האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המתיחה המושלמת

להארי יש רעיון גאוני למתיחה. דרך מצויינת להתנקם במאלפוי על כל השנים. אבל מה קורה כאשר המתיחה הופכת למציאות?!



כותב: הרמיוני האחת והיחידה XD
הגולש כתב 26 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2722
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור, רומאנס - שיפ: הארי/דראקו הארקו דרארי תקראו לזה איך שבאלכם - פורסם ב: 08.06.2014 המלץ! המלץ! ID : 5193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

עברו 6 שנים מאז שכתבתי את הפאנפיק הזה והכתיבה שלי השתפרה המון מאז (אני מקווה).

מצאתי אותו במקרה (כבר שנים שלא נכנסתי לאתר)

והחלטתי לערוך אותו ולשפר את כל מה שלא אהבתי - והיה הרבה שלא אהבתי! אז אם יצא לכם לקרוא את הגרסה הקודמת - אל תתפלאו אם בקושי תכירו את הגרסה החדשה :)


על מה אתם חושבים כשאתם שומעים "האחד באפריל"? אם תשאלו את השאלה הזו את תלמידי הוגוורטס, בית הספר לכישוף וקוסמות – כנראה שתשמעו תשובות כמו "מתיחות קורעות מצחוק" ו-"יום שאסור להאמין בו לאף אחד".

אז כמו כולם, גם הארי פוטר תכנן למתוח אנשים באחד באפריל. המתיחה הראשונה שביצע, הייתה להחביא את ספר 'היסטוריית הקסם' של הרמיוני ולגרום לה להתרוצץ שעות ברחבי חדר המועדון, בניסיון למצוא אותו. אחרי זה, הוא שלח לרון צרחן, בשם גברת וויזלי (הוא התאמץ מאוד להישמע כמו מולי, אבל רון הבין מהר מאוד שזו לא אימו). ואז – הגיע הרגע למתיחה הגדולה.

ארוחת הערב עמדה להתחיל בכל רגע. הארי התחבא בקרבת האולם הגדול וחיכה לחבורת הסלית'רינים, בהנהגת דראקו מאלפוי. ליבו הלם מהתרגשות. עברה דקה, עברו שתיים – והארי הרגיש שליבו יוצא ממקומו. הוא העביר משקל מרגל לרגל בעצבנות וניסה להרגיע את נשימתו.

לבסוף, הגיע הרגע המיוחל.

הארי הבחין בפלומת השיער הבלונדינית, מגיחה בתחילת המסדרון. הוא שמע את קולו המתנשא של הסלית'ריני והצחוק הגרגרני של חבריו. הקבוצה חלפה על פני מקום מחבואו. הארי ספר עד שלוש וקרא אחריהם.

"היי, מאלפוי, חכה רגע!"

החבורה קפאה על מקומה. כשהבלונדיני הסתובב, גבתו הייתה מורמת, בשאלה.

הארי צעד לכיוונם, ידיו מאחורי גבו. "היי," הוא חייך במבוכה.

"כן...?" דראקו נשמע אדיש.

"היי, אמממ... מאלפוי... אנחנו צריכים לדבר על משהו..." הארי התנועע מצד לצד.

"דבר," ענה דראקו באדישות גמורה. הוא שילב ידיים ונראה חסר סבלנות.

הארי התאמץ שלא לחייך בניצחון – הכול התקדם לפי תוכניתו!

תלמידים עברו לידם ללא הרף, ממהרים לארוחה. חלקם האטו את הליכתם בקרבתם והביטו על המתרחש.

"בפרטיות..." הארי אמר בקול שקט. אם הוא ניחש נכון – הסלית'ריני היה אמור לסרב.

דראקו מצמץ ונראה מבולבל. "אפש..." הוא התחיל, אך לפתע הבעת פניו השתנתה. הוא כחכח בגרונו והביט על חבריו. "אין לי כוח אליך... או זמן..." הוא פלט בקור.

הסלית'רינים מאחוריו צחקקו, למרות שהארי היה בטוח שלא נאמר משהו מצחיק.

הבלונדיני כחכח פעם נוספת. "אז או שאתה מדבר עכשיו, או שאתה לא מדבר בכלל!"

'יש!' אמר לעצמו הארי, מנסה לשמור על ארשת פנים מובכת. "אמממ... אתה, אמממ..."

"פוטר, אין לי את כל היום!" דראקו הרים את סנטרו בחשיבות.

הרגע הגדול הגיע. קצוות פיו של הארי התעקלו לחיוך, אך הוא ניער את ראשו ומיהר להחזיר את המבט הרציני לעיניו. הוא הרים את מבטו, מנסה להביט לתוך עיניו הכסופות של מאלפוי.

"שכחת את זה בחדר שלי אתמול," הוא אמר בפשטות, הושיט את ידו לפנים והציג עניבה ירוקה.

קריאות תדהמה נשמעו מכל עבר. הארי ידע ששיחות מסדרון שלו עם מאלפוי יודעות למשוך קהל. הוא שמח זה קרה.

"מה... מה?" הבלונדיני נראה לבן כסיד. "פוטר... אני לא הייתי בחדר שלך!"

פנסי צחקקה.

"אני לא הייתי שם!" הוא קרא לכיוונה ופניו האדימו מבושה. דראקו הביט סביבו, מבחין בכמות המבטים שנעוצים בו. "אני...!" הוא צעד לאחור, מתנגש בגויל, שעמד מאחוריו.

הקהל לחש וגעש.

"דראקו, זה שלך," הארי המשיך וצעד לפנים, מנפנף בעניבה.

"אני לא!" דראקו מלמל, "פוטר..." קולו נשמע שבור.

הארי נראה מבולבל. היה משהו שונה בתגובה של הבלונדיני. משהו... שהארי לא ציפה לו.

"אני צריך לעבור!" דראקו הסתובב אחורנית וכמעט דחף את חבריו. הוא רץ לאורך המסדרון ונעלם מעבר לפינה.

הארי העביר מבט על הסלית'רינים. פנסי נראתה משועשעת, בלייז היה מזועזע וקראב וגויל הביטו זה בזה בבלבול. סביבם נשמעו לחשושים וצחקוקים.

הארי נשם עמוקות, מנסה להרגיע את ליבו הדוהר. נותר עוד דבר אחרון לעשות, כדי להשלים את המתיחה. "אה ומאלפוי," קרא הארי, לכיוון שאליו רץ הבלונדיני, "אחד באפריל!"

תגובות

מושלם!!!!!!!!!!!!!!! · 08.06.2014 · פורסם על ידי :Luna jasmine Lovegood

מה? · 08.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I

מה מה? · 08.06.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
ירדנה22 מה בדיוק אני אמורה להבין מהשאלה הזאת?
ותודה Luna jasmine Lovegood :)

זה מושלם ♥ · 08.06.2014 · פורסם על ידי :~Anima Libera~

תודה · 09.06.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
P:

יפה אבל.. · 09.06.2014 · פורסם על ידי :דון סקיווקר
פיקצר טוב אבל צריך לכתוב שזה סלאש (מערכת יחסים רומנטית בין דמויות מאותו המין בדרך כלל אצל בנים)

תודה · 09.06.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
ואני אוסיף :)

אני מרגישה מה זה רעה.... · 24.12.2014 · פורסם על ידי :starwarsandmarvel
חיכו לא חיקו
מצטערת, אני פשוט לא מסוגלת...
אם פגעתי, אני ממש מצטערת!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה בסדר... · 25.12.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
אני דווקא שמחה שמתקנים אותי :)

ממש חמוד · 06.01.2015 · פורסם על ידי :נוגה רן
כתיבה מצחיקה ומשעשעת.
זה היה פיקצר ממש נחמד.
רק שאלה: הארי ודראקו התנשקו וזה, אבל מה החברים של דראקו עשו? בהו בהם מהצד ולא אמרו כלום?

חחחחחחחחחחחחחחחח · 07.01.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)
לא חשבתי על זה...
אני מניחה שפנסי צווחה והתעצבנה ולא ידעה מה לעשות אם החיים שלה, בלייז אולי נגעל וקראב וגויל סתם היו מבולבלים ולא הבינו מה קורה XD

מתוק · 01.05.2015 · פורסם על ידי :גיליסולו
מצחיק וחמוד!

תודה · 02.05.2015 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD (כותב הפאנפיק)

חמודדדדדדדדדדדד · 17.12.2019 · פורסם על ידי :לילה טוב, שון
מגניב (ומגעיל:))

ממש ממש חמוד · 21.10.2020 · פורסם על ידי :abigailE
ומצחיק.
זה ממש מממש ממש ממש טוב.
נקרעתי מה "אה ומאלפוי, אחד באפריל!"😂😂
מעולה, אהבתי.

אני מצאת את באקראיות בפאנפיקים · 04.08.2022 · פורסם על ידי :צבא דומבלידור
ובתיאור היה כתוב שזה הופך למציאות





Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007