האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סודותיה של נוריס



כותב: Elementary
הגולש כתב 23 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1827
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאפי,רומאנס - שיפ: גב נוריס,פילץ - פורסם ב: 10.04.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1956
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפיק-סודותיה של נוריס

שם הכותב-רוני | yula wand

פאנדום-הארי פוטר

דירוג-G

תודה לגיי קיי רולינג שכתבה את הארי פוטר,כל הזכויות על הספר שמורות לה

קריאה מהנה

אשמח לתגובות 

 

~~~~~~~~o~~~~~~~~~

חופשת חג המולד הגיעה ופילץ התרווח על כורסתו הנוחה שניתנה לו עוד מימיה של הגברת אמברידג הנעלה.

גברת נוריס התיישבה על ברכיו וגירגרה באושר.
"כן נוריס, את זוכרת את היום בו נפגשנו לראשונה?" שאל אותה פילץ, נוריס יללה.
"כן, איך אפשר שלא." אמר פילץ וליטף את חתולתו.
~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~
"פיל בוא. אחרת נאחר לשיעור של שינוי צורה." צעקה אליו חברתו אל. פילץ' רץ אחריה במהירות. שומר על כך ששום דבר לא יעוף או יפול מתיקו.
"חכי לי אל!" הוא צעק אליה.
אל נעצרה בפתאומיות, וגרמה לו להפיל את שרביטו מהכיס.
"קרה משהו אל'?תעני לי,אל'." הוא חקר בדאגה.
"ביקשת שאעצור אז עצרתי." ענתה לו אל בחיוך, "תפסיק לפחד פיל, אחרת תיראה כמו ניק כמעט בלי ראש!" אמרה אל והביטה בפניו המודאגות. "דיי, פיל אל תדאג אני בסדר, רק התבדחתי. אתה צריך להתגבר על זה אתה יודע, נכון אולי שיתקת פעם את גריס אבל זה לא שהיא לא דרשה את זה, בוא נודה בזה שנינו. אם היה צריך לשתק מישהו זה היה אותה. די פיל היא בסדר עכשיו." אמרה אל בשעשוע לנוכח מבטו המודאג והחושש של חברה.
"זה לא היה בכוונה." סינן פילץ בין שיניו.
"אני יודעת וגם כולם יודעים." אמרה אל.
"אני סקיב, אל, תפסיקי להתנהג אלי כאילו אני לא." אמר פילץ.
"תפסיק לאכול את עצמך, תגיד לי, פיל, עם היית סקיב היית יכול להשתמש בשרביט שלך או לשתק את גרייס?" שאלה אל.
"לא... אבל אל את שמעת מה המנהל אמר לי, אני מהווה סכנה כאשר אני מסתובב פה, אני סקיב. זה שמדי פעם לפעם מצליח לי קסם פשוט זה לא אומר שאני שוב כמו כולם, אני חסר כוח קסם.אני... אל' אני מסוכן." הוא סיכם את דבריו, את מילותיו האחרונות הוא אמר ברעד.
אל אחזה בידיו והביטה בעיניו. ברגע שבו היא הביטה בו הרעד שבו עצר. "די פיל מספיק, אולי נמשיך את הדיון הזה אחר כך. אחרת באמת נאחר לשיעור שינוי צורה." אמרה אל ברוגע והם שניהם פנו אל כיתת שינוי הצורה.
~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~
הם נכנסו לכיתה והתיישבו ביחד בשורה האחרונה, אל דיפדפה בספר בשעה שהמורה בדק אם כל התלמידים נוכחים בכיתה.
"תראה פיל, נכון שזה נראה מעניין? בו ננסה את זה. בבקשה פיל." אמרה אל והצביעה על לחש שינוי צורה שהופיעה על עמוד מקומט.
"אולי בפעם אחרת." אמר פילץ' נמרצות, אל הוסיפה להביט בדף גם לאחר שהמורה התחיל את השיעור, הפעם השיעור היה על איך להפוך מחט לשחט, אכן דבר שיכול לעזור לך אם במקרה דרכת על מחט.
"אל, תפסיקי להביט בדף ותצטרפי לשיעור, הוא אמר שהוא יבחן אותנו על החומר בפעם הבאה." העיר פילץ'.
"תפסיק להיות כל כך זהיר פיל, הלחש הזה לא קשה ודרך אגב אם שכחת אז עברנו עליו פעם קודמת, בוא נתקדם וננסה את הלחש הזה, בבקשה פיל?" לחשה אל והביטה בו ברוך.
פילץ' הסיט את מבטו ממנה ושב להביט במורה שהתחיל להסביר על איך שמשפיעה המחט על סוג השחט שתצא, כמה אפשר לנתח לחש כזה פשוט, אפילו אני כסקיב הצלחתי לבצע אותו, חשב בליבו פילץ. הוא שב להביט באל, מצפה לראותה מביטה בשקיקה בספר אך היא הביטה בו.
"פיל,אתה תצליח בו ננסה, בבקשה, בבקשה?" התחננה אל, פילץ נאנח ושלף את שרביטו, הוא הביט על הקרפדה של אל, נוריס (על שם שמה השני של אל) ואמר את הלחש.
קרן אור סגולה בהירה הופיעה בקצה שרביטו, הוא הרגיש דחיפה קלה בגבו והביט אחורנית אחר האדם שדחף אותו,שוכח לחלוטין מהלחש שהחל לבצע.
קרן האור ריחפה בחלל האוויר הישר לעבר אל. "פיל!" צעקה אל, אך לפני שפילץ' יכול היה לתקן את הנעשה קרן האור פגעה באל.
חתולה בצבע לבן הופיעה מולו, הוא הביט בחתולה שתלתה את ענייה התכולות בו וחיפש לחש בספר שיוכל אולי להחזיר לו את אל חברתו.
המורה והתלמידים בכיתה ששמו לב למתרחש רצו אליו, המורה הביט בו ושאל אותו שוב ושוב באיזה לחש הוא השתמש, פילץ הראה לו את הלחש בעוד דמעות זולגות בעיניו. 
"פילץ' תגיד את הלחש הזה, ככה אל' תחזור לעצמה." אמר לו המורה.
פילץ' לחש את הלחש, אך שום קרן אור לא יצאה מקצהו של שרביטו, הוא ניסה לחש אחר אך הוא לא הצליח, המורה הביט בו בדאגה 
"או פילץ! דווקא עכשיו הפכת לסקיב גמור??" אמר המורה ותפס בידו הרועדת של תלמידו, הם יצאו ביחד מהכיתה אל חדר המנהל בעוד החתולה הלבנה אחריהם.
בחדר המנהל העניינים לא הסתדרו, אלא להפך. החמירו. לאחר ניסיונות כושלים שלא צלחו הגיע המנהל לרוע מזלו של פילץ שרק מטיל הלחש יוכל להתיר אותו.
הדיון על מה לעשות עם אל' נמשך ימים. בסופם הוחלט להחזיר אותה למשפחתה כמו שהיא, פילץ לא יכול היה לקבל את העובדה. הוא נדר לעצמו שאם יוכל לקבל לפחות לזמן קצר את כוחות הקסם שלו חזרה הוא יחזיר את אל למצבה הרגיל.
ביום לפני עזיבתה של אל' החליף פילץ' את אל בחתולה אחרת, וכדי שלא ידעו שאל' נימצאת איתו, הוא החליט להחליף את שמה של חברתו לנוריס, על פי שמה השני. החתולה הלבנה הרגילה חזרה אל ביתה ואילו החתולה הלבנה שהייתה אל' נשארה איתו. הוא דאג להאביק אותה תמיד ולא לנקות אותה כדי שלא יעלו עליו.
מאז אותו מקרה, פילץ' לא חזר להשתמש בכוחותיו ולא ניפרד מגברת נוריס ולו לרגע קט.
~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~
עברו יותר מ-40 שנה מאותו יום, פילץ וגברת נוריס ישבו יחדיו על כורסתם המרווחת והביטו בכוכבים.
האח בערה באש חמה וקישוטי החג היו מפוזרים בחדר.
משב רוח קליל מעבר החלון גרם לכך שהאש שבערה באח נכבתה.
פילץ' שלף את שרביטו (מעשה שלא עשה שנים) ומלמל "לומוס" להפתעתו הרבה אור חיוור וחלש הופיעה בקצה שרביטו.
פילץ' ואל' הביטו באור שניהם מופתעים.
"אל', אני חושב שהגיע הזמן שאקיים את נדרי." אמר פילץ וכיוון את שרביטו לעבר אל.

 

קריאה מהנה ושבוע מצויין

חג שמח

אשמח לתגובות 

 

תגובות

אהבתי :) · 12.04.2011 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
הקטע חמוד ומאוד מקורי, ולכן אהבתי אותו.
לדעתי כדאי לך להמשיך אותו למרות שזה פיקצר..

תודה:) · 13.04.2011 · פורסם על ידי :Elementary (כותב הפאנפיק)

אהבתי · 26.04.2011 · פורסם על ידי :blossom
אני גם חושבת כמו התגובה הראשונה שעלייך לכתוב המשך

מקורי · 29.08.2012 · פורסם על ידי :Daydreamer
מעולם לא ראיתי שמישהו כתב פיק על פילץ' ונוריס :) רעיון יפה, נחמד וכמובן, מקורי. אני דימיינתי את נוריס בתור אנימאגוס, אבל את הפתעת אותי הרבה יותר. ממש נהניתי לקרוא את זה :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007