האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הקללה!

הוריו של דראקו נרתעו ממראהו שלתינוקם הראשון וולדמורט תכנן את הכל.



כותב: סדריק111
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 646
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטסיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.05.2017 המלץ! המלץ! ID : 8638
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אותו יום התחיל כרגיל בבית משפחת מאלפוי, עד שבעשרה לחצות, הרגישה נרקיסיה לחצים כבדים בבטן. היא הבינה שהוא עומד לצאת. נרקיסיה צרחה בסלונה בזמן שהיא מדברת עם אחותה בלטריקס. לוציוס מיד הגיע לסלון, מזיע מרוב התרגשות. נרקיסיה חייכה אליו ושניהם התעתקו מהר אל חדר השינה שם חיכתה להם ערכה שלמה המיודעת לתינוקם, דראקו. נרקיסיה שכבה בעדינות על מיטתה העשויה מזהב שחור אשר בכל רגל היה נחש פלטינה כסוף אשר השתלשל על כל גוף רגל המיטה.

אך לפני שלוציוס הספיק לחבק את אשתו, התינוק היה כבר בחוץ. לוציוס הרים אותו במהרה ועטף אותו במגבת לבנה אשר עליה היו ארוגות המילים "מזל טוב להולדת בנכם". נרקיסיה פתחה את ידיה כדי לחבק את התינוק אך משום מה הוא לא נתן לה את בנה. הוא התעמק בכתם מוזר בצורת אריה אשר היה על מותנו של התינוק הקטן. לוציוס עמד להתעלף מפני שחשב שסמל האריה מסמל את בית גריפינדור ושאולי דראקו הקטן שלו ישובץ לבית זה. נרקיסיה נראתה מבולבלת מאוד מתגובתו המוחצנת של בעלה לגבי התינוק, עד שגם היא הסתכלה על מותנו. ושניהם נשארו המומים מהמראה המזעזע.

לאחר חמש דקות של שיגעון שקט אצל ההורים הטריים נשמעה דפיקה בדלת, זאת הייתה בלטריקס. היא נכנסה בחיוך כדי לראות את אחיינה החדש, אשר יהיה נצר למשפחה נאצלת. אך אחרי שראתה את מותנו של הפעוט היא הבינה מיד מה לעשות. היא הרימה את מבטה אל אחותה ובעלה ואמרה בפזיזות יתר: אל אדון האופל, עכשיו!". ומיד כל המשפחה התעתקה.אל חדר חשוך למראה.

בחדר היה שולחן ארוך וכהה אשר הזכיר מאוד את השולחנות של האולם הגדול בהוגוורטס. ובסופו עמד כיסא עור שחור, ובו ישב הלורד וולדמורט. הוא חייך למראה משפחת מאלפוי אך הבעתם שינתה את תחושתו מהר מאוד. ללא מילים בלטריקס העבירה את דראקו לידיו של הלורד וסימנה לו להסתכל על מותנו. הוא נראה המום למדי. "קללת הבגידה" הוא אמר בקול צנום ויבש, כאילו הוא סובל משילוב המילים האלה. הוא ובלטריקס החליפו מבטים. וולדמורט סימן להם לשבט לידו, "הסימן הזה הוא קללה" הוא אמר והזוג הסתכל אחד על השני כאילו עומדים להרוג את בנם. "הקללה נובאה לפני כעשור בידי הפרופסור סיביל טרלוני, הקללה מספרת שתינוק אשר יוולד בחודש יוני עם סימן בצורת אריה על מותנו יביא לסוף שלטוני וכל מאמיני". "אבל ברור שאף אחד לא האמין לה, כמו תמיד" גיחחה בלה. לוציוס ונרקיסיה חשו כעס קל על בלה מכוון שצחקה על בנם. "בכל מרה" אמר וולדמורט "הכנתי תכנית גיבוי, יש לי שני מתנדבים מבין מאמיני אשר הסכימו שיטילו עליהם לחש זמן שיחזיר אותם להיות ילדים במראה. שני הילדים יתלוו לבנכם ו"יחנכו" אותו שהכי טוב זה להיות בצד שלנו". " ככה הוא לא יתקרב לצד של גריפינדור ולא ינסה להרוס את שלטוננו" אמרה בלטריקס ונראה שזאת הפעם הראשונה שהיא נראית הכי רצינית בעולם.

"קראב!!! גויל!!!" קרא אדון האופל בצעקה גדולה כל כך שנדמה שאפילו כמה אנשים מהוגסמיד שמעו את הצעקה. שני אנשים שמנים וגדולים הגיחו מתוך כניסה חשוכה עד כבלתי נראית. נרקיסיה קמה, ניגשה אל שני הבחורים ואמרה להם בנועם:" שמרו עליו בשבילי, מכל צרה שלא תבוא". גויל הנהן לעברה, ושני הבחורים ניגשו לעבר וולדמורט. הוא הושיט את שרביטו אליהם

ואמר :"מוטרו- אספטוסה". שני הגברים התחילו להייות נמוכים בצורה משמעותית ולאחר מכן כבר הפכו לתינוקות. "מעכשיו כל השלושה יהיו חברים?" שאל לוציוס. "כן, ולאף אחד אסור לדבר על מה שקרה כאן ברור?" אמר וולדמורט. וכולם הנהנו.

תגובות

וואו · 02.09.2018 · פורסם על ידי :liv14
ממש יפה(;

וואו · 02.07.2020 · פורסם על ידי :spiderkid
מהמם!

חח קראב וגויל תינוקות · 27.10.2020 · פורסם על ידי :Sam I am
באמת כתוב בצורה ייפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007