האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

*ימים של תהילה*

בנו של הארי פוטר, אלבוס סוורוס פוטר, נרשם לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. התהילה שהוא מקבל לא מפריעה לו, אבל דבר אחד כן. וולדמורט חזר.



כותב: לין אחות של הארי פוטר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3314
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר, דראקו מאלפוי, אלבוס דמבלדור וכל שאר המורים. - זאנר: קוסמים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.06.2014 - עודכן: 01.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5267
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

" אלבוס, תתעורר כבר!" צעקה ג'יני מלמטה. " אתה תאחר ליום הראשון של הלימודים!".  אלבוס יצא ממיטתו והחל לחפש את בגדיו. כשמצא את הבגדים המוגלגיים שלו התלבש בהם וירד למטה.

" סוף סוף!" אמרה ג'יני. היא הגישה לאלבוס צלחת עמוסה בחביתיות, ביצים, בייקון וסלט. אלבוס אכל את האוכל מהר, גמר לארוז את המזוודות ולקח את התנשמת הצחורה שלו.

הוא ירד למטה לבסוף. הוריו היו לבושים בבגדי מוגלגים מצחיקים. הם נכנסו למכונית המכושפת שלהם ויצאו לדרך.

 

כשהגיעו לתחנת קינג קרוס, התחנה הייתה שופעת אדם. ההורים של אלבוס עשו כאילו הם מדברים על מקרה הבריחה של מורול דולוחוב. הם נכנסו לרציף 9 ו- 4\3. 

הרציף היה הומה יותר מהאזור המוגלגי והתמלא בצווחות הינשופים ובצעקות הילדים וההורים.

אלבוס נכנס לרכבת, מצא תא פנוי והתיישב בו. הוא נופף להוריו עד שנעלמו מעבר לעיקול.הוא סידר את מזוודותיו ונתן לווינדי התנשמת שלו כמה חטיפי ינשופים . הוא הוציא מהמזוודה את הספר שלו:" שחקני הקווידיץ' של המאה" והחל לקרוא בו.

פתאום נכנס ילד עם שיער אדום כדם אל התא ואלבוס נבהל. " אתה אלבוס פוטר? אתה אלבוס סוורוס פוטר?! אני יכול להיות חבר שלך?"
  "אה.. כן, רק תסגור בבקשה את הדלת כדי שיהיה לנו שקט." טוב." ענה לו הנער. הוא היה נער גבוה ומנומש עם שיער ג'ינג'י חזק ועיניים חומות בוהקות.כמה דקות אחר כך ידעו השניים הכל אחד על השני.

לנער קראו רום וויזלי, שידע הכל על אלבוס בלי שיספר לו בכלל.עד מהרה הגיעה אליהם עגלת החטיפים. " לא תודה!" אמר רום בעצב." אני מסתדר." והראה למוכרת את הכריך הקטן עם הבשר המשומר שלו. "אמא תמיד שוכחת שאני לא אוהב בשר משומר!" רטן רום. " ומה איתך, חמודי?" שאלה המוכרת את אלבוס." אקח כמה מכל דבר." ענה. "איך יש לך כל כך הרבה כסף?" שאל רום בפליאה שעה שאלבוס הביא חמישה גוזים למוכרת." אם אתה רוצה קצת, בבקשה, קניתי את זה בשביל שנינו." אמר אלבוס. לאחר כמה דקות כבר החליפו קלפים של צפרדעי שוקולד.  פתאום נכנס לתא שלהם ילד בלונדיני, עם עור לבן כחלב ועיניים כחולות בורקות.

" נו, נו. אלבוס סוורוס פוטר המפורסם. אני רואה שאתה צריך עזרה פה עם החטיפים. את שלנו גמרנו אז ניקח את שלכם." אמר הילד הבלונדיני. "עוף מכאן מאלפוי," "או שתקבל כזאת קללה שלא תשכח אותה. וכל פעם שתסתכל על האף הגדול שלך יותר מהמידה הטבעית, תזכור אולי לא לעצבן אחרים." מאלפוי הוציא את שרביטו החוצה וכך גם רום ואלבוס. "אימפידנטה!" צרח אלבוס. הרגליים של מאלפוי הפכו לג'לי והתחילו לרעוד רעידות גדולות.

"אתה עוד תשלם על זה." אמר מאלפוי וחייך חיוך מרושע.

הפרק הבא
תגובות

המשך · 01.07.2014 · פורסם על ידי :negyesman
זה ממש טוב תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007