האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מאושרת

מיועד לקוראי הערפילאים. מכיל את הספויילרים לספר השלישי.



כותב: Pipe Dream
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1464
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הערפילאים, הארי פוטר - זאנר: לא בטוחה... - שיפ: וין / אלנד - פורסם ב: 26.05.2014 המלץ! המלץ! ID : 5155
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

נספח ל "מיוחדת" אבל אפשר לקרוא גם בלי לקרוא את הפאנפיק.


סוף סוף, אחרי עשרים ואחת שנות חיים ארוכות, וין הייתה חופשיה מדאגות, מאושרת.

היא לא שכחה ואף זכרה את כל מה שעברה, בעיקר את חמש שנותיה כערפילאית, ואף את תחושת האלוהות, כאשר הייתה חלק משימור. היא לא שכחה את צערם של חבריה על כך שעוד שני חברי צוות מתו, וזה אף ציער אותה בהתחלה, אבל במקום שנראה ומרגיש כמו גן עדן, עם אלנד איתה והידיעה שכל האנשים שמצאה בהם חברים ומתו מאושרים בעולם הזה, וין הייתה מאושרת.

אלנד. אלנד היה הדבר הכי חשוב לה באותו עולם, וגם הוא היה מאושר, והם בילו ביחד כמה שרצו. היה להם את כל הזמן שבעולם, בלי הדאגות על האימפריה, החובות ומועקת גיבור העידנים, למרות שבסוף היא בכלל לא הייתה הגיבור אלא סייזר, עד כמה שהיה הדבר מפתיע.

לאט לאט, החלו להימאס החיים האלה, אם אפשר לקרוא למצב בו היא נמצאת חיים, על וין. גם אלנד התחיל להיות משועמם אחרי שנה באותו מקום קסום. נמאסה עליהם המנוחה, שבהתחלה קיבלו אותה כדבר מבורך. הם התגעגעו לגוף אמיתי, לאלומנטיקה ולדאגות הקטנות של העולם האמיתי.

וין ידעה שקלסייר, אותו פגשה כאשר הגיעה למקום, השתעמם גם הוא לאחר כמה שנים והוא ומארה החליטו לעבור לגופים חדשים בעולם חדש. וין הציעה זאת לאלנד.

הם החליטו לעבור לאותו עולם שממנו הגיעו הגלגולים הקודמים של שניהם, לילי וג'יימס פוטר. העולם הקסום היה זקוק לעזרה, משום שהרשע בו עוד לא נוצח לגמרי והגיבור, הארי פוטר, כבר לא היה צעיר והגיע זמנו לקבל מעט עזרה.

אלנד ווין היו מודעים לכך שיביאו את האלומנטיקה לעולם החדש, אבל לא היו מודעים לכך שיחרצו את גולם של שני אנשים צעירים, כמו שלילי וג'יימס פוטר לא היו מודעים לכך שהם קבעו את גולם של וין ואלנד וגרמו לכך שיהיו ביחד מראש. שכן רוחותיהם נועדו להיות ביחד, לא משנה מתי, איפה, איך ובאיזה עולם.

וין בחרה בלילי לונה פוטר כגופה החדש, לא עוד מישהי לא מוכרת, אלא מישהי שמגיע לה להיות מיוחדת בדרכה שלה ולא בגלל משפחתה. אלנד בחר במישהו דומה, אבל ממשפחה יריבה, ללא ידיעתו.

הם ידעו שהם יתחילו את חייהם מחדש וישכחו לגמרי את האחר ואת עברם, אבל הם גם ידעו שבסוף הם יהיו ביחד, וזה היה הדבר הכי חשוב להם. הם ידעו שישובו להיות מאושרים. בנוסף, הם קיוו לחיות חיים ארוכים בעולם החדש, ולא עד גיל עשרים ואחת או עשרים ושלוש.

כמובן שבעולם הבא הדאגות שלהם יהיו יותר מקטנות, ויקחו חמש עשרה שנה לפחות לפני שישובו להיות ביחד, אך מה שהם לא יודעים לא יכול לפגוע בהם. במקרה הזה.

והם ישובו לבסוף לאותו עולם שדומה מאוד לגן עדן, ומי יודע במי יבחרו להיות גלגולם החדש? בכל מקרה הם יהיו מאושרים, כמו עכשיו.

כמו לילי וג'יימס פוטר לפניהם, וין ואלנד ונטור אחזו ידיים לרגע ארוך, ועברו ביחד לעולם החדש, שוכחים הכל.

 


תגובות בונות?

תגובות

נחמד · 26.05.2014 · פורסם על ידי :קוראת הספרים
אבל לא כל כך אהבתי את התיאור של העולם הבא, או את הראיון שוין ואלנד היו לילי וג'יימס. הם בכלל לא דומים.

... · 26.05.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
לא אמרתי שהאופי וההתנהגות נשארים אותו הדבר.
ואיך היית אוהבת יותר את התיאור של העולם הבא?

אני ממש אהבתי.... · 26.05.2014 · פורסם על ידי :Princess Anna of Arendelle
אני מקווה שתסלחי לי על מה שכתבתי בפנאפיק השני.... לא ידעתי שלא גמרת את הטרילוגיה.....

אני מצפה להמשך דחוף!!! הכתיבה שלך מדהימה!!!

לא נורא · 26.05.2014 · פורסם על ידי :Pipe Dream (כותב הפאנפיק)
ממילא עכשיו כבר סיימתי (;

מדהים! · 26.05.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
מעולם לא קראתי הערפילאים, אבל עדיין מאוד נהניתי מהפיק!

חבל · 14.08.2015 · פורסם על ידי :Pita Potter
חבל שזה פיקצר! זה היה יכול להיות פאנפיק... בכל מקרה, זה ממש ממש יפה. קראתי רק את הספר הראשון, "ערפילאה", ולא מתתי עליו. ואני חושבת שאני יודעת לאיזה גוף אלנד נכנס... סקורפיוס מאלפוי? בבקשה תעני בקרוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007