האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אחרי המלחמה

מה קרה להארי שנה אחרי המלחמה? איך הוא חי עם עצמו בידיעה שמתו בשבילו כל כך הרבה אנשים?
פאנפיק זה מספר על תחושותיו של הארי ועל התמיכה של חבריו



כותב: winnerol
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 15140
4 כוכבים (4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הארי ג'יני, רון הרמיוני - פורסם ב: 29.02.2012 - עודכן: 26.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 2783
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי ישב לבדו, שנה לאחר הקרב העקוב מדם עם וולדמורט בבית, בדרך פריווט מספר 4  חושב ומסתכל לאחור על הקרב שהיה לו עם וולדמורט ועל חבריו שאבדו בקרב.

על פרד, שתמיד היה מצחיק אותו גם כשלא היה לו מצב רוח.

הארי חשב גם על  הזוג  רמוס לופין ונימפדורה טונקס שמתו בשביל להפוך את העולם לעולם יותר טוב.

כל אלו ועוד הרבה אחרים נרצחו בגלל שהתעכב הרבה זמן במציאת ההורוקרוקסים, כך חשב הארי ולבו נתמלא זעם ושנאה כלפי וולדמורט, כלפי כל אחד אבל בעיקר כלפי עצמו, הוא לא היה צריך להסכים שכולם ילחמו , זאת הייתה אמורה להיות המלחמה שלו ולא של אף אחד אחר.

בתחושה עצומה של עצב, הוא החליט לקום, לעשות משהו עם עצמו, לא ייתכן שייתן לעצמו לשקוע שוב לאחד מאותם התקפי עצב בהם הוא נתקף מידי כמה ימים.

הארי החליט ללכת לבקר את חבריו שנמצאים עכשיו ב"מחילה" שם, הוא החליט, יהיה עדיף לו לבלות את הקיץ עד לשנת הלימודים הבאה, השנה שהחסיר כאשר הוא יצא לצוד את חלקי הנשמות של וולדמורט.

הארי החליט להתעתק, אחרי הכול הוא כבר קוסם בוגר שעבר את הטסט בהתעתקות.

הוא זכר את שלושת הכפים –כיוון, כוננות וכוונה, הסתובב במקום ותוך רגע הופיע בחצר של המחילה.

הוא התחיל לפסוע לעבר שער בית הוויזלים, עובר את גינת הנומים ששיחקו להם בהנאה באדמה, חולף על פני המוסך תוך שהוא נזכר מה עשו הוא ורון בשנתם השנייה עם המכונית שהייתה פעם שם. הם הטיסו אותה להווגורטס מכיוון שפספסו את רכבת האקספרס להוגוורטס.

בחושבו על אירועי השנה השנייה, ראתה אותו ג'יני וויזלי מהמטבח ויצאה לקראתו.

הארי זכר טוב מאוד איך היה צריך להפרד ממנה כאשר חשש שוולדמורט  עלול לפגוע בכל מי שיקר להארי , הוא זכר איך לא רצה להפרד ממנה, איך אהב אותה מהלב, וכל התחושות האלו, דיכאו מייד את יצר העצב אצל הארי.

 

"היי הארי" אמרה ג'יני

"היי גם לך " השיב הארי בחיוב מבויש

"בוא תכנס, אמא כבר מזמן שואלת למה אתה לא בא לבקר, היא כרגע לא מרגישה במיטבה אחרי מות פרד, אתה יודע, זה לא אותו דבר" אמרה ג'יני.

 

בתחושה לא כל כך נעימה, נכנס הארי אל "המחילה", המקום בו הרגיש בבית.

מייד רצה אליו גברת וויזלי שאמרה: " למה אתה לא בא לבקר אותנו?,התגעגעו אליך מאוד, חשבנו שדווקא ברגעים אלו תשתוקק לחברת מכרים".

תוך כדי דברים אלו התחילה גברת וויזלי לבשל את ארוחת הצהריים (בעיקר בשביל הארי) לאותו יום והארי, שהרגיש שהוא חייב איזו התנצלות למשפחה אמר:" גברת וויזלי, אני מצטער על מה שקרה עם פרד, זו הייתה אשמתי, לא הייתי צריך לתת לאחרים להלחם במקומי".

"אוי , אל תדבר שטויות, זו הייתה המלחמה של כולנו, המלחמה שהייתה צריכה להעשות כבר מזמן" אמרה גברת וויזלי.

"אולי תעלה לחדר של רון, הוא כבר מזמן רוצה להראות לך משהו, הוא אומר שרק לך הוא מוכן להראות את הדבר הזה, דרך אגב, גם הרמיוני נמצאת שם.

"טוב, אלך לשם עכשיו גברת וויזלי" אמר הארי.

הארי יצא מהמטבח והתחיל לעלות במדרגות לכיוון החדר של רון בהירהורו על דבריה של גברת וויזלי.

כאשר נכנס הארי לחדר של רון בו שהתה גם הרמיוני, חיכתה לו הפתעה.

 

הסוף!!!! (יש עוד פרק. מי שרוצה שימשיך לפרק הבא. הכפתור בצד שמאל)

אם יש הערות או כל דבר אחר נא להגיב, דעתכם חשובה לי :)!!

 

 

הפרק הבא
תגובות

אומרים טסט ולא טקסט · 01.03.2012 · פורסם על ידי :I Am It's Who I Am
אבל נחמד מאוד!
בהחלט אפשר לפתח את זה לפיק ולא להשאיר פיקצר

פיק טוב. · 01.03.2012 · פורסם על ידי :LioRל
תמשיכי! אל תהפכי את זה לפיקצר

מחכה להמשך!! · 01.03.2012 · פורסם על ידי :חסויה14

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 02.03.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
תמשיחי זה המהמם ומעניין

תודה לכולם · 02.03.2012 · פורסם על ידי :winnerol (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם על התגובות היפות (אני בן ולא בת:)
אמשיך לכתוב ויש סיכוי גדול שאוסיף פרק לפיק ביומיים הבאים.

תודה,
winnerol

הוספתי פרק · 02.03.2012 · פורסם על ידי :winnerol (כותב הפאנפיק)
לאור בקשתכם, מצורף פרק נוסף לפיק שמו: "מת או לא?"

וואו · 11.03.2012 · פורסם על ידי :moshe56
וואו עשית את זה לבדך זה יפה בלי ליראות את ההמשך כבר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007