האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אימפריוס ושקרים

אישה מואשמת ברצח ואומרת שהיא הייתה תחת קללת אימפריוס.



כותב: Special
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1492
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר (אבל רק תיפה) - זאנר: אנ׳לא יודעת איך לומר... - שיפ: ג׳ן - פורסם ב: 29.08.2015 המלץ! המלץ! ID : 6399
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מה יכולתי לעשות?
כלום! לא יכולתי לעשות כלום!
״אני נשבעת!״ צרחתי, מתחננת לרחמים. הדמעות גאו בעיני הכחולות. ״לא עשיתי את זה בכוונה! באמת!״
״ולמה שנאמין לך?״ שאל קול יהיר וחלקלק. ״למה שנאמין למישהי כמוך? למה שנאמין לפושעת שהיא חפה מפשע?!" שאל השופט בכעס, כמעט בצעקה.
״כי...״ התאמצתי לחשוב מהר, לא היה לי מה להגיד אז נכנעתי ואמרתי את האמת הכואבת. ״כי אין לכם סיבה! ואני באמת עשיתי דברים איומים, אני לא מכחישה. אבל... אני לא עשיתי אותם מרצוני.״ הקול צחק צחוק קר ומלגלג אבל אני התעלמתי ממנו והמשכתי. ״הוא הכריח אותי! אימפריוס... אתה מבין? זה היה נורא! במשך 10 שנים הוא פשוט שלט עליי! ניסיתי להיאבק... אבל הוא היה חזק מידי.
אני אבין אם אתה לא מאמין לי. אני לא הייתי מאמינה... אבל אני אודה לך עם תתחשב במילה שלי. בחיים לא הייתי פוגעת בנפש חיה! בחיים! אני נשבעת! הוא הכריח אותי... הוא הפך אותי ל... לרוצחת.״


שוב פעם... אותו הסיפור... בכל פעם מחדש, אותו הסיפור...
״אני נשבעת!" צרחה האישה שישבה מולי, כבולה באזיקים, בתחנונים.
״ולמה שאני אאמין לך?״ שאלתי, מתגרה בה. ״למה שאאמין למישהיא כמוך ? למה שנאמין למישהי כמוך? למה שנאמין לפושעת שהיא חפה מפשע?!" עכשיו כבר כמעט צרחתי עליה. כל פעם אותו הסיפור. אישה הורגת אנשים ואחר כך חושבת שהיא חפה מפשע...
״כי...״ היא התאמצה לחשוב, ׳זה לא ילך לך...׳ חשבתי לעצמי, ׳איתי אין תירוצים.׳
ובאמת, לא היה לה שום תירוץ, אז היא השתמשה בסיפור האמיתי, ורק הפכה את הסוף לטובתה. ״כי אין לכם סיבה! ואני באמת עשיתי דברים איומים, אני לא מכחישה. אבל... אני לא עשיתי אותם מרצוני.״ צחקתי, ׳נראה לך שזה עובד עליי?׳ שאלתי בליבי, אבל היא המשיכה. ״הוא הכריח אותי ! אימפריוס... אתה מבין ? זה היה נורא ! במשך 10 שנים הוא פשוט שלט עליי! ניסיתי להיאבק... אבל הוא היה חזק מידי.
אני אבין אם אתה לא מאמין לי. אני לא הייתי מאמינה... אבל אני אודה לך עם תתחשב במילה שלי, בחיים לא הייתי פוגעת בנפש חיה! בחיים! אני נשבעת! הוא הכריח אותי... הוא הפך אותי ל... לרוצחת.״


השופט הביט בי במשך כמה דקות ואז צחק : ״לא... לא נראה לי גברת סטונגרי. את מבינה, אצלנו בבית המשפט אי אפשר לרמות... אנחנו יודעים לזהות כל שקר. גם עם מישהי כמוך. ואני יודע שעבדת קשה על הנאום המרתק הזה אבל... לא מספיק, לא מספיק קשה. ואני מוכן להתערב איתך שלא משנה מה זה לא יהיה מספיק. תמיד אנחנו יודעים מתי משקרים לנו ומתי לא. תמיד. אז, היה לי נחמד לשמוע ממך את התירוצים הקטנים והמכוערים שלך אבל... אני לא באמת מאמין להם. ולכן, בית המשפט החליט שאת הולכת עכשיו למאסר 5 שנים באזקבאן. ואם זה לא יספיק זה יהפוך למאסר עולם... אז כדאי לך להיזהר, גברת סטונגרי. 
אנה ממך אעל תיאבקי בשומרים שלנו שמחכים ברגע זה ממש מחוץ לדלת אם אזיקים מוכנים. בהצלחה לך ב-״ הוא חייך חיוך קטן ומרושע והמשיך בקול לבבי, ״אזקבאן.״


הבטתי בה כמה דקות ואז התחלתי לצחוק. ״לא... לא נראה לי גברת סטונגרי. את מבינה, אצלנו בבית המשפט אי אפשר לרמות... אנחנו יודעים לזהות כל שקר. גם עם מישהי כמוך. ואני יודע שעבדת קשה על הנאום המרתק הזה אבל... לא מספיק, לא מספיק קשה. ואני מוכן להתערב איתך שלא משנה מה זה לא יהיה מספיק. תמיד אנחנו יודעים מתי משקרים לנו ומתי לא. תמיד. אז, היה לי נחמד לשמוע ממך את התירוצים הקטנים והמכוערים שלך אבל... אני לא באמת מאמין להם. ולכן, בית המשפט החליט שאת הולכת עכשיו למאסר 5 שנים באזקבאן. ואם זה לא יספיק זה יהפוך למאסר עולם... אז כדאי לך להיזהר, גברת סטונגרי. 
אנה ממך אעל תיאבקי בשומרים שלנו שמחכים ברגע זה ממש מחוץ לדלת אם אזיקים מוכנים. בהצלחה לך ב-״ חייכתי חיוך קטן ומרושע והמשכתי בקול לבבי, ״אזקבאן.״


״לא... זו טעות ! באמת ! אני נשבעת !״ צרחתי, לא האמנתי. ״אני לא משקרת ! באמת ! תאמין לי, בבקשה!״
״לא... אנחנו לא מאמינים.״ אמר השופט.
״לא... יש לי עוד משפחה לחזור אלייה! באמת! בבקשה! שחרר אותי!״
״גברת סטונגרי, אם לא תצאי ברגע זה מהחדר ותשימי את האזיקים ללא כל בעיות אני אאריך לך את השהיה באזקבאן ל-10 שנים במקום 5! אז אנה ממך, צאי!״ 
מה יכולתי לעשות?

״כן אדוני השופט...״ אמרתי, דומעת בכעס.
יצאתי מהחדר שם כבלו אותי באזיקים והובילו אותי אל אזקבאן. שם חיכה לי עצב גדול... יאוש... ובעיקר קור.
״אני עוד אצא מפה.״ מילמלתי בשקט, ״ואני אנקום בך, שופט ארור. אני אצא ואנקום. ואז אתה תדע שאתה טעיתה ששלחתה אותי לפה. ואז אתה תדע שהוא הכריח אותי. ואז אתה תדע את הכל. את כל האמת, ורק את האמת.״ וככה נכנסתי אל תאי החדש באזקבאן, שם הוא ביתי החדש, עמוק עמוק בתוך היאוש.

תגובות

הממ · 01.09.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
קודם כל, וואו. זה היה ממש יפה.
אבל... לא ממש הבנתי איך זה קשור. וגם זה לא נראה כמו פיקצר, זה נראה כמו משהו שאמור להמשיך.
אל תיפגעי, באמת ריגשת אותי כאן.

בררר · 01.09.2015 · פורסם על ידי :דניאל120
צמרמורת? לא. עצוב? לא כל כך. שמח? ממש לא. נטרלי? אין לי מושג. מה הפשע שלה? רצח מן הסתם. מי זאת? לכו תדעו. למה השופט כזה לא אנושי? אני לא מצליחה להיכנס לראש שלך. פואנטה? אני לא בטוחה שיש.

תראי, זה פשוט נראה לא קשור בכלל. אני מרגישה שחסרים פרטים, מי היא? מה היא עשתה? גם דמות השופט נראית פשוט לא אנושית לחלוטין. יש לו לב מקרח. קרח מרושע.

אהבתי את שתי נקודות המבט המתחלפות, זה היה יפה. אבל אני פשוט מרגישה שקצת חסר פה, זה הכל. ממש אל תיפגעי אוקיי? אני לא רוצה לחטוף על הראש. פעם הבאה פשוט תתני טיפה רקע, זה הכל.

אבל ברמה הכללית את כותבת מאוד יפה, נקודות המבט השונות הן רעיון טוב.
תמשיכי לכתוב, אבל אוליי תוסיפי עוד.

אני יודעת ! זה כל הקטע (: · 02.09.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)
אני רוצה להשאיר פה ״תוהו ווהו ״ ! אני רוצה שזה לא יהיה ברור ! אני פשוט אוהבת את הגישה הזו (: אם אתם לא אוהבים אותה, לא נורא ! כל אחד והטעם שלו (:
תודה רבה על התגובות ! אני שמחה שאנשים קוראים ואומרים את האמת על מה שהם חושבים.

מוזר אבל מדהים · 04.09.2015 · פורסם על ידי :ג׳יני לאבגוד
די בילבלת אותי ,אבל גם ריגשת אותי ,מאוד! זה יפיפה ,אני מבולבלת מאוד מאוד מאוד,זה מאוד מוזר אבל טוב!והמוזר זה מה שטוב בזה, אהבתי מאוד את הסיגנון שלך, ואחשיו אני מבולבלת וקול הזמן קותבת את אותו הדבר,אז אני אדבר איתך בבית ספר על זה!

תודה רבה ! · 05.09.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)

אין לי מילים... · 06.09.2015 · פורסם על ידי :this is my world

לא כל כך הבנתי... · 20.09.2015 · פורסם על ידי :הילה1071

אני יודעת... זה לא כל כך מובן... אבל זה איך שאני אוהבת (: · 21.09.2015 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)

לדעתי זה מדהים · 02.03.2016 · פורסם על ידי :צ'ו מטאטא הקווידיץ'
ממש נחמד... אהבתי!
רק הייתי שמחה לדעת מי שלט עליה, את מי היא רצחה ואם היא משקרת או לא...
אבל זה מדהים!
תמשיכי לכתוב.

וואו · 02.03.2016 · פורסם על ידי :Hot Chocolate
אהבתי, זה מהמם!
אני אישית הייתי מעדיפה לדעת קצת יותר פרטים, אבל זה ממש יפה ככה!
אני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך, וממש אשמח אם תקראי גם את הפאנפיקים שלי ותתני ביקורת בונה, אשמח לשמוע את עצתך!
בכל מקרה, את כותבת מדהים, תמשיכי לכתוב!

מדהים · 15.06.2016 · פורסם על ידי :imagine it
את כותבת בצורה נפלאה , השארת פה מתח רב! זה פשוט מדהים . תעשי סיפור המשך ! או סיפור לפני , שיהיה עוד קצת רקע . טרילוגייה קוראים לזה בימינו . זרובבל (הפיצול אישיות שלי , שבעיקרון הוא יותר חבר דימיוני )היה אומר שיש כאן לא מעט חוקים שצריך לשבור , וזה התפקיד שלך , כסופרת . לדוגמה , חוק המתח בסיפור . זה רק אחד , יש עוד המון . תשברי את כל החוקים האלה, תיצרי חדשים ותשברי גם אותם!

תודה רבה לכולכם · 23.02.2017 · פורסם על ידי :Special (כותב הפאנפיק)
אולי בהמשך אתחיל לכתוב לזה המשך, רעיון נחמד... אראה, אם יבוא לי רעיון אנסח ואשלח (:

אני איתך · 05.12.2017 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
זה ממש מקסים!
ודרך אגב, גם אני ממש ממש אוהבת לכתוב ככה. שזה קשור, אבל בעצם נותן לקרוא לחשוב מה הוא רוצה.
אפשר לחשוב שאת בלטריקס, או סתם אישה, או אפילו הרמוני שהיא גדולה, או קטנה.
הכל.
ואני מתה על זה.
תמשיכי לכתוב כאלה.
לדעת זה סוג סיפור הכי גאוני שיש.
בהצלחה!

וואו · 07.06.2018 · פורסם על ידי :George Weasley
מדהים!

אשמח לקרוא עוד פאנפיקים או פיקצרים כאלו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007