחה בכוח כאילו אגרוף בלתי נראה הכה בה, והם ראו אותם. כל אוכלי המוות מאזקבאן, ובראשם יאקסלי עמדו בפתח הדלת.

"אני עדיין לא מבין את העניין!" קרא אמיקוס קארו בעוד אוכלי המוות התאספו סביב שולחן כדי לדון בתוכניתם. "הרי אין מצב שיאקסלי הביא אותנו לכאן לחינם!" הוא המשיך.
"כמובן שלא," אמרה בלטריקס לאוכלי המוות. "ברצוננו לנקום באלו שלכדו אותנו ולהגשים את מטרותיו של אדוננו!" אמרה בלטריקס בטון מעט תקיף. "אני ויאקסלי יצרנו שיקוי המסוגל להקים מתים לתחייה!" היא הוסיפה בעודה מתענגת על קריאות ההתפעלות של חבריה.
"אני חושב שכל עוד לא נטעה במתכון של השיקוי, נוכל להקים את לורד וולדמורט לתחייה," אמר יאקסלי בקול מלא חשיבות עצמית. "ולאחר מכן, יש לבלטריקס תכנית שתאפשר לנו לעלות לשלטון. בלטריקס?" פנה יאקסלי אליה.
"כן, במעבדה סודית באחוזה מוסתר בקבוק עם שיקוי הקורונומוס," אמרה בלטריקס. "אנו נפיץ את המחלה בקרב המוגלגים, הבוצדמים, אנשי הזאב... כולם יחלו במחלה, ימותו ואנחנו נעלה לשלטון!" הוסיפה.
"כך נוכל גם להשתלט בקלות על משרד הקסמים!" הוסיף יאקסלי, "ואוכלי המוות יחזרו לשלוט."


-----------------------------------------------------------------------------


תודה רבה לכולם/ן! פרק הבאה בקרוב!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש יפה!! · 06.07.2020 · פורסם על ידי :פולי(אנה)

תודה רבה! · 06.07.2020 · פורסם על ידי :GrayGandalf (כותב הפאנפיק)
מחר או הערב יתפרסם פרק נוסף ואחריו ממתינים עוד הרבה.....

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007