האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חיו של סיריוס בלק

מאז שהצטרף להוגוורטס והתמיין לגריפינדור, בניגוד לשאר משפחתו- עד שמת כדי להציל את חיי בן סנדקותו. חייו של סריוס בלק.



כותב: snufkin
הגולש כתב 0 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2420
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: חיים - שיפ: בנתיים ג'ן - פורסם ב: 27.02.2016 - עודכן: 12.02.2017 המלץ! המלץ! ID : 6983
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


כל הזכויות כמובן שמורות לג'יי קיי רולינג!!!!!!!!!!!! יצרת את הארי פוטר, ואני לעולם לא אוכל להודות לך מספיק על זה!



סריוס בלק בן ה11 ישב בחדרו, מזוודתו ארוזה על ידו, וחיוכו הענק זורח. סוף סוף, הוא נוסע להוגוורטס, למקום שבו יכיר אנשים אחרים מלבד משפחתו הקרה. סריוס נאנח בעונג, חושב על כך שסוף סוף ייפרד מאחיו הצעיר רגולוס, למשך 3 שנים תמימות... 

ואז גם רגולוס יצטרף להוגוורטס, הוא חשב במרירות.

לפתע, התפרצה אמו לחדר בסערה, וצעקה לו ישר באוזן: "למה אתה מחכה, ילד?! רגולוס ואני מחכים לך כבר שעתיים!"

"אמרת לי לחכות עד שתקראי לי, ועדיין לא קראת לי, אלה אם כן הצעקה הזאת נחשבת." אמר סריוס בשלווה מוחלטת. הוא כבר היה רגיל שמתייחסים אליו כמו לבהמה.

"יש לך עוד עשר דקות, ברור?!"  וסריוס ענה "בסדר", באותו טון שלו להרגיז.

 "תזדרז! ואוי לך אם לא תתמיין לסלית'רין, ברור?! ואל תביט בי בחיוך העצוב הזה, ילד!!! תזדרז!!!" צרחה אמו וטרקה את הדלת.

אבל סריוס המשיך להביט בדלת בחיוך העצוב שהרגיז כל כך את אמו. הוא לא יתמיין לסלית'רין, ואם כן, הוא יפרוש מהוגוורטס.

   

 -----------------

 

משפחת בלק הילכה בקינגס קרוס, עברה דרך קיר הלבנים, בדרך לרכבת האדומה השורקת.

"היי" אמר לו נער גבוה, עם אף ארוך מעט, משקפיים ושיער שחור שצמח לכל הכיוונים. "קוראים לי ג'יימס. ג'יימס פוטר. ואלה הם רמוס לופין ופיטר פטיגרו. ואתה...?"

"סריוס. סריוס בלק." אמר סריוס בחיוך קטן, ולחץ ידיים עם כל אחד לפי התור.

הרכבת שרקה ואמו צרחה לו באוזן: "נו! למה אתה מחכה?! תתיידד עם מי שבא לך, ברגע שתעלה לרכבת!" והיא דחפה אותו בגסות לעבר הרכבת. הארבעה עלו לתא קטן בסוף הרכבת, שהחלה לנסוע. כבר היו בו ילדה עם שיער אדום לוהט שנראתה עצובה ומדוכאת, וילד עם שיער שחור שמנוני (מדי) שניסה להרגיע אותה: "אבל אנחנו נוסעים להוגוורטס!" הוא לא הצליח להסתיר את חיוכו, וגם הילדה לא התאפקה.

"חסר לך שלא תתמייני לסלית'רין!" זרח הנער.

"סלית'רין?!" הצטווח ג'יימס לפתע. "מי רוצה בכלל להתמיין לסלית'רין?!"

"ולאן אתה רוצה להתמיין?" שאל הילד בלעג.

"לגריפינדור, בית האמיצים!" ג'יימס עשה תנועת חרב בידו.

"בוא, סו, בוא נמצא מקום אחר לשבת בו." אמרה הילדה בהתנשאות.

כאשר הם קמו ללכת, צרח ג'יימס: "להתראות סבר-מאוס!"

החבורה התפוצצה מצחוק... "סבר-מאוס... יפה, ג'יימס!" שיבח סיריוס את ג'יימס.

        

                                            -------------------------

 

הרכבת האטה בהדרגה, ונעצרה. הרביעייה ירדה ממנה, צוחקת, וזוללת ממתקים שקנו מאישה שעברה מתא לתא, עם עגלת ממתקים.

"תלמידים חדשים, אלי!" צעקה דמות במרחק. זו הייתה דמות גדולה של נער כבגיל 20, אבל הוא נראה גדול הרבה יותר מנער ממוצע. "תלמידים חדשים, שלום!" אמרה הדמות כשבני ה11 התקרבו. "שמי האגריד, אני פה שומר הקרקעות" אמר האגריד. "אתם פה עלו לסירות, ארבעה בכל סירה, ואתם פה תגיעו לטירה על הסירות! אני אשוט מקדימה, ואתם מאחורי!"

 הארבעה נכנסו לסירה. "שמעתי שבאגם הזה יש דיונון ענק" אמר רמוס בסקרנות, בעודם מטפסים בזהירות לסירות.

כן, גם אני." אמר ג'יימס. "מגניב, לא?"

 

                                      ------------------------

 

הם התקרבו  בטור מסודר לשרפרף ועליו מצנפת מרופטת וקרועה.

 "זו מצנפת המיון!" לחש רמוס, מתפוצץ מהתרגשות.

"אנחנו אמורים לשים את זה על הראש שלנו?!" לחש ג'יימס בגועל.

"כשאני אקרא בשימכם, אתם תבואו לכטן, תתישבו על השרפרף, ותשימו את המצנפת על ראשכם." אמרה פרופסור מקונגל, משתיקה את ג'יימס המזועזע. "היא תמיין אתכם לארבעת הבתים: גריפינדור, סלית'רין, רייבנקלו והפלפאף."

"אוי, אבל חפפתי את הראש לפני שיצאנו לקינגס קרוס!" לחש ג'יימס, מיואש.

"די להתלונן, אתה נראה לי גריפינדורי מלידה!" לחש סיריוס. "בטח היא בקושי תיגע לך בראש לפני שתתמיין לגריפינדור, ואז תישאר נקי." הוסיף בחיוך.

לאחר זמן מה, אחרי שתלמידים רבים מוינו (הילדה האדמונית, ששמה היה לילי אוונס, מוינה לגריפינדור, ו"סבר-מאוס" שהתגלה כסוורוס סנייפ, מוין לסלית'רין) קראה מקונגל: "פוטר, ג'יימס".

ג'יימס קם, מודאג, וסיריוס לחש לו: "בהצלחה". ג'יימס חייך לא בתודה, אבל חיוכו עדיין היה מודאג.

הוא ניגש לשרפרף, וחבש את המצנפת. ברגע שנגעה בראשו, צווחה: "גריפינדור!"

ג'יימס המאושר הוריד את המצנפת ורץ לשולחן המריע של חבריו לבית.

"אמרתי לך" לחש סיריוס לג'יימס בחיוך ברגע שלכד את מבטו.

גם רמוס ופיטר מוינו לגריפינדור, (אם כי המצנפת הייתה על ראשו של פיטר עשר דקות שלמות עד שהחליטה לשים אותו בגריפינדור) ואז קראה מקונגל:"סיריוס בלק"

סיריוס המודאג הביט אל ג'יימס, שחייך לעברו בעידוד. הוא התיישב על השרפרף, וחבש את המצנפת, שמייד נפלה על פניו, מסתירה את עיניו.

"יוצא דופן" היא אמרה. "אתה ממשפחת בלק, אבל לסלית'רין? לא.. אין בך אפילו טיפת שחצנות!!! עדיף שתלך... לגריפינדור!" המצנפת צעקה את שם הבית וסיריוס הצטרף לשולחן גריפינדור, מאושר.

 

                                         ----------------------

 

תלמידי גריפינדור עלו לקומה האחרונה, שם מדריך הבית אמר את הסיסמא (לב אדום) לתמונה של אישה שמנה בשמלת משי ורודה, והם נכנסו, ישר למיטות. "אני מפוצץ" אמר ג'יימס.

"כן גם אני" אמר סיריוס, שמעולם לא אכל אוכל טוב כל כך כמו שאכל בסעודה ההיא.

"לילה טוב" הם בירכו אחד את השני ונרדמו כמעט מייד.

הפרק הבא
תגובות

היי · 27.02.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
היי זה הפאנפיק הראשון שלי אשמח לתגובות

נחמד! · 27.02.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION

רק.. · 27.02.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
רק אל תהפכי את זה למצב שאנחנו קוראים משהו שכתוב בספרים..

ברור · 28.02.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
ברור, אבל אני רוצה להיות קשורה איך שהוא גם למה שכתוב בסידרה. זה לא המצאה שלי, זה על פי הארי פוטר. אבל אני רוצה לכתוב עוד מעט פאנפיק על איך שלונה הלכה לחפש את השנורקקים פחוסי הקרן, ואז מגלה שהם לא קיימים. שם אני אמציא כמעט הכל

זה ממש יפה · 29.02.2016 · פורסם על ידי :פרסבת פוראבר !!
לפי דעתי את מוכשרת מאוד!!!
הייתה שגיאת כתיב אחת או שתיים, ואשמח אם תרחיבי בתיאורים, אבל חוץ מזה זה ממש מושלם- אני ממליצה, מדרגת ומחכה להמשך.

תודה · 29.02.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
אבל את זאת שבאמת מוכשרת... טוב נו, מה אני מצטנעת, נותנים לי מחמאה אז למה לא לקבל אותה??

ממממממממממושלם · 01.03.2016 · פורסם על ידי :ציוןלוי
יפה מאוד אהבתי

נייס · 02.03.2016 · פורסם על ידי :ליזה ארקטורוס נורת'
פאנפיק ראשון שאושר או פאנפיק ראשון שכתבת? ככה או ככה, הוא טוב+ ואני בטוחה שרק תשתפרי מכאן.
קצת חוסר דיוק בגילאים מבחינת קאנון אבל זה לא משנה במיוחד כי צריך להיות הארדקור ולחרוש בוויקי עם מחשבון ליד כדי לדייק בפרטים הקטנים.
כמה עצות קטנות שאת כמובן לא חייבת ליישם [ואני לא הכי מיישמת במה שאני מפרסמת כרגע, לא הולך לי]
יהיה נחמד אם תשתמשי בשיטת ה"לא לספר, להראות." המשמעות היא במקום לכתוב את הרגש הספציפי של הדמות [למשל, הוא היה שמח] הידוע גם כ"לספר", תראי את הרגש ותתני לקורא להסיק לבד [למשל: "הוא חייך חיוך רחב\בטנו התפוצצה משמחה\עיניו קרנו לפתע\הוא ניסה להסתיר את החיוך המאיים להתפרץ" וכ"ו. זה מוסיף תיאורים ונותן לקורא באמת להבין את הדמות ולא סתם לשמוע שהיא שמחה. בכללי תיאורים זה חשוב, במיוחד מנקודת המבט של הדמות, ככה אנחנו מגלים את הפרספקטיבה שלה ואת הקול הפנימי שלה. לא רק מה רואים, אלא מה דברים גורמים לה להרגיש ואיך היא תופשת אותם [תופשת בשין [סין]: תפישה מחשבתית במקום פיזית, פיזית זה כמו תפיסת כדור].
אלו היו עצות קטנות שיכולות לשפר את הכתיבה שלך אם תנסי ליישם אותן. בהצלחה עם הפאנפיק, נרשמתי לעדכונים~

מעולהההההההההההההההה · 02.03.2016 · פורסם על ידי :בננהננה
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב · 03.03.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
נתתם לי הרבה הערות, אני אמצא זמן לשנות את הפאנפי ולערוך אותו יפה יותר

אומייגאש!!!!!!!!!!! · 03.08.2016 · פורסם על ידי :amalya
את חייבת להמשיך!

המשך! · 01.10.2016 · פורסם על ידי :Midway Atoll

להמשיך!! · 26.10.2016 · פורסם על ידי :Emma watsom
זה ממש יפה להמשיךךך

7לילי337 · 30.10.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
אני במומלצים
זה
לא
קורה לי













תודה!!!!!!! לכולם!!!!!!!!!!

7לילי337 · 30.10.2016 · פורסם על ידי :snufkin (כותב הפאנפיק)
אוקיי אני מתחילה לעבוד על פרק חדש

המשך!!!!!!!!!!!!!!!& · 07.01.2017 · פורסם על ידי :The good advice cupcake

אין לי טענות, פאנפיק מעולה! · 13.02.2017 · פורסם על ידי :נעם גולני

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007