האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

באי קטן באוקיינוס

אי חדש צף לו אי שם, במקום לא ידוע.. קהילת הקוסמים שם קיימת, חיה ובועטת.



כותב: imagine it
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 10379
268435456 כוכבים (268435455.875) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: חתול - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.07.2016 - עודכן: 05.11.2017 המלץ! המלץ! ID : 7363
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

----------------------הפאנפיק נכתב מחדש. ממליץ לכם להתחיל לקרוא ישר מפרק 15.-----------------------

 

 

בס"ד

 

בבוקר יונתן קם בריגוש ממיטתו וראה שאמו עוד טרם התעוררה .

הוא הלך למיטה ולקח בדרך את הטלפון .

כעבור כחצי שעה אמו התעוררה . הוא מיהר ושאל " מתי יוצאים?" . היא ענתה " אחרי שאשתה קפה . איפה שוק...קלדה?" היא כבר התרגלה לקרוא לה שוקו ועוד לא התרגלה לשם החדש , קלדה .

" לא יודע " ענה יונתן . הוא פצה את פיו לקרוא לה , אך אמו עצרה בעדו . " אחיך עוד ישן , אתה תעיר אותו !"

אך באותו רגע החתולה השחורה ומוכתמת הגיעה . היא הפכה לאישה , ואמרה "נו , מתי יוצאים?"

"כבר אמרתי ליונתן , אחרי שאסיים לשתות קפה ." ענתה אמו של יונתן . רגע , לא אמרתי איך קוראים לה ! טוב , שמה היה מארי.

עברה חצי שעה , ומארי סיימה את הקפה .

" תתארגנו , אנחנו יוצאים !" היא אמרה .

"אני מוכן " ענה יונתן .

"אני מוכנה ממזמן" ענתה קלדה .

"יופי , נצא ." ענתה מארי "איפה בכלל נמצא רחוב טובי הלב?" שאלה מארי את קלדה . "תבדקי בגוגל מפות , הוא כבר יודע "

"אוקיי..." ענתה מארי, שהייתה בטוחה שהקוסמים אמורים להסתיר את מקום החנות שלהם , ובעיקר שלא יגיע לגוגל מפות.

"אל תדאגי ," ענתה קלדה , שכאילו קראה את מחשבותיה של מארי "האנשים שנכנסים לשם ולא יודעים שזה מה שזה נכנסים לחנות צמחים , וגם כתוב בגוגל מפות שזה חנות צמחים , כך שאנשים תועים לא יכנסו לשם ." הסבירה קלדה .

כעבור כחצי שעה נסיעה , הם הגיעו למקום המדובר . אכן היה שם מאבטח , אך לא היה עליו שום סימן לכך שהוא קוסם .

"שלום" אמר המאבטח.

"שלום , אנו באנו כדי לקנות לילד דברים לבית הספר בקאנג'י"

"אני לא יודע על מה את מדברת , גברת . כאן זה חנות הצמחים עולם הצמח . איזה צמח את רוצה ?" ענה המאבטח .

"אויש , אל תשחק משחקים , אתה יודע טוב טוב שזה מה שיש כאן . עכשיו , תן לנו לעבור " ענתה קלדה .

בתגובה , ענה המאבטח "טוב , אני רואה שאתם באמת קוסמים . עברו בבקשה " אמר המאבטח ופינה את הדרך .

המקום היה אולם רחב ידיים עם לא מעט אנשים וילדים שכנראה גם באו לקנות דברים לבית הספר .

מנקודת המבט של מי שבדיוק נכנס , היה אפשר לספור כ25 חנויות שונות לדברי קוסמות . יונתן זיהה שמות כגון "טנליוס- מייצרי גלימות בע"מ" או כמו "עולם החי - חיות קסומות ".

הם הלכו לעבר חנות שנקראה " ספרי קוסמות לכל גילאים".

בתוך החנות היו אלפי מדפים , וגם מדרגות , מה שאומר שיש שתי קומות לפחות .

בחנות היו גם לא מעט ילדים ומבוגרים , ביחד או שלא .

עם כניסתם לחנות הגיע אליהם איש גבוהה וראש מעט מחודד עם תוית על חולצתו :

ריגם שלם , ראש מחלקת ספרי עבודה ובית

"מה אתם צריכים ? אשמח לעזור לכם "אמר בקול מעט גבוהה.

" אנו צריכים ספרי לימוד לשנה הראשונה בבית הספר בקאנג'י."

ענתה מארי .

" אה , זה כבר לא בתחום שלי . " אמר האיש ששמו ריגם . " רגע , אקרא למישהו שמתמצא בזה . ברק! צריכים אותך ! "

קול אחר ענה לו " אני כאן כבר עם מישהו . מה הוא צריך?" שאל הקול של האיש ששמו כנראה ברק .

"הוא צריך ספרים לבית ספר " ענה ריגם . בתגובה , ענה ברק "אז תמצא מישהו אחר , אני לא יכול כרגע !"

"טוב , יש לנו מחסור בעובדי ספרי בית הספר בתקופה הזו תמיד . אנסה לעזור לכם . מה אתה צריכים ?" שאל ריגם .

יונתן הוציא את המעטפה השחורה לבנה וקרא :

"ספר השיקויים הבסיסי , חלק א' מאת מריאוקו מהאו".

" טוב , אני חושב שזה נמצא באזור ההוא שמה ..." ענה ריגם והצביע על מקום שהיו בו פחות אנשים . כנראה כולם כבר עברו את המקום הזה .

כשהם הגיעו לשם , דבר שלקח לפחות דקה הליכה כי היו הרבה אנשים ואף החנות עצמה היתה גדולה , ריגם הוציא ספר מאחד המדפים . היה כתוב עליו "פטריות וצמחים קסומים –מה הם? חלק א' מאת פושיגי צ'יבי .

"אוי ... זה לא זה ... רגע , זה גם ברשימה , לא ? "

אמר ריגם .

"כן , גם את זה גם צריך" ענה יונתן .

" טוב , אז קח אותו . רגע , זה בכלל פינת הצמחים ! " אמר ריגם בתסכול והחל לחפש אחר פינת הנוזלים והשיקויים ."אהה! מצאתי !" הוא אמר . הם הלכו אחריו , והגיעו כאשר הוא כבר החזיק את הספר הנכון. " הנה ילד , זה זה , נכון?" שאל ריגם . בתגובה יונתן הנהן . הוא לקח את הספר .

"מה עוד צריך , ילד ?" שאל ריגם .

יונתן קרא:

"הספר להתגוננות מפני כוחות האופל שנה א' מאת קקוי היטורי".

"זה בטח בפינת הספרי התגוננות . בואו" אמר ריגם .

הם הלכו אחריו והגיעו לפינה המדוברת . ריגם הוציא את הספר ונתן ליונתן .

______________________________________

לאחר שיצאו מהחנות  עם שקיות כבדות מלאות בספרים , הם חיפשו את החנות לשרביטים . קלדה סיפרה שהיא בטוחה ששמה של החנות היא "שרביטים משורבטים " .

מסתבר שהכסף של המוגלגים הוא גם הכסף של הקוסמים , בניגוד להארי פוטר .

הם נכנסו לחנות , מקום יחסית קטן עם מאות אם לא אלפי קופסאות מאורכות ודקות ומעט אנשים וארבעה אנשי צוות עובדים , ועוד שניים בקופה . אחד מאלה שהיו בקופה שאל את

מארי "אפשר לעזור , גבירתי ?"

והיא ענתה בתגובה "כן , אנו מחפשים שרביט לילד"

"אוקיי. מה שמו של החמוד ?" שאל העובד , שעל דש חולצתו היה השם "אורן ", את יונתן .

"שמי הוא יונתן " ענה יונתן .

" בוא ננסה להתאים לך שרביט . יש שערה מזנב חד קרן, יש נימ-"

"נימי לב של דרקון , נוצת עוף חול ועוד ועוד . " השלים יונתן את אורן ואף קטע אותו . אורן נראה מעט מופתע , אך התעשת די מהר .

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פרק חדש · 27.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
הפרק היה אמור להתפרסם מחר , אבל מחר לא אוכל לפרסם אז פרסמתי היום .
מחרתיים אפרסם את השלישי.
תגובות !!!

פרק מגנייייייייייייייב · 27.07.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
המשך נחוץץץץץ

ההמשך מחרתיים · 27.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
ההמשך בעוד יומיים .
תודה על התגובה , אני שמח שאהבת!
אגב , יש לי כבר את כל הפרקים עד פרק 3 ורבע , נכון לכרגע...

אחלה פרק · 27.07.2016 · פורסם על ידי :כינוי בעברית
אהבתי את הרעיון של גוגל מפות.
להתחיל את שם הפרק ב"הפרק בו..." ועולם קוסמים חדש... מוכר לי מאיזשהו מקום...

חחח · 27.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
תודה חחח
מקווה שאתה מרשה לי , אם לא תשלח הודעה פרטית ואשנה חחח

הבהרה · 28.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
אני רק רוצה להבהיר שלאובילנד יש גוגל מפות משלו , לא חלק מהגוגל מפות הרגיל .

נחמד! · 29.07.2016 · פורסם על ידי :Supergirl
הפרק כתוב מאד יפה!

· 29.07.2016 · פורסם על ידי :imagine it (כותב הפאנפיק)
תודה ! מקווה שזה ימשיך כך וטוב לשמוע שאהבת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007