האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שבוע המוגלגים

הרמיוני ודראקו אמורים לעבוד כצמד במשך שבוע. מה יקרה להם? (רמז: רומן לוהט...)



כותב: love to smile
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 12252
4 כוכבים (4.125) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר(: - זאנר: אני...לא...בטוחה.... - שיפ: המממ.... טוב אז, הרמיוני\דראקו ו-ג'יני\הארי ו-רון\קת'י(OFC) - פורסם ב: 06.10.2012 - עודכן: 02.12.2012 המלץ! המלץ! ID : 3518
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

לפני תחילת הפאנפיק חשוב להזכיר שזה בשנה השביעית של הרמיוני בהוגוורטס. וולדמורט מת כי הארי ניצח אותו בסוף שנה שעברה ו...דמבלדור לא מת טוב תהנו(;

 

 

 

"מישהו רוצה להקריא את החיבור שלו?" שאלה פרופסור מקגונגל. אף אחד בכתה לא הצביע. לפתע תלמידת שנה שביעית, הרימה את ידה. תלמידת שנה שביעית בעלת שיער חום נפוח. "בבקשה הרמיוני, תיגשי הנה..." קראה מקגונגל המשועממת ממקום מושבה שליד שולחנה העשוי עץ אלון כבד. במסגרת שבוע "בני המוגלגים" השיעורים שעסקו בעיקר בקסם, הוחלפו בשיעורים רגילים. שיעורי מוגלגים. להלן הרשימה:

שיקויים- כימיה
לחשים- ספרות 
אסטרונומיה- (נשאר אסטרונומיה עם דגשים מוגלגים)
תורת הצמחים- ביולוגיה
התגוננות מפני כוחות האופל- חינוך
גילוי עתידות- השיעור בוטל! (במקום שיעורי ספורט עם מדאם הוץ')
טיפול בחיות פלא- וטרינריה
תולדות הכישוף- היסטוריה
לחשים עתיקים- לטינית
כשפומטיקה-מתמטיקה
לימודי מוגלגים- אזרחות
שינוי צורה- הבעה

הרמיוני ושאר בני המוגלגים שבהוגוורטס שמחו. מאז כיתה ו' הם לא למדו מקצועות "מוגלגיים". אבל תלמידים טהורי דם, ואפילו חצוי דם, הסתייגו מהשבוע הקרוב. אבל בשביל להתחיל את הסיפור הזה, צריך לחזור שבועיים אחורה.

 

 

................שבועיים קודם................

"במהלך הקיץ האחרון חשבתי על זה הרבה, ואחרי הרבה התלבטויות, החלטנו לקיים בבית ספר את שבוע המוגלגים" אמר דמבלדור הנרגש לכל יושבי האולם הגדול. קריאות רבות הוחלפו ברחבי האולם. חלק מהקריאות היו קריאות כעס, שמחה, התרגשות ובעיקר, תדהמה. "מה זה שבוע המוגלגים?" צעקו חבורה של תלמידים מרייבנקלו. "אני שמח ששאלתם.." אמר דמבלדור שנראה נרגש מרגע לרגע. "במהלך השבוע הזה, יוחלפו כל המקצועות ה"קסומים" כיביכול במקצועות "מוגלגיים" הרשימה תיתלה הלילה בחדר המועדון. וחוץ מזה, כל תלמיד בן מוגלגים, יקבל בין 1-3 חניכים טהורי דם או חצוי דם, שאותם הוא יצטרך לחנוך, זאת אומרת לקיים מפגש יומי שבו הוא יעבור איתו על יסודות המוגלגים. גם הרשימה הזאת תיתלה הלילה. אה.. ויכול להיות שהחניכים לא יהיו מאותו בית כמו החונכים, חשוב לציין." אמר דמבלדור וההמולה באולם רק געשה יותר ויותר. בינתיים באזור השקט יותר של שולחן גריפינדור ישבו הארי, רון, הרמיוני, ג'יני והתלחששו להם "אני לא מאמינה! תתארו לעצמכם אני אצטרך לחנוך איזה שהוא טהור דם שחצן!" אמרה הרמיוני שנשמעה כועסת במקצת. "אולי זה יהיה אני, רון והארי!" קראה ג'יני בשמחה, והארי החבר האהוב שלה שישב לידה אמר בקול מהורהר "לא נראה לי שאני יהיה חניך של מישהו, נראה לי שאני יחנוך... כלומר, גדלתי עם מוגלגים... ודמבלדור יודע את זה..." מאז הקרב הסופי שקרה בין הארי לוולדמורט בסוף השנה השישית של שלוש מתוך החבורה הקטנה, הארי היה הרבה יותר שקט ומהורהר. "נראה לכם? אז אולי אתה תחנוך אותנו... " אמר רון שנראה שמח מאוד. "למה אתה שמח רון.. אני די מבועסת מזה! אני רציתי שהרמיוני תיהיה החונכת של שלושתינו ואין מצב שזה יקרה!" אמרה ג'יני העצובה. "היי, ג'ין, זה לא נורא... אנחנו עדיין ניהיה ביחד... שלושתינו.." אמר הארי לבת זוגתו. "הממ... קדימה בוא נעלה לחדר המועדון! אני כבר רוצה לדעת מי יהיה החניך שלי!" קראה הרמיוני הנרגשת.

ארבעתם רצו לחדר המועדון ומיד ראו על לוח המועדון שתי מודעות גדולות ומאירות עיניים "מהר!"קראו רון וג'יני יחד "לפני שכולם יגיעו!" השלימה אותם הרמיוני. הארבעה חיפשו את שמם ברשימה ולאחר חיפוש קצר הם מצאו את שמותיהם ברשימה המיוחלת :

 

הארי פוטר שנה שביעית מגריפנדור- ג'יני וויזלי שנה שישית מגריפנדור
קת'י וויליאמס שנה חמישית מרייבנקלו- רון וויזלי שנה שביעית מגריפינדור 
הרמיוני גריינג'ר שנה שביעית מגריפינדור- דראקו מאלפוי שנה שביעית מסלית'רין

 

 

"אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאע הארי אנחנו ביחד!!!!" צעקה ג'יני שעוד שנייה בכתה מאושר, הארי הרים אותה, חיבק אותה וסיחרר אותה באוויר. "זו הולכת להיות השנה הכי טובה בעולם!!!" צעקה ג'יני לחלל המועדון של בית גריפנדור שהלך והתמלא בצורה הדרגתית בתלמידים נרגשים. והארי רק חייך אליה וחיבק אותה חזק. "מי זו קת'י וויליאמס?" שאל רון בחשד. "אני מכירה את אחותה... היא איתי בשכבה. פגשתי את קת'י פעם.. היא ממש נחמדה יש לה שיער שחור ארוך כזה... ועיינים ממש יפות כחולות כאלה! יש לך מזל! "חייכה אליו ג'יני שעדין הייתה באופוריה מכל הקטע של הארי-הוא-החונך-שלי ופתאום הארי שם לב להרמיוני שישבה בצד ומילמלה דברים כמו "דמבלדור הזה" ו-"מה הוא חשב לעצמו הממזר.." 
" ה..הרמס?" הוא שאל בזהירות וג'יני התקרבה אליה כאילו הרמיוני עצמה נושאת פצצה. ורון פשוט עמד בצד והעדיף להימנע מהדיון הנוכחי. ואז... הגל הגדול התפרץ... "מה הוא חשב לעצמו?!?!?!?!?! אני הולכת להתלונן!!!!!!! הפעם דמבלדור הגזים! עם כל הכבוד לשבוע המוגלגים הזה, אני לא מתכוונת "להדריך" את הפוץ המתנשא הזה!" צעקה הרמיוני בזמן ששאר יושבי חדר המועדון מסתכלים עליה. "הרמס... אולי כדאי שתרגעי..." לחש רון בפחד "אני לא ארגע!!! הדמבלדור הזה מתכוון שבמשך שבוע שלם, אני אצטרך לשבת עם האידיוט ולהסביר לו את יסודות המוגלגים?! כי אני לא מתכוונת לעשות את זה!!!" היא המשיכה וצעקה, בערך אחרי שעה וחצי של קללות ואיומים על חיים של אנשים, הרמיוני נרגעה ושתקה. "הרמס... בואי, אני אלווה אותך לחדר..." אמרה לה ג'יני המודאגת. היא החזיקה בידה של הרמיוני ועלתה איתה למעלה ואחרי זמן מה, ג'יני ירדה למטה. "היא נרגעה... היא פשוט ממש מזועזעת מכל הקטע של המאלפוי הזה... אני לא מבינה בעצמי מה דמבלדור חשב לעצמו שהוא שם את הרמיוני ומאלפוי כצמד במשך שבוע?!" היא שאלה בקול מלא יראה. "טוב, אני פרשתי..." קרא רון בקול "לילה טוב ג'ין... אתה בא הארי?" רון שאל "כן, מיד..." ענה לו הארי במהירות. ג'יני והארי חיכו שרון יעלה למעלה והתחילו להתנשק בלהיטות. "את רוצה לעלות לחדר שלי?" שאל אותה הארי בעודם מתנשקים בלהט. "אני מעדיפה שלא לעשות את זה כשאחי נמצא מיטה ליד... אוה.. וכשאחד מהאקסים שלי נמצא מיטה ליד מיטתו של האח שלי..." לחשה לו ג'יני "נו, רון יחשוב שדין או שיימוס הביאו מישהי.." הארי ניסה לשכנעה. אבל ג'יני בשלה. "אני לא מוכנה! בוא נעלה אליי..." אמרה לו ג'יני "אנחנו כל הזמן אצלך!" לחש לה הארי בתקיפות, "בבקשה..." קראה ג'יני בקול מפתה "נו... טוב... בסדר" השתכנע הארי ובמהירות השניים עלו לחדרה של ג'יני.

 

באותה שעה בטירה, דמבלדור ומקגונגל ישבו במשרדו של דמבלדור "באמת אלבוס, מה חשבת לעצמך?! גריינג'ר ומאלפוי?! ביחד?! למשך שבוע?! חשבת על ההשלכות של המעשה "המבריק" שלך אלבוס?!" שאלה אותו מקגונגל הנרעשת.
ודמבלדור רק חייך ואמר במיסתוריות "אוה... מינרוווה, אין לך מושג כמה חשבתי על ההשלכות של המעשה הזה..."

 

 

.....................................................................................................

טוב... תגובות והערות יתקבלו בברכה (; 

 

 

הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 06.10.2012 · פורסם על ידי :Take Back
הרעיון ממש יפה, ודי אהבתי את זה.
יש לי רק הערה אחת:
לפני סיום ציטוט חייב להיות איזשהו סימן: פסיק, נקודה, סימן קריאה, סימן שאלה. בחלק מהמקומות ששמת שלוש נקודות אני חושבת שיכולת במקום לשים פסיק\נקודה.

אה, ועד משהו, ממליצה טיפה לעשות יותר רווחים.

סה"כ, מאוד אהבתי, זה ממש יפה. מחכה להמשך, ונירשמתי לעידכונים!

א ה ב ת י · 06.10.2012 · פורסם על ידי :sasson.a
אהבתי ברמות ! בבקשה תמשיכי ! כדאי שתשימי לב לפיסוקים יותר ,אבל בסך הכול מדהים ! אהבתי את הרעיון ואת הכתיבה

(: · 06.10.2012 · פורסם על ידי :love to smile (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובות והערות(: אני יקח לתשומת ליבי את ההערות שלכם. אני ממשיכה היום אז תתכונו לפרק חדש(;

יש! · 06.10.2012 · פורסם על ידי :נוצ'לה
אני חולה על דרמיונים!ואת כותבת מהמם!

מדהים! · 07.10.2012 · פורסם על ידי :just smile
האמת, שאני בכלל לא אוהבת את השיפ הזה אבל הפאנפיק כל כך יפה שמצדי היית יכולה לשים את האגריד ולוציוס כאן ולהמשיך את הסיפור! הרעיון ממש מקורי ואני מתה בכללי על הסרט 10 דברים שאני שונאת אותך (:
מדהיםםםםםםם והמשך דחוף!!!!!!!

תודה! · 07.10.2012 · פורסם על ידי :love to smile (כותב הפאנפיק)
תודה רבה(: אני מתכוונת להמשיך מחר או אולי מחרתיים(:

סיפור נחמד · 28.03.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
רעיון מעולה! הכיתבה גם כן די טובה.
רק הערה אחת- הארי לא יכול לעלות לחדר של ג'יני! בנים לא יכולים להיכנס לחדר של בנות!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007