האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אם וולדמורט לא היה...



כותב: גיני וויזלי פוטר ♥
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1798
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: החיים של הארי ללא וולדמורט - שיפ: אין כל כך... אבל בערך לילי/ג'יימס - פורסם ב: 11.06.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2185
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ערב, ביום קיץ נחמד בחופש הגדול בבית משפחת פוטר.
הארי ורון שיחקו טאקי מתפוצץ בסלון המשפחה ושתו מיץ דלעת, ולידם דיברה רוז, אחותו הקטנה,מהארי בשנה, עם ג'יני. לפני יומיים הגיעו אליהם רון וג'יני והם עמדו להישאר למשך שבוע כיפי במיוחד. ג'יימס ולילי בישלו בזמן הזה ארוחת ערב. "את צוחקת עליי! סדריק הרבה יותר חתיך מדין!" אמרה רוז לג'יני. "אולי, אבל לדין יש קצת מוח!" אמרה ג'יני בכעס. "לא נכון, סדריק ממש חכם!" אמרה רוז. "לדעתי סדריק ממש מכוער, והוא טיפש יותר מנעל. דין ממש נחמד ופי מיליון יותר חכם." התערב רון. "אההה סדריק אדיוט." אמר הארי. "תגידו מה שאתם רוצים אתם סתם מקנאים.." אמרה רוז. לפתע נשמע צלצול בדלת וכולם צעקו "סיריוס!!!" ורצו לדלת, נאבקים מי ייפתח לו אותה. לבסוף הארי הצליח לדחוף מדרכו את ג'יני ורוז ופתח יחד עם רון את הדלת. "הארי! רון! כמה נפלא לראות את שניכם!" אמר סיריוס וחיבק אותם בחוזקה. "רוז! ג'יני! גם אתכן נפלא לראות!" אמר סיריוס והרים את שתיהן, בעודן הן מצחקקות. "סיריוס נפלא לראותך!" אמרה לילי וחיבקה אותו. "כאילו שהם לא אוהבים אותך רק בגלל המתנות.." אמר ג'יימס וטפח על שכמו של חברו הטוב. "כן ג'יימס, נפלאות המתנות השוות שלי" אמר סיריוס. "מתנות!!" צרחו ג'יני רוז הארי ורון. "בסדר בסדר" אמר סיריוס והוא ולילי צחקו. " טוב אז נשים קודם, ג'יני רוז, בושם להקת ה"מקסימים" המוכרת בחנות אמרה לי שזה ימצא חן בעיניכן..." אמר סיריוס אבל קולו נבלע בצרחות ההתרגשות של ג'יני ורוז. "אעאעאע אני לא מאמינה!!! הם כאלו מושלמים!!! כולם יקנאו בנו!!! אעאעאע יש כאן מיני פוסטר שלהם!!! אעאעא" והן המשיכו לצרוח בהתרגשות. "למה אתן כל כך אוהבות חבורה של גייז זייפנים?" אמר הארי והתחרט על כך, אחרי שקיבל כמה חבטות מצד ג'יני ורוז. "ולילי, לך הבאתי בושם פחות גייז, של "הקסימי אותו" זה סתם אדיוטי אבל.." אמר סיריוס אבל לילי חטפה ממנו את הבושם וכמעט צעקה "אעאעא זה הבושם הכי מדהים בעולם!!!" אמרה לילי ויחד עם ג'יני ורוז צרחה. "נשים..." מילמלו כולם ביחד. "ולכם,הבאתי את.." אבל קולו נבלע, שוב, כשהארי ורון צעקו "הטריוויה הרשמית של הקווידיץ'!" וצרחו יחד עם ג'יני רוז ולילי. לאחר שכולם נרגעו מהמתנות שלהם סיריוס אמר "ולך ג'יימס ידידי, הבאתי את זה" אמר סיריוס ונתן לג'יימס שמלת סטרפלס קצרה בצבע שחור וכולם צחקו. "אוי סיריוס" נאנח ג'יימס ולילי חטפה מידיו את השמלה ורצה לשים אותה בארונה. "טוב ארוחת ערב! יש אוכל טעים מאוד!" אמרה לילי. לאחר ארוחת הערב הטעימה שבה סיריוס ג'יימס הארי ורון רבו על קבוצת הקווידיץ' הטובה ביותר, ולילי נתנה לרוז ולג'יני עצות על בנים, נפרדו כולם מסיריוס. "אני אבוא מחר חברים! אבל בלי מתנות..." אמר סיריוס וכולם השמיעו "לאאאא" "נו זה לא כזה נורא" אמר ג'יימס קצת כועס. סיריוס חיבק את רון והארי ואחר כך את לילי, טפח עם שכמו של ג'יימס והרים שוב את ג'יני ורוז שציחקקו. "קדימה למיטות! מחר לא ישנים שוב עד אחת בצהריים" אמרה לילי. "אנחנו ישנו רק עד אחת עשרה" היתממה רוז. "אני יכול אבל?" שאל ג'יימס. "ג'יימס, אתה צריך לשמש מודל לדוגמה לילדים." אמרה לילי. חצי שעה אחרי, נכנסה לחדרם של רון והארי שכבר שכבו במיטות, לילי. "לילה טוב בנים" אמרה לילי ונישקה את מצחו של הארי. לילי הלכה למיטתה נישקה את ג'יימס, ונרדמה בזרועתיו.

תגובות

העלילה נהדרת רק ש.. · 25.06.2013 · פורסם על ידי :הראל HD
קשה לקרוא ככה בלי רווח מסודר ואנטרים כאלה...
ממש יפה =]

לא רע אבל... · 10.02.2021 · פורסם על ידי :דמבלדוריני
תראי ככה משפחת פוטר ומשפחת וויזלי מתנהגים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007