האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחרי- פאפניק שה״ה

הפאפניק מתרחש אחרי האיום של הנסתרים, ומספר על חייהם של הילדים של סופי וחבריה, ועל תקופה חדשה אך עדיין לא מושלמת בעולם האלפים.



כותב: Michelle T
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1519
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שומרת הערים האבודות - זאנר: פנטזיה - שיפ: סוקיף, דקסיאנה וכו׳ (יש עוד אבל אני לא יודעת מה השמות של השיפים) - פורסם ב: 17.12.2021 - עודכן: 08.03.2022 המלץ! המלץ! ID : 12987
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני יודעת שאפילו שאנון לא סיימה לכתוב את הסדרה אבל הרעיון פשוט עלה לי לראש אז החלטתי לעלות אותו. אין ספויילרים. ולא לשפוט על השמות- זה לא קל לעשות שמות משונים ואלפיים. ודבר אחרון- שמתי את טאם ומראלה ביחד למרות שהם לא מתאימים, אבל הם היחידים שנשארו אז למה לא?

 

במקום רחוק מכאן, במרחק כמה שנות אור, נולדה תינוקת יפהפייה לשני הורים אלפיים, קיף וסופי. הם החליטו לקרוא לה ג׳ולי, על שם דודתה, ג׳ולי רואוון, גם כי רצו להנציח את זכרה וגם כי דמתה לה מאוד. ג׳ולי ירשה את שערה הבלונדיני של סופי ואת עיניו התכולות של קיף. התינוקת ישנה כרגע בזרועותיה של סופי. ״זאת התינוקת?״ שאלה ביאנה שנכנסה לשם עם דקס והתינוק בן הכמה-ימים שלהם, פיין. דקס חייך. ״היא יפה בדיוק כמו אמא שלה״ הוא אמר. ״הי, מה עם אבא שלה?״ שאל קיף בחיוך. ״גם אבא שלה״ אמר פיץ שנכנס לשם עם לין ועם התינוקת בת השנתיים שלהם, מליאן. ״היא יפהפייה״ אמרה מראלה, שנכנסה לשם עם טאם ועם התינוק בן השנתיים שלהם, פליני. ״כבר החלטתם על שם?״ שאלה לין. ״ג׳ולי״ אמרה סופי.  ״מי הציע את זה?״ שאל טאם. ״אני״ אמרה סופי, ״אבל גם אדליין עזרה לי לבחור״. ״איפה גריידי ואדליין באמת?״ שאלה ביאנה. ״אנחנו כאן״ אמר גריידי שנכנס לשם עם אדליין. ״באמת ציפית שלא נבוא ללידה של הבת שלנו?״ שאלה אדליין. ״לא״ הודתה סופי. ״מזל טוב״ אמרה אדליין. באותו הרגע פקחה התינקות הקטנה את עיניה. ״שלום אמא ואבא״ היא אמרה.

-----

כעבור 12 שנה

-----

סוף יום הלימודים בפוקספייר:

 

״אני הורסת הכל״ בכתה ג׳ולי. רק לפני כמה רגעים, גרמה ג׳ולי לווינה- הבת של סטינה והאויבת המושבעת שלהם- להיכלא בריק, רק כי היא עצבנה אותם, אך למזלה היא הצליחה גם להוציא אותה מהריק. היא לא עשתה את זה בכוונה- פשוט לג׳ולי היה קשה לשלוט ביכולות שלה. ג׳ולי קיבלה את כל שש יכולותיהם של הוריה, אך התקשתה לשלוט בהם. לא משנה מי ניסה לעזור לה- זה תמיד נגמר באסון. ״את לא הורסת הכל״ אמרה מליאן. ״אני כן!״ ג׳ולי משכה באפה ״יהיה לי מזל עם רק ישלחו אותי לאקסיליום״. ״ג׳ולי, אף אחד מאיתנו לא מושלם״. אמר פיין. ״אבל אתם כן מושלמים!״ התפרצה ג׳ולי. ״אתה פיין, גילית שלכולם יש יכולת מיוחדת, פשוט יש כאלה שמתקשים להוציא אותה החוצה ואפילו המצאת מכשיר שיעזור לממש את היכולת. מליאן גילתה איך להשתמש ביכולות ומיומנויות דרך קשר טלפתי. ולסיום- פליני הפך את יכולת הפירוקינטיקה למותרת!״ ״ג׳ולי, הדברים האלה לא הופכים אותנו למושלמים״ אמר פליני. ״וחוץ מזה, גם את תעשי את הדברים האלה, ותלמדי לשלוט ביכולות שלך. זכרי- העולם שלנו עדיין לא מושלם״. אמרה מליאן. ״אני בחיים לא אצליח לעשות את הדברים האלה- וכיאלו שאי פעם אני אצליח לשלוט ביכולות שלי״. אמרה ג׳ולי. ״את לא מספיק מאמינה בעצמך״ פסקה מליאן ואספה את כל הדמעות של ג׳ולי לכדור מים אחד גדול. ״פיין, אתה בא להכין מלכודת מים לווינה בלוקר?״ ״בכיף״ אמר פיין בחיוך והלך עם מליאן. ״אז אני מניחה שזהו״ מלמלה ג׳ולי ואספה את הציוד שלה כאשר פליני הנהן.

 

כשג׳ולי זינקה לביתה, היא הלכה ישר למערות. בניגוד לאימה, ג׳ולי אהבה אז המערות. זה היה מקום שקט להירגע בו. היא נאנחה. למה היא לא יכולה לשלוט ביכולות שלה? למה זה כל כך קשה? הלוואי שהיא הייתה יותר כמו מליאן או פיין או פליני.

הכל ככה היה הרבה יותר קל. היא ישבה תחת לשמש, מתחממת תחתיה. כשחזרה לביתה, היא הניחה את התיק של פוקספייר בחדר שלה וחיפשה את אימה. משום מה, היא לא מצאה אותה בשום מקום. עכשיו שהיא חושבת על זה, היא לא ראתה אותה כל הבוקר. וגם את אביה. הם נעלמו. היא ניסתה להדחיק את המחשבה הזאת מראשה, אבל היא הפכה הגיונית יותר ויותר. הוריה נעלמו.

הפרק הבא
תגובות

למה קראתי את זה רק עכשיו?? · 29.12.2021 · פורסם על ידי :Biana248
אומייגאד, סופי וקיף נעלמו??? לא!!
וג'ולי מסכנה. קודם כל, קראו לה על שם נערה מתה. ודבר שני, כל החברים שלה עשו דברים חשובים ומדהימים, והיא היחידה שלא מצליחה לשלוט ביכולות שלה!
תמשיכי! אני אוהבת פאנפיקים של "הדור הבא", או משהו כזה.

המשךךך · 29.12.2021 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
ממש טוב!

יוו · 18.01.2022 · פורסם על ידי :מלכת העולם
אני לא מאמינה ביאנה ודקס אתחתנו זה באמת בספר? אני רק בספר 6 כאילו כבר גמרתי את ספר 6 אבל....
מתאים לסופי ולקיף להתחתן באמת תהיתי אם מי היא תתחתן אם פיץ או אם קיף

לא · 19.01.2022 · פורסם על ידי :Michelle T (כותב הפאנפיק)
שאנון אפילו לא סיימה לכתוב את סדרת הספרים, באמת נראה לך שהדמויות חושבות על חתונה בשלב הזה?
אגב, את עושה את השגיאות כתיב בכוונה? כי יש לך המון שגיאות כתיב...
כמו שאומרים "התחתנו" ולא "אתחתנו" וזה עם מי היא תתחתן, לא אם.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007