האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קרב הלהקות

תקראו....



כותב: Alma_Omg
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 320
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הכל - שיפ: לא מגלה - פורסם ב: 18.02.2021 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 12217
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני פשוט חייבת לנצח, זה לא הגיוני שזה לא יקרה!
אוקיי תנו לי להתחיל מההתחלה: קוראים לי פייפר, אני בת 14, ואני לומדת בתיכון רוז בקליפורניה. כמו כל שנה יש לנו בבית ספר קרב להקות.
מה זה אומר? כמעט כל הבית ספר מתחיל במיונים לנבחרות ומי שעוברת את המיונים ללהקה מגיעה לאודישנים, כדי לבדוק איזה תפקיד הכי מתאים לה. שנה שעברה נבחרתי לאחראית תאורה וישר פרשתי בתירוץ שזה תחרות מטופשת, כי זה פשוט לא הגיוני שאני, פייפר, התלמידה הכי מקובלת בבית ספר (שיער ארוך עם גוונים בלונדיים ועיינים ירוקות עושים את שלהם, גם ביטחון עצמי עוזר...). אז השנה פשוט הייתי חייבת להתמיין ללהקה טובה, ולקבל תפקיד טוב. אז עכשיו אני מחכה בתור למיונים ביחד עם 5 חברות ואנחנו מרכלות ביחד ונהנות... "שמעתן שקייט צבעה את השיער לירוק?" "או מי גאד היא לא יודעת שזה כאילו כל כך שנה שעברה?" "ראיתי את זה, זה נראה כל כך דוחה שפשוט רציתי להקיא!" ואז הגיע תורי, נכנסתי לאולם הספורט שלנו, שם ישבו פאנל השופטים: הזמרת אריאנה גרנדה, השחקנית דאב קמרון והבמאי מייק ניואל. אריאנה שאלה אותי איך קוראים לי ואיזה סגנון אני רוקדת, עניתי לה שקוראים לי פייפר, ושאני רוקדת בעיקר מודרני והיפ הופ, דאב ביקשה שאדגים כמה צעדים אז רקדתי פרייסטייל (ריקוד חופשי) לפי השיר שהיא השמיעה. כל השופטים התלחששו והתחלתי להילחץ, "טוב" אמר מייק "אנחנו החלטנו באיזה נבחרת תשתתפי. לפי מה שהראית לנו את הכי מתאימה לנבחרת Pop dance , בנבחרת הזו רוקדים היפ הופ, האחראית על הנבחרת היא אן מארי, מחר יהיו האודישנים לתפקידים בנבחרת.
חזרתי עם החברות שלי לבתים שלנו, מאי ואלי איתי בנבחרת אבל טיפאני ומור בנבחרות שונות והן ממש לא מרוצות. טיפאני בFlexibility of dancing שרוקדים בה ריקוד משולב עם התעמלות קרקע, ומור בBallet movement -זה בעיקר בלט, כשהגעתי הביתה השעה הייתה בערך עשר בלילה, הייתה עייפה וישר הלכתי לישון. סוף סוף הגיע היום- האודישנים ללהקות. אבל האודישנים בערב ויש לי עוד יום לימודים שלם לעבור לפני שאני יכולה להיבחן.
קמתי, התלבשתי בתלבושת בית הספר שלנו- חולצה לבנה, חצאית קפלים סגולה ועניבה סגולה. התאפרתי והלכתי להסעה.

אז עברתי כבר את 3 השיעורים הראשונים שלי ועכשיו אני בדרך לשיעור ספרות וראיתי בדרך את ליז. אתם לא ממש מכירים את ליז אז אני אספר לכם קצת עליה, היא הבת של המנהלת פלורה קלוגאפט והיא חנפנית נוראית!! אפילו שהיא לא יכולה בכלל להסתבך כי היא הבת של המנהלת!!. והיא חושבת שהיא יותר טובה מכולם.

היא באה אליי ואמרה: "היי פייפר" רק שהיא משכה את ה-ר ככה שזה נשמע כמו פייפררררר ,זה ממש מעצבן שהיא עושה את זה. אוקיי בואו נחזור למה שהיא אמרה: "פייפררר את נבחנת לקרב להקות?" היא לא נתנה לי לענות וישר המשיכה
"אני נבחנתי והתקבלתי לנבחרת "Pop dance וכשהיא אמרה את זה אני כמעט התעלפתי. אבל התעשתי מהר ואמרתי לה: "אוקיי, ומה את עוד רוצה מהחיים שלי? היא פשוט המשיכה לחפור לי על הציון "המושלם" שהיא קיבלה במבחן... פשוט גלגלתי לה עיינים והמשכתי ללכת.

הגיע הערב והגיע הזמן לבחינות לתפקידים, השופטים נשארו אותם שופטים והייתי צריכה להכין אודישן של קטע ריקוד, רקדתי, ואני חושבת שהלך לי די טוב!

עברה בערך שעה, ואז קיבלנו את דף התפקידים... נבחרתי להיות רקדנית ראשית! יש 2 רקדניות ראשיות, הרקדנית שאיתי היא ליז, רגע, ליז? מה?! היא גרועה בלרקוד!! אנחנו נפסיד! אני חייבת לעשות משהו, אני לא אתן לזה לקרות.

____________________

מקווה שתהנו! תכתבו לי בתגובות ביקורת בונה. בפרקים הבאים תבינו איך זה מתקשר להארי פוטר.

 

תגובות

מושלם! · 22.02.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
מחכה להמשך

היי זאת alma_omg · 22.02.2021 · פורסם על ידי :The Baroness
רק ששכחתי את הסיסמה אז פתחתי משתמש חדש ובו יעלו הפרקים הבאים💕

מושלםם · 23.02.2021 · פורסם על ידי :נמחק
ממש טובבבבבב💞⚡

מהמםם · 23.02.2021 · פורסם על ידי :שירה הקוסמת
וואי עלמהה אהבתי ממשש🤩 מחכה להמשךך🥳

הי · 25.02.2021 · פורסם על ידי :אני רוב הזמן נשאר אני
אשמח אם תכתבי שאני ביטאתי את הפרק, כדי שאוכל לקבל על כך תגמול...

המשךךךךךךךךךךךך · 25.02.2021 · פורסם על ידי :נעם כץ
מחכה להמשך

´・ᴗ・` · 26.02.2021 · פורסם על ידי :The Baroness
תודה לדומבילדוררר שביטא לי את הפרק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007