האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'יימס , אלבוס וצרות אחרות



כותב: danamul
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2924
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ואוצרות המוות - זאנר: הרפתקאות - שיפ: אין - פורסם ב: 13.03.2011 - עודכן: 16.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1834
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

" ג'יימס , ג'יימס , איפה אתה ? " נשמע קולו של אלבוס . " אני נאבד כאן , אני לגמרי לבד !
" לא אתה לא " ג'יימס גיחך . " אתה לא נאבד ולא כלום . אתה כאן לידי ! "
" אבל רק שתדע - אמא לא תסלח לך אם תשאיר אותי ברכבת " אלבוס הזהיר , מנקה את משקפיו בעזרת גלימתו .
" אני אתגבר על זה " ג'יימס אמר והביט בחלון . סוף סוף נגמר החופש והם חוזרים להגוורטס , אלה שהפעם הוא מלווה באחיו המעצבן ...
" אתם חושבים שכולנו נהיה בגריפינדור ? " רוז שאלה בחשש . " אני רוצה להיות אם כולכם ! "
" אני בטוח שכן " אלבוס אמר . " אני מקווה . אבא אמר שאוכל לבחור "
" מה זאת אומרת לבחור ? " רוז עיקמה את אפה . " המצנפת בוחרת , לא אתה ! "
" אבל אבא אמר לי שהמצנפת הסכימה לו לבחור ! " אלבוס התעקש . " ובכל מקרה , זה בכלל לא העניין שלך , רוזי " הוא אמר , מעוצבן מעט .
לאחר שהרכבת הגיעה ליעדה , הם שמעו את הקריאות של האגריד : " תלמידים חדשים , לכאן ! "
" בוא " ג'יימס הושיט את ידו לאחיו הצעיר . " אני לא מתכוון לאבד אותך כאן " הוא אמר , ושניהם יצאו מן הרכבת לכיוון אחת מהסירות של האגריד.
" ג'יימס , אלבוס , אתם כאן מה שלומכם ? " האגריד שאל בשמחה , מנופף להם בידו הענקית . " אני פה שמח שבאתם , קצת משעמם בלי אבא שלכם . בואו , שבו על אחת הסירות ! "
ג'יימס , אלבוס , רוז , ועוד כמה תלמידים חדשים התיישבו בסירה כחולה וישנה . " אז מה נשמע ? " ג'יימס שאל את אחד מחבריו , מייקל בראוויד .
" הכול בסדר " מייקל העביר את ידו בשערו . " אחותי הקטנה , לוסי , ממש חופרת לי עכשיו . היא עכשיו בשנה ראשונה , אתה יודע " הוא נאנח .
" או , תאמין לי שאני יודע " ג'יימס גיחך . " אחים קטנים זה תמיד עינוי "
נעלב מעט , אלבוס פנה לדבר אם עוד כמה מהילדים שישבו מולו . " מה נשמע ? , קוראים לי אלבוס פוטר "
" אנחנו יודעים מי אתה " אמר לו ילד ממושקף אם שיער חום ועיניים כחולות וגדולות . " קוראים לי מארק . אחותי הגדולה לומדת כאן , בשנה השנייה "
" מגניב " אלבוס השיב . " אחי ג'יימס לומד פה בשנה השנייה , גם "
" מעניין באיזה בית אהיה במיון " אמר ילד אם שיער בלונדיני ארוך ועיניים ירוקות , שישב ליד מארק . " אני מקווה שבהפלפאף , כל האחיות שלי נמצאות שם "
" אל תדאג , ריצ'י " השיב לו מארק . " אני כמעט בטוח שנהיה באותו בית "
ריצ'י חייך לעבר אלבוס . " מה קורה ? " שאל .
" הכול בסדר " אלבוס ענה וסקר את הנוף שסביבו . כל כך הרבה זמן הוא חלם להיות כאן , והנה עכשיו חלומותיו מתגשמים .
" ילדים , רדו , הגענו ! " האגריד קרא בקול . " הי אתה , אם השיער הבלונדיני , אל תיגע בזה ! " הוא נזף בריצ'י , ששיחק אם אחד מחלקי הסירה .
" מצטער " ריצ'י אמר והפסיק להתעסק אם זה , למרות שנראה מאוד מאוכזב מכך .
לאחר שכולם הגיעו סוף סוף לאולם הגדול , רטובים ורועדים מקור , פרופסור מקדונגל התחילה את המיון .
" ספרינגר אמילי " היא קראה .ילדה צנומה , אם שיער בהיר ועיניים ירוקות התיישבה בחשש .
"  הפלפאף" צעקה המצנפת .
" הלאה ! " מקדונגל צעקה. " וויזלי רוז "
" תאחלו לי בהצלחה " רוז אמרה וקמה ממושבה.
" גריפינדור " המצנפת צעקה .
" צ'ייס מארק "
מארק , רטוב ורועד , התיישב בחשש על השרפרף .
" גריפינדור ! "
אלבוס הריע לו . הוא דווקא די רצה להיות חברו .
לאחר שסמית' נטלי ( סלית'רין ) , בלו ג'ורדן ( רייבנקלו ) וריצ'י בייקר ( גריפינדור ) , הגיע התור של אלבוס.
" קדימה , אלבוס , נראה אותך בשולחן של גריפינדור ! " הריע לו ג'יימס.
" גריפינדור ! " המצנפת צעקה בקול רם.
" ידעתי ! " ג'יימס קרא . " בוא , שמרתי לך מקום "
לאחר שהמיון יסתיים , רוז , מארק , אלבוס וריצ'י ישבו זה ליד זה בארוחה . ושסיימו , הגיע הזמן היה לנאום פתיחת שנת הלימודים.
" שלום לכולם וברוכים הבאים " פרופסור מקדונגל אמרה בחיוך . " ברוכים הבאים לעוד שנה בבית הספר הגוורטס לקוסמות ! "
כולם הריעו . " וברוכים הבאים לכל התלמידים החדשים שלנו , שאנחנו מאוד שמחים שבחרו ללמוד כאן , ובמיוחד לאלבוס פוטר , בנו של הארי פוטר "
כולם הריעו בשנית . " למה כולם כל כך מתלהבים ממנו ? " לחש ג'יימס לחברו , מייקל .
" וכמובן לבנו השני , ג'יימס " מקדונגל המשיכה . " בכל מקרה , רציתי להודיע כמה הערות לפני שכולם הולכים לישון "
" היא כל כך חופרת ! " מארק גלגל את עיניו . " למרות שהיא מורה די נחמדה , ככלות הכול "
" אז לילה טוב לכולם , ושינה עריבה " היא סיימה את הנאום הקצר , וכולם החלו להתפזר לבתיהם .
" הססמא היא צפרדע שוקולד " אמר מרטין , אחיו הגדול של מארק והמדריך הראשי .
" לילה טוב " ג'יימס אמר ופיהק . " אני לא יודע מה איתכם , אבל אני הולך לישון "

- אתם יכולים להגיב לי ? , אני מאוד מאוד מאוד ישמח (:

הפרק הבא
תגובות

ראשונה! · 14.03.2011 · פורסם על ידי :kikitw
מהמם!

יפה....^^ · 14.03.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar
חמוד מאוד^^

יפה · 14.03.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
אומרים מקגונגל, לא מקדונגל......
ג׳יימס צריך להיות בשנה השלישית אם אלבוס בשנה ראשונה...
רק תלמידי השנה הראשונה שטים בסירות, האחרים נוסעים בכרכרות...
קראת את הספרים??

ולא עושים רווחים לפני סימני פיסוק, רק אחריהם...

מגניב המשך דחוף!!! · 15.03.2011 · פורסם על ידי :mchevmchev9
זה אחד הסיפורחים הכי יפים פו המשך דחוף!

תודה רבה , אשתדל להתייחס להערות · 15.03.2011 · פורסם על ידי :danamul (כותב הפאנפיק)
(:

ואו!!! · 15.03.2011 · פורסם על ידי :Gיני Wיזלי
כל כך התגעגעתי לכתיבה שלך 3>>
בכל מקרה זה מהמם,רק קצת הפריע לי שלפני ואחרי סימני פיסוק את עושה כל הזמן רווח... זה די מבלבל בקריאה.
אבל זה זה פשוט מושלם =))

סליחה שלא כתבתי עוד פרק,הוא נמחק! · 16.03.2011 · פורסם על ידי :danamul (כותב הפאנפיק)
כתבתי פרק ושכחתי את השם והוא נמחק !
אני מקווה שאכתוב עוד פרק היום , תודה רבה
ותמשיכו להעיר ולהאיר לי אני מאוווד ישמח !

מהמם אבל.. · 19.04.2015 · פורסם על ידי :love hp
Spoilers צודק\ת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007