האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

להמשיך הלאה| פיקצר



כותב: Sweet_About_Me
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3600
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, אנגסט. - שיפ: נוויל/ חנה אבוט, נוויל/ הרמיוני - פורסם ב: 21.05.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 9
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מספר מילים: 843.
הערות: נכתב לפרויקט בבלוג של נוריאל בתפוז- "עוד קיץ אחד".
דיסקליימר: כל הזכויות לא שייכות לי, הכל של רולינג הגאונה, אני לא ארוויח מזה כסף.

נוויל לונגבוטום התחתן עם חנה אבוט. היו שלטים, הזמנות, הייתה אפילו כתבה בנביא היומי שנשאה את הכותרת הזאת. אבל משהו הרגיש שם כל כך לא נכון, גם עבור נוויל וגם עבור חנה.

נוויל נשך את קצהו של עט הנוצה שלו. זו הייתה התחלה ראויה, בהחלט. אפילו בבית הספר נוויל היה מתחתן עם חנה אבוט בקלות. הם היו מתאימים מאוד- שניהם היו ביישנים, שמנמנים ושלומיאלים, שניהם נאנחו באותה קולניות כשלא הצליחו לבצע כישוף העלמות אצל פרופסור מקגונגל, ושניהם העדיפו להישאר על האדמה, רחוק כמה שיותר מחבריהם על המטאטאים.
כן, חנה אבוט הייתה שידוך ראוי לנוויל עוד מימים ימימה.

חנה ונוויל מצאו מפלט זה בזרועות זו. מעטים ידעו שחנה ניהלה רומן בתקופת המלחמה עם ארני מקמילן, ומעטים יותר ידעו שהוא בגד בה עם סוזן בונז כאשר דודתה אמיליה נרצחה בדם קר.
נוויל פשוט אהב את הרמיוני גריינג'ר לאורך המלחמה, לפניה, וכן- גם לאחריה. נדמה היה שחייו בעצם נחלקו לשלוש תקופות: לאורך המלחמה, לפניה, ולאחריה.
אז נוויל של לפני המלחמה אהב את הרמיוני הנערה, זו שרקדה עם ויקטור קרום בנשף, תמיד אחזה ספרים ענקיים בידיה העדינות והקטנות ורצתה לשנות את גורלם של גמדוני בית.
נוויל של תקופת המלחמה אהב את הרמיוני הבלתי מושגת, שנמצאת רחוק כל כך ממנו שזה כואב. הרמיוני שלקחה על עצמה לנצח את הרשע, הרמיוני החזקה, הרמיוני המושלמת, והרי כל מי שרחוק ממך פתאום נדמה מושלם.
נוויל של אחרי המלחמה אהב את הרמיוני של רון. הרמיוני הבוגרת, הרמיוני היפה, הרמיוני שמצליחה לשנות את גורלם של גמדוני בית ושכתבותיה על חיות פלא מתפרסמות בזו אחר זו וזוכות לתגובות נלהבות בנביא היומי. נוויל של אחרי המלחמה אהב את הרמיוני השבורה, זו שרק אדם אחד יכול לתקן; וגם את הרמיוני מלאת החיים והמאושרת שיש לה ילדה חומת שיער וילד ג'ינג'י, וגם בעל אחד שנוויל פשוט לא הצליח לשנוא.
את זו האחרונה הוא אהב פחות.

זמן רב הוא התלבט האם למחוק את המשפט האחרון. לבסוף החליט להשאיר אותו במקומו. נוויל נשבע לעצמו שיוכל לאהוב את הרמיוני לעולם, אבל ככל שעברו השנים זה נדמה רחוק ובלתי מושג יותר ויותר. הוא התכנס בתוך עצמו ובתוך החממות של הוגוורטס, ואז חנה הגיעה.

חנה הייתה שבורה, שיערה הבלונדיני והארוך שנוויל זכר מתקופת בית הספר נגזר באכזריות והתכהה עם השנים. נוויל ידע שיוכל לאהוב אותה עוד מהמילה הראשונה שאמר בנוכחותה, אבל זו הייתה, מסתבר, משימה בלתי אפשרית; היו לו רגשות חזקים מדי לאותה הנערה, האישה- להרמיוני.
הם התחתנו בטקס צנוע, ונוויל הרגיש ששניהם לא אמורים להיות שם, אלא במקום אחר. הוא שאל את עצמו לראשונה מדוע חנה לא התאבדה במקום כשנודע לה על דבר מותו של ארני, ועל בגידתו. זה היה ברור שהיא הייתה צריכה להיות עם ארני עכשיו, והוא? נוויל לא ידע עם מי הוא היה רואה את עצמו.
הילדה הקטנה של רון והרמיוני שברה את הלב של נוויל ביום חתונתו. היא נופפה בידיה וצעקה מילים לא מובנות כשצעד לחופה. הוא הישיר אליה מבט והיא השתתקה, בדיוק כשהלב שלו נשבר.
אחרי חודש חנה אמרה לו בקול מותש שהיא בהריון, ונוויל הנהן. שניהם ידעו שזה לא נכון ולא אמיתי, אבל חנה ילדה תאומים יפהפיים אחרי תשעה חודשים.

נוויל שפשף את עיניו. בכי של תינוקת נשמע מלמטה; הבת הצעירה שלו, אליס. זה נשמע כאילו התאומים שברו משהו, כי חנה צעקה עליהם. הוא נאנח עמוקות וחזר לנשוך את קצה עט הנוצה שלו. מסיפור עליו ועל הרמיוני שנשבע שייתן לה ויספר לה מה שנשבע לספר לה בנערותם, הוא החל מספר את תולדותיו עם חנה.
לא פעם חנה סיפרה לילדים על מה שקרה כשנולדו; איך אבא והיא שיקמו את עצמם מתוך הרס החיים. נוויל הביט עליה בגאווה של אח לאחותו, ואפילו יותר- גם באהבה לא מועטה.

נוויל שאל אותה איזה אבא ואמא הם יהיו. חנה חייכה, פניה מזיעות, ואמרה לו שזה לא בדיוק הזמן. ואז ציר נוסף פקד אותה, וחיוכה הפך למעין עיוות של שפתיה. זו הייתה הפעם הראשונה שנוויל נישק אותה באמת, מתוך רצון אמיתי לנשק אותה, ורגש חדש בער בתוכו. נדמה היה לו שהוא מתאהב בחנה.
כשהילד הראשון יצא- בן זכר, וחנה חייכה באושר טהור- נוויל לא ידע את נפשו. הוא היה כל כך דומה לאימו וכל כך לא שייך לו, כאילו היא ילדה אותו לארני מקמילן. חנה נדמתה לא להבחין בכך מסיבה מסוימת, ואמרה שיש לו בדיוק את האף ואת השפתיים של נוויל. במבט שני- היא דווקא צדקה. הוא תהה איך היא מבחינה בפרטים הללו.
כשהילד השני יצא, וגם הוא בן זכר, הם היו דומים כל כך האחד לשני שנוויל התקשה להבדיל מי מהם יצא קודם, אבל מאוחר יותר חנה אמרה שארני יצא לפני פראנק, וזה סופי. הוא שאל איך היא יודעת, וחנה חייכה חיוך מסתורי ודקלמה לו שאימא תמיד יודעת.
כשארני הושיט אליו לראשונה את ידיו הקטנות בבקשה אילמת שירים אותו, נוויל התרחק בחשש. בפעם השנייה, כשפראנק עשה זאת, הוא היסס מעט לפני שביקש מחנה שתטפל בילד. בפעם השלישית התגבר על החשש ולקח את הילד בידיו.
זה היה הרגע בו הבין שזה המקום בו הוא צריך להיות.

הרמיוני של נוויל הייתה ילדה עם רעמת שיער חום מתולתל, שיניים בולטות וחוכמה ללא גבולות. הרמיוני של נוויל הייתה נערה יפה שפגשה בו על המדשאות ליד האגם הגדול וגרמה לליבו לשלש את קצב פעימותיו. נוויל עדיין רואה מדי יום את האגם אבל היא לא נמצאת על גדתו, כי הרמיוני של נוויל הייתה, ועכשיו היא הרמיוני של רון, ויש לה ילדים יפים כמעט כמו אלו של נוויל, ואולי הגיע הזמן להמשיך הלאה. זה מה שנוויל חשב לראשונה בגיל שלושים ואחת.

תגובות

=) · · פורסם על ידי :לילי lili
ממש יפה ומרגש,
אהבתי מאווד את הרעיון...

תודה לך=] · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)

^^ · · פורסם על ידי :וויזלית
אף פעם לא חשבתי על פיק בנושא הזה ... הרעיון ממש מקורי [=
אהבתי ת'כתיבה (= ואת הפירוט של "איזה הרמיוני הוא אהב.." אממ הפיק הזה דיי הצליח לרגש אותי במיוחד
בפסקה האחרונה שהוא החליט שבגיע הזמן להמשיך הלאה וכו'..

ו..XD לא אהבתי ת'קטע שחנה אבוט הייתה שמנמנה ושלומיאלית (^^) ..

=] · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
חנה מתקשרת אצלי להפלפאפית הטיפוסית- ביישנית, שמנמנה ושלומיאלית, אבל טובת לב וחביבה. אני מאמינה שעם השנים היא יפתה ורזתה והפכה לאישה יפהפיה.
תודה לך על התגובה^^

מדהים. מהמם. · · פורסם על ידי :גייל.
זה מקסים כי תמיד היה אצלי מתקשר שנוויל אהב את הרמיוני במובן מסויים.
זה שבר את הלב שלי כי אני מאוד אוהבת את הדמות של נוויל (שבסופו של דבר, נוויל הופך לגברבר בספר השביעי) וכן, יש לי לבץ (אנשים טוענים שאני סאדו מאזו אבל זה לא נכון . )
בכול אופן, אהבתי מאוד. כתיבה מדהימה.
שאפו. ^^

אני שמחה שאהבת =] · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
תודה רבה =]
אני שמחה שנהנית וראית את זה קאנוני במידת מה ^^

D: · · פורסם על ידי :Good Morning Moon
אהבתי מאד, אבל קצת הפריע לי המשפט האחרון: " זה מה שנוויל חשב לראשונה בגיל שלושים ואחת."
לדעתי זה קצת הורס את הדרמטיות והחן של הסיום. לדעתי אפשר היה לכתוב משהו כמו: כן. כדאי להמשיך הלאה". זה הסגנון שיותר מדבר אליי.

נמ · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
תודה =]
כבוד על התגובה הבונה, אלו נדירות במחוזותינו D:
לקחתי לתשומת ליבי.

=\ · · פורסם על ידי :ayeletm0
את כותבת יפה, אבל הרעיון לא משהו...

מה ברעיון לא משהו? · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
גאד, אנשים, אתם חייבים להתחיל ללמוד לנסח תגובות בונות.

מרגש.... · · פורסם על ידי :
a קראתי הרבה פאנפיקים על נוויל והרמיוני אבל הפאנפיק הזה ממש עשה לי את זה.....

וזאת kinor אני פשוט במחשב של הבית ספר.....

תודה =] · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
=]

=) · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
זה מאוד מאוד יפה!!!
**דמעה בזוית העין**
זה גם רעיון מקורי וגם כתוב ממש מדהים
אהבתי במיוחד את "פירוטי ההרמיוני" ואת זה שהוא לא הצליח לשנוא את רון...
איזה יפה!!!

תודה רבה =] · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
ל"ת

הערה. · · פורסם על ידי :Dr. Grey
הפיק מאד יפה, אבל חנה אבוט הינה דמות רזה, לפי הסבר, מסודרת מאד ולא שלומיאלית, אולם היא כן ביישנית ושקטה.

מקסים :) · · פורסם על ידי :גריזלי וויזלי

נחמד.. · · פורסם על ידי :pink angel
לדעתי הוא בכלל לא אהב את הרמיוני..ומבאס שיש לו תאומים בנים ולאחד מהמם קוראים ארני..אבל סבבה..מה הקטע עם אליס?

יפה!!!! · · פורסם על ידי :לילי פוטר ה1
רעיון מדהים!
את/ה כותב/ת מאד יפה מוכשר/ת

מאוד,מאוד נחמד · · פורסם על ידי :Relax,Take It Easy
ממש אהבתי ת'רעיון- מקסים!

מקסים:) · 05.07.2010 · פורסם על ידי :הרמיוני פאטיל
זה ממש יפה אבל חנה מתוארת כדמות רזה ומסודרת... אבל היא באמת מתאימה לנוויל:)

יפה · 05.01.2011 · פורסם על ידי :אוקספורד

הווו · 02.10.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
מרגש

תודה רבה =] · 11.10.2011 · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)

פיק מעולה כמעט גרם לי לבכות · 11.05.2014 · פורסם על ידי :ג'ון פוטר
זה פיק מעולה ראיון מעניין אהבה נכזבת אהבה חדשה וגעגועים
גם כתוב מצויין בקיצור פיק מעולה

מושלם · 17.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'

כולנו(ד) יו(נו)דעים שהנ(וד)שף הוא ליאן · 18.12.2020 · פורסם על ידי :ברק אורייניי
כולנו(ד) יו(נו)דעים שהנ(וד)שף הוא ליאן

https://i.imgur.com/7FXPijN.png · 18.01.2021 · פורסם על ידי :ברק אורייניי
https://i.imgur.com/7FXPijN.png

https://i.imgur.com/7FXPijN.png · היום ב-15:11 · פורסם על ידי :ברק אורייניי · 18.01.2021 · פורסם על ידי :ברק אורייניי

https://i.imgur.com/7FXPijN.png · היום ב-15:11 · פורסם על ידי :ברק אורייניי · הי · 18.01.2021 · פורסם על ידי :ברק אורייניי
https://i.imgur.com/7FXPijN.png · היום ב-15:11 · פורסם על ידי :ברק אורייניי · היום ב-17:34 · פורסם על ידי :ברק אורייניי

ננננננננננ · 09.02.2021 · פורסם על ידי :ברק אורייניי
[SIZE=7][color=red]אורייאן\אש\דרקון 💥10💥אש ולהבות💥דרקונים💥מעכשיו אני לא ברק ובמקום זה אש💥 אדום💥מעצב חתימות💥רייבנ הכי טובים,אין להכחיש 💥 משועמם מתקדם💥מתחפש לפעמים[/SIZE] [/color]
[img]https://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/099/e/3/harry_potter_animation__by_camellote-d3dk1pf.gif[/img]
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

תגובה בונה · 21.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton
אני באמת ובתמים אהבתי! הכישרון פשוט נשפך מהמסך,
מלב אל לב, כמו שרק מילים יכולות לעשות.
את מוכשרת ורגישה, והסיפורים שלך יפהפיים אחד אחד!
טוב, אהמ. תגובה בונה. כן.
לפי פרמטרים, היצירה שלך מחולקת באיזון מושלם.
גם לדעת מתי לשים Enter זה חשוב!
באמת שניסיתי להיות יותר ספציפית, אבל הסיפורים שלך הם משהו מיוחד
אז קשה לי למצוא ביקורת בונה. הם פשוט גורמים לאנשים...
להרגיש.
ואני מבינה בזה, הודות לכך שאני בעצמי כןתבת די מוכשרת...
מקווה שתמשיכי לכתוב. מאחלת לכולו להשתפר.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007