האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה בעלת מעצורים

שנת הלימודים הראשונה של לילי מתחילה סוף סוף.



כותב: GinnyP
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2958
4 כוכבים (4.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: אלבוס וקיי, ג'יימס וקריסטן - פורסם ב: 09.10.2012 - עודכן: 10.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 3531
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בשנת הלימודים  הראשונה של לילי פוטר,גריפינדור זוכה בגביע הבתים לאחר תחרות שהשתנתה עם סקורפיו, אויבם המושבע של אחיה ואפילו שלה לפי סיפורים מושחתים עליו ועל אופיו ושאר בית סלית'רין. הדבר מרגיז את הבית המפסיד(שלא ידע להפסיד בכבוד) ובמיוחד את סקורפיו ששואף לנקמה בשניהם ובכל בית גריפינדור ע"י שימוש בלילי התמימה.


 

לילי ילדה די בוגרת לגילה 'היא ירשה את חוכמתם של אביה ואמה במהירות לא מצופה. היא ידעה מה מחכה לה בשנת הלימודים הראשונה שתבוא מיד לאחר סיום החופש הגדול ואף התאמנה בבית וראתה את הוריה מדגימים לה כישופים ברמה הבסיסית.

"הנה לילי: וינגרדיום לביוסה" אמר הארי וכהרף עין קנקן התה וקערת העוגיות התרוממו לאוויר בעוד קולות ההתרשמות של לילי מתעממות  למשמע קריאותיהם של ארתור ומולי :"תפסיקו כבר, זה לא לגילה, יש לה ויהיה לה מספיק זמן לחכות וללמוד את כל זה בהוגוורטס, אתה לא רוצה שהיא תשתעמם מר פוטר..."
"מ..מה שהיא אמרה" אמר ארתור וקרץ לכוונה של לילי שהפכה ממופתעת למחויכת.
"אמא, די" אמרה ג'יני בפרצוף חמוץ "אנחנו רק מנסים לחשוף את העולם הקסום שלפניה קצת יותר משהכירה עד עכשיו." והשתתקה למראה של ג'ורג שברגע זה התעתק לשטח בית המגורים של משפחת וויזלי-פוטר, שהפך לבית זה אחרי כמה שיפוצים קלים (גדולים) שגרמו למקום להפוך ליותר רחב ובכך הוא אכלס את כולם.
"דוד ג'ורג!" צעקה לילי בהתלהבות ורצה אליו לחיבוק דוב.
"זאת הפלילי-לילי שלי" אמר בציניות ואז לחש לה באוזן: "רוצה לראות מה הבאתי לך היום?" הוא שאל.
"כן, ג'ורג ,כן." היא קיפצה בשמחה ואושר בעוד הוא משך מסרבל העבודה עליו חתומות האותיות "חנות ההוקוס-מוקוס של האחים וויזלי" ולידם תמונות של ראשיהם בפרצופים מוזרים מרוחים על
אזור הבטן כולו שקית מלאה בממתקיא ושוקולדימומים.
"זה לשנה הראשונה שלך בהוגוורטס, לשעת מבחן או שיעור שאת לא אוהבת, ביס אחד ופלאק את מחוץ לשיעור ומקבלת פטור, לא הרגשה נעימה במיוחד אבל זה שווה את זה" אמר וטפח על גבה.
"עכשיו רוצי לחדר ותחביאי את זה מתחת למזרון כדי שאמא ואבא לא יראו את זה בסדר?"
"אוקיי ג'ורג"  אמרה לילי ורצה פנימה.
"לאן היא הלכה?" שאלה ג'יני בקול נמוך.
" אהה....אממ...סתם , הלכה לשטוף ידיים כי שלי היו מלוכלכות בגלל ה...ה... בוץ ...בובת בוץ בחנות...נגעתי ו..חיבקתי אז...בוץ"
"טוב, תירגע" אמרה לילי" ותשטוף ידיים , הולכים לאכול" וג'ורג פנה לבקתה.
בזמן הארוחה כולם שתקו למשמע הספור של לילי המתלהבת על הדרקון הערמומי ששיטה בקוסמת: "...ואז הוא שאג בקול ובלע אותה...ראאאר... " ואז פצחה בצחוק מתגלגל כשעל פניהם של שאר בני המשפחה חיוך מזויף.
"לא יכולתי לחשוב על רעיון יותר טוב, לילי" אמר הארי בקולו העמוק וחזר להתעסק בפירה ובפילה העוף. הארוחה עברה די בסדר בעוד מולי שהלבינה שיער התרוצצה בכל פעם להביא עוד מגש עם עוד פירה או עוד בשר או עוד ירק.
"מולי, שבי כבר, כל היום את ככה רצה, תירגעי" אמר לה ארתור "הנה, אני אקום" והשמיע קול צורם כשכיסאו נגרר אחורנית ושנייה אחר כך ארתור כבר היה על הרגליים אוחז בידו מיץ דלעת מתקתק ואפילו בקבוק של יין דבש.
בהינף שרביט הבקבוק התרומם באוויר ותכולתו נמזגה לחמש כוסות(כי לילי לא שותה )
"לחיים. שנה טובה" אמרו כולם כשכוסותיהם מתנגשות וכשקולה שלילי נשמע למרחקים בגלל שעכשיו עשתה התנגשות שח כוס מיץ הדלעת שלה עם כוס יין הדבש של ארתור.
"אבא איפה אלבוס?" שאלה לילי "וג'יימס?" שאלה שוב.
"אמרתי לך חומד, הם אצל  דוד רון ודודה הרמיוני מבקרים את רוז והוגו תיכף כל השישה יגיעו...או רק אמרתי" וקול הבזק נשמע מבחוץ ולאחר כמה קולות צעדים נשמעו גם דפיקות בדלת וסיבוב ידית.
ארבעת הילדים רצו פנימה חבקו את ארתור ומולי כך גם את הארי וג'יני.
"אמא, אבא, היה לי כיף אצל רון והרמיוני " אמר אלבוס.
"חסר לך אם לא" צעק אליו רון המחויך"היי הארי, ג'יני" צעק עכשיו לעברם, כך גם הרמיוני
"עוגה" צעקה לילי המתרשמת מעוגה בדמות סמל גריפינדור שמתנשאת באוויר החמים של הבית.
האריה המוצג שאג שאגה רמה ואז חדל משאגותיו הקסומות כשהרמיוני התקרבה אליו כדי לחתוך פרוסות. "הנה, לילי" נתנה הרמיוני פרוסה ונשקה לה על הלחי כך עשתה לכל שאר בניה ואחייניה.
"הנה רון, העוגה שלך" נתנה לו ביד פרוסה גדולה משל השאר.
"מה עם הנשיקה שלי?" שאג יותר חזק מהאריה "תמיד אותה נימת הפתעה" אמרה בלעג ונשקה לו נשיקה ארוכה ומתקתקה על שפתיו.
הארי וג'יני אכלו יחד פרוסה אחת של העוגה כי לא רצו הרבה וקנחו גם הם בנשיקה בעוד לילי משמיעה "איכס" ו"יאק" מוגעלת מדבר שהיא עוד לא מבינה בו כמו ש'צריך'.
"קדימה ,קדימה, צריך עוד להספיק ללכת לסמטת דיאגון" אמרה מולי "לילי, תעלי להחליף בגדים."
"טוב סבתא", עלתה  לילי במדרגות במהירות מתכוננת ליציאה בעוד שכולם כבר מוכנים ומחכים רק לה.


יהיה המשך אפילו ארוך יותר מהפרק הזה, תגיבו, מקווה שאהבתם...xD  

הפרק הבא
תגובות

תרגישו חופשי להגיב... · 09.10.2012 · פורסם על ידי :GinnyP (כותב הפאנפיק)
אתם יכולים להגיב...אל תיהיו רעים ^_^ ואני ישתפר...עשיתי עוד פרק והוא תיכף גמור, הוא יותר ארוך ויותר טוב אז תירשמו לעידכונים...

זה בסדר בתור התחלה · 10.10.2012 · פורסם על ידי :Demons
אבל יש מקום לשיפור. את קצת קופצת מנושא לנושא, כדאי לך להעביר את הנושאים בצורה יותר חלקה, כדי שזה לא יראה כאילו דחסת המון דברים לפרק אחד אפילו שהם לא קשורים.
בכול מקרה זה בסדר בתור התחלה ואני כבר מחכה להמשך :)

אמממ... · 10.10.2012 · פורסם על ידי :GinnyP (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על הדברים הטובים שאמרת ו...כן אני יודעת שקצת קפצתי אבל זה משתפר, מבטיחה ^_^

יפה! · 11.10.2012 · פורסם על ידי :הארי שאקי
זה יפה והכול אז תמשיכי ותנסי יותר ארוך....

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007