האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

האלים היוונים של פרסי ג'קסון

טוב תירגמתי את זה ממש מרתק למי שלא יודע לא תרגמתי את הכל כי זה ארוך אבל מה שיכלתי אולי עוד חלקים בהמשך



כותב: פרסב'ת
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1003
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, מיתולוגיה יוונית - שיפ: פרסב'ת - פורסם ב: 25.10.2020 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 11668
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

טוב כמובן שכל הקרדיט הולך לרייק ריירדו והוא כתב את הכל רק אני תרגמתי


מבוא

המו"ל בניו יורק ביקשו ממני לרשום את מה שאני יודע על האלים היוונים ואני כזה, "האם נוכל לעשות זאת באופן אנונימי? כי אני לא צריך את האולימפיאנים שוב כועסים עלי. אבל אם זה עוזר לכם להכיר את אלים היוונים, ולשרוד מפגשים  איתם אם הם יופיעו אי פעם  בפניכם, אז אני מניח שכתיבת כל זה תהיה מעשה הטוב שלי לשבוע. אם אתם לא מכירים אותי שמי פרסי ג'קסון. אני חצוי מודרני - חצי אל, חצי בן תמותה,הבן של של פוסידון - אבל אני לא מתכוון לומר הרבה על עצמי. הסיפור שלי כבר  כתוב בספרים מסוימים שהם בדיה מוחלטת (קריצה, קריצה) ואני רק דמות מהסיפור (שיעול - כן, נכון - שיעול).

פשוט תקלו עליי כשאני מספר לך על האלים, בסדר? יש כמו ארבעים טריליון של  גרסאות שונות של מיתוסים, אז אל תהיו קשים איתי. ובכן, שמעתי את המיתוסים בגרסה  שונה, אז אתם לא שמעתם נכון! אני הולך לספר לכם את הגרסאות שהכי הגיוניות לי. אני מבטיח שלא קבלתי את זה מזה מלמעלה. קיבלתי את כל הסיפורים האלה היישר מהבחורים היוונים והרומים העתיקים  שכתבו אותם במקור הראשון. תאמינו לי, לא יכולתי להמציא דברים מוזרים כאלה. אז הנה אנחנו מתחילים.

ראשית אספר לכם איך נוצר העולם. ואז אני אהיה ברשימת אלים ואתן לכם את שני סנטים שלי על כל אחד מהם. אני רק מקווה שלא ארגיז אותם כל כך כדי שישרפו אותי לפני שאני- אהההההההה! רק צוחק.אני  עדיין פה. בכל אופן, אתחיל עם סיפור הבריאה היווני, שדרך אגב מפוצץ,ברצינות. הרכיבו את משקפי הבטיחות שלכם ומעיל הגשם. יהיה הרבה דם.

 

האלים היוונים של פרסי ג'קסון

בהתחלה,לא הייתי שם.אני גם לא חושב שהיוונים הקדמונים היו. לאף אחד מהם לא היה עט ונייר לרשום הערות, אז אני לא יכול להבטיח את הדברים הבאים, אבל אני יכול לומר לכם שזה מה שהיוונים הקדמונים חשבו שקרה. בהתחלה, היה כמעט כלום. הרבה כלום. האל הראשון, אם אפשר לקרוא לזה כך, היה כאוס - ערפל קודר וסמיך עם כל העניין שבמקום הקוסמוס פשוט מסתובב בחלל. הנה עובדה עבורכם: כאוס פשוטו כמשמעו אומר את הפער(Gap), ואנחנו לא מדברים על חנות הבגדים. בסופו של דבר כאוס ,התוהו ובוהו היה פחות כאוטי. אולי זה היה לו משעמם עם היותו קודר וערפלי. חלק מהחומר שנאסף והתמצק באדמה, שלצערנו פיתחה אישיות חיה. היא קראה לעצמה גאיה, אמא האדמה.

 

עכשיו גאיה הייתה האדמה בפועל - הסלעים, הגבעות, העמקים, כל אנצ'ילדות. אבל היא גם יכולה ללבוש צורה אנושית. היא אהבה לטייל על פני האדמה - שבדרך כלל הלכה לאורך עצמה - בדמות אישה גנדרנית עם שמלה ירוקה וזורמת, שיער שחור מתולתל ו- חיוך שליו על פניה. החיוך הסתיר נטייה מגונה. תראו את זה בקרוב. אחרי תקופה ארוכה לבדה,

גאיה הרימה את עיניה אל כלום הערפילי שמעל האדמה ואמרה לעצמה:"את יודעת מה יהיה טוב? שמיים. אני באמת יכולה להסתכל לשמיים. וזה יהיה נחמד אם הוא היה גם גבר חתיך שיכולתי להתאהב בו, כי אני די בודדה כאן רק עם האדמה. " או שכאוס שמע אותה ושיתף פעולה, או שגאיה פשוט רצתה שזה יקרה. מעל האדמה, השמים נוצרו - כיפת מגן שהייתה כחולה בשעות היום ושחורה בלילה. השמים נקראו לעצמו אוראנוס - וכן, זה עוד כתיב עבור אוראנוס. אין כמעט שום דרך שתוכלו מבטאים את השם הזה בלי שאנשים מחרחרים. זה פשוט נשמע לא בסדר. מדוע הוא לא בחר טוב יותר שם לעצמו - כמו מביא המות או יוסף: אני לא יודע, אבל זה אולי יכול להסביר מדוע  אוראנוס היה כך כל הזמן.

 

כמו גאיה, אוראנוס יכול היה ללבוש צורה אנושית ולבקר בהאדמה - וזה היה טוב, כיוון שה-השמים הם שם למעלה ויחסים למרחקים ארוכים לא מסתדרים.

 

בצורה פיזית, הוא נראה כמו בחור גבוה ועם שיער כהה וארוך. הוא לבש רק חלציים, ועורו שינה צבע - לפעמים כחול עם דפוסים מעוננים על פני שריריו, לפעמים כהה עם כוכבים נוצצים. היי, כך גאיה דמיינה אותו להיראות כך. אל תאשימו אותי. לִפְעָמִים תוכלו לראות תמונות שלו אוחז בגלגל המזלות, המייצגים את כל קבוצות הכוכבים העוברות השמים שוב ושוב לנצח.

 

בכל אופן, אורנוס וגאיה התחתנו. באושר ועושר? לא בדיוק. חלק מהבעיה הייתה שכאוס נהיה מעט יצירתי- מאושר. זה חשב לעצמו הערפילי והעגום: היי, אדמה ושמיים. זה היה כיף! מעניין מה עוד אוכל לעשות. עד מהרה זה יצר כל מיני בעיות אחרות - וכן אני מתכוון לאלים הקדמונים. מים שנאספו מתוך ערפל התוהו ובוהו, שנקשר בחלקים העמוקים ביותר של האדמה,ויצר את הים הראשון, אשר באופן טבעי פיתח תודעה - האל פונטוס. ואז כאוס ממש השתגע וחשב: אני יודע! מה דעתך על כיפה כמו בשמיים, אבל בקרקעית האדמה! זה יהיה נהדר! אז כיפה אחרת קמה מתחת לאדמה, אך היא הייתה חשוכה ועכורה ובאופן כללי לא נחמד מאוד, מכיוון שהוא תמיד היה מוסתר מאור השמיים. זה היה טרטרוס, בור הרשע; ו כפי שניתן לנחש מהשם, כשפיתח אישיות אלוהית, הוא לא זכה בתחרות הפופולריות כלשהי .

 

הבעיה הייתה, שגם פונטוס וגם טרטרוס חיבבו את גאיה, שהפעילו עליה לחץ על מערכת יחסים שלה עם אורנוס.

 

חבורה של אלים קדומים אחרים נוצרו, אבל אם הייתי מנסה לתת שם לכולם היינו כאן שבועות. לכאוס וטרטרוס היו ילד משותף (אל תשאלו איך; אני לא יודע) קראו לה-ניקס,היא הייתה התגלמות הלילה. ואז לניקס, איכשהו לבדה, הייתה בת בשם המרה, שהייתה יְוֹם,השתיים האלה מעולם לא הסתדרו כי הן היו שונות כמו...ובכן אתם יודעים.

 

 על פי כמה סיפורים, כאוס יצר גם את ארוס, אל האהבה... במילים אחרות,אמהות ואבהות אלים יש להם הרבה תינוקות אלים קטנים. סיפורים אחרים טוענים שארוס היה בנה של אפרודיטה. נגיע אליה בהמשך. אני לא יודע איזו גרסה נכונה, אבל אני כן יודע שלגאיה ואוראנוס התחילו להביא ילדים-תוצאות מאוד מעורבות. ראשית, היה להם חבורה של שתים-עשרה - שש בנות ושישה בנים בשם הטיטאנים. הילדים האלה נראו אנושים, אך הם היו גבוהים וחזקים בהרבה. הייתם חושבים  שתריסר ילדים יספיקו למישהו, נכון? כלומר, עם משפחה גדולה כל כך, יש לך בעצם תוכנית ריאליטי משלך. בנוסף, ברגע שהטיטאנים נולדו, הדברים התחילו להתחמם בנישואיהם של אוראנוס וגאיה. אוראנוס בילה בהרבה יותר זמן להסתובב בשמיים. הוא לא ביקר. הוא לא עזר לטפל בילדים. גאיה התמרמרה. שניהם החלו להילחם. כשהילדים התבגרו, אוראנוס היה צועק עליהם ובעצם מתנהג כמו אבא מחריד. כמה פעמים ניסו גאיה ואוראנוס לתקן את העניינים. גאיה החליטה אולי אם יהיו להם עוד קבוצה של ילדים, זה היה מקרב אותם .... אני יודע, נכון? רעיון רע. היא ילדה שלישיות. הבעיה: הילדים החדשים האלה הגדירו את המילה כיעור. הם היו כמו הטיטאנים,גדולים וחזקים , למעט שהם מסורבלים ופראים ובצורה נואשה של שעווה בגוף. הכי גרוע, לכל ילד היה עין יחידה במרכז מצחו. מדברים על פנים שרק אם יכולה לאהוב. ובכן, גאיה אהבה את החבר'ה האלה. היא קראה להם בשם קייקלופים מבוגרים, ובסופו של דבר הם היו מולידים גזע שלם של קייקלופים אחרים. אבל זה היה הרבה אחר כך. כשאוראנוס ראה את שלשות הקייקלופים הוא התחרפן. "האלו לא יכולים להיות הילדים שלי! הם אפילו לא נראים כמוני!" "הם הילדים שלך, אתה דפוק!" גאיה צרחה לעברו.

 

"אל תעז לעזוב אותי לגדל אותם לבד! " "אל תדאגי, אני לא אעזוב", נהם אוראנוס. הוא הסתער בחזרה לשמיים וחזר עם שרשראות עבות העשויות מחושך טהור של שמי הלילה. הוא קשר את הקייקלופים והשליך אותם לטרטרוס, שהיה החלק היחיד של הבריאה היכן שהוא לא יצטרך להסתכל עליהם. קשה, נכון? גאיה צרחה ויללה, אך אוראנוס סירב לשחרר אותם. אף אחד אחר לא העז להתנגד לפקודותיו, מכיוון שעד אז הוא קיבל מוניטין כבחור די מפחיד. "אני מלך היקום!" הוא שאג. "איך יכולתי לא להיות? אני ממש מעל הכל." "אני שונאת אותך!" גאאה ייללה. "בה! תעשי כמו מה שאומר. אני הראשון והטוב ביותר מבין האלים הקדומים. " "נולדתי לפניך!" גאיה מחה. "אתה אפילו לא היית כאן אם לא הייתי ..." "אל תבחני אותי," הוא נהם. "יש לי עוד המון שרשראות של חושך." כפי שאתם יכולים לנחש, גאיה גרמה רעידת אדמה חזקה, אך היא לא ראתה מה עוד תוכל לעשות. הילדים הראשונים שלה, הטיטאנים, היו עכשיו כמעט מבוגרים. הם רחמו על אמא שלהם. הם לא אהבו את אבא שלהם די הרבה - גאיה תמיד דיברה עליו רע, עם סיבה טובה - אבל הטיטאנים פחדו ממנו  והרגישו חסרי אונים לעצור אותו. אני חייבת להישאר ביחד. בשביל הילדים גאיה חשבו אולי אני צריך לתת לזה עוד ניסיון אחד עם אוראנוס. היא סידרה ערב רומנטי נחמד - נרות, ורדים, מוזיקה רכה.הם בטח הציתו מחדש את אהבתם.  כמה חודשים אחר כך ילדה גאיה קבוצה של  שלישיות נוספת. כאילו היא הייתה זקוקה להוכחה נוספת לכך שנישואיה לאוראנוס דעכו... הילדים החדשים היו אפילו יותר מפלצתיים מהקייקלופים. לכל אחד מהם היו מאה זרועות כולן סביב החזה שלהם כמו הקוצים של קיפודי ים, וחמישים ראשים זעירים התגודדו על כתפיהם. זה לא היה חשוב לגאיה. היא אהבה את פרצופיהם הקטנים - כל מאות וחמישים מהם. היא כינתה את השלישיות בשם הקאטונכרים. בקושי הספיקה לתת להם שמות, כאשר אוראנוס הגיע, הביט בהם מבט אחד וחטף אותם מזרועותיה של גאיה. בלי לומר מילה הוא עטף אותם בשרשראות והשליך אותם לטרטרוס כמו שקיות מיחזור. ברור שלגבר השמים היו בעיות. ובכן, זה היה די עבור גאיה. היא יללה וגנחה וגרמה לרעידות אדמה רבות כל כך שילדיה הנותרים,הטיטאנים באו בריצה לראות מה לא בסדר. "אביכם  הוא __(דפוק,אידיוט...)________ מושלם!" אני לא יודע איך היא קראה לו, אבל יש לי הרגשה שככה היו מילות הקללה הראשונות שהומצאו. היא הסבירה מה קרה. ואז הרימה את זרועותיה וגרמה לאדמה לרעוד מתחתיה. היא זימנה את החומר הקשה ביותר שיכלה למצוא מתחומה הארצי, עיצבה אותו בכעסה, ויצרה את הנשק הראשון שנוצר אי פעם - להב ברזל מעוגל באורך של מטר וחצי. היא הצמידה אותו לידית עץ העשויה מענף עצים סמוך ואז הראתה את המצאתה בפני טיטאנים. "הנה ילדי!" היא אמרה. "כלי ההנקמה שלי. אני אקרא לזה חרמש! " הטיטאנים מלמלו בינם לבין עצמם: בשביל מה זה? מדוע הוא מעוקל? איך אתה מאיית חרמש? "אחד מכם צריך להיבחר!" גאיה קראה. "אוראנוס אינו ראוי להיות מלך הקוסמוס. אחד מכם יהרוג אותו ויתפוס את מקומו. " הטיטאנים נראו די לא נוחים. "אז ... תסבירי את כל העניין ההרג הזה," אמר אוקיאנוס. הוא היה הילד הבכור ביותר של טיטאנים, אך בעיקר הסתובב בקצה המרוחק של הים עם אל המים הקדמון, אותו כינה את הדוד פונטוס. "מה המשמעות של להרוג?" "היא רוצה שנשמיד את אבינו," ניחשה תמיס. היא הייתה אחת הבנות הכי חכמות, והיא קיבלה מיד את הרעיון להעניש מישהו על פשע. "כאילו, תגרום לו לא להתקיים יותר. " "האם זה אפילו אפשרי?" שאלה אחותה ריאה. "חשבתי שכולנו בני אלמוות." גאיה נהמה בתסכול. "אל תהיו פחדנים! זה מאוד פשוט. אתם  לוקחים את הלהב המחודד הזה וחותכים את אבא שלכם  לחתיכות קטנות כדי שהוא לא יוכל להטריד אותנו שוב. מי מכם שיעשה זאת יהיה שליט היקום! כמו כן, אני אכין לכם את העוגיות שאתם אוהבים,עם הזילוף. " כעת, בעידן המודרני, יש לנו מילה להתנהגות מסוג זה. אנחנו קוראים לזה פסיכו. באותה תקופה, כללי ההתנהגות היו הרבה יותר רופפים. אולי תרגיש טוב יותר עם עצמך קרובי משפחה, בידיעה שהמשפחה הראשונה בבריאה הייתה גם המשפחה הלא מתפקדת הראשונה. הטיטאנים התחילו למלמל ולהצביע אחד על השני כמו, "היי, אתה תהיה טוב להרוג את אבא." "אה, לא, אני חושב שאתה צריך לעשות את זה."

"הייתי רוצה להרוג את אבא בכנות, אבל יש לי את הדבר הזה שאני צריך לעשות-" "אני אעשה את זה!" אמר קול מאחור. הצעיר מבין השתיים-עשרה צעד את דרכו קדימה. קרונוס היה קטן מאחיו ואחיותיו. הוא לא היה דומה לאחיו,הוא לא הכי חכם או הכי חזק או הכי מהיר. אבל הוא היה הכי רעב לכוח. אני מניח כשאתה הצעיר מבין שנים עשר ילדים, אתה תמיד מחפש דרכים להתבלט ולהשיג תשומת  לב. הטיטאן הצעיר אהב את הרעיון להשתלט על העולם, במיוחד אם פירושו להיות הבוס של כל אחיו. גם הצעה של עוגיות עם זילוף לא פגמה את הרעיון. קרונוס עמד בגובה של כשלושה מטרים, שהיה נמוך לטיטאן. הוא לא נראה מסוכן כמו כמה מאחיו, אבל הילד היה ערמומי. הוא כבר קיבל את הכינוי "העקמומי" בקרב אחיו, מכיוון שהוא היה נלחם מלוכלך במשחקי ההיאבקות שלהם ואף פעם לא היה במקום שאתה ציפה שיהיה. היה לו את החיוך של אמו ושיער מתולתל כהה. הייתה לו גם את האכזריות של אביו. כשהוא הביט בך, לעולם לא תוכל לדעת אם הוא עומד לחבוט בך או לספר לך בדיחה. הזקן שלו היה סוג של די מערער.הוא היה צעיר בשביל זקן, אבל הוא כבר התחיל לגדל את הזקן שלו והוא הופך את הזקן שלו כמו יתד בודד שיצא מסנטרו כמו מקור של עורב.  כשראה קרונוס את החרמש, עיניו נצצו. הוא רצה את להב הברזל הזה. לבד בין  אחים שלו, הוא הבין כמה נזק זה יכול לגרום. ובאשר להרוג את אביו - מדוע לא? אוראנוס בקושי הבחין בו.גם לא הגאיה לצורך העניין. סביר להניח שהוריו אפילו לא ידעו את שמו.  קרונוס די שנא שמתעלמים ממנו,נמאס לו להיות הקטן ביותר ולובש את כול אותם הבגדים המטופשים מיד השנייה. "אני אעשה את זה," הוא חזר. "אני אהרוג את אבא." "הבן האהוב עלי!" גאיה קראה. "אתה מדהים! ידעתי שאני יכולה לסמוך עליך, אה ... איזה מהם אתה שוב? " "קרונוס." הוא הצליח לשמור על חיוכו. היי, לחרמש, עוגיות והזדמנות להתחייב לרצח, קרונוס יכול היה להסתיר את רגשותיו האמיתיים. "תכבדי אותי להרוג עבורך, אמא. אבל טוב, צריך לעשות את זה בדרך שלי. ראשית, אני רוצה שתערימי  את אוראנוס לבקר אותך. תגיד לו שאת מצטערת. לומר לו שהכל באשמתך ואת הולכת לבשל לו ארוחת ערב מפוארת כדי להתנצל. פשוט תביאי אותו לכאן הלילה ותנהגי כאילו את עדיין אוהבת אותו. " "איכס!" גאאה נשנקה. "אתה משוגע?" "רק תעמידי פנים," התעקש קרונוס. "ברגע שהוא יהיה בצורת אנושית ויישב לידך, אני אקפוץ החוצה ואתקוף אותו. אבל אני אצטרך קצת עזרה. "הוא פנה לאחיו, שכולם פתאום התעניינו מאוד בכפות רגליהם. "תראו, חבר'ה," אמר קרונוס, "אם זה ישתבש, אוראנוס יתנקם בכולנו. אנחנו לא יכולים לעשות טעויות.אני אצטרך ארבעה מכם כדי להחזיק אותו ולוודא שהוא לא יברח שוב לשמיים לפני שאסיים להרוג אותו. " האחרים שתקו. הם בטח ניסו לדמיין את האח הקטן שלהם,קרונוס להשתלט על אביהם הגדול והם לא אהבו את הסיכויים.

 

"אוי קדימה!" קרונוס נזף בהם. "אני אעשה את ההרג. ארבעה מכם פשוט צריכים להחזיק אותו. כשאני יהיה מלך אני אתגמל את הארבעה האלה! אני אתן לכולם את פינות האדמה לשלוט בהם - צפון, דרום, מזרח ומערב. הצעה חד פעמית. מי איתי?" הבנות היו חכמות מכדי להסתבך ברצח. הן עשו את התירוצים שלהן ויצאו במהירות. ההבן הבכור, אוקיאנוס, לעס את אגודלו בעצבנות. "אני צריך לחזור לים, עבור חלק,אה דברים מימיים. מצטער…"

 

זה הותיר רק ארבעה מאחיו של קרונוס - קויוס, יאפטוס, קריוס והיפריון. קרונוס חייך אליהם. הוא לקח את החרמש מידיה של גאיה ובחן את נקודתו,טיפה של דם מוזהב,איכור ירדה מאצבעו שלו.

 

"אז, ארבעה מתנדבים! נֶחְמָד!" יאפטוס כיחכח בגרונו.

 

"אה, בעצם ..." היפריון טפח את יאפטוס במרפקו.

 

"אנחנו בפנים, קרונוס!" הוא הבטיח. "אתה יכול לסמוך עלָינו!"

 

"מעולה," אמר קרונוס, וזו הייתה הפעם הראשונה שגאון המרושע אמר מעולה. הוא אמר להם התוכנית.באותו לילה, באופן מדהים, אוראנוס הגיע. הוא הגיע לעמק בו פגש בדרך כלל את גאיה והזעיף את פניו כשראה את ארוחת הערב המפוארת  המונחת על השולחן. "יש לי את הפתק שלך. האם את היית רצינית על התפייסות? "

 

"בהחלט!" גאיה הייתה לבושה בשמלתה הטובה ביותר ללא שרוולים ירוקים. שערה המתולתל היה קלוע עם תכשיטים (שקל היה להשיג אותה,עם הטבה להיות האדמה), והיא הריחה ריח של ורדים ויסמין. היא שכבה על ספה באור הרך של הנרות והזמינה את בעלה להתקרב. אוראנוס חש במצבי לחץ. הוא לא צחצח את שערו או שום דבר אחר.עורו הלילה היה כהה מכוסה כוכבים, אבל זה כנראה לא נחשב "עניבה שחורה". לארוחת ערב מפוארת.

 

 הוא התחיל לחשוב שהוא היה  צריך לפחות לצחצח שיניים. האם הוא חשד? אני לא יודע. זכרו, איש בהיסטוריה של הקוסמוס לא פותה למארב ונקצץ לחתיכות לפני כן. הוא הולך להיות הראשון. בחור בר מזל. כמו כן, הוא היה כל כך בודד כשהסתובב בשמיים. החברה היחידה שלו הייתה כוכבים,אל האוויר אתר (שהיה, למעשה, דפוק בראש מוחלט) וניקס והמרה, אם ובת, שהתווכחו אחד עם השני שחר ושעות בין הערביים.

 

"אז ..." כפות הידיים של אורנוס היו מיוזעות. הוא שכח כמה יפה יכולה להיות גאיה כשהיא לא צועקת בפניו. "את כבר לא כועסת?"

 

"בכלל לא!" גאיה הבטיחה לו.

 

"וגם ... את בסדר לעוטף את הילדים שלנו בשרשראות ולזרוק אותם לתהום?" גאיה חרקה את שיניה והכריחהאת עצמה לחייך.

 

"אני בסדר עם זה."

 

"טוב," הוא נהם. "כי הבחורים הקטנים האלה היו מכוערים." גאיה טפחה על הספה. "בוא לשבת איתי, בעלי." אוראנוס גיחך והתיישב.

 

ברגע שהוא התיישב, לחש קרונוס מאחורי הסלע הקרוב: "עכשיו." ארבעת אחיו קפצו ממקומות המסתור שלהם. קריוס התחפש לשיח. קויוס חפר לעצמו חור וכיסה אותו בענפים. היפריון תקע את עצמו מתחת הספה (זו הייתה ספה גדולה), ויאפטוס ניסה להיראות כמו עץ שזרועותיו פונות אליו ענפים. משום מה זה הצליח.

 

ארבעת האחים תפסו את אוראנוס. כל אחד אחז בזרוע או ברגל והם נאבקים אליו באדמה, משתרע אותו פרוש.

 

קרונוס הגיח מהצללים. חרמש הברזל שלו נצץ באור הכוכבים. "שלום אבא."

 

"מה המשמעות של זה?" אורנוס שאג. "גאיה, תגידי להם לשחרר אותי!"

 

"חה!" גאיה קמה מהספה שלה. "לא נתת לילדינו רחמים, בעלי, כך שמגיע לך לא רחמים. חוץ מזה, מי לובש חלציים לארוחת ערב מפוארת? אני נגעלת! "

 

אוראנוס נאבק לשווא. "איך את מעיזה! אני אדון הקוסמוס! "

 

"לא עוד." קרונוס הרים את החרמש.

 

"תיזהר! אם אתה עושה זאת, אה ... איך קרא לך שוב? "

 

"קרונוס!"

 

"אם תעשה זאת, קרונוס," אמר אוראנוס,"אני אקלל אותך! יום אחד, ילדיך יעשו זאת להשמיד אותך ולקחת את כס המלכות שלך, בדיוק כמו שאתה עושה לי! "

 

קרונוס צחק. "תן להם לנסות." הוא הוריד את החרמש. זה פגע באוראנוס ממש ... טוב, אתם יודעים מה? אני אפילו לא יכול להגיד את זה. אם אתם בחור, דמיינו את המקום הכואב ביותר שאתם יכולים להיפגע. כֵּן. זה המקום.

 

קרונוס חתך, ואוראנוס ילל מכאבים. זה היה כמו התקציב הזול המגעיל ביותר של-אתם יכולים לדמיין סרט אימה. דם היה בכל מקום - אלא שדם האלים זהוב,זה נקרא איכור. טיפות ממנו התפזרו על הסלעים; והחומר היה כל כך עוצמתי שמאוחר יותר, כשאף אחד לא  הסתכל, יצורים קמו מהאיכור - שלושה שדות מכונפות בשם פוריות, ה-רוחות עונשים. הן ברחו מיד אל חשכת טרטרוס. טיפות אחרות של דם השמיים נפלו על אדמה פורייה, שם הן הפכו בסופו של דבר ליצורים פראיים אך עדינים יותר הנקראים נימפות וסטירים.

 

רוב הדם פשוט התיז הכל. ברצינות, הכתמים האלה מעולם לא יצאו  מהחולצה של קרונוס. "כל הכבוד אחים!" קרונוס גיחך מאוזן עד אוזן, חרמשו נוטף דם זהוב. יאפטוס התעלף במקום. האחרים צחקו וטפחו אחד על השני על הגב. "הו, הילדים שלי!" גאיה אמרה. "אני כל כך גאה! עוגיות ופונץ' לכולם! " לפני החגיגה אסף קרונוס את שרידי אביו במפה. אולי כיוון שהוא כעס על אחיו הבכור, אוקיאנוס. כי לא עזר ברצח, קרונוס סיכם את העניין בכך שהשליך אותו לים. הדם התערבב עם המים המלוחים, ו ... נו, תראה מה הגיע מזה אחר כך.

 

 

 

עכשיו אתם תשאלו, אוקיי, אז אם השמיים נהרגו, מדוע אני מרים את עיניי ועדיין רואה את השמיים?

 

תשובה: אני לא יודע. הניחוש שלי הוא שקרונוס הרג את הצורה הפיזית של אוראנוס, כך שאלוהי השמים כבר לא יכול היה להופיע האדמה ולטעון למלכות. בעיקרון הם הגלו אותו לאוויר. אז הוא לא מת, בדיוק; אבל עכשיו הוא לא יכול לעשות שום דבר מלבד להיות הכיפה הלא מזיקה בעולם. בכל אופן, קרונוס חזר לעמק, וכל הטיטאנים ערכו מסיבה. גאיה כינתה את קרונוס "לורד היקום". היא הכינה לו כתר זהב מגניב של אספנים והכול. קרונוס עמד בהבטחתו ונתן לארבעת אחיו המסייעים שליטה ארבע פינות האדמה. יאפטוס הפך לטיטאן של המערב. היפריון השיגה את המזרח. קויוס לקח הצפון, וקריוס השיג את הדרום.

 

 

 

באותו לילה הרים קרונוס את כוס הנקטר שלו, שהיה המשקה האהוב על בני האלמוות. הוא חייך חיוך בטוח, מכיוון שמלכים צריכים תמיד להיראות בטוחים, אם כי למען האמת הוא כבר התחיל לדאוג מקללת אוראנוס - שילדיו של קרונוס יבואו להפיל אותו מכסאו,ביום מן הימים. למרות זאת הוא צעק, "אחיי, הרמת כוסית! התחלנו את תור הזהב! ".

 

ואם אתם אוהבים המון שקרים, גניבות,בגידות וקניבליזם, המשיכו לקרוא, כי זה בהחלט היה תור הזהב לכל זה.

בהתחלה קרונוס לא היה כל כך רע.הוא היה צריך לעשות את דרכו כדי להיות בעל שליטה  מוחלטת.

 

הוא שחרר את הקיקלופים הזקנים והקאטונכרים מטרטרוס,מה שגרם לגאיה להיות שמחה.גם החבר'ה המפלצתיים היו יעילים.הם היו כל הזמן בתהום ולמדו כיצד  לחשל מתכת ולבנות עם אבנים (אני מניח שזה מה שהיה הדבר היחיד לעשות שם), כך שבתור  תודה על החופש שלהם הם בנו ארמון עצום עבור קרונוס על הר אותריס,שהיה ההר הגבוה ביותר ביוון.

 

הארמון היה עשוי משיש שחור-לבן עם עמודים מתנשאים ואולמות נרחבים נצצו באזור אור לפידים קסומים. כס המלכות של קרונוס נחצב מגוש מוצק של אובסידיאן, משובץ זהב ויהלומים - זה נשמע מרשים, אבל כנראה לא היה נוח במיוחד.

 

זה לא היה משנה לקרונוס,הוא היה יכול לשבת שם כל היום,ולהתבונן את כל מה שמתחתיו, לעטור ברשע, "שלי! הכל שלי!".

 

חמשת אחיו וששת אחיותיו,הטיטאנים לא התווכחו איתו,היה להם הרבה מאוד חופש בשטחים האהובים עליהם--וחוץ שמלאחר שראו את קרונוס מחזיק את החרמש הם לא רצו להתייצב במצב הרע שלו.

 

בנוסף,בהיותו מלך הקוסמוס,קרונוס הפך להיות הטיטאן של הזמן.הוא לא היה יכול להסתובב בזמן כמו דוקטור הו או משהו,אבל הוא היה יכול מדי פעם לגרום לזמן להאט או להאיץ.בכל פעם שאתם נמצאים בהרצאה משעממת להפליא שנראית כאילו נמשכת לנצח, תאשימו את קרונוס,או כאשר סוף השבוע שלכם הוא קצר מדי, זו גם אשמתו של קרונוס.

 

הוא התעניין במיוחד בכוח ההרסני של הזמן,בהיותו בן אלמוות, הוא לא יכול היה להאמין כמה שנים קצרות יכולות לעשות לחיים אנושיים.רק בשביל הסיפוק הוא נהג להסתובב באזורי העולם,מעביר במהירות את חייהם של עצים, צמחים ובעלי חיים כדי שיוכל לראות אותם נובלים ומתים.

 

הוא לעולם לא התעייף מזה.

 

תגובות

היי · 03.11.2020 · פורסם על ידי :פרסי ג׳קסון
עודדד

אתה מתרגם מדהים · 02.02.2021 · פורסם על ידי :מיכאל 555
בבקשה תמשיך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007